Adatok
Pöttyöslabda
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Dináék a Fanyűvő étterembe tértek be iszogatni meg beszélgetni, de végül egy kellemetlen vita lett a dologból. Szerintük ugyanis míg ők folyóborból rendeltek és abból is kaptak, a pincér a drága palackos bort számolta fel, így duplájára kihozva a számlát. Mivel az ember…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Nem szép dolog azt hangsúlyozni, hogy a fiatalember nem akarta rendezni a számlát, mintha egyáltalán nem akart volna fizetni. (Az egyik kommentelőre reagálva: Tisztességes emberi mivoltunk alapjait sérelmező megjegyzését – miszerint mi potyázók vagyunk - kikérjük magunknak! Szíveskedjen disztingválni!) Nagyon is akart fizetni, mert nem tolvaj: Fanyűvő Étterem:„22 óra 12 perckor kérték a számlát”. Kérték, azt jelenti, fizetni akartak. Csak a fogyasztást, nem a kiszámlázott árat. (Azért az érdekes, hogy 22:12 késői időpont a tulajdonos vagy üzletvezető felhívására, de a kerületi jegyző és a Fogyasztóvédelem megkeresésére nem :) , csak hogy ne legyünk már olyan hivatalosak!). Panaszkönyvet mi kértük el, írtunk is bele.
A hivatkozás a pult és az asztalunk távolságára, na az vicces! Nekem, vendégnek az lett volna a dolgom, hogy egyfolytában a pincért kamerázzam, hogy mit csinál, mikor mosogat, mikor nyúl a kasszába, milyen bort nyit ki (mellesleg még ha ezt tettem volna sem derült volna ki, hogy most éppen a nekem szánt bort nyitja, vagy a Gipsz Jakabnak szántat), mikor fújja az orrát, stb.? Akkor sem nézem, ha fél méterre van, meg ha tíz méterre. És az a pult elég jól takar, tehát ha néztem volna sem láttam volna normálisan. Szóval kellett volna néznem? Már ekkor kellett volna gyanakodnom, hogy valamiben sántít? Hm.
A bor minőségét meg értelem szerűen nem tettem szóvá, hiszen abban a tudatban voltam, hogy folyóbort iszom, abba a kategóriába meg még belefért, még ha nem is ízlett. És ezek után, ahogy kimentünk az étteremből, és kiakadva próbáltuk túl tenni magunkat az egészen, pár perc múlva elénk álltak a rendőrök, na ez már hab volt a tortán! Fanyűvő Étterem: „Sajnáljuk, hogy két vendégünknek rosszul sikerült az estéje.” Ránk küldeni a rendőröket, miután még ki is fizettük a számlát? Ez nem a sajnálat jele, ezt úgy hívják: megfélemlítés. Ha ők sajnálták volna az esetet, akkor fizetés után nem beszólnak, és majd kidobnak az étteremből, hanem azt mondják, hogy elnézést a kellemetlenségekért, reméljük mindenki tanult belőle, és máskor nem fordul elő. Vagy valami hasonló sajnálkozó szöveg.
Persze lehet mindezeket szépen tálalni, és akkor korrektnek tűnik. Nekem mindegy, ki megy ezután abba az étterembe és ki nem. A pincéreknek biztosan van annyi eszük, hogy egy darabig nem próbálkoznak hasonlóval. Annyi étterem, söröző, borozó, stb. van.
Én tanultam az esetből: ezek után előre meg fogom kérdezni, hogy amit rendelek, az mennyibe fog kerülni. Mármint más vendéglátó helyeken :). De én csak egy tudatlan, naív vendég vagyok. Gyorsan meg is jegyzem, hogy a Room Café-t viszont tudom ajánlani! (13. ker., Gogol utca). Béke veletek! Mi már megbocsájtottunk (de nem felejtünk! :))