Adatok
invisibility
0 bejegyzést írt és 42 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Hűséges útitárs
Az autó külseje nem volt a legszebb de a motorja nagyon jó volt. Én láttam fantáziát a típusban, és elkezdtem építgetni (teljes fényezés stb stb).De egyszercsak elegem lett belőle és eladtam a ráköltött pénz töredékéért.
Egy darabka bizalom a…..
invisibility
2013.06.30 19:14:29
Sokan fikázzátok itt azokat az embereket akik próbálnak a kis pénzükből valami olyat venni ami nem hétköznapi, amivel legalább a saját egójukat tudják ápolni. Amire a bank nem teszi rá a kezét ha egy havi törlesztő csúszik, ami miatt nem veszik el az ember feje felől el a fedelet. Kíváncsi vagyok, hogy akik fikázzák ezeket a láthatóan nem tehetős embereket, nekik vajon mi áll a ház előtt?! Vajon ki van-e már fizetve?! Százszor boldogabban utaznék egy Corradoba, Jettába vagy Alfába mint egy három éves lízinges egykettes fapados népszomorító plédobozba, amibe annyi fantázia sincs mint egy szaros WC kefébe.
Mindenki próbálkozott lebeszélni, de a szerelem nem a racionalitásról szól. Mindig vágytam egy W124-es kombira, most végre megvan.
Ma sem kell szégyenkezni a formája miatt
Megy az ember a forgalomban, vezeti az autóját, bambán néz ki a kormány mögül, szól a rádió, az unalom…..
invisibility
2013.06.24 13:08:03
@kultúrpesszimista: Ezzel egyet kell értsek. Viszont egy örvénykamrás klattyogása oly megnyugtató tud lenni, akár egy Rába difi búgása.
invisibility
2013.06.24 13:18:50
@Rák Attantam: 125 lovas 2012-es transitot vezetek nap mint nap. A mai dieselek valóban nagyon szépet tudnak lépni, viszont ha beokádik valami rajtuk akkor az minden csak nem olcsó.
invisibility
2013.06.24 13:36:00
@Rák Attantam: Igen igen. Valahogy érződik is az írásodból, hogy az akkori diesel motorok jelentősebb problémákkal mint a hengerfejrepedés vagy erősebb lekokszosodás mellett is még elketyegtek. Amíg öngyulladásra bírták a gázolajat addig haza is vittek, onnan meg a szerelőhöz. De a mai autó? Egy kicsit jobban lekormolódik egy jeladó már le is tilt az egész rendszer. Egy komplett CR rendszer árából egy öreg dieselt az utolsó csavarig fel lehet újítani ami ismét képes sokszázezer kilométer megtételére.
A tulajdonos egymilliót költött, hogy bizonyítsa a nyilvánvalót: pocsék autót kapott. Most jön a rendőrség és a per, hogy kicseréljék ezt a vacakot.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
invisibility
2013.05.24 20:41:45
Ritkaság
Francia kocsikból átülve nagyon furcsa, főleg, hogy előtte olaszt sohasem vezettem. Minden kicsit máshol van, minden kicsit másképp működik; furcsa, de egyáltalán nem kényelmetlen.
Az én kredencem, avagy: Így öregszik egy autó Kanadában.
Igazából egy s70-es…..
invisibility
2013.05.19 14:01:15
Egérkamion
A menetteljesítményről annyit, hogy a VTI Civiceket reggelire fogyasztja a lámpánál, az X5-ös bömbiket meg követi és letolja a Mecsekben. :D
Imádnivaló nagyság
Életem első autója, egy Chrysler Condorde Lx. Nagyon olcsón vettem /420e/, szerelő tulajdonostól,…..
Több száz fehér Focus kombit szórnak hamarosan a használtpiacra diszkontáron. Vigyék gyorsan, amíg van?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
invisibility
2013.04.27 08:58:39
Szerény javaslat: csökkentsük a balesetek számát, állítsuk meg pihenni az átutazókat!
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
A Digó Limó újra támad
Miután a kirojtolódott idegszálaimat összecsomóztam, eljöttem Újvárosba, van itt egy ürge, ő csak Fiatokkal foglalkozik. Istenen, vannak még rajtam kívül is aberrált barmok...Betettem a kocsiba az oldalbordát (ő szép), magamat (én közepes), és…..
invisibility
2013.04.14 19:57:51
@The Good Boy !: Ilyen az amikor az ember csak a belefektetett pénzt nézi, mintsem beletörődne abba, hogy a nemzeti vagyonok elköltése után sem lesz sose jó kocsija mert alapból szar.
@h.pityu: Lehet jó helyen hajt, de több előnye nincs. Az, hogy te magas ember vagy még nem lehet ok, hogy egy Omegára essen a választásod, hisz kategóriájába vannak sokkal sikeresebb modellek. A másik meg mióta hasonlítunk össze egy bálna méretű autó és egy kis városi cirkálót helykínálat terén?
@h.pityu: Lehet jó helyen hajt, de több előnye nincs. Az, hogy te magas ember vagy még nem lehet ok, hogy egy Omegára essen a választásod, hisz kategóriájába vannak sokkal sikeresebb modellek. A másik meg mióta hasonlítunk össze egy bálna méretű autó és egy kis városi cirkálót helykínálat terén?
invisibility
2013.04.14 20:17:26
@Saratoga V6: Nem kell a nagy mellény ;) A 323-nál kissebb talicskák is megfingatják a jó öreg omegát a büszke tulajával együtt :)
Nem titok, hogy az utóbbi hónapokban keményen dolgoztunk azon, hogy valamerre ismét továbblépjünk, ráadásul lehetőleg előre mozdítva ezzel a Totalcar szekerét. Tudjuk mi itt mindannyian, hogy ha nincs motiváció, akkor következik a helybenjárás, után pedig törvényszerűen a…..
invisibility
2013.04.12 20:02:41
Duci Juci
Nehéz nem elfogultnak lennem, mivel életem első autója volt. Egyszóval nagyon szerettem/szerettük, 2,5 évig volt nálam. Ez alatt kb. 50 000km-t hajtottam bele. A km számlálója 5 számjegyes, tehát talán 2 (vagy 3:)) lett volna az első számjegy... Ennek ellenére nagyon…..
invisibility
2013.03.17 16:42:13
Az Átéltem a katasztrófát című cikkünk kommentposztja. Kérjük, ezúttal is kerüljék az indulatos megnyilvánulásokat, és az alaptalan vádaskodást. ..
invisibility
2013.03.15 20:05:29
@determ: Jogos ;)
invisibility
2013.03.15 20:17:40
@uarempty: Forronghat most a magyar, hisz tudjuk hogy napja van ;)
Kiváló útitárs
Jelenvoltam mikor az autó megérkezett a kereskedő telephelyére, nagyobb hibát nem találtam rajta, de néhány bosszantó apróságot igen. Az autó egyik (pont a motorindító) akkumulátora teljesen le volt merülve. Kérésemre sem cserélték ki, csak…..
invisibility
2013.03.10 22:19:18
@csiky944: Valamelyik nap hallottam egy közmondást: - Az opel a német autók legalja...
invisibility
2013.03.10 22:21:43
@Mallorca: Gondolom, mert ha sűrűbben is cserélgeti az alkatrészt is olcsóbb mint ha más márkát hajtana... Logikus?! :)
invisibility
2013.03.11 00:38:55
@csiky944: Mit nem tudott gyártani? Nézzük már meg hogy hány olyan német vagy japán modell készült az elmúlt húsz év alatt ami rendre megfőzte a franciákat. Vagy esetleg a 206-ra gondoltál? Nha bumm... tényleg sokat eladtak belőle.
Múlt hétfőn hajnali 3-kor mappákat tologattam a számítógépen. Aksikat töltöttem, menükben mászkáltam, hogy majd minden működjön. Negyed négykor beosontam a Dia mellé az ágyba, átkozva a recsegős fafödémet. Hét perc múlva aludtam. Kilenc perc múlva felriadtam, bementem a…..
Ebszállító, műhelykocsi mikor mit szeretnék..
Ritka darab a "vizipók". Vízhűtéses gyárilag nem túl sok készült belőle.Teljesen váratlanul találtam a neten. Léghűtésesem volt előtte. Lecsaptam rá rögtön. Az eladó átvert nem volt törzskönyve nem is az ő nevén volt...…..
Ilyenbe ülteted a gyerekeidet... Ennyire régi autóval öngyilkosság járni, az első kátyúban kettétörik... Hát, még ilyet, ezeknél előbb megy péppé az utastér, mint hogy elgörbülne volna az ütköző...
Ilyen, és ehhez hasonló feddésekből nem keveset kap a…..
invisibility
2013.02.16 07:14:15
- Szevasz Tibi! Figyelj, meddig vagy bent a héten? Mert vettem egy benzines A6-ost, ki kéne olvasni belőle ezt-azt.Azonnal hallottam Novoth Tibi (ex-Boschtechnikus) fojtott hangján, hogy csak a jólneveltségnek – és barátságunknak – köszönhetően nem küld el azonnal oda, ahonnan anno…..
Egy korábbi posztból sokan már talán tudják – hazajött a Puch. Ez az az autóm, amelyik olyan régen készül, hogy néha szinte el is felejtettem, hogy létezik, annyira az ősidőkben vettem, hogy minden akkori tervem dugába dőlt, amit szántam neki.Az évek során sokszor eljutott oda,…..
invisibility
2013.01.27 12:04:18
Alapvetően nem sok gondom van az Avensisszel, egyetlen úgynevezett meghibásodás keserítette meg a birtoklásával töltött négy és háromnegyed évet, de ha őszinte akarok lenni, igazából az is csak amiatt lett hiba, mert megvártam. Óriási mákom van, na. Ezt nem önigazolásnak…..
Eladtam hát.
Utoljára áll a házunk előtt Era
Vegyes érzés ez. Ellöktem magamtól egy hű barátot, meg ott van a sok munka, a sok idő, a sok pénz is, amit beleöltem. De volt három jó évünk együtt, lehúztuk huszonkétezer kilométer jobbik felét – ami a tipikus…..
invisibility
2012.02.26 22:30:49
Miért képzelik magukat az utak királyának? Mindent értek. Munkaidőm kötetlen, megyek mint a töketlen. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
invisibility
2012.02.18 08:34:45
@Hurrá Torpedó: Hát az én Transitomba még ABS-s sincs. De van benne 465.922km (pénteki állás). Csütörtökön cseréltem le benne a 2002.04 havi gyári akkumulátort, és cirka 5.000 km óta leállításkor kopog a lendkerék is. De amúgy még egyben van és megy. Nem hiszem, hogy ez a eco-s Transit ennyit kibírna. Meg kell érteni, hogy ez a start stop rendszer, csak azért van, hogy idő előtt hazavágja az alkatrészeket! Nincs itt környezetvédelemről szó, csupán ebbe van becsomagolva a "ha te nem hajtod szét, majd én megteszem helyetted" turpisság.
TComment
TC podcast, 2. adás: Nürnbergi csodák, egy kis fogyasztás és Lada fűtés
2012.02.10 15:09:00
var swfVersionStr = "10.2.0";
var xiSwfUrlStr = "playerProductInstall.swf";
var flashvars = { file: "http://dl.totalcar.hu/podcast/TC_pod02.mp3", title: "Nürnbergi csodák, egy kis fogyasztás és Lada fűtés", length: "47:15" };
var params = {};
params.quality = "high";
params.bgcolor =…..
invisibility
2012.02.10 20:38:48
@ommm: Írtam, hogy nem mindig szerkesztett... mivel képesek, aktuális "előző este történt" dolgokról témázni. Talán ha hagynátok, hogy a másik kifejtse mondanivalóját és úgy válaszolni rá, akkor hallgathatóbb lenne a műsor. Mert azzal hogy egymás szavába vágtok, lehet élőbe elmegy (pedig akkor se jó ha belepofáznak), de adásba nagyon zavaró a másik meg csak van szerkesztése a dologról ha címet adtok a felvételnek. Ergo ha amatőr szinten is, de van iránya a műsornak, hisz témája van, az más kérdés hogy belefolyik olyanba is amit senkit sem érdekel... Az biztos, hogy egymás közt nem így beszéltek, mivel, egy szemtől szembeni ismerőssel - baráttal való beszélgetésbe nincs ennyi ökögés - makogás. Nincs itt semmi természetesség, mert érezni a fékszagot. Ha valóban fesztelenül beszélgetnétek, akkor lennének ellentétek, érvelések, de a műsorban csupán 2-3 ember egyetértését hallani - egyben -.
invisibility
2012.02.10 20:40:45
@Gomulka Béla: Miért? a Totalcar micsoda? :D
Nem titok, hogy az ismeretterjesztő csatornák mellett csak akkor kapcsolok Eurosportra, ha bunyó vagy rali van soron. Így halmozottan is volt már szerencsém a Teutul-famíliát lassan felváltó keménymelósokvagyunkvazze favágó-családhoz, a Pelletier-fivérekhez. A sztori minden egyes…..
Képzeljünk el egy autót, amely a tulaj szeme fénye. Mindent megad neki, első autó, szinte szerelmes belé. Majd valami véletlen folytán a szerelem abbamarad. Nem tudni, mitől, de változik az élet. Jön egy újabb, jön egy jobb. És a réginek mennie kell. A többit elmondja a…..
invisibility
2010.03.23 11:26:01
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz