Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Louloudaki

0 bejegyzést írt és 37 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Azolcsosag.hu. Elsőre azt hittem egy ez vicc, de nem. És bár a honlapról kiderült, hogy nem AZ olcsóságról, hanem A-Z-ig tartó olcsóságról van szó, azért lássuk be, ez  sem sokkal megnyugtatóbb, sőt. A Homáron sokszor leírtuk (mi kicsit cizelláltabban, kommentelőink…..
Louloudaki 2015.11.05 10:24:43
Mostanában a Telekom kapta az osztást heti rendszerességgel, de a Telenornál sem móka és kacagás az élet. Mondjuk az, hogy egyszer rosszul számláznak, még oké, bárki hibázhat, de azért az talán túlzás, hogy az ügyfélszolgálaton egy bizottság üljön össze a megoldás…..
Horrorba illő történet a megtépázott Népligetben orvul támadó kétméteres gödörről. Reméljük a X. kerületi önkormányzat a tettek mezejére lép. Addig is,…..
A Neoline Utazási iroda, ami Kalandozások néven is fut legutóbb áprilisban szerepelt a Homáron. Ezúttal nem buszos túra és nem Németország, hanem apartmanos nászút Görögbe a sztori, de  problémák itt is akadtak, pl. hogy nem volt hely a hotelben.  Kedves Homár! Az alábbi…..
Louloudaki 2015.07.09 16:10:35
@sarostehen: a weblapot gyártó cég honlapját is érdemes felkeresni: teleweb.hu/tw/twh?szolgal komolyan gimis koromban én ennél igényesebb cuccot barkácsoltam össze dreamweawerrel is... azt most 2015 van
Nemzetközi kitekintés rovatunkban egy portugál autókölcsönzőről próbáljuk lebeszélni az arra járókat. A portugál polip avagy NO drive on holiday! Történetünk okulásul szolgáljon minden gyanútlan Portugáliába készülő turistának. Kálváriánk első állomása a…..
Louloudaki 2015.06.25 14:51:13
@Leadfoot: na azért annyira nem megszokott, mert én az elmúlt 3 évben mióta jogsim van és nyaralásnál bérelgetek autókat görögországban meg spanyolországban, eddig sehol nem kértek depozitot. csak idén cipruson 80 eurót a teli tankért arra az esetre, ha mégse a megbeszéltek szerint teli tankkal adom vissza. :)
Hát azt nem mondhatjuk, hogy vevőbarát ÁSZF-fel fut neki az életnek a Möbelix! 90 nap után lehet visszakérni az előleget, miközben ők nem teljesítenek időben? Ez így biztos nem oké.   Kedves Szerkesztők! Az alábbi élményemet kívánom megosztani veletek. 2015. március…..
Néha a vevőnek nincs igaza - pl. most. István szerint attól már webes vásárlás valami, hogy a neten nézi ki a terméket egy webshopot is üzemeltető cég honlapján. Hát nem. Ahogy erről az említett honlapon is van tájékoztatás. Kedves Homár! A tanulság - amit a saját…..
Homár-klasszik levél, amiből megint az derül ki: az ügyfeleket egy csomószor nem az borítja ki, ami történt, hanem, ahogy a cég kezeli a panaszát. Több, kedvesebb, megbízhatóbb ügyfélszolgálatost a népnek! Kedves Homár! Szeretném ha közzé tennéd a levelemet, mert -…..
Fussunk neki a hétnek egy csudálatos, egyben kissé fájdalmas példával a művészet felszabadító erejéről. Géza ugyanis a bézbólütő helyett népies vers fabrikálásával gyűrte le frusztráltságát, melyet elromlott főzőlapja (és mosógépe és elszívója) generált benne.…..
Louloudaki 2014.10.27 09:39:00
@joska61: elromlott minden gépe és a szerviz/gyártó/fogyvéd tojik rája. ennyi. amúgy zseniális :D
Nem, nem Spar-tejfölt! Hanem a e-matricát. (És nem is én, hanem gborz, de ez részletkérdés.) Pedig milyen jól indul minden. Levélírónk még remekül tolerálja a kényelmi díj kifejezést is, pedig bennem már attól kicsit mindig meghal valami a józan észből és a reményből, de…..
Louloudaki 2014.09.02 10:23:38
@batgirl: visszautalják a munkáltatódnak? :D
A Ryanair talán a legkeményebb fapados légitársaság, de ezúttal nem a beszállás intézése, a pukkasztott nullás felárak vagy a késés a téma. Szegény Jánoséknak az az egyszerű igazság fájt jó sokba, hogy pénz nem teszünk bőröndbe. Legalább is, ha jól értettem nem a…..
Vajon hány ember kezén ment át a nyomdába kerülés előtt a McDonald's új kuponja? Egyszerűen elkerülhető lett volna a félreértés, ha valaki egy kicsit is gondolkodik, de így, a szóközzel elválasztott kettes és négyes számjegy kinek mit jelent? 24 csirkefalat vagy kettőször…..
Louloudaki 2014.06.18 14:40:47
@Hegyirablo: erre én is kíváncsi vagyok. nem hiszem el, hogy mindenki mindennel elégedett. vagy elkapta a homárt a cenzúra/reklámadó/médiaadó/levegőadó stb és nem futja több posztra?
Tamás nem mutatta meg a táskáját kifele menet, úgyhogy perpatvar lett belőle: A mai napon a kispesti, üllői úti aldiba mentem vásárolni. Az egész boltban voltunk vagy 3-an vásárlók. Kifelé menet a pénztár után odajött az őr, hogy legyek szíves megmutatni a táskámat. Mivel…..
Biztos a távolság. Meg az áfa. Örüljé, hogy még van. Miért van az, hogy Ausztriában 2 euro (kb. 600 ft) egy Rio Mare konzerv, itthon pedig 1229 ft (lenne, de most akcióban csak 999Ft)? Magyarország jobban teljesít?üdv:Gábor ..
Louloudaki 2014.04.08 12:48:14
@ferand1979:
par pelda
20%: normalafa, minden amire nem vonatkozik külön szabaly
20%: alkohol, üditök, asvanyviz
19-16%: a nemet hatarhoz közel Vorarlbergben es Tirolban van par terület, ahol 19% a normalafa. ill. lattam egy masik weblapon 16%-ot irnak erre, nem tudom, nem ott elek. :)
12%: szallitas, fuvarozas
10%: kaja, könyv, ujsag, faanyag, növeny, allat, szinhaz-mozi stb
Az alábbi pontok nem tükrözik a Homár véleményét, de ha már Z ilyen szépen összeszedte, az internet elbírja, meg társadalmi vita, és az sem kizárt, hogy a BKK is beszáll, úgyhogy hasznos. A nyugati példák mindenhol azt mutatják, hogy az összes jármű elketyeg ellenőrök…..
Andy kénytelen volt 20 perc várakozás után a Főtaxitól autót rendelni, mert a Ferihegy Expressz elfelejtette a rendelését/elaludt a sofőr: Szeretnék másokat is figyelmeztetni, hogy legyenek óvatosak a Ferihegy Express a reptéri utas-szállító nevü cég reptéri…..
Louloudaki 2014.03.10 09:02:17
Dorináék tavaly karácsony után repültek volna haza Londonba, de a Ryanair beiktatott nekik egy 6 órás várakozást. Panaszukat simán elhajtották azzal, hogy a repülőgép meghibásodása rajtuk kívülálló tényező, ezért nem fizetnek. Erre a levelükre csak faxon lehetett válaszolni,…..
Louloudaki 2013.08.02 13:47:01
@d_n: szia, ha a panaszlevélben a faxon feltüntetted a postacímedet is, akkor nem kizárt, hogy te is kapsz mégis egy csekket megkésve, mint én, lásd fentebb. nekem is elutasítottak mindent, majd hónapokkal később meglepett a postás a csekkel minden előzetes figyelmeztetés nélkül.
Louloudaki 2013.08.02 14:28:00
@d_n: emailt írtam a civil aviation authoritynek angliába, azok továbbküldtek a magyar légiközlekedési hatósághoz, azok meg a fogyvédhez. fogyvédtől másfél éve semmi válasz nem jött. de valami hatása mégis volt a nagy panaszáradatomnak, mert minden előzetes figyelmeztetés nélkül küldték a csekket hónapokkal később. :) igaz hogy 400 járt volna és 250et küldtek de ennek is nagyon-nagyon örültem :)
homárnak meg batz papucs, hogy nem írta meg a storymat, meg még az előző postot is benyelte. :(
Péter még a komolyabb komplikációk előtt felismerte, hogy a RyanAir nem lesz a kedvenc légitársasága. A Valentin-napon osztogatott ingyenjegyek ugyanis érvénytelenek, minthogy a cégnek nem sikerült visszaigazolnia:A Ryanair természetesen ma estig nem küldött visszaigazolást (tehát…..
Louloudaki 2012.02.22 11:00:13
@batgirl: kaptunk egy pdf vouchert amiben ki kellett tölteni az adatokat, név email mikor mennél minden ilyesmi, én is kézzel írtam be majd scan és email, biztos így értette a posztoló.

amúgy meglepő módon a beküldéstől számított pár órán belül jött a kód meg köszönőlevél hogy milyen jófej vagyok hogy részt vettem a promóciójukban. és sikerült is becheckolnom magam most péntekre brüsszelbe, pedig még csak nem is az első közt küldtem nekik a vouchert, mert 2 napig gondolkodtak a szabikérelmemen. sőt nagyon sok más embernek is sikerült beváltania a jegyet, mert brüsszelben az összes közösségi utazós portálos (couchsurfing.com) helyi lakos le van foglalva, van amelyik azt írta, hogy nála már 4 magyar ingyen jegyes is tanyát ver a hétvégére :)
A gigantikus méretűre kibővített Váci úti Tesco parkolójában eddig ismeretlen okok miatt sorompókat szereltek fel. Ezek szintén ismeretlen okból néha lezárva maradnak, így az autósok nem jutnak be a focipályányi üres területre, és vásárolni sem tudnak, minthogy a közelben…..
Louloudaki 2011.12.13 15:13:40
@atpijkamo:
kerekesszatyor bár nem annyira frappáns mint a banyatank pl

lol ez is egy post, az meg nem érdekelte a homárt, hogy múlt héten bónusz brigádos felárazásról írtam neki :(
Tékozló Homár Elhunyt a DPG? 2011.10.10 09:37:00
Elképesztő híreket kapott a Homár, hogyaszongya 3-4 hete áll a DPG levelezése, mi lesz most szegény felhasználókkal. A Drótpostagalamb nevű ingyenes levelezőszoftvernek utoljára a 90-es évek végén volt létjogosultsága, amikor még elképzelhető volt, hogy valakinek nincs…..
A Homár kedvence a check-in díj fapados légitársaságoknál, amit László is csak úgy tudott volna kikerülni, ha nem száll fel a gépre. Persze nyilván az utazási iroda felejtette el odaadni a házilag kinyomtatandó beszállókártyát. De nem arra vannak a kioszkok, hogy azt…..
Louloudaki 2011.09.20 14:04:22
fapadosoknál bevett szokás, hogy ha online checkin esetén kinyomtatod a kis beszállókártyádat, és azzal fáradsz a kapuhoz, különben fizetsz, fel van tüntetve minden weboldalon. egyébiránt az a checkin pultos csaj/csávó jóindulatán is múlik, mi idén repültünk wizzel madridba, valami webes hiba folytán a honlapjukon nem tudtam becheckolni, ügyfélszolgálat felhív, kicsit suttyó stílusú csávó becheckolt, aztán mikor nyomtatom kifelé, akkor látom, hogy non eu lett az utas, mondom ez így nem jó, ügyfélszolgálat megint felhív, hogy gyerekek elkúrtátok, nem kicsit nagyon. mondja a csaj csöppet sem sajnálkozva sem bocsánatot kérve, hogy hát ez van, ő a rendszert módosítani már nem tudja, reptéren kell új kártyát kérni, 10 júró lesz, meg ha akarok írjak panaszt. pumpa felment, panaszt abban a pillanatban megírtam, hogy mire hazajövök, utalják vissza szépen a megadott számlaszámra az ügyfélszolgálatos hibájából történt többletköltségemet. reptéren celebis csaj nyomtatott egy újat jót helyben, ingyér, még rá is kérdeztem, hogy tényleg ingyér, hát tényleg. aztán visszafelé madridban ugyanezt elkezdtük magyarázni a checkin pultosnak, hogy itten hiba történt, ő kupaktanácsot hívott össze, hogy akkor most ő mit csináljon, majd nemes egyszerűséggel a non eu boarding passal elküldtek a kapuhoz, szintén ingyér. és mire hazaértem, wizz kivizsgálta az ügyet, még elnézést is kért a késői válaszért, és jelezték, hogy a rendszerükben nem látják, hogy fizettem volna a jegyre ráadást a reptéren, így nincs mit visszautalniuk.
ez most egy boldog ügyfél posztnak beillene :D
Louloudaki 2011.09.20 14:55:26
@CatMother: igazából azt cinikusan írtam, csak írásban nem jön át a hangsúly :D ugye ott a kissé paraszt ügyfélszolgálatos, aki elcseszi, aztán a másik paraszt aki még annyit se mond hogy bocs bammeg. és az ezzel járó kellemetlenség, amihez hozzá tartozik, hogy visszafelé a semmilyen nyelvet nem beszélő anyukámnak egyedül kellett elintézni madridban ezt. (mielőtt megköveztek, megjegyzem, hogy amúgy jól feltalálja magát meg szeret külföldön utazgatni egyedül/irodával, pár szót beszél sok nyelven, jobban boldogul, mint némelyik "éntudoknyelvetnyelvvizsgámvan" fiatal, csak ilyen komoly ügyintézést nem tudna lebonyolítani. leírtam neki mindent papírra angolul/spanyolul/magyarul, merre menjen, milyen táblákat nézzen/kövessen, meg ezt az egész boarding passos storyt is leírtam angolul, csak annyi dolga volt, hogy a checkinnél odaadja és intéztek mindent a reptéri dolgozók. meg mobilunk van, felhívhatott volna bármikor.)
Egészen pofátlan extra bevételi forrást talált magának a fapados Ryanair. A szokásos trükkök, minthogy "utasdíj" vagy "webes becsekkolás" (nem fordítva kellene, ha nem fárasztják a személyzetet?) már rutinból mennek. A legújabb fejlesztés az önkényesen…..
Louloudaki 2011.09.08 13:42:45
@AzUtazó: én is utaztam idén ryanairrel, nekem mastercard bankkártyám van, próbáltam a mastercard debit kártyát választani fizetéshez, de miután beírtam a kártyaszámot meg mindent és fizettem volna, azt írta, hogy hibásak az adtok, és csak a mastercard credit cardot fogadta el, már nem tudom mennyi plusz költséggel. erre mit tudsz mondani? határozottan nem hitelkártyám van, nem élek olyannal, még csak hitelkeret sincs a normál bankkártyámon, szóval nem értem, miért csak creditnek fogadta el.
Jutka élesben tapasztalja, milyen a Monty Python-féle sosemfizető biztosítás. Már több mint 30 napja várja, hogy az Allianz átutalja a 11 éve fizetett biztosításának hozamát. Kiderült, hogy a frissen nyitott Allianz-számlájáról nem tudják megállapítani, hogy az övé: A…..
Louloudaki 2010.05.10 12:17:41