Regisztráció Blogot indítok
Adatok
invisibility

0 bejegyzést írt és 42 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Ne vedd meg, ráfázol! 2013.06.23 06:05:02
Mindenki próbálkozott lebeszélni, de a szerelem nem a racionalitásról szól. Mindig vágytam egy W124-es kombira, most végre megvan. Ma sem kell szégyenkezni a formája miatt Megy az ember a forgalomban, vezeti az autóját, bambán néz ki a kormány mögül, szól a rádió, az unalom…..
invisibility 2013.06.24 13:08:03
@kultúrpesszimista: Ezzel egyet kell értsek. Viszont egy örvénykamrás klattyogása oly megnyugtató tud lenni, akár egy Rába difi búgása.
invisibility 2013.06.24 13:18:50
@Rák Attantam: 125 lovas 2012-es transitot vezetek nap mint nap. A mai dieselek valóban nagyon szépet tudnak lépni, viszont ha beokádik valami rajtuk akkor az minden csak nem olcsó.
invisibility 2013.06.24 13:36:00
@Rák Attantam: Igen igen. Valahogy érződik is az írásodból, hogy az akkori diesel motorok jelentősebb problémákkal mint a hengerfejrepedés vagy erősebb lekokszosodás mellett is még elketyegtek. Amíg öngyulladásra bírták a gázolajat addig haza is vittek, onnan meg a szerelőhöz. De a mai autó? Egy kicsit jobban lekormolódik egy jeladó már le is tilt az egész rendszer. Egy komplett CR rendszer árából egy öreg dieselt az utolsó csavarig fel lehet újítani ami ismét képes sokszázezer kilométer megtételére.
A tulajdonos egymilliót költött, hogy bizonyítsa a nyilvánvalót: pocsék autót kapott. Most jön a rendőrség és a per, hogy kicseréljék ezt a vacakot. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Belsőség Heti merítés 2013.05.19 09:50:31
Ritkaság Francia kocsikból átülve nagyon furcsa, főleg, hogy előtte olaszt sohasem vezettem. Minden kicsit máshol van, minden kicsit másképp működik; furcsa, de egyáltalán nem kényelmetlen. Az én kredencem, avagy: Így öregszik egy autó Kanadában. Igazából egy s70-es…..
Több száz fehér Focus kombit szórnak hamarosan a használtpiacra diszkontáron. Vigyék gyorsan, amíg van? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Belsőség Heti merítés 2013.04.14 08:52:55
A Digó Limó újra támad  Miután a kirojtolódott idegszálaimat összecsomóztam, eljöttem Újvárosba, van itt egy ürge, ő csak Fiatokkal foglalkozik. Istenen, vannak még rajtam kívül is aberrált barmok...Betettem a kocsiba az oldalbordát (ő szép), magamat (én közepes), és…..
invisibility 2013.04.14 19:57:51
@The Good Boy !: Ilyen az amikor az ember csak a belefektetett pénzt nézi, mintsem beletörődne abba, hogy a nemzeti vagyonok elköltése után sem lesz sose jó kocsija mert alapból szar.

@h.pityu: Lehet jó helyen hajt, de több előnye nincs. Az, hogy te magas ember vagy még nem lehet ok, hogy egy Omegára essen a választásod, hisz kategóriájába vannak sokkal sikeresebb modellek. A másik meg mióta hasonlítunk össze egy bálna méretű autó és egy kis városi cirkálót helykínálat terén?
invisibility 2013.04.14 20:17:26
@Saratoga V6: Nem kell a nagy mellény ;) A 323-nál kissebb talicskák is megfingatják a jó öreg omegát a büszke tulajával együtt :)
Nem titok, hogy az utóbbi hónapokban keményen dolgoztunk azon, hogy valamerre ismét továbblépjünk, ráadásul lehetőleg előre mozdítva ezzel a Totalcar szekerét. Tudjuk mi itt mindannyian, hogy ha nincs motiváció, akkor következik a helybenjárás, után pedig törvényszerűen a…..
invisibility 2013.04.12 20:02:41
Belsőség Heti merítés 2013.03.17 08:42:19
Duci Juci Nehéz nem elfogultnak lennem, mivel életem első autója volt. Egyszóval nagyon szerettem/szerettük, 2,5 évig volt nálam. Ez alatt kb. 50 000km-t hajtottam bele. A km számlálója 5 számjegyes, tehát talán 2 (vagy 3:)) lett volna az első számjegy... Ennek ellenére nagyon…..
TComment Átéltem a katasztrófát 2013.03.15 17:39:50
Az Átéltem a katasztrófát című cikkünk kommentposztja. Kérjük, ezúttal is kerüljék az indulatos megnyilvánulásokat, és az alaptalan vádaskodást. ..
invisibility 2013.03.15 20:05:29
@determ: Jogos ;)
invisibility 2013.03.15 20:17:40
@uarempty: Forronghat most a magyar, hisz tudjuk hogy napja van ;)
Belsőség Heti merítés 2013.03.10 12:28:40
Kiváló útitárs Jelenvoltam mikor az autó megérkezett a kereskedő telephelyére, nagyobb hibát nem találtam rajta, de néhány bosszantó apróságot igen. Az autó egyik (pont a motorindító) akkumulátora teljesen le volt merülve. Kérésemre sem cserélték ki, csak…..
invisibility 2013.03.10 22:19:18
@csiky944: Valamelyik nap hallottam egy közmondást: - Az opel a német autók legalja...
invisibility 2013.03.10 22:21:43
@Mallorca: Gondolom, mert ha sűrűbben is cserélgeti az alkatrészt is olcsóbb mint ha más márkát hajtana... Logikus?! :)
invisibility 2013.03.11 00:38:55
@csiky944: Mit nem tudott gyártani? Nézzük már meg hogy hány olyan német vagy japán modell készült az elmúlt húsz év alatt ami rendre megfőzte a franciákat. Vagy esetleg a 206-ra gondoltál? Nha bumm... tényleg sokat eladtak belőle.
Ilyenbe ülteted a gyerekeidet... Ennyire régi autóval öngyilkosság járni, az első kátyúban kettétörik... Hát, még ilyet, ezeknél előbb megy péppé az utastér, mint hogy elgörbülne volna az ütköző... Ilyen, és ehhez hasonló feddésekből nem keveset kap a…..
Egy korábbi posztból sokan már talán tudják – hazajött a Puch. Ez az az autóm, amelyik olyan régen készül, hogy néha szinte el is felejtettem, hogy létezik, annyira az ősidőkben vettem, hogy minden akkori tervem dugába dőlt, amit szántam neki.Az évek során sokszor eljutott oda,…..
Alapvetően nem sok gondom van az Avensisszel, egyetlen úgynevezett meghibásodás keserítette meg a birtoklásával töltött négy és háromnegyed évet, de ha őszinte akarok lenni, igazából az is csak amiatt lett hiba, mert megvártam. Óriási mákom van, na. Ezt nem önigazolásnak…..
Belsőség Kombi nélkül. Tovább 2012.02.26 07:00:00
  Eladtam hát. Utoljára áll a házunk előtt Era Vegyes érzés ez. Ellöktem magamtól egy hű barátot, meg ott van a sok munka, a sok idő, a sok pénz is, amit beleöltem. De volt három jó évünk együtt, lehúztuk huszonkétezer kilométer jobbik felét – ami a tipikus…..
Miért képzelik magukat az utak királyának? Mindent értek. Munkaidőm kötetlen, megyek mint a töketlen. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
invisibility 2012.02.17 19:21:56
Persze, jó is az a start stop rendszer, mert hát ugye üzemanyagot takarít meg, de azzal nem számol senki sem, hogy ez az örökös leállás - indítás mennyire káros a motornak. Amennyi üzemanyagot ez megtakarít, bőven filléres tétel az alkatrészek idő előtti elhasználásából fakadó cseréjé mellett. Lássuk csak milyen alkatrészeket terhel meg ez a rendszer, melyet szerintem azért találtak ki, hogy gyorsabban cseréljék az emberek a borsos árú alkatrészeket: - Kettős tömegű lendkerék cirka 300ezerHUF, Akkumlátor ck: 30ezerHUF és társai. Amellet én is Transiton (2003 évjárat) dolgozom. Minden nap BP-re járok Kecskemétről, de van hogy az egész országot járom vele. Jó vele menni mert a forgalom 85%-át jól előre lehet látni. Tempósabban is lehet vele menni mint egy személyautóval. Az hogy én letolom a tötymörgőket, ledudálom a lámpánál bealvókat, beerőszakolom magam a másik sávba (mindig megköszönöm) az amiatt van mert reggel hattól este nyolc - kilencig is eltart a munkaidőm. És mégis van idő beengedni a másikat, a bkv-t is ki tudom várni míg elér a másik megállóba, de tényleg ne szóljon senki nekem egy szót se addig, míg nem ebből vitte haza a kenyeret! Aki ilyennel dolgozik - dolgozott az tudja, hogy egy ilyen jármű vezetése jóval több rátermettséget igényel mint amennyit a személyautóhoz megkívánnak. Lehet hogy előre jól látsz, de váll fölött - mellett hátra semmit sem. Van ugyan holttértükör, de egy telefon kijelzőfelületnyi területen nem sokat látni cirka 1 - 2 méterről. Magasított példányoknál, figyelni kell a magasságkorlátozásokat, faágakat is, mert lehet hogy azt hiszed átmész alatta, de lehet 10 centit borotválsz a tetőből vagy az antennát töröd le. Tolatáskor csak a két tükörre és magadra számíthatsz. Itt jön ki hogy mennyire érzed az autó hátulját. És mindamellett figyelni a többi közlekedőre. Főleg az olyanokra akikről nem tudjuk hogy a bánatos picsába kapott ez jogosítványt, vagy hogy az Istenbe van még meg neki, hogy adhatta még meg neki a doki. És a jhajjj Istenem kategória. Szóval amellett, hogy mi megyünk mint az állat, amellett figyelünk rátok is, személyautósokra!
invisibility 2012.02.18 08:34:45
@Hurrá Torpedó: Hát az én Transitomba még ABS-s sincs. De van benne 465.922km (pénteki állás). Csütörtökön cseréltem le benne a 2002.04 havi gyári akkumulátort, és cirka 5.000 km óta leállításkor kopog a lendkerék is. De amúgy még egyben van és megy. Nem hiszem, hogy ez a eco-s Transit ennyit kibírna. Meg kell érteni, hogy ez a start stop rendszer, csak azért van, hogy idő előtt hazavágja az alkatrészeket! Nincs itt környezetvédelemről szó, csupán ebbe van becsomagolva a "ha te nem hajtod szét, majd én megteszem helyetted" turpisság.
var swfVersionStr = "10.2.0"; var xiSwfUrlStr = "playerProductInstall.swf"; var flashvars = { file: "http://dl.totalcar.hu/podcast/TC_pod02.mp3", title: "Nürnbergi csodák, egy kis fogyasztás és Lada fűtés", length: "47:15" }; var params = {}; params.quality = "high"; params.bgcolor =…..
invisibility 2012.02.10 20:38:48
@ommm: Írtam, hogy nem mindig szerkesztett... mivel képesek, aktuális "előző este történt" dolgokról témázni. Talán ha hagynátok, hogy a másik kifejtse mondanivalóját és úgy válaszolni rá, akkor hallgathatóbb lenne a műsor. Mert azzal hogy egymás szavába vágtok, lehet élőbe elmegy (pedig akkor se jó ha belepofáznak), de adásba nagyon zavaró a másik meg csak van szerkesztése a dologról ha címet adtok a felvételnek. Ergo ha amatőr szinten is, de van iránya a műsornak, hisz témája van, az más kérdés hogy belefolyik olyanba is amit senkit sem érdekel... Az biztos, hogy egymás közt nem így beszéltek, mivel, egy szemtől szembeni ismerőssel - baráttal való beszélgetésbe nincs ennyi ökögés - makogás. Nincs itt semmi természetesség, mert érezni a fékszagot. Ha valóban fesztelenül beszélgetnétek, akkor lennének ellentétek, érvelések, de a műsorban csupán 2-3 ember egyetértését hallani - egyben -.
invisibility 2012.02.10 20:40:45
@Gomulka Béla: Miért? a Totalcar micsoda? :D
Belsőség Mint a mesében... 2010.12.21 17:12:00
Nem titok, hogy az ismeretterjesztő csatornák mellett csak akkor kapcsolok Eurosportra, ha bunyó vagy rali van soron. Így halmozottan is volt már szerencsém a Teutul-famíliát lassan felváltó keménymelósokvagyunkvazze favágó-családhoz, a Pelletier-fivérekhez. A sztori minden egyes…..
Képzeljünk el egy autót, amely a tulaj szeme fénye. Mindent megad neki, első autó, szinte szerelmes belé. Majd valami véletlen folytán a szerelem abbamarad. Nem tudni, mitől, de változik az élet. Jön egy újabb, jön egy jobb. És a réginek mennie kell. A többit elmondja a…..