Regisztráció Blogot indítok
Adatok
blogreader

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A tervezés óta botrányok kísérte autópálya két új szakaszát adták át 2010. március 31-én. A 2007-ben elkészült Érdi tető - Dunaújváros, majd a 2008-tól használható Érdi tető - M0 közötti szakaszok után egyszerre adták át az M6-os Dunaújváros - Szekszárd és a…..
blogreader 2010.04.01 14:31:26
A magam részéről sok mindent el tudok fogadni: az alagutakat (biztos van műszaki oka, hogy miért lett bevágás helyett ilyen), a teljes autópályát is értem. egyszóval Pécsnek, Tolnának-Baranyának szerintem is nagyon jót tesz majd ez az autópálya. Mindenképp örülök neki, pedig a Főváros mellet lakom, Pécshez nem valószínű, hogy közöm lesz valaha is, de örülök, hogy végre nekik is van.

Amitől viszont kinyílt a bicska a zsebemben, az a vasútfejlesztés teljes hiánya, illetve az, hogy valaki a mostani 3,5 órás vasúti menetidőre hivatkozva teljes hülyeségnek tartja a vasútfejlesztést.
Könyörgöm: a vasútfejlesztés PONT arról szól (t volna), hogy ne 3,5 órás legyen a menetidő (ami tényleg botrányos), hanem európai tempóban és minőségben, 160-as pályán, Wifi-vel, a busznál és kocsinál nagyobb kényelemmel és térkínálattal, relax-lehetőséggel biztosítva teljen az a másfél óra, amíg Pécsre leér a vonat.

Ne a mostani színvonalból induljunk ki, amikor teljesen elutasítjuk a vasútfejlesztést, mert az, hogy most másfél óra helyett 3,5 óra a vonat menetideje, az a vasútfejlesztés hiányából adódik, és nem abból, hogy a vasút eleve pocsék és szedjük fel az összes sínt az országban...

Ahogy az autópályára jut pénz, úgy igenis jusson pénz a vonatok menetidejének csökkenésére is!!!

Ez nem azt jelenti, hogy rossz dolog az autópálya, hanem azt, hogy ma Magyarországon közlekedés-fejlesztés kimerül autópálya/autóútépítésben, és néhány (főleg Budapest vonzáskörzetében járkáló) hi-tech kirakatvonat vásárlásában, miközben a vidék vasúti lehetőségei csak süllyednek egyre lejjebb és lejjebb.

Ezért érzik úgy sokan (teljesen jogosan), hogy inkább autóba ülnek, mert gyorsabb és olcsóbb. Tenni kéne azért, hogy a vasút is gyors, kényelmes és olcsó legyen a távolsági utazásokhoz, de ehhez az kell, hogy ne csak autópályára költsünk milliárdokat.