Adatok
Gasi
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
- Kevesen tudják a lazacról, hogy rossz időben tengeribeteg lesz. - kezdi Ingrid, a stavangeri lazacfarm vezetője. Pedig logikus. Én is pocsékul vagyok az alig háromnegyed órás hajókázás után. Főleg, hogy zuhog. Itt, a fjord védelmében is ingatag műszigeten azért kellemesebb a…..
Azt hittük, értjük. Aztán kiderült, mégsem. Utána csináltuk. Vélemények az azonos című írásunkról...
Gasi
2010.03.23 20:12:49
Hello. Csak egy rovid hozzaszolas.
Rakerestem a neten es itt (autos.aol.com/article/toyota-tragedy-saylor-family/) azt irjak hogy az egesz okozoja a hibas meretu labtorlo volt, az ala ragadt be a pedal.
"Toyota called the issue one of "pedal entrapment," brought about by the car's floor mat sticking under the pedal. The vehicle, on loan from Bob Baker Toyota/Lexus, actually had the wrong floor mat installed. It was an all-weather floor mat from a Lexus SUV, which -- given the angle of the ES350's floor and its distance to the bottom of the accelerator pedal -- caused the jamming."
valamint par nappal elotte masvalakivel is ugyanez elofordult ugyanezzel az autoval, o vegul uresbe rakva allitotta meg. Jelentette a kolcsonzoben is, hozzateve hogy szerinte a labtorlo okozza. Ezek utan az egesz eset szerintem emberi mulasztasra vezetheto vissza.
@romesz: az Airbus pilota hiba miatt esett le, semmi koze nem volt a szamitogephez. Ld.:
catless.ncl.ac.uk/Risks/9.86.html#subj2
en.wikipedia.org/wiki/Air_France_Flight_296
Rakerestem a neten es itt (autos.aol.com/article/toyota-tragedy-saylor-family/) azt irjak hogy az egesz okozoja a hibas meretu labtorlo volt, az ala ragadt be a pedal.
"Toyota called the issue one of "pedal entrapment," brought about by the car's floor mat sticking under the pedal. The vehicle, on loan from Bob Baker Toyota/Lexus, actually had the wrong floor mat installed. It was an all-weather floor mat from a Lexus SUV, which -- given the angle of the ES350's floor and its distance to the bottom of the accelerator pedal -- caused the jamming."
valamint par nappal elotte masvalakivel is ugyanez elofordult ugyanezzel az autoval, o vegul uresbe rakva allitotta meg. Jelentette a kolcsonzoben is, hozzateve hogy szerinte a labtorlo okozza. Ezek utan az egesz eset szerintem emberi mulasztasra vezetheto vissza.
@romesz: az Airbus pilota hiba miatt esett le, semmi koze nem volt a szamitogephez. Ld.:
catless.ncl.ac.uk/Risks/9.86.html#subj2
en.wikipedia.org/wiki/Air_France_Flight_296
Gasi
2010.03.23 20:34:01
@romesz: Igen, pilota hiba miatt, bar elvileg az Airbus adta az utasitast az alacsony magassagu atrepulesre. A pilota is csak ott hibazott hogy rosszul merte fel a terepet, mert a szokasos 3km kifuto helyett itt csak 800m volt, es a torony is kisebb, valoszinuleg az arany megtevesztette. A repulo uresjaratban repult, es mikor rajott hogy kozel van a foldhoz raadta a kakaot ezutan kb 8 masodpercbe telt amig a motorok teljes teljesitmenyre gyorsultak (ami eloiras szerinti). Csak addigra odaert a fakhoz pont mikor a gep emelkedni kezdett volna. Hiba volt a rettenetesen rovid kifutot hasznalni a trukkhoz, es amugy tul alacsonyan ment, ami valoszinuleg a magassagmero hibaja volt, noha o se vette eszre hogy 30 meter helyett 10 en repul.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Coastline: 25,148 km (continental); 83,281 km (including islands)
(en.wikipedia.org/wiki/Geography_of_Norway)