Regisztráció Blogot indítok
Adatok
kvir

0 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
mañana Medellín 2014.01.09 04:07:41
Fájó szívvel hagytuk ott Cartagena-t és a Karib-tenger partját, de következő állomásunkról, Medellínről olyan sok jót hallottunk más utazóktól, hogy bizakodva néztünk ezen újabb metropolisz elé. Medellín klímája az ország legkiválóbbja az összes kolumbiai szerint, akivel…..
Idáig viszonylag nyugatias helyeken jártunk, de ahogyan továbbhaladunk észak felé, úgy változnak meg az utcák, az épületek és az emberek. A környezetváltozást tovább tetézi, ha az utazó éppenséggel a világ legszárazabb sivatagja felé közeledik, ami ráadásul jó kétezer…..
kvir 2015.02.03 11:53:11
SzaFi Dél-Amerikában Montevideo 2014.12.04 03:37:15
Montevideo sok hasonlóságot mutatott Buenos Airessel, de itt mintha több elegánsan felöltözött ember mászkálna, és egy fokkal rendezettebbnek, tisztábbnak és modernebbnek tűnik. Ennél fogva a hangulata is kevésbé családias, az emberek kimértebben, „hivatalosabban” viselkednek.…..
A Condor cég némileg kilóg az eddigi gyártók sorából, mivel nem hadi beszállítók voltak és nem is ezt a piaci szegmenst célozták meg. Egy névváltoztatás után mára már a katonai és rendvédelmi dolgozókat célozták meg. A lövész matrac gyakorlatilag egy kicsit…..
"A Budavári Önkormányzat át szeretné alakítani a Batthyány teret, ezért tavaly pályázatot írt ki a közterület forgalmi vizsgálatára. A munkát a Főmterv Zrt. elnyerte és a tervezők már leszállították a megrendelt dokumentációt." - írja a Fővárosi.hu. Fel is kerültek a…..
kvir 2010.06.07 17:34:14
A Magyar Kerékpárosklub az alábbi észrevételeket, javaslatokat küldte el a tervezőknek és az önkormányzatnak:

1. Kerékpáros közlekedési irányok: rakparti kerékpárút felől a csarnok, Iskola u. (vendéglátóhelyek, bank, iskola, óvoda, bölcsöde stb.) felé.

Ezeket kérjük figyelembe venni, a templom előtti, "behajtani tilos kivéve engedéllyel" forgalmi rendet mindkét irányból kérjük "kivéve kerékpár" jelzéssel kiegészíteni.

2. A terv nem tartalmaz kerékpártárolókat. Jelentős kerékpáros forgalmat vonzó célpontok: metró, csarnok, üzletek, templom
Kerékpártárolók javasolt elhelyezése:

- rakpart, a metrólejárat háta mögé "bike+ride", lehetőleg fedett

- csarnokkal szemközt, ez kiszolgálja a templomot és a csarnokot (csarnok előtt nincs elegendő hely a járdán)

- csarnok oldalához, Markovich utca, első autó parkolóhely helyére (csarnok és üzletek kiszolgálásához)

3. A fő gyalogos irányok:

- végállomásozó autóbuszok

- villamos/rakparti autóbusz (86)

- Fő utcai autóbusz, csarnok

- Fő utca, Markovich utca

- Batthyány utca

Problémák:

- A metrókijárat felől nincs közvetlen irányú gyalogoskapcsolat az autóbuszokhoz, L alakban kell kerülni.

- A metró felől nincs gyalogos folyosó a Markovich utca felé, a csarnok felé kéne kerülni, ez viszont szabálytalan gyalogosátkelésekre ösztönöz a

templom sarkánál.

- A metró felől nincs egyenes vonalú gyalogoskapcsolat a csarnok előtti zebrához, ezt is javítani kellene.

- A végállomásozó autóbuszoktól a 86-os autóbuszhoz csak jelentős kerülő árán lehet eljutni, ez szabálytalan gyalogos átkeléseket fog ösztönözni, ami balesetveszélyhez vezet.

Javasoljuk megvizsgálni a rakparti zebra északabbra történő eltolását.

Kérdés, hogy ha egyszer megépül a villamos összeköttetés, akkor is szükség lesz-e ennyi buszállásra, hiszen a buszok egy része nem fog már erre közlekedni. Érdemes lenne a tervet úgy kialakítani, hogy ezek később megszüntethetők legyenek.

kozlekedes at kerekparosklub.hu
Abban a megtiszteltetésben van részünk, hogy Mikael, a Copenhagenize.com szerkesztője utánközlési engedélyt adott Dave Horton szociológus eredetileg nála megjelent cikksorozatára a kerékpározást övező félelemről.                  …..