Adatok
Zalai Béla
2 bejegyzést írt és 441 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Békeidőben valószínűleg ismert vegyész vált volna Görgeiből, ám a szabadságharc újra az egyszer már elhagyott katonai pálya irányába terelte, majd élete kétharmadát kitaszítottan, árulónak bélyegezve élte le...
A kiló nem százat jelent.
Az ellenzéki összefogás borsodi jelöltje, "Rokker Zsoltti" pár éve még javában buzizott és cigányozott a színpadon, aminek a művelt, liberális közönség ugyanúgy tapsol ma is
2022.03.13 14:35:02
Erdei Sándor alias "Rokker Zsoltti" pár éve még javában buzizott és cigányozott a színpadon. Most ő is az ellenzéki összefogás borsodi képviselőjelöltjei közé tartozik, akik majd "megosztás és gyűlöletkeltés helyett társadalmi békét teremtenek, és azon fáradoznak, hogy begyógyítsák a magyar…..
Zalai Béla
2022.03.14 19:45:53
@A kiló nem százat jelent.: Legyen igazad. A jelen helyzetben ez az egyetlen nem katasztrofális kimenetelű opció a háború tekintetében.
Zalai Béla
2022.03.14 23:45:50
@Wildhunt: Ez randomgenerátortól is gyenge. Na csáó, leszállhatsz rólam!
Zalai Béla
2022.03.15 08:27:44
@Wildhunt: A frappáns belépőd után, miszerint jobban vered a faszoddal a zongorát, mint Zelenkszij, azon már meg sem lepődöm, hogy most arra vagy büszke, hogy random generátorral kommentelsz.
Szókratész ie. 399-ben történt halála eléggé elgondolkodtató. A 70 éves filozófust egy 500 fős esküdtszék ítélte halálra, holott ő egész életében csak tanított. A vád szerint "nem hajlandó elismerni az állam által elismert isteneket" és "megrontotta a fiatalokat". (Szókratész tanít)..
A pornóra rá lehet függeni, ezt már megvizsgáltuk egyszer. Mindez azonban csak egy apró szelete annak a sok káros hatásnak, ami a rendszeres pornófogyasztót éri, sokszor anélkül, hogy önmagán észrevenné azokat. Pedig kihat nem csak rád, magadra, de a szexuális életedre, és ezekből fakadóan a…..
Tavasz óta lehetett biztosra tudni, hogy a Pázmány Péter Katolikus Egyetem piliscsabai története véget ért. Évekig tartott a dolog, sokáig csak találgatni lehetett, mit is szeretne tulajdonképpen az egyetemért felelős egyházi vezetés. Meggyőződésem, hogy a döntéshozók részéről nem színjáték volt a…..
Zalai Béla
2020.12.30 23:41:22
@jozsef_5: Röhögj nagyokat, gecco, egymást marják kétharmadnyian.
Lenyűgöző a félig már NER-kompatibilissé tett index minőségzuhanása. Már eddig is fejcsóválva olvastam a megjelenő marhaságokat, de míg az olyanok, mint a szódium-nitrit ártalmatlan, ez a cikk kiverte a biztosítékot. Ez ugyanis nem egyszerűen baromság, hanem káros és veszélyes baromság. Amellett,…..
Zalai Béla
2020.11.10 13:15:36
Zalai Béla
2020.11.10 16:00:48
@erol: Persze, így lenne logikus, épp ezért nem értem az ellenkező trendet. Mintha itt a más kultúrák elfogadása folyna össze azzal, hogy a sajátunk meghatározó vallási irányzatának univerzalisztikus standardjait elvetjük, de a másikéban a sokszínűséget üdvözöljük.
Zalai Béla
2020.11.10 16:50:41
@Lord_Valdez: Nem, nem, tökre nem, és elnézést is kérek, mert elismerem, így kissé off a kommentem. A poszt érdemi részét egyáltalán nem vitatom, csak teljesen mellékesen - és hangsúlyosan nem erre a posztra vonatkoztatva! - ez jutott eszembe, miközben olvastam.
Most, hogy a tavaszi kellemetlenségek után vírusszakértőből egyre többen képzeték át magukat matematikussá, maga Orbán Viktor is előállt a maga számaival. Hogyaszongya 30-32 ezer kórházi ápolt és 4480 intenzíves lesz december 10-én (nem ám 4000 vagy 4500, faszt, 4480, ha mégis 4481 lesz a vége, azt…..
Zalai Béla
2020.11.09 13:16:57
@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Azért az már jelez valamit, ha előbb jutsz el a kommentekig, mint az olvasásig ;)
„Nem értem: a vírustagadók miért nem mennek el önkéntesnek a covidos kórházakba?” – kérdezi a feleségem.
Tényleg: miért nem?..
"Bántani valakit sokféleképpen lehet, de legnagyobbat ütni a szavakkal lehet..." - Az ilyen életbölcsesség-versikékből általában elég is két sor, hogy fintorogva továbblapozzon az ember. Már a rímképzés mérhetetlen igénytelensége is harsányan figyelmeztet: valami bődületes ostobaságba…..
Zalai Béla
2020.07.24 21:37:53
@G. Nagy László: Nem a homoszexuális-pedofil vonalat vitatom, ezen a téren szinte mindenben egyetértünk. Bár azért amellett is szólnak érvek, hogy a "csak pedofil pornót fogyasztók" is aljas gazemberek. Például ők tartják el a pedofil pornót készítőket, ráadásul minden egyes képnézegetéssel újra meg újra megismétlik a megalázott gyermek teste tárgyasítását. Ez utóbbi tűnhet jogvédő picsogásnak, de a helyzet nem ez. Azok a felnőttek, akikről pedofil pornót készítettek gyerekkorukban, rendszeresen beszámolnak arról, hogy milyen mélyen határozza meg a mindennapjaikat, ahányszor eszükbe jut, hogy valami perverz állat most is épp a gyerekkori traumáira verheti ki.
A bajom azzal a megállapításoddal van, hogy ""szóbeli erőszak" márpedig létezik. Ez természetesen tökéletes nonszensz, fából vaskarika, s akibe szorult némi erkölcsi érzék, józan logika, liberális világlátás, az élből visszautasítja már magát a kifejezést is."
A verbális erőszak számtalan formája sokkal, de sokkal ártalmasabb, mintha csak szilánkosra törnék a végtagjaimat, mert lelki nyomorban sokkal szarabb élni, mint tolószékben (és a tolószékes lét nehézsége is elsősorban a lelki nyomor, ami együtt jár a tehetetlenség érzésével). És nem: nagyon gyakran nem tudsz csak úgy arrébb sétálni, ha belemásztál. Illetve lehet, hogy te igen (vagy hiheted magadról ezt addig, amíg nem kerültél olyan helyzetbe), de hidd el: ez nem felnőttség és nem intelligencia kérdése. A hitleri Németországban egyetlen intelligens ember sem volt? Azok, akiket a szüleik elcseszett nevelése arra kondicionált, hogy bevonzzák az elnyomó alkatokat, egyszerűen csak infantilisek (és nem pedig segítségre szoruló, pszichésen beteg emberek)? Tengernyi irodalma van annak (és ezért mondom, hogy tudománytalan, amit írsz), hogy ezek a helyzetek bespiráloznak, és elképesztően nehéz szabadulni belőlük, mert akik belekerülnek, azt hiszik, hogy ez a normális, és nem is érdemelnek jobbat. Ez már magyarázza talán azt is, hogy milyen áldozatokról beszélek.
A harmadik pontban még némi igazságod is lehet, ha nem lenne elképesztően lekezelő. Ha az emberiség túlnyomó része infantilis a mércéd szerint, akkor lehet, hogy a mércével van a baj. Mint ahogyan mondhatod azt is, hogy a halak kurva szarul futják a maratont, csak ettől nem a halak lesznek bénák.
És mindez persze nem zárja ki azt, amit mondasz (sőt, ezzel maximálisan egyet is értek), hogy van hová fejlődnünk.
A bajom azzal a megállapításoddal van, hogy ""szóbeli erőszak" márpedig létezik. Ez természetesen tökéletes nonszensz, fából vaskarika, s akibe szorult némi erkölcsi érzék, józan logika, liberális világlátás, az élből visszautasítja már magát a kifejezést is."
A verbális erőszak számtalan formája sokkal, de sokkal ártalmasabb, mintha csak szilánkosra törnék a végtagjaimat, mert lelki nyomorban sokkal szarabb élni, mint tolószékben (és a tolószékes lét nehézsége is elsősorban a lelki nyomor, ami együtt jár a tehetetlenség érzésével). És nem: nagyon gyakran nem tudsz csak úgy arrébb sétálni, ha belemásztál. Illetve lehet, hogy te igen (vagy hiheted magadról ezt addig, amíg nem kerültél olyan helyzetbe), de hidd el: ez nem felnőttség és nem intelligencia kérdése. A hitleri Németországban egyetlen intelligens ember sem volt? Azok, akiket a szüleik elcseszett nevelése arra kondicionált, hogy bevonzzák az elnyomó alkatokat, egyszerűen csak infantilisek (és nem pedig segítségre szoruló, pszichésen beteg emberek)? Tengernyi irodalma van annak (és ezért mondom, hogy tudománytalan, amit írsz), hogy ezek a helyzetek bespiráloznak, és elképesztően nehéz szabadulni belőlük, mert akik belekerülnek, azt hiszik, hogy ez a normális, és nem is érdemelnek jobbat. Ez már magyarázza talán azt is, hogy milyen áldozatokról beszélek.
A harmadik pontban még némi igazságod is lehet, ha nem lenne elképesztően lekezelő. Ha az emberiség túlnyomó része infantilis a mércéd szerint, akkor lehet, hogy a mércével van a baj. Mint ahogyan mondhatod azt is, hogy a halak kurva szarul futják a maratont, csak ettől nem a halak lesznek bénák.
És mindez persze nem zárja ki azt, amit mondasz (sőt, ezzel maximálisan egyet is értek), hogy van hová fejlődnünk.
Zalai Béla
2020.07.25 08:44:03
@G. Nagy László: Minden okod megvan rá, hogy büszke légy magadra: megugrottad a lécet nálam.
"tudsz-e olyan példát hozni, ahol téged - felnőtt önmagadat - verbálisan bántalmazni lehet a fizikai erőszak leghalványabb esélye nélkül"
Gaslighting? Érzelmi zsarolás? Vagy akár csak az utolsó feltételed negálása: éppen abban áll a verbális erőszak, hogy folyamatosan lóg a levegőben a fizikai? Persze, tudom, azt fogod mondani, hogy ezeknek csak az infantilis emberek dőlnek be, de ismét csak azt mondom, hogy ezzel abuzálod az infantilizmus fogalmát. Amikor a felnőttséget kéred számon az emberiség vélhetőleg 90+%-án, akkor szvsz egyszerűen nem a megfelelő fogalmat használod.
"Őszintén hiszem, hogy Európában - és különösen Közép-Európában - ma már kiröhögnék és elzavarnák a picsába Hitlert, Szálasit, Kun Bélát, Rákosit és az összes hasonló kretént."
Brexit? Trump? Orbán? Soroljam még? A kretének korát éljük épp. De kellemes meglepetés a számomra, hogy ezen a téren meg túl sokat nézel ki embertársainkból, szóval annyira talán mégsem vagy intelligenciarasszista, mint gondoltam :)
"tudsz-e olyan példát hozni, ahol téged - felnőtt önmagadat - verbálisan bántalmazni lehet a fizikai erőszak leghalványabb esélye nélkül"
Gaslighting? Érzelmi zsarolás? Vagy akár csak az utolsó feltételed negálása: éppen abban áll a verbális erőszak, hogy folyamatosan lóg a levegőben a fizikai? Persze, tudom, azt fogod mondani, hogy ezeknek csak az infantilis emberek dőlnek be, de ismét csak azt mondom, hogy ezzel abuzálod az infantilizmus fogalmát. Amikor a felnőttséget kéred számon az emberiség vélhetőleg 90+%-án, akkor szvsz egyszerűen nem a megfelelő fogalmat használod.
"Őszintén hiszem, hogy Európában - és különösen Közép-Európában - ma már kiröhögnék és elzavarnák a picsába Hitlert, Szálasit, Kun Bélát, Rákosit és az összes hasonló kretént."
Brexit? Trump? Orbán? Soroljam még? A kretének korát éljük épp. De kellemes meglepetés a számomra, hogy ezen a téren meg túl sokat nézel ki embertársainkból, szóval annyira talán mégsem vagy intelligenciarasszista, mint gondoltam :)
Zalai Béla
2020.07.25 10:26:29
@G. Nagy László: A Brexit kapcsán nem értek egyet. Nyilván ez egy igazolhatatlan állítás, de szerintem nagyjából IQ-arányosan kijön, hogy ki szavazott a kilépésre, és ki a maradásra. Értelmes ember csak populista indíttatásból érvel a Brexit mellett. Az egészet kitaláló Cameron is azért mondott le, mert azt várta volna a szavazástól, hogy nyer a maradás, és a merev brit gondolkodásban ez évtizedekre is elég lehet, hogy fel se merüljön még egyszer a kilépés. Csak nem számolt vele, hogy a munkanélküli segélyből otthon sörözgető-ciderezgető plebs jobban felhúzta magát a lengyel vendégmunkások jelenlétén, mint a pakikén, mert az utóbbiak legalább tudnak angolul.
Viszont abban igazad van, hogy idehaza Orbán toronymagasan a legjobb a jelenlegi választékból. Ez azonban kizárólag a választékot minősíti (és ez ismét azt a tételt erősíti, hogy a kretének korát éljük). Az pedig kifejezett balszerencsénk, hogy minden, kétségbevonhatatlan politikai kvalitása mellett egy Napóleon-komplexusos pöcsről kell ezt elmondani.
Viszont abban igazad van, hogy idehaza Orbán toronymagasan a legjobb a jelenlegi választékból. Ez azonban kizárólag a választékot minősíti (és ez ismét azt a tételt erősíti, hogy a kretének korát éljük). Az pedig kifejezett balszerencsénk, hogy minden, kétségbevonhatatlan politikai kvalitása mellett egy Napóleon-komplexusos pöcsről kell ezt elmondani.
A legtöbb embernek nagyon negatív a véleménye a randizásnak nevezett népszokásról. Merthogy ez egy életforma, és kifejezetten a nagyvárosi környezetre jellemző: ott van értelme, ahol az ember nem ismer mindenkit és ahol nem ágyazódott be annyira a társadalom szövetébe, hogy készséges családtagok és…..
Ez egy nagyon hosszú bejegyzés, nagyon meredek állításokkal. Csak óvatosan érdemes olvasni, de köszönöm, aki mégis érdeklődik iránta.
Most, amikor belefogtam ebbe a cikksorozatba, valahogy eszembe sem jutott, hogy Jézussal kellene kezdenem. Attól félek a legjobban, hogy a róla alkotott…..
Zalai Béla
2020.04.30 11:39:51
@Konzervtigris: Jogos, ez csúsztatás volt a részemről. A szeplőtelen fogantatás csak előfeltétele annak, hogy Jézus az eredendő bűn átörökítődése nélkül foganhasson, de ennyire már nem akartam túlbonyolítani a dolgot :-)
Zalai Béla
2020.05.03 13:49:52
@Konzervtigris: Igen, tökéletesen egyetértünk. És bár maximális respekt és minden szimpátia megilleti a bloggert, amiért elénk tárta a saját értelmezését, ez távolról sem az, aminek ő gondolja: valamiféle aprócska kis eltérések beépítése, invenciózus pontosítás a hivatalos katolikus doktrínán, amitől ő (ahogy a jelek szerint vágyik rá) a következő Luther lehetne. Ez bizony az egyistenhit tagadása, amivel nemcsak a katolikus, de az egész zsidó-keresztény-muszlim vallási körből száműzi az álláspontját. Magyarán miközben attól tart, hogy megbotránkozást kelt, igazából belőlem csak mérhetetlen elképedést vált ki: egy tanult, intelligens, hívő ember hogyan tévedhet olyan zsákutcába, ami nem pusztán a vallás, de a józan ész ellen is vét egyúttal? Tényleg kíváncsi vagyok erre, és remélem, a blog további olvasása és a kommentes eszmecsere választ ad ezekre a kérdésekre is majd a maga idejében.
Az elmúlt napokban történelemről, Szentírásról és hitünk történetiségének elemeiről írtam. De a keresztény hitnek és az én hitemnek messze nem csak történeti dimenziója van. Most egy olyan területről fogok beszélni, amiről napjainkban inkább a neoprotestáns közösségek szoktak, de természetesen a…..
Az imént olvastam Semjén aktuális agymenését a nemek rögzítéséről. Mivel ez egy olyan kérdés, amit a tudatlanság hoz létre, ezért időszerűnek érzem egy kis fejtágítást tartani a témában. Előre bocsájtom, hogy bár divat beszélni a genderőrületről és az ellene való fellépésről, meg, hogy ide vezet a…..
Zalai Béla
2020.04.02 11:20:04
@Célkereszt: Az, hogy a nácik adatbázisában az szerepel, hogy férfi, miközben nő (ill. fordítva)?
Zalai Béla
2020.04.02 12:15:54
@Célkereszt: Egy olyan társadalomban mindenképpen, amelyik nem fogadja el a transzneműséget.
@Lord_Valdez: Értem, ez tényleg ijesztően sok. Arra egyébként van valamilyen statisztika, hogy akiket elismernek, ott ez az arány mekkora?
A valóságtagadásra vonatkozó részt érteni vélem, de nem hinném, hogy ilyen ostobák (bár pont Semjénből személy szerint még ki is nézem, de nyilván nem a saját forgatókönyvéből játszik). Nem véletlen, hogy most dobják be ezt a témát (is). Majd lehet jönni azzal, hogy pár transznemű lelki békéje fontosabb a ballipsi közvéleménynek, mint az, hogy emberek halnak meg a járványban.
@Lord_Valdez: Értem, ez tényleg ijesztően sok. Arra egyébként van valamilyen statisztika, hogy akiket elismernek, ott ez az arány mekkora?
A valóságtagadásra vonatkozó részt érteni vélem, de nem hinném, hogy ilyen ostobák (bár pont Semjénből személy szerint még ki is nézem, de nyilván nem a saját forgatókönyvéből játszik). Nem véletlen, hogy most dobják be ezt a témát (is). Majd lehet jönni azzal, hogy pár transznemű lelki békéje fontosabb a ballipsi közvéleménynek, mint az, hogy emberek halnak meg a járványban.
Zalai Béla
2020.04.02 12:42:06
@Lord_Valdez: Oké, köszi, ne fáradj, elhiszem. Csak azért kérdeztem, mert nyilván ennek függvényében érdekes az előző arány, de ha sokkal kevesebb, akkor tényleg nagyon nem mindegy.
Csajok, semmi pánik! A válaszoló férfiak több mint háromnegyede NEM a nő külsejét kívánja meg. Olvasd el, hogy egy valódi nő mit írt a norbiféle férfi társaknak. (Kép: Piqsels)
Mindenekelőtt köszönöm annak a 311 férfinek, aki kitöltötte a kérdőívet! Mit köszönök? Azt, hogy felvállaltátok a…..
Zalai Béla
2020.02.03 20:57:50
@Valódi Nő: De mégis így alakultak, Norbi malmára hajtva a vizet. Innentől kezdve elképesztő felelőtlenség volt egy manipulatív kérdéseket tartalmazó, nemreprezentatív kérdőívezés eredményeit úgy tálalnod, mintha ez lenne a férfiak véleménye. Vagy te tényleg abban reménykedsz, hogy ha valaki megkéri majd véletlenül a kezedet, akkor abba a (legyen neked igazad) háromba esik majd a szerencsétlen a négyből, aki nem fog kirakni az utcára, amint elhízol?
Zalai Béla
2020.02.03 22:22:52
@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Nem, egyáltalán nem értünk egyet, hiszen ezt éppúgy félreértetted, mint amivel eddig vitatkoztál. Ha bocsánatot akarsz kérni, természetesen megteheted, de semmi tétje nincs, hiszen nem fogod fel, mit jelent.
Zalai Béla
2020.02.03 22:29:40
Mostantól akár börtönbe is kerülhet az a szakember, aki jogosulatlanul végez pszichoterápiát. A most elfogadott törvényben azonban messze nem egyértelmű, hogy mi az a cselekedet, ami büntetendő, így – elvileg – valamennyi, lelki problémák megoldására szakosodott segítő a szabadságát kockáztatja, ha…..
Zalai Béla
2020.01.03 19:29:18
@Meleg Sándor: Ez a kuruzslás van, és egyebek még ez a versszak: "Erről szól a kormány problémamegoldási hajlandósága: felkap egy valós problémát (jelen esetben: pszeudopszichológus sarlatánok basznak át boldog boldogtalant), aminek a megoldása mögé társadalmi támogatottságot vélhet gondolni (jelen esetben (is) jogosan)"
Mi a helyzet a dolog másik felével, mármint hogy ezzel: "ahelyett, hogy megoldani próbálná a problémát valami értelmes szabályozással, minden szakmai szempontot figyelmen kívül hagyva, kézivezérlésbe kapcsol át"?
Kamara nélkül, ad hoc megoldásokkal - vagy mit lát itt mindenki rosszul, amit ha elolvasnánk becsülettel a törvénytervezetet, akkor jobban megértenénk, mint azt, hogy az Akadémia kutatóhálózatát nem szétverik, csak lepasszolják bratyiknak, hogy csináljanak vele, amit akarnak, a CEU-t nem elzavarják, hanem elhúznak maguktól a barmok, a civileket nem üldözik, csak perlik, ahol lehet, és így tovább, visszafelé, hadd ne soroljam?
Segítsen már megérteni, kérem, ha ez csak pont a kivétel, ami véletlenül a kuruzslókról szól (a poszt szerint nagyon nem, sőt).
Mi a helyzet a dolog másik felével, mármint hogy ezzel: "ahelyett, hogy megoldani próbálná a problémát valami értelmes szabályozással, minden szakmai szempontot figyelmen kívül hagyva, kézivezérlésbe kapcsol át"?
Kamara nélkül, ad hoc megoldásokkal - vagy mit lát itt mindenki rosszul, amit ha elolvasnánk becsülettel a törvénytervezetet, akkor jobban megértenénk, mint azt, hogy az Akadémia kutatóhálózatát nem szétverik, csak lepasszolják bratyiknak, hogy csináljanak vele, amit akarnak, a CEU-t nem elzavarják, hanem elhúznak maguktól a barmok, a civileket nem üldözik, csak perlik, ahol lehet, és így tovább, visszafelé, hadd ne soroljam?
Segítsen már megérteni, kérem, ha ez csak pont a kivétel, ami véletlenül a kuruzslókról szól (a poszt szerint nagyon nem, sőt).
Sok apró nézeteltérés, párkapcsolati miniharcok. Érdemes nap, mint nap belemenni ezekbe? A vezérfonalat Csányi Sándor: Hogyan értsük félre a nőket? című, egyszemélyes vígjátéka adja. (Kép: Flickr)
A férfi és a nő működése egyaránt titok. Azt mondom, hogy ne akarj megfejteni minden titkot, mert ha…..
Gyakran felvetődő kérdés mind a történelem-kedvelők, mind a történészek körében, hogy az 1552 -es nagy török támadásban, - melynek legvégső célpontja a Felvidék kapujának nevezett Eger várának elfoglalása volt - mekkora létszámú török sereg vett részt. A szakértők egyik része Tinódi Lantos Sebestyén…..
Zalai Béla
2019.12.02 21:08:02
@Brix: Azért Trianont elég meredek a törökökre fogni. Olyan sokat nem dúlták a törökök a Felvidéket, Kárpátalját, Erdélyt, hogy elszlovákosodjon-ruténosodjon-románosodjon-szászosodjon. Meg honnan is jöttek volna azok a szlovákok? A románok még csak-csak: de ők is a szintén török hűbéres területek Moldváról és Havasalföldről.
Ami jogos, hogy az Alföld nagy részei néptelenedtek el, de az oda beköltöző rácok, svábok, szlovákok elég jó arányban magyarosodtak el, és még mindig a török seregek fő felvonulási területén a legmagasabb a magyarok aránya a Kárpát-medencében.
Ami jogos, hogy az Alföld nagy részei néptelenedtek el, de az oda beköltöző rácok, svábok, szlovákok elég jó arányban magyarosodtak el, és még mindig a török seregek fő felvonulási területén a legmagasabb a magyarok aránya a Kárpát-medencében.
„A szövetségtől nem kaptam meg az iránymutatást, hogy mit nyilatkozhatok, ezért csak a saját véleményemet tudnám elmondani, azt pedig most nem szeretném” – fogalmazott Bognár György futballedző (akiről részletesen ITT olvashatnak) a sportnapilap hétfői kiadásának hasábjain. A nyilatkozatnak…..
A pasi kap egy késői telefonhívást, majd azonnal elviharzik otthonról. Később a barátnő semmilyen magyarázatot nem kap minderre. Mivel ez náluk nem egyedi jelenség, Levélírónk úgy véli, ha választhatna, inkább egy másik nő legyen a háttérben, mintsem az derüljön ki, hogy…..
Ősanya, a férfinép által kikiáltott ellenség, spirituális női energiák hordozója vagy csak egyszerűen egy Valódi Nő? Lehet szeretni vagy gyűlölni, egy biztos: ha nő vagy, a dalai nem hagynak hidegen. (Kép forrása: Wikipédia)
Bevallom őszintén, noha tudtam ki ő, az én lelkemmel eddig még nem jött…..
Zalai Béla
2019.09.07 12:19:41
@Cpt. Flint: 100%-ban igazad van, de poszterina úgysem fogja soha elismerni.
Zalai Béla
2019.09.07 19:03:50
@Valódi Nő: Hát persze, "mi" meg a "mi fajtánk", ugye... Pedig értékelhetnéd te is a segítő szándékot.
Zalai Béla
2019.09.09 10:55:47
Nerdblog
Na EZÉRT nem halad George R. R. Martin a Trónok harca 6. kötetével! [18+]
2019.06.15 13:30:59
Fotó: Joe Scarnici / Stringer / Getty Images for Playboy / Port.hu
George R. R. Martin évek óta amiatt siránkozik, milyen rossz, hogy az HBO beelőzte a (sohanapján elkészülő) könyveit, és hosszú-hosszú ideje ígérgeti, hogy most már aztán tényleg összeszedi magát, és megírja A tűz és jég dala-ciklus…..
Ahogy közeledünk a Trónok harca végéhez, úgy lesznek egyre dühösebbek az eddigi rajongók a soroztra. De van alapja ezeknek a vádaknak? És mi történt azzal a kávés pohárral, amiről mindenki beszélt az epizód után? Ilyen témákkal jelentkezik az eheti spoileres nézőnaplónk...
Erre mit is kellene válaszolni manapság, hogy taktikailag is jó legyen, korrekt is legyen, jó állás is legyen belőle?
A régi „iskola” szerint erre azt kellett volna válaszolni, hogy neeem, dehogyis, csakis Önökhöz szeretnék jönni dolgozni, mert meg kell(ett volna) mutatni, hogy neked ez az állás…..
Zalai Béla
2019.02.20 08:16:09
@MAXVAL bircaman közíró: Alapvetően csak a feltételek számítanak az ilyen helyzetben. Nyilván ha egyébként azonos a pénz.
A brit diákok negyede olyan végzettséget szerez, amellyel nem tud eleget keresni ahhoz, hogy visszafizesse kölcsöneit – figyelmeztet egy tanácsadó szervezet...
A szakszervezetek, a civilszervezetek és a baloldali politika egymásra találásával - szimbolikusan szólva - szombaton megkezdődött Magyarországon az ellenzéki populizmus harca a kormányzati fasizmussal. A két hozzáállás különbsége abban ragadható meg, hogy a populizmus a szélesen értelmezett…..
Zalai Béla
2019.01.07 11:07:45
Zalai Béla
2019.01.07 11:13:30
@kvp: "Az ellenzek ellenben pont nem populista, hanem elveik vannak"
Jóindulatú olvasatban elveik voltak O1G előtt. Azóta próbálnak populisták lenni, más kérdés, mekkora sikerrel.
@Comte de Gippaud: "A kormányzó erő meg nem fasiszta, mert ahhoz karhatalmi erővel kéne fellépnie"
Nem karhatalmi, de közpénzből és/vagy közpénz jellegét elveszített pártközeli forrásokból finanszírozott verőlegények nem számítanak?
Jóindulatú olvasatban elveik voltak O1G előtt. Azóta próbálnak populisták lenni, más kérdés, mekkora sikerrel.
@Comte de Gippaud: "A kormányzó erő meg nem fasiszta, mert ahhoz karhatalmi erővel kéne fellépnie"
Nem karhatalmi, de közpénzből és/vagy közpénz jellegét elveszített pártközeli forrásokból finanszírozott verőlegények nem számítanak?
Zalai Béla
2019.01.07 12:13:22
@Comte de Gippaud: "Ilyen jogi formula szerintem nincs."
Nem is jogi formulákról beszéltem, hanem verőlegényekről.
"mennyire releváns, hogy engem ki fizet, és ettől miért fasiszta az origo ?"
Az releváns lenne, ha Soros Dzsordzsi bácsi fizetne?
Nem is jogi formulákról beszéltem, hanem verőlegényekről.
"mennyire releváns, hogy engem ki fizet, és ettől miért fasiszta az origo ?"
Az releváns lenne, ha Soros Dzsordzsi bácsi fizetne?
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Kossuth Lajos a magyar történelem egyik leggusztustalanabb húzását hajtotta végre ezzel a tettével. Ezt akkor is ki kell mondani, ha mindaz, amit korábban, a szabadságharc alatt tett a magyar nemzetért, és sok szempontból az is, amit aztán később emigrációban, nem kevésbé értékes ettől, csak hát ő se volt szent.