Adatok
H@mster
0 bejegyzést írt és 13 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Várkonyi Gábor Autóblog
Q mint kísértés: ez az autó fogja helyettesíteni "A" Mercedes-Benz kvintesszenciáját adó E-osztályt
2022.05.21 10:58:30

Óriási a kísértés arra, hogy autókról írva bizonyos témákban túlzottan is elragadtassa magát az ember, főleg akkor, ha ápol valamilyen bensőségesebb viszonyt egy-egy márkával. Nem hiszek a "semlegességben", főleg nem a mai világban, ahol az ideológiai árkok, mint tektonikus lemezek találkozásinak…..

A Shelltől kaptuk az alábbi közleményt, amelyben arról értesítenek, hogy mostantól nincsen Euro 95-ös és Diesel üzemanyag a kútjaikon. Pontosabban van, de mindkettő neve elé oda kell mondani mostantól, hogy FuelSaver. Került bele valamiféle adalék, a SEI, amitől állítólag akár…..
H@mster
2011.09.07 10:20:28
@Zlot: Erre nem is gondoltam. Akkor nem a Shell lett jobb, hanem a tobbiek voltak mindig rosszabbak. :D
A Shell benzinnel kb 10%-kal fogyaszt kevesebbet, mint az Esso-val, vagy a BP-vel. Persze ez semmit nem jelent az otthoni benzinnel kapcsolatban. Regen mindenki a MOL finomitojabol vitte a benzint, talan csak az OMV nem. Ez most is igy van?
A Shell benzinnel kb 10%-kal fogyaszt kevesebbet, mint az Esso-val, vagy a BP-vel. Persze ez semmit nem jelent az otthoni benzinnel kapcsolatban. Regen mindenki a MOL finomitojabol vitte a benzint, talan csak az OMV nem. Ez most is igy van?
H@mster
2011.09.07 10:22:21
@H@mster: Elbambultam. Most latom, hogy valaki kettovel feljebb mar leirta, honnan jon a benzin. :)

A Warner Bros. és a Alcon Productions már régóta szeretné tető alá hozni a Szárnyas Fejvadász folytatását vagy rebootját. Eddig nem nagyon haladt a projekt, most viszont bejelentették hogy az eredeti film rendezője, Ridley Scott fogja levezényelni az alkotást. Azt egyenlőre nem…..
H@mster
2011.08.19 10:21:10
@Nyomek:
Valodi vegkifejlet CSAK a rendezoi verzioban van! Nem lovom le a poent, ha valaki meg esetleg nem latta volna!
Valodi vegkifejlet CSAK a rendezoi verzioban van! Nem lovom le a poent, ha valaki meg esetleg nem latta volna!

Megvan a tökéletes megoldás a futásteljesítmény hamisításának visszaszorítására, mégsem használjuk. Vélemények az azonos című írásunkról...

Százezer bizony, ennyi maradt. Hárommillió pénztártagból ez nagyon kevés, az országnak pedig egy árva százaléka. Egyiptom egy százaléka nyolcszázezer ember. Kedden körülbelül ennyi vette a fáradságot és felháborodást, hogy utcára menjen Mubarak ellen. Nyilván eszemben…..

Fogalmam sincs a vasúti költségvetésekről, a menetrend készítésről, a csilliárd forintos cash flow kezelésről, a Nokia dobozok pakolásáról.Amit tudok, hogy gyerekkorom óta gyűlölöm a vonatozást. Egyrészt a hétvégék egy része azon telt, utazva valamilyen versenyre - így…..
H@mster
2010.04.01 01:26:09
H@mster
2010.04.01 01:28:09
H@mster
2010.04.01 01:40:32
@escaper:
Ez olyan lehet, mint otthon a négyes metró. Mindenki állítja, hogy szükség van rá, de bizonyítani nehéz.
Észak Angliát, meg Skóciát szeretnék közelebb hozni, olcsón, a déli területekhez. Majd meglátjuk 10 év múlva.
Ez olyan lehet, mint otthon a négyes metró. Mindenki állítja, hogy szükség van rá, de bizonyítani nehéz.
Észak Angliát, meg Skóciát szeretnék közelebb hozni, olcsón, a déli területekhez. Majd meglátjuk 10 év múlva.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Vége az olcsó autók korának, mindenki a Tesla 25-30%-os marzsára vágyik. A kereslet nagy, a gyártókapacitás limitál
t köszönhetően a supply chain problémáknak, így garantált a 30-40%-os ár emelkedés szinte minden gyártónál és ez független az elektromos hajtástól. Pl. A Range Rover új modeljei kb. 20%-kal kerülnek többe, mint a kifutó széria.
Persze lesz olcsó új autó, csak kínai.