Adatok
mezeizsálya
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Kötött pálya
Rendbehozhatják az 1-es és 3-as villamos Hagyó irányításával elrontott projektjét
2010.03.11 22:00:00
Mégis elvezetik a vonalakat oda, ahol utasok vannak?
A fővárosi közgyűlés SZDSZ-es és fideszes képviselők szavazatával megszavazta, hogy ne fogadják el a két külső körirányú villamos EU-s támogatású fejlesztésének jelenlegi terveit, hanem a döntést halasszák el, hogy…..
mezeizsálya
2010.03.17 17:59:45
mezeizsálya
2010.03.18 13:03:06
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A VEKE nagyon sokat tesz, minden fizetség nélkül, a közösségi közlekedésért, a közért. Ki köztünk csinálná azt, amit ők csinálnak, a szabadidejükben? Ha nincs a VEKE, még rosszabb helyzetben lenne most a BKV, (van olyan), és nem tudjuk meg soha, mi is történt ott valójában.
Kb. két hete hangzott el a Civil Rádióban egy egyórás interjút amit a gazdasági és politikai liberalizmus iránt erősen elkötelezett rádió főszerkesztője, Pogány György készített Vitézyvel. A műsor 2010. március 3-án hangzott el, hajnali egykor. Még le lehet tölteni a www.civilradio.hu/archivum/2010_03_03_01_00_01.mp3, de nem tudom meddig. Ez az adás már lekerült az archivum lapról.
Az interjú nem csak azért tanulságos, mert abban Vitézy elmondja, hogyan zajlik a BKV-nál tervszerűen a rombolás, de azért is, ahogyan erre Pogány György reagál .
Például az interjú kezdete után 14 perccel elhangzik a következő:
Vitézy: „… nagyon sok energiát vitt az el …, hogy a rombolást megakadályozzuk. Ugyanis azok az emberek a BKV ügynek az érintettjei … nem csak korrupciós úgyekben voltak érintettek, … azt hallgattuk, hogy … miközben a végkielégitések mentek nincs más hátra leepiténi”
Pogány (közbevág): „Dávid, azt nagyon, azt nagyon inkorrektnek tartom, hogy úgy fogalmaz, hogy ez rombolás. Ez nem szándékos rombolás, ez legfeljebb béna hozzá nem értés.”
Vitézy: „Én a legmélyebben meggyőződve vagyok arról, hogy ez szándékos rombolás.”
Pogány: „Miért? Mi a fenének lenne valakinek ez a cél?”
Vitézy még folytatja a rombolás történetét, és arról beszél, hogyan játsszák ki a vezetők a BKV vagyonát, majd azt a különösen aljas történetet meséli el, hogy miközben tanácsadásokat és a végkielégítéseket fizettek ki, 50 millió forintot kapott egy válságkezelő kommunikációs cég (minden bizonnyal a sajtóban szóbahozott, Demszkyhez közelálló Sawyer Miller Group) arra, „hogyan kell a járatrikításokat az embereknek eladni”:
Például, mondja Vitézy, egy kamu videót elkészítettek, amit a BKV a saját honlapján vetített. A videón egy üres földallati látható, miközben a BKV akkori szóvivője mondta, hogy üres járatok vannak, az adófizetők pénzén. Csakhogy Vitézy egyik kollégája észrevette, hogy 4 óra 20 percet mutatott az óra, (elképesztő, hogy egy „profit” kommunikációs cégnek ez nem tűnt fel), miközben az első földallati 4 óra 30 kor indul el.
(itt Pogány próbálja félbeszakítani ), de Vitézy még egy példát mond el: „ugyanúgy előre eltervezett akció volt az, hogy szakállas professzorokat béreljenek fel abból a célból, hogy különböző közéleti műsorokban elmagyarazzák azt, hogy miért van szükség járatritkitásra.”
Pogány: … „ de ez mindennapi dolog” és ezután még vitatkozik Vitézy állításaival.
Amúgy Pogány amellett, hogy újságírói diplomát szerzett, végzett gépészmérnök is, vagyis a kommunikációhoz ért, és a közlekedésről is lehet némi fogalma. Nem létezik, hogy valóban értetlenül áll Vitézy állításaival szemben.
Ui. erminavet! Gratulálok a bloghoz. Jó, hogy a főáramlatú média is felfigyel rá.
1990-ben a BKV sokkal nagyon létszámmal, több ingatlannal, és nagyobb, jóllehet elavult gépparkkal, valamint lényegesen több járattal működött a jelenlegi költségvetés egy töredékéért. Mi történt? És főleg miért?
Hagyó csak eszköz és tünet. A cél: a vezetőséget korrumpálni, a szolgáltatásokat csökkenteni, a dolgozókat demoralizálni, a közösségi közlekedést felszámolni. A legutóbbi sztrájk alkalmával, többször elhangzott az, hogy már nincs szolidaritás a BKV dolgozói között. Ugyanezt mondták legutóbb a MÁV-nál is.