Adatok
Trabantkombi
0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Felnőttként közlekedési eszközök iránt rajongani alapvetően csodabogárságnak számít, mégis van pár olyan jármű a világban, amit fotózni-videózni nem számít aberrációnak. Ilyen a San Francisco-i cable car vagy a londoni tube. A berlini metró rajongói viszont valamiért még a…..
Trabantkombi
2011.01.30 15:22:51
Ja, és még azt elfelejtettem, hogy engem meg a repülés érdekel, s így szemet szúrt: a Deutsches Technikmuseum előtt "fellógatott" repülőgép pontosan egy C-47 Skytrain, ami a DC-3-asnak a katonai szállítóváltozata, s nyilván a berlini légihídban játszott szerepének köszönheti a speciális helyet. Bocsánat a szőrözésért;)
Trabantkombi
2011.01.30 10:58:50
Nagyon klassz poszt, gratulálok, szép képekkel. Berlinben élünk már több mint egy éve, s nap mint nap használom a közlekedési hálózatot. Picit hadd védjem meg: peched volt a kusza kiírásokkal, a legtöbb helyen korrekt és jól követhető a tájékoztatás. A keleti állomásokra jellemző még az akadálymentesítés hiánya, de most például az U1 keleti szakaszát teljesen felújítják. Tényleg, el is kell majd mennem megnézni, készen van-e már... Arra van a kedvenc döneresünk.
Bár teljesen amatőr szemmel ezt írtam korábban a közlekedésről, olvasd el, ha van kedved:
trabantkombi.blogspot.com/2010/05/nincs-tomeg-kozlekedunk.html
Azóta kicsit változott a pozitív véleményem: az S-Bahn letérdelt a téltől: hatalmas botrány is van miatta. De: a havi bérletek két héttel tovább voltak érvényesek, mintegy fájdalomdíjként...
Bár teljesen amatőr szemmel ezt írtam korábban a közlekedésről, olvasd el, ha van kedved:
trabantkombi.blogspot.com/2010/05/nincs-tomeg-kozlekedunk.html
Azóta kicsit változott a pozitív véleményem: az S-Bahn letérdelt a téltől: hatalmas botrány is van miatta. De: a havi bérletek két héttel tovább voltak érvényesek, mintegy fájdalomdíjként...

Egy normális helyen az embernek nincs szüksége autóra. Ha nagyon vágyna rá, persze hobbiból lehet, de milyen kretén egy hobbi már az autózás?! Vélemények az azonos című írásunkról...
Trabantkombi
2010.05.26 11:09:22
@záporjózsi: A németek panaszkodnak, hogy zsúfolt, meg járatritkítások vannak. Ehhez képest még a szakadó hóesésben is percre pontosan jött, általában ülőhely is van az egyébként 10 percenként járó S-Bahnokon. Hétvégén kicsit rosszabb, mert hajnali egy után már csak félóránként járnak EGÉSZ ÉJSZAKA...
Trabantkombi
2010.05.26 11:23:13
@phrascarica: Hú, de felhúztad Magad...Nem mondtam, hogy itt nincsenek dugók, bár én még nem álltam 10 percnél többet dugóban. Ellentétben Pesttel, ahol a legutóbbi hazautunkkor 75 perc alatt sikerült átérni szombat délután(már írhatod is, hogy balf.sz vagyok, s nem ismerem a várost), visszafelé pedig az M0-son sz.pni újabb több mint egy órát ÁLLVA (nem a menetidő). Berlin amúgy kétszer akkora, mint kis fővárosunk, de érdekes módon körbeéri a körgyűrű, s persze arról meg nem is beszélek, hogy az autópályák ingyenesek. Mit akarsz pontosan bebizonyítani? Azt, hogy Berlinben szar a közlekedés, vagy hogy otthon jó? Melyikkel vagy nevetségesebb?

Sziasztok!Jó a blog ötlete, olvasom rendszeresen. Nekünk is van (sajnos) MÁV-os élményünk, gondoltam megírom. Ha gondoljátok, jelentessétek meg.Üdv: trabantkombiTavaly karácsony előtt Berlinből akartunk hazajönni, s mivel lemaradtunk a bombakedvező, „egy marék…..
Trabantkombi
2010.05.25 22:33:58
@Kopi3.14: Bocs, tényleg. Akkor szar a DB. Gondolom Neked is az maradt meg a magyar vonatokkal összehasonlítva, hogy csak szűkíthetted a foglalást ablak mellé, közlekedő mellé, 2-es vagy 4-es ülésre:)
Trabantkombi
2010.05.25 22:40:45
@Vörösbe esett fedezőjelzőre előjelzést adó főjelző: A hó valóban mindenütt hó, még Németországban is. Azt sem állítom, hogy mindenütt jártak a vonatok, viszont olvasd el, mit írt a DB a visszatérítésekről: ott fel sem merült, hogy vitassák a jogosságot: 1 óra késés 25% vissza, 2 óra 50%, illetve a helyjegyfoglalás. Náluk mi a vis maior: elsodorja a lavina a pályát felsővezetékestől (ekkor nem fizetnek.) Egyszerűen a MÁV-os hozzáállás háborít fel, amikor emberek nem/rosszul teszik a dolgukat,s Téged/engem/mindenkit néznek hülyének. Csőlátás? Lehet. De nem túl hízelgő ezt a csövet Hegyeshalom felé fordítani.
Trabantkombi
2010.05.25 22:52:41
@_Totty_: Igazad van, a 60km-es szakaszon tényleg nagyon jó a 3:23 perces késés. Leszámítva a negyven perces külföldi várakozást is marad 163 perc késés a magyar szakaszra, ami ugyebár kihozná a 27km/h-ás átlagsebességet - ha beért volna vonat a pályaudvarra, s menetidőnek tekinthetnénk. De nem ért, így nem tekinthetjük.
A "nagyjából" meg valahol megfelelő, valahol nem: "Nagyjából meghúzta a repülőgép szerelője a futómű csavarjait", "nagyjából rendben van az atomreaktor"... Ha szerinted ez elfogadható, akkor nem kell a MÁV-ot kritizáló blogot olvasni/kommentelni, hanem örülni a MÁV-Start honlapján a hírnek: Pécsett is lehet bankkártyával fizetni! (www.mav-start.hu/hirek/hir.php?mid=14bed14a85a425)
2010. május. 14. Magyarország 5. legnagyobb városában, mert eddig nem lehetett... Szánalom.
A "nagyjából" meg valahol megfelelő, valahol nem: "Nagyjából meghúzta a repülőgép szerelője a futómű csavarjait", "nagyjából rendben van az atomreaktor"... Ha szerinted ez elfogadható, akkor nem kell a MÁV-ot kritizáló blogot olvasni/kommentelni, hanem örülni a MÁV-Start honlapján a hírnek: Pécsett is lehet bankkártyával fizetni! (www.mav-start.hu/hirek/hir.php?mid=14bed14a85a425)
2010. május. 14. Magyarország 5. legnagyobb városában, mert eddig nem lehetett... Szánalom.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz