Adatok
Csussz
0 bejegyzést írt és 20 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Ha növekszik a bringások száma, több lesz az ellopható bicikli is. A kerékagy is érzékelte a bringások nagy közösségét folyamatosan sújtó csapásokat, ezért egy hamarosan induló, lopás bejelentő rovattal szándékozik csatasorba lépni a tulajdonosok és a tolvajok országos…..
Csussz
2009.09.10 21:21:32
Én is aszondom, legyen regisztráció. Egy normális bringa közel egyhavi átlagmagyar fizu -- azaz drága cucc. Plusz 4-5 eFt-ot egy megérne a nyilvántartás. És végre a zembereket leginkább érintő piti bűnök egyikével is foglalkozna a zállam.
A minap beleszaladtam a facebookon egy kezdeményezésbe. A Magyar Olimpiaellenes Bizottság nevet viselő, minden bizonnyal csak virtuális közösség felhívása olvasható ebben. Nem is magyaráznám agyon, idézem az öndefinicójukat: "Állítsuk meg a hülyeség nagykoalícióját,…..
Csussz
2009.09.04 21:42:30
@kalapácstollú: Bocs, szerintem nekünk többe kerülne. Ugyanis egészen biztosan nincs itthon akkora szellemi és termelői kapacitás, amivel meg lehet oldani az építési feladatokat. Akkor viszont egy csomó külföldi alvállalkozót is be kell vonni. Alvállakozót mondok, merthogy a fővállalkozók biztos magyarok lennének -- az ilyen beruházásoknál szokásos körből. És a munkát ténylegesen elvégzők nyereségén felül az ő szerény hasznuk is növelné a költségeket.
Csussz
2009.09.05 16:25:00
@kalapácstollú: csupán arra akartam utalni (aztán alább nevén lett nevezve a gyerek), hogy a közpénzes beruházások körül sertepertélő magyar fővállalkozók valójában a korrupciós pénzek kezelésén, és a pártfinanszírozáson túl érdemben nem szoktak a beruházásokhoz hozzányúlni. Így viszont drága, mert a nem kis nyereségükért cserébe nem kapunk semmit. A munkát az azt elvégzőnek is ki kell fizetni -- bár itthon az se ilyen egyértelmű.
Abban igazad van, hogy ha nem számítjuk a mutyit, akkor akár olcsóbban is tudhatnánk építeni. De nekem épp elég okot ad a gyanakvásra, hogy a BOM rendes tagjai között ott van az OTP, az MVM és a Trigránit.
Abban igazad van, hogy ha nem számítjuk a mutyit, akkor akár olcsóbban is tudhatnánk építeni. De nekem épp elég okot ad a gyanakvásra, hogy a BOM rendes tagjai között ott van az OTP, az MVM és a Trigránit.
Biztos sokan láttátok már al alábbi két videót, amit Don Blasius linkelt be a minap a sörsátorban, de nekem új volt - bár hasonlót már láttam -, ezért úgy gondoltam, így péntek délutáni levezetésnek tökéletesen alkalmasak lesznek. Én jót röhögtem rajta, aztán persze az is…..
Csussz
2009.09.05 14:57:25
@Marcellusca: Szerintem keress meg egy olyan céget, amelyik nehézgépjárműves oktatással is foglalkozik, és vegyél náluk egy rutinpályás órát. Az tényleg jópofa. A forgalomban egyenes úton nem kunszt menni, ott inkább körforgalmak az izgalmasak -- de tartok tőle, hogy B-s jogsiddal nem vállalja be az oktató.
Ja, és próbáld ki a buszt is, feltéve, hogy nem egy ezeréves leszakadt Ikarussal oktatnak, hanem valami kulturáltabb géppel.
Ahol én tanultam, kb. 5-6 ezer Ft volt egy óra. Nem kibírhatatlan.
Ja, és próbáld ki a buszt is, feltéve, hogy nem egy ezeréves leszakadt Ikarussal oktatnak, hanem valami kulturáltabb géppel.
Ahol én tanultam, kb. 5-6 ezer Ft volt egy óra. Nem kibírhatatlan.
Ha nem írnánk ezt a tejjel-mézzel folyó blogot, máris rohannánk elfoglalni a meghirdetett állást, amire András hívta fel a figyelmünket. ..
A beépített napszemüveget ritkán használomKét dologért vettem meg négy éve. Az egyik, hogy a C2 állítólag csendes; mondták emberek is, meg maga a Schuberth deklarál a honlapján 86,5 decibel szélzajt 100-as tempónál, szélvédő nélküli motoron, ami nagyon jó. A másik selling…..
Csussz
2009.07.07 18:26:33
@Robetta: lineárisnak hallod, de összességében mégse mindegy, hogy mekkora hangenergia-terhelést kapsz. Annak idején a kiskőrösi csodámban akkora süvöltés volt, hogy már félórányi motorozás után nem értettem az igazoltató rendőr egyetlen szavát sem. Mindenre vissza kellett kérdeznem -- kevéssé javította a hangulatot.
Narancssárgát választottam - színben passzolt a KTM-hez Tavaly vettem ezt a Hebo enduro kesztyűt, szép narancssárga betéttel az ujjai végén, az jól illik a KTM-hez. Igazából endurózáshoz lett volna szükségem rá, de aszfalton is használtam, nyári kesztyűként, mert az utóbbi…..
Csussz
2009.07.07 18:21:39
@Lowtyo: Oszt' latex- vagy vinilkesztyű? Mert nem mindegy ám :)
Gergely érdekes dolgot vetett fel. Ha telepakolják sebességmérőkkel az autópályákat, azzal vajon megszűnik a gyorshajtás, vagy csak áthelyeződik a sokkal veszélyesebb országutakra?
Egy újabb érdekes kérdésfelvetés, átlagsebesség mérés, több fix trafi és hasonló ügyek…..
Lelőtte a természetvédelmi őr a baltával rátámadó fatolvajt. Én már az eredeti hírből tudtam, ebből rasszizmus lesz. Ez azért van, mert kissé a jövőbe látok. De azt azért nem sejtettem, amit az Országos Cigány Önkormányzat közleményéből megtudtam délután: az áldozatot…..
Csussz
2007.10.24 22:22:16
Eddig is tudtuk, a papír és a ceruza még nem minden, jó, ha valami izgalmasabbat is rakhat a nebuló az iskolatáskába. A hosszú, forró nyár után muszáj oldani a fájdalmas újrakezdés feszültségét. Persze az is lehet, hogy a market nem annyira a gyerekekre, mint inkább a szüleikre…..
Eddig minden rendben van. Majd 2010-ben valaki elmondja megint: elkúrtuk...
Olvasói levél ritkán fordul itt elő, kiváltották részben a kommentek. Ezt most mégis közlöm. Azért is, mert mikor legutóbb végigkattintgattam a wiwet, meglepődtem kissé. Azon, hány volt osztálytárs, ismerős, évfolyamtárs távozott külföldre. Sokan egyértelműen jelzik: nem…..
Az MSZP nem tudja, a Fidesz nem akarja megcsinálni. Szar lesz. Kapcsolódik ide némileg, régebbről:Reform és bukás..
Mit nem beszél az a német? Ausztria kissé elpofátlanodott az utóbbi időben. Nem a MOL-OMV csatáról lesz szó, hanem a környezetrombolásnak arról a kelet-európai sunyisággal megvalósított módjáról, hogy építünk ultramocskos ipart a határ szélére, bele a szélirányba,…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz