Adatok
louie561
0 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Gondolom van annyira műértő a közönség, hogy ha lát egy ilyen képet, akkor nagyjából el tudja helyezni helyben és időben. Aki persze ismeri a gépet, az tudja, mennyire becsapós, hiszen ez – minden látszat ellenére – egy alig pár éves autó és egyben ékes bizonyítéka…..
Irgalmatlanul bánom és szégyellem, hogy a tavalyi év folyamán (rajtam kívülálló okok miatt) nem sikerült leszerveznem a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem versenycsapatával egy videós riportot. Dávid, a csapatkapitány hozott képbe, szépen bele is ástam magam. Aztán…..
Ilyen hibrid még nekem is kéne: csővázas szerkezet, egyedi tervezésű pályafutómű, összkerékhajtás. A metzi egyetem diákjai építették egy Formula Studenthez hasonló versenysorozathoz, és meg is nyerték vele a tavalyi bajnokságot. Nem bonyolították túl a technikát soros vagy…..
Vezettél már Formula BMW versenyautót? Nem? Ha olvastad már erről a cikkünket (hanyagabbak és feledékenyek kattintsanak ide), akkor tudhatod: ezen változtatnod kell. Milyen autóról van szó? 140 lóerő már egy átlag dízelben is akad, csakhogy ez egy szénszál-kevlár versenyautó. A…..
louie561
2010.09.04 21:16:03
Kialakítását tekintve hasonló járgányt építenek a műszaki egyetemen is (idén már a harmadikat), csak az egy másik versenysorozatra készül (Formula Student). Csőváz, Yamaha R6 blokk a hátuljában, 3 másodperc százra, és csak 250 kg. Jóféle cucc, nekem elhihetitek, és a motort kivéve az egész kóceráj egyedi tervezés és kivitelezés, amit szintén a srácok terveznek és raknak össze az egyetemen. frt.bme.hu
Jelenlegi állapot. Nem rossz, de még jobb lesz. „A kivégzés előtt egy utolsót hadd menjek vele!” – kérte el a Belsőség-találkozón a bogarat Csiki, én pedig boldogan adtam oda. Tudtam, hogy Zsolt tudja, mikor jó egy autó és azt is tudtam, hogy a Bogár nagyon jó. Van…..
louie561
2010.09.04 20:57:04
@atabi:
"bocs hogy beleszólok de a belsejét ki kellene polírozni a jobb áramlás miatt nem?(szívó és kipuff csatorna) "
A polírozás csak egy bizonyos mértékig képes növelni az áramlás hatékonyságát. Ha megnézed egy szimpla utcai 600-as sportmotor hengerfejet, akkor ott sem teljesen sima a felület, és nem feltétlenül azért, mert nem lenne gazdaságos gyártani, hanem mert egy bizonyos érdességnél kialakul az áramlási csatorna felületén egy határréteg, aminek ha kellően lett megtervezve a vastagsága, akkor jobbak lesznek az áramlási viszonyok a csatornában, mintha tükrösre políroznád.
"bocs hogy beleszólok de a belsejét ki kellene polírozni a jobb áramlás miatt nem?(szívó és kipuff csatorna) "
A polírozás csak egy bizonyos mértékig képes növelni az áramlás hatékonyságát. Ha megnézed egy szimpla utcai 600-as sportmotor hengerfejet, akkor ott sem teljesen sima a felület, és nem feltétlenül azért, mert nem lenne gazdaságos gyártani, hanem mert egy bizonyos érdességnél kialakul az áramlási csatorna felületén egy határréteg, aminek ha kellően lett megtervezve a vastagsága, akkor jobbak lesznek az áramlási viszonyok a csatornában, mintha tükrösre políroznád.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Ha minden igaz, akkor ezen a fordulaton 3144 Nm forgatonyomatekot kepes kipreselni magabol. Mint egy jo traktor...