Regisztráció Blogot indítok
Adatok
alfmon

0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Tényleg fél perc alatt újjá lehet varázsolni a lemattult fényszórókat? Szinte ingyen? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
alfmon 2014.02.06 14:24:32
@Rocko-: Ezen besírtam :D
TComment Benzinest? Hülye vagy? 2014.02.04 06:20:00
Nem sokat gondolkodnék, ha új autóba motort kellene választanom. Elfogytak az érvek a benzinesek mellett. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
alfmon 2014.02.04 14:58:43
Ez a cikk x.r. Fel van sorolva egy pár benzines meg egy pár diesel autó, amik köszönő viszonyban sincsenek egymással. Normális érvekkel nincsenek alátámasztva a kijelentések. A másik a nyomaték betyároknak! Az hogy a szaros diesel motorblokkodnak mekkora nyomatéka van, az kurvára nem érdekes. MERT: Tegyük fel, hogy ugyan olyan autód van benzines és dizel. Kerék méret, tömeg, minden egyforma. Mivel a gázolajos motornak a használható fordulatszáma kb 1200 - 3000 ig terjed, ezért a váltó áttételezés teljesen más. A hajtáslánc utolsó kihajtása ugyan akkora fordulatszámmal forog a benzinesnél is meg a dizelnél is, met a kerék méreted egyforma stb. stb. Ezért a hajtáslán áttételezése beleértve a váltót is teljesen más , mint a benzinesé. Mivel a dizel blokk kb fele annyit forog, mint a benzines, ezért az áttétel fele akkora. Vagy kétszer akkora, attól függ, honnan nézzük. A fordulatszám és a nyomaték áttétel a hajtóműben fordítottan arányos. Ebből az következik, hogy hiába fele akkora a benzines nyomatéka, ha kétszer annyit forog, akkor a kihajtáson mérhető nyomaték pont ugyan akkora lesz, mint a dizelnél. A lényeg tehát: Lex..om, h mekkora a nyomatéka a dizelednek. Nem az számít. Az sem érdekel, h melyik jobb vagy rosszabb. Benzines vagy dizel. De a sok idióta gyereket, akik megcsippelik a szomszédos tyuning műhelyben a pédétédéiket, aztán reflektort kell kapcsolnom mögöttük , mert nem látok a füsttől..na azokat büntetgetném péppé pürévé!
alfmon 2014.02.04 15:40:00
@Tirpákium: Nem vitatom, kinek mi tetszik. Teljesen más karakter a benzin és dizel. Valakinek az tetszik, hogy üveghangig lehet forgatni. de pl a VTI motoroknál, amikor a szelepvezérlés vált, az is tudsz mosolyt csalni az arcokra. (Nincs és nem is volt még hondám)
Végre kipróbálhattuk, mit is tud a Toyota GT86, de ami még ennél is érdekesebb, megtudtuk kiknek szánják. Ki nem találnák. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
alfmon 2012.05.22 17:02:10
@Andrew460T: Maximálisan egyetértek.
Az országban nincs annyi 150 LE feletti autó, mint amennyien itt keveslik a lóerőt.
Na jó túloztam, de a sportosságot nem a lóerők meg a számok határozzák meg, vagyis nem csak azok. Hajtottam már 250LE-s autót, amitől a diszkó előtt az emberek fele lef@sta a bokáját, de a sportosságtól nagyon messze állt.
Aki szerint gyenge, meg nem elég jó, az próbálja ki az MX5-öst és rájön, hogy miről akar szólni.
TComment Volkswagent fillérekért? 2012.04.06 07:27:00
Mi sül ki belőle, ha a németek összeraknak egy boszorkányosan kifundált kisautót, és még olcsón is akarják adni? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
alfmon 2010.08.30 19:20:42
@Nusy73:
Jössz itt a fizikával meg a légzsák működésével...
Valakinek attól eltörik a farokcsontja, mert seggre esik..
Gondolj abba bele, hogy mekkora erővel kellene seggbe rúgni téged, hogy ekkora sebességgel ennyire felemelkedj...

Arra azért kíváncsi lennék, hogy ki mernéd-e próbálni...
alfmon 2010.08.30 19:22:22
@Nusy73:
Jah látom, írtad is, hogy nem próbálnád ki...
A McLaren szerint a paddockban azt beszélik, riválisuk kitalált egy okos szerkezetet, amivel időmérőn is ideálisra csökkentheti autója hasmagasságát. Martin Whitmarsh állítja, ha arról van szó, amire gondolnak, akkor a megoldás szabálytalan. Az autosport.com úgy értesült, az RBR…..
alfmon 2010.03.31 22:04:44
@Morgó Muki: Igazad van, ez a kanyarban lassabb, egyenesben gyorsabb dolog engem is teljesen felb...sz! Még tudományosan le is vezetgeti a baromságát..Nem hiszem el, hogy egy ember ennyire sík legyen.