Adatok
S_a_n_y_A
0 bejegyzést írt és 137 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A történelemben előfordultak olyan titokzatos járványok, amelyekről korábban nem voltak híradások, azonban egyszer csak váratlan felléptek, pusztítottak, majd egy idő után többé nem tértek vissza soha, és mibenlétük még máig is vitatott. Ezek egyike az angol izzadás.
A…..
S_a_n_y_A
2014.12.04 12:17:34
@Segna:
így van. A történetírásban köztudott, hogy a normannok élénk kereskedelmet folytattak a Baltikumban.
így van. A történetírásban köztudott, hogy a normannok élénk kereskedelmet folytattak a Baltikumban.
A magyar ballib eleve gusztustalan féreg, de néha saját magán is túltesz.
https://www.youtube.com/watch?v=7oHfnF8GHlg
Primitív, hazug videó. Olyan mintja Hitler idejében készült volna Göbbels vezetésével a “barbár aljanép” oroszok elleni “szent” háborúra.
A magyar…..
A magyar politika sajátossága, hogy mindig mindent eltúloz. S bár ez szinte minden oldalra igaz, legerősebben a ballib oldalra érvényes.
Történelmileg ez úgy kezdődött ez, hogy annak idején, a 90-es évek elején, az SZDSZ képtelen volt feldolgozni az 1990-es vereségét, így…..
Éveken keresztül hallgattam fanatikus ballibektől, hogy a ballib politika mentes minden kirekesztéstől. gyűlöletkeltéstől. rasszizmustól, idegenellenességtől.
Amikor rámutattam ellenérvként a 2004-es kettős állampolgársági népszavazás ballib kampányára, azt kaptam, hogy…..
S_a_n_y_A
2014.06.22 21:06:29
@Istóczy úr:
Én már öt éve külföldre mentem, és eszembe sem jutna visszamenni. Többek között az ilyen seggfej bunkó parasztok miatt, mint Te vagy. Először is, már évekkel ezelőtt bejelentettem a lakóhelyem szerinti illetékes okmányirodában, hogy tartósan külföldre távoztam. Ezek után a választás előtt még külön kérvényeznem kellett, hogy a választott külképviseleten előírt időpontban megjelenhessek és szavazhassak. Én miért nem szavazhattam levélben, b* meg?
A büdös rohadt kurva anyádat!
Én már öt éve külföldre mentem, és eszembe sem jutna visszamenni. Többek között az ilyen seggfej bunkó parasztok miatt, mint Te vagy. Először is, már évekkel ezelőtt bejelentettem a lakóhelyem szerinti illetékes okmányirodában, hogy tartósan külföldre távoztam. Ezek után a választás előtt még külön kérvényeznem kellett, hogy a választott külképviseleten előírt időpontban megjelenhessek és szavazhassak. Én miért nem szavazhattam levélben, b* meg?
A büdös rohadt kurva anyádat!
Eltűnt a magyar infláció és növekedésben jócskán lehagytuk a régiót. Jelentett a KSH, mutatjuk a számokat. A KSH mai közlése szerint tavaly januárhoz viszonyítva a fogyasztói árak nem változtak, vagyis 0 százalék volt az infláció. A statisztikai hivatal szerint az energiaárak…..
S_a_n_y_A
2014.02.16 19:08:41
@P.Freddy:
találtam néhány cikket is:
www.origo.hu/gazdasag/hirek/20040121jarai.html
fn.hir24.hu/itthon/2003/11/20/jarai_kiallt_magas_kamat/
fn.hir24.hu/itthon/2003/01/15/kerul_amibe_kerul_jarai_kitart/
Szóval, úgy hülyítik itt az embereket, ahogy a csövön kifér.....
találtam néhány cikket is:
www.origo.hu/gazdasag/hirek/20040121jarai.html
fn.hir24.hu/itthon/2003/11/20/jarai_kiallt_magas_kamat/
fn.hir24.hu/itthon/2003/01/15/kerul_amibe_kerul_jarai_kitart/
Szóval, úgy hülyítik itt az embereket, ahogy a csövön kifér.....
S_a_n_y_A
2014.02.16 19:31:23
@Tomi from Space:
"Szóval azt mondod, hogy ezek nem loptak el egy fillért se, amíg Te a közgáz könyvedre matyiztál. Értem. "
Ezt jól telibe találtad!
"Szóval azt mondod, hogy ezek nem loptak el egy fillért se, amíg Te a közgáz könyvedre matyiztál. Értem. "
Ezt jól telibe találtad!
Egy korábbi bejegyzésben ígéretet tettem arra, hogy leírom, miért gondolom azt, hogy Magyarország öles léptekkel halad egy olyan világ felé, amit Örményországban felnagyítva, a maga brutalitásában látok. Az ország gyakorlatilag 20 éve, a Szovjetúnióból való kiválás…..
S_a_n_y_A
2013.06.16 17:12:26
S_a_n_y_A
2013.06.16 17:14:35
@jenzen:
Apropó, a Békemenet nem ez ellen tüntetett? Ja, vagy akkor az is csak egy nagy kamu duma volt?
Apropó, a Békemenet nem ez ellen tüntetett? Ja, vagy akkor az is csak egy nagy kamu duma volt?
S_a_n_y_A
2013.06.16 17:15:13
A Magyar Bálinttal az e heti Élet és Irodalomban készült interjú, úgy gondolom, mérföldkő az Orbán-rezsim megértésében, ezért mindenkinek olvasnia és ismernie kellene. Én is sokat értekeztem ebben a blogban az ügyről, de ha valaki az olvasóim közül általam is definitívnek…..
S_a_n_y_A
2013.06.15 20:59:16
@explanatus:
Bocs, de marhára nem értem, miért sipákolsz (ismételten elnézést kérek, de nem jut jobb szó eszembe). Ezek már nem jönnek vissza. Fölösleges ezen rugózni. Gyurcsány sem fog már visszajönni. Szinte hihetetlen, de valamennyit csak tanul a magyar a múlt hibáiból.
Azt kellene nézni, mi jön, mi van előre. Ki van még a tarsolyban, akit esetleg elő lehetne venni? És ne gyere nekem azzal, hogy nincs más, nincs alternatíva, nincs igazi választási lehetőséged. Ezt mindig azok mondják, akik hatalomban vannak és ezt akarják Veled elhitetni. De ez nem igaz. Szavazhatsz például a Kétfarkú Kutya Pártra (ez itt nem kampányszöveg), vagy akármi más noname szervezetre. Ne félj, érteni fogják felül az üzeneted. Ha ki akarod nyilvánítani, mást akarsz, meg tudod tenni. Ne dőlj be a sok "józan ész"-ről szóló dumának, hogy ki képes kormányozni, kinek van hozzá tapasztalata, országos szervezete, stb.
Ha akarsz változtatni, tudsz. Ennyi az egész.
Bocs, de marhára nem értem, miért sipákolsz (ismételten elnézést kérek, de nem jut jobb szó eszembe). Ezek már nem jönnek vissza. Fölösleges ezen rugózni. Gyurcsány sem fog már visszajönni. Szinte hihetetlen, de valamennyit csak tanul a magyar a múlt hibáiból.
Azt kellene nézni, mi jön, mi van előre. Ki van még a tarsolyban, akit esetleg elő lehetne venni? És ne gyere nekem azzal, hogy nincs más, nincs alternatíva, nincs igazi választási lehetőséged. Ezt mindig azok mondják, akik hatalomban vannak és ezt akarják Veled elhitetni. De ez nem igaz. Szavazhatsz például a Kétfarkú Kutya Pártra (ez itt nem kampányszöveg), vagy akármi más noname szervezetre. Ne félj, érteni fogják felül az üzeneted. Ha ki akarod nyilvánítani, mást akarsz, meg tudod tenni. Ne dőlj be a sok "józan ész"-ről szóló dumának, hogy ki képes kormányozni, kinek van hozzá tapasztalata, országos szervezete, stb.
Ha akarsz változtatni, tudsz. Ennyi az egész.
S_a_n_y_A
2013.06.15 21:12:42
@Fejesrob:
"Magyar Bálintnak eleve a sitten kellene üldögélnie, elég sok van a rovásán a Sulinettől kezdve az oktatás elkúrásáért.
B+, és még van képe megmondania a frankót. Ez a gond, ha nincs elszámoltatás"
Bocs, kicsit agresszív leszek Veled....
És miért nincs elszámoltatás? Na miért? Te sem tudod a választ, vazze? Pedig nekem is nagyon b* a csőröm, hogy nincs, pedig balos vagyok. Hol a Fidesz által beígért nagy büntetőjogi hadjárat? Mi lett a Hagyó-ügyből? Semmi, vazze? Hogy-hogy semmi? Nem tudták előre, hogy ez lesz vége? Nem a fenét nem, ne vetíts nekem. Csak egy kis cirkuszt akartak választás előtt, hogy szaporodjanak a szavazóik.
Ez lesz abból, amikor a közös ügyekért senki sem akarja mozdítani a seggét. Eleve elszámoltatást független testületre kellene bízni (bármilyen utópisztikusan hangzik is ez Magyarországon), és ki kellene állni az olyan emberekért, akik kitartanak az elveik mellett. Na ez nem megy itt.
"Magyar Bálintnak eleve a sitten kellene üldögélnie, elég sok van a rovásán a Sulinettől kezdve az oktatás elkúrásáért.
B+, és még van képe megmondania a frankót. Ez a gond, ha nincs elszámoltatás"
Bocs, kicsit agresszív leszek Veled....
És miért nincs elszámoltatás? Na miért? Te sem tudod a választ, vazze? Pedig nekem is nagyon b* a csőröm, hogy nincs, pedig balos vagyok. Hol a Fidesz által beígért nagy büntetőjogi hadjárat? Mi lett a Hagyó-ügyből? Semmi, vazze? Hogy-hogy semmi? Nem tudták előre, hogy ez lesz vége? Nem a fenét nem, ne vetíts nekem. Csak egy kis cirkuszt akartak választás előtt, hogy szaporodjanak a szavazóik.
Ez lesz abból, amikor a közös ügyekért senki sem akarja mozdítani a seggét. Eleve elszámoltatást független testületre kellene bízni (bármilyen utópisztikusan hangzik is ez Magyarországon), és ki kellene állni az olyan emberekért, akik kitartanak az elveik mellett. Na ez nem megy itt.
A munkaalapú gazdaság lehet Magyarország jövőjének, a magyarok sikerességének, és életszínvonal-emelkedésének kulcsa a miniszterelnök szerint.
Micsoda mondat! Lefordítom: legyen minél több rabszolgája Magyarországnak, akik azért dolgoznak, hogy az egymást követő pártok…..
S_a_n_y_A
2013.05.26 16:53:45
@Ándi bácsi:
ezt az országot ki kellene találni, ha nem lenne. Habár ez sem igaz. Sokban hasonlítunk fekete Afrikához, vagy Dél-Amerikához. Túl sokban. Például a kimagasló hibalista gyártási képességben (mi nem jó, mi kellene, hogy másképp legyen) és az ezzel viszont fordítottan arányos cselekvési akaratban és megvalósításban arra, hogy tegyünk is valamit. Meg a másra való mutogatási hajlamban. És persze legfőképpen abban, hogy bármiféle jelenlegi probléma megoldására való törekvést azzal gáncsoljunk el, hogy állandóan egy múltbeli állapotra mutogassunk vissza, hogy az is rossz volt akkor, maradjon most is rossz valami, úgy, ahogy van.
Hányok ezektől "a manyup azért volt rossz, mert..." című magyarázatoktól, annak ellenére, hogy a felsorolt tények igazak. De hihetetlen, hogy ebben az országban mennyire képtelenek a cselekvőképesség szemszögéből látni a problémákat. Hiszen a manyup szabályokat az állam írta elő, és a hibákat simán javítani lehetett volna. De ilyesmi ebben az országban lehetetlen, itt valami csak fekete vagy csak fehér lehet. Középút nincs, ha az egyik út valamiért nem szimpatikus, csak a rombolás az egyetlen szóbajöhető megoldás. Az mindig könnyebb, mint nekiállni hozzáépíteni vagy kijavítani valamit.
Hányok ettől az országtól, hányok az ebben lakó emberektől, a mentalitásuktól, a hozzáállásuktól. És legfőképpen az olyanoktól, mint Te vagy.
ezt az országot ki kellene találni, ha nem lenne. Habár ez sem igaz. Sokban hasonlítunk fekete Afrikához, vagy Dél-Amerikához. Túl sokban. Például a kimagasló hibalista gyártási képességben (mi nem jó, mi kellene, hogy másképp legyen) és az ezzel viszont fordítottan arányos cselekvési akaratban és megvalósításban arra, hogy tegyünk is valamit. Meg a másra való mutogatási hajlamban. És persze legfőképpen abban, hogy bármiféle jelenlegi probléma megoldására való törekvést azzal gáncsoljunk el, hogy állandóan egy múltbeli állapotra mutogassunk vissza, hogy az is rossz volt akkor, maradjon most is rossz valami, úgy, ahogy van.
Hányok ezektől "a manyup azért volt rossz, mert..." című magyarázatoktól, annak ellenére, hogy a felsorolt tények igazak. De hihetetlen, hogy ebben az országban mennyire képtelenek a cselekvőképesség szemszögéből látni a problémákat. Hiszen a manyup szabályokat az állam írta elő, és a hibákat simán javítani lehetett volna. De ilyesmi ebben az országban lehetetlen, itt valami csak fekete vagy csak fehér lehet. Középút nincs, ha az egyik út valamiért nem szimpatikus, csak a rombolás az egyetlen szóbajöhető megoldás. Az mindig könnyebb, mint nekiállni hozzáépíteni vagy kijavítani valamit.
Hányok ettől az országtól, hányok az ebben lakó emberektől, a mentalitásuktól, a hozzáállásuktól. És legfőképpen az olyanoktól, mint Te vagy.
..
S_a_n_y_A
2013.04.28 14:59:04
@FILTOL:
Szép beszéd! Bocs a kicsinyességemért, egy apróságot nem értek: melyik nemzetre gondoltál? A magyarra vagy az angolra?
Szép beszéd! Bocs a kicsinyességemért, egy apróságot nem értek: melyik nemzetre gondoltál? A magyarra vagy az angolra?
S_a_n_y_A
2013.04.28 15:00:49
S_a_n_y_A
2013.04.28 15:10:15
@maxval, a gondolkodni próbáló birca:
"Én a tapasztalataim alapján nyilatkoztam. Egyetlen emberről sem hallottam, aki Orbán miatt vándorolt volna ki."
Értem. Nos rendben, akkor maradjon minden úgy, ahogy van. Ha Te ezt akarod, ám legyen. Nincs ellene kifogásom.
"Én a tapasztalataim alapján nyilatkoztam. Egyetlen emberről sem hallottam, aki Orbán miatt vándorolt volna ki."
Értem. Nos rendben, akkor maradjon minden úgy, ahogy van. Ha Te ezt akarod, ám legyen. Nincs ellene kifogásom.
Jávor Benedek szerint aggasztó a kormányfő valóságérzékelésének teljes hiánya. Szerintem meg az aggasztó, amit Jávor (Schiffer, Bajnai usw.) a politikáról gondol. A szimpatikus (és unszimpatikus) hülyék gyülekezetében, ami a hazai "demokratikus" ellenzék, nincs egy figura (na…..
S_a_n_y_A
2013.02.24 14:56:42
@leponex:
Vállatnál dolgoztam Írországban egy ideig. Ott azt tanultam, tökéletes dolog nincs. Ha valamiről kiderült, amit csináltunk, valami nem jó benne, nem kezdtük el zsigerből szidni meg anyázni a másikat, mit baszott el, miért nem találta ki jobban azt a részt. Leültünk, végiggonddoltuk, mi a rossz, és megpróbáltunk kitalálni valamit helyette. Ami jó, azt értelemszerűen igyekeztünk megtartani belőle. Ha csak nem muszáj, minek az egészet előlről újrakezdeni, újrafelépíteni. "Semmi szükség nincs arra, hogy újra feltaláljuk a kereket" - ez egy széles körben elterjedt mondás ott. Ők ezért vannak előrébb (még akkor is, ha most azért ott sem fenékig tejföl az élet), mi meg ott, ahol vagyunk.
Vágod már?
"Óvónéni, óvónéniiiii, kiesett a autóm kereke.... tessék megcsinálni! Kicsi vagyok, hülye vagyok, csak anyázni meg mást fikázni tudok, mert csak erre tanított meg apu és anyu. Nem tudom megcsinálni, tessék nekem megcsinálnííííí!!!! Ja és a nagy anyázás közben már majdnem elfelejtettem, de már megint telibeszartam a kisnadrágom. Tudom, szégyen és gyalázat nagycsopiban még mindig gatyába szarni, de anyu meg apu csak anyázni tanított. Tessék a gatyámat is kicserélni. Tessék azt is kicserélni, mert már nagyon csíp!!!"
Ja igen, és Írország lakossága durván 4,5 millió fő. Még fele sem Magyarországénak. Mégsem fossa telibe senki a gatyáját az EU-tól vagy az IMF-től való félelmében. És olyan ostoba, primitív kampányokkal sem lehet manipulálni az átlagembereket, mint amilyeneket Magyarországon a Fidesz folytat. Egy egészséges, átlagos önbizalommal rendelkező mentalitás az övék. Ez a világ olyan, amilyen. Mindenki születik valamilyennek, ki kisebbnek, ki nagyobbnak. Ki szegényebbnek, ki gazdagabbnak. Ki butábbnak, ki tehetségesebbnek. Ez ellen tenni kevéssé lehet. És mindegyikőjüknek megvannak a maga problémái. Mindenkinek az a feladata, hogy abból hozza ki a legtöbbet, amit a sors adott neki.
Vágod már?
Vállatnál dolgoztam Írországban egy ideig. Ott azt tanultam, tökéletes dolog nincs. Ha valamiről kiderült, amit csináltunk, valami nem jó benne, nem kezdtük el zsigerből szidni meg anyázni a másikat, mit baszott el, miért nem találta ki jobban azt a részt. Leültünk, végiggonddoltuk, mi a rossz, és megpróbáltunk kitalálni valamit helyette. Ami jó, azt értelemszerűen igyekeztünk megtartani belőle. Ha csak nem muszáj, minek az egészet előlről újrakezdeni, újrafelépíteni. "Semmi szükség nincs arra, hogy újra feltaláljuk a kereket" - ez egy széles körben elterjedt mondás ott. Ők ezért vannak előrébb (még akkor is, ha most azért ott sem fenékig tejföl az élet), mi meg ott, ahol vagyunk.
Vágod már?
"Óvónéni, óvónéniiiii, kiesett a autóm kereke.... tessék megcsinálni! Kicsi vagyok, hülye vagyok, csak anyázni meg mást fikázni tudok, mert csak erre tanított meg apu és anyu. Nem tudom megcsinálni, tessék nekem megcsinálnííííí!!!! Ja és a nagy anyázás közben már majdnem elfelejtettem, de már megint telibeszartam a kisnadrágom. Tudom, szégyen és gyalázat nagycsopiban még mindig gatyába szarni, de anyu meg apu csak anyázni tanított. Tessék a gatyámat is kicserélni. Tessék azt is kicserélni, mert már nagyon csíp!!!"
Ja igen, és Írország lakossága durván 4,5 millió fő. Még fele sem Magyarországénak. Mégsem fossa telibe senki a gatyáját az EU-tól vagy az IMF-től való félelmében. És olyan ostoba, primitív kampányokkal sem lehet manipulálni az átlagembereket, mint amilyeneket Magyarországon a Fidesz folytat. Egy egészséges, átlagos önbizalommal rendelkező mentalitás az övék. Ez a világ olyan, amilyen. Mindenki születik valamilyennek, ki kisebbnek, ki nagyobbnak. Ki szegényebbnek, ki gazdagabbnak. Ki butábbnak, ki tehetségesebbnek. Ez ellen tenni kevéssé lehet. És mindegyikőjüknek megvannak a maga problémái. Mindenkinek az a feladata, hogy abból hozza ki a legtöbbet, amit a sors adott neki.
Vágod már?
S_a_n_y_A
2013.02.24 20:12:07
@leponex:
"- az, hogy Orbánt tényleg szerették volna megbuktatni, ez nem egy ufós marhaság, szerintem még te is jó néven vetted volna."
A válság kellős közepén, a görög ámokfutás idején az EU-nak kisebb gondja is nagyobb volt Orbánnál.
Az meg, hogy ki lesz kormányon 2014-től, már egyre kevésbé érdekel. Orbán ezzel az országértékelővel nullázta le teljesen magát a szememben. 2031-re ígérgetni? Eddig még csak dél-amerikai szappanoperákban lehetett ennyire szar dumákat hallani.... Igaza van a cikkírónak, meg az utolsó mondatának. De nem csak az ellenzékre, Orbánra is igaz: "A széles mosolyom, az az övé."
"- az, hogy Orbánt tényleg szerették volna megbuktatni, ez nem egy ufós marhaság, szerintem még te is jó néven vetted volna."
A válság kellős közepén, a görög ámokfutás idején az EU-nak kisebb gondja is nagyobb volt Orbánnál.
Az meg, hogy ki lesz kormányon 2014-től, már egyre kevésbé érdekel. Orbán ezzel az országértékelővel nullázta le teljesen magát a szememben. 2031-re ígérgetni? Eddig még csak dél-amerikai szappanoperákban lehetett ennyire szar dumákat hallani.... Igaza van a cikkírónak, meg az utolsó mondatának. De nem csak az ellenzékre, Orbánra is igaz: "A széles mosolyom, az az övé."
S_a_n_y_A
2013.02.24 20:43:17
@leponex:
bocs, ne haragudj, nem olvastam végig az utolsó hozzászólásaidat. Még csak nem is fogom őket. Látom, annyi van belőlük és olyan hosszúak, hogy Dunát lehetne rekeszteni velük. Értelmük nyilván semmi. Én inkább a jövőmmel szeretnék foglalkozni, mint soha véget nem érően a múlton csámcsogni.
Csak még egyszer a lényeget: tökéletes dolog nincs. Ha valami nem olyan jó, amint azt szeretnénk, ahogy elképzeltük, akkor le kell ülni, és nyugodtan, higgadt fejjel megpróbálni javítani rajta.
Én már éltem és dolgoztam olyan országban, ahol ez működik. Beadtam már a pályázataimat oda újra, és remélem, nemsokára megint ott leszek.
Találkozunk 2031-ben és megbeszéljük ki hova jutott.
Viszlát és sok sikert!
bocs, ne haragudj, nem olvastam végig az utolsó hozzászólásaidat. Még csak nem is fogom őket. Látom, annyi van belőlük és olyan hosszúak, hogy Dunát lehetne rekeszteni velük. Értelmük nyilván semmi. Én inkább a jövőmmel szeretnék foglalkozni, mint soha véget nem érően a múlton csámcsogni.
Csak még egyszer a lényeget: tökéletes dolog nincs. Ha valami nem olyan jó, amint azt szeretnénk, ahogy elképzeltük, akkor le kell ülni, és nyugodtan, higgadt fejjel megpróbálni javítani rajta.
Én már éltem és dolgoztam olyan országban, ahol ez működik. Beadtam már a pályázataimat oda újra, és remélem, nemsokára megint ott leszek.
Találkozunk 2031-ben és megbeszéljük ki hova jutott.
Viszlát és sok sikert!
A helyzet már rég kilátástalan, de azóta is folyamatosan romlik.
Most épp a Népszabadság kérdezgette a Parlamentben futkozó képviselőket, hogy "Milyen érvekkel tudja alátámasztani a regisztráció részletes szabályainak alaptörvénybe foglalását?"
A válaszok hozzák a…..
S_a_n_y_A
2012.10.21 01:06:53
@Roltii:
Nem tartom hibának azt, hogy rájuk szavaztál. Én is gondolkoztam rajta, de aztán csak nem vette be a gyomrom a dolgot (ebben mondjuk Orbánnak döntő szerepe volt). Bízni viszont bíztam bennük, erősen abban, hogy le tudnak majd valamit tenni az asztalra. Nem így történt. Ez benne van a pakliban.
Hibát mindenki elkövethet, és el is követ. (Megtettük mindketten. Sem rájuk szavazni, sem nem szavazni nem volt jó megoldás - szerintem.) Egyrészt fontos az, hogy az ember tudjon tanulni a hibáiból, és a következő alkalommal megpróbálja elkerülni azt. Másrészt, ebben az esetben, ahol a 4 évenkénti választás miatt az messze nem elég, hogy azt mondom, legközelebb már nem ezekre voksolok, meg kell érteni, a dolgok sosem fognak maguktól történni, és mennyire fontos az összefogás. Ha az emberek kimennek az utcára, és kinyilvánítják nemtetszésüket, azzal lehet hatni a politikára. Hidd el, lehet. Nem kell hőzöngeni, gyújtogatni, követ dobálni, csak kimenni és békésen ott lenni. Azt csak a politikusok akarják elhitetni a kisemberrel, hogy ő nem számít, mert ugye őket csak az érdekli, hogy begyűjtsék a szavazatot aztán tojni a szavazóra. De azért mégiscsak ezekért a szavazatokért folyik a harc, ha nem tévedek? Hát ki kell nyilvánítani menet közben is, egyértelműen, hogy bizony, folyamatosan figyeljük a teljesítményt, és jelen pillanatban nem az újraválasztás felé haladnak. Meg kell dolgoztatni őket (de bárki mást is!) a következő ciklusért, mert a szavazóurnánál már késő véleményt formálni.
Száz szónak is egy vége: az összefogás az egyetlen igazán jó módszer az érdekérvényesítésre. (mellékgondolat: fel nem foghatom, hogy mehet ki valaki józan paraszti ésszel a békemenetre.....)
Nem tartom hibának azt, hogy rájuk szavaztál. Én is gondolkoztam rajta, de aztán csak nem vette be a gyomrom a dolgot (ebben mondjuk Orbánnak döntő szerepe volt). Bízni viszont bíztam bennük, erősen abban, hogy le tudnak majd valamit tenni az asztalra. Nem így történt. Ez benne van a pakliban.
Hibát mindenki elkövethet, és el is követ. (Megtettük mindketten. Sem rájuk szavazni, sem nem szavazni nem volt jó megoldás - szerintem.) Egyrészt fontos az, hogy az ember tudjon tanulni a hibáiból, és a következő alkalommal megpróbálja elkerülni azt. Másrészt, ebben az esetben, ahol a 4 évenkénti választás miatt az messze nem elég, hogy azt mondom, legközelebb már nem ezekre voksolok, meg kell érteni, a dolgok sosem fognak maguktól történni, és mennyire fontos az összefogás. Ha az emberek kimennek az utcára, és kinyilvánítják nemtetszésüket, azzal lehet hatni a politikára. Hidd el, lehet. Nem kell hőzöngeni, gyújtogatni, követ dobálni, csak kimenni és békésen ott lenni. Azt csak a politikusok akarják elhitetni a kisemberrel, hogy ő nem számít, mert ugye őket csak az érdekli, hogy begyűjtsék a szavazatot aztán tojni a szavazóra. De azért mégiscsak ezekért a szavazatokért folyik a harc, ha nem tévedek? Hát ki kell nyilvánítani menet közben is, egyértelműen, hogy bizony, folyamatosan figyeljük a teljesítményt, és jelen pillanatban nem az újraválasztás felé haladnak. Meg kell dolgoztatni őket (de bárki mást is!) a következő ciklusért, mert a szavazóurnánál már késő véleményt formálni.
Száz szónak is egy vége: az összefogás az egyetlen igazán jó módszer az érdekérvényesítésre. (mellékgondolat: fel nem foghatom, hogy mehet ki valaki józan paraszti ésszel a békemenetre.....)
MM 21 éves volt, amikor egy nyarat Amerikában töltött egy nyári táborban. Saját bevallása szerint hatalmas élmény volt, a napi 12 óra munka mellett rengeteget tanult munkaerkölcsről, arról, hogyan működik az igazi kapitalizmus. Így aztán nem csoda, hogy az első adandó alkalommal…..
Hát ilyet még nem pipáltam! A végkielégítésekre kivetett 98 százalékos különadóról szóló adóbevallási űrlap (az úgynevezett 1053K-as nyomtatvány) 4. oldala nem más, mint "Nyilatkozat arról, hogy az önellenőrzés indoka alkotmányellenes vagy az Európai Unió kötelező…..
S_a_n_y_A
2011.02.03 21:10:17
@piefke:
Igen, ez az egyik megoldás. És még van egy másik is: Külföld. Szerencsére vannak még országok, ahol erősebbek a törvények és a szabályok.
Igen, ez az egyik megoldás. És még van egy másik is: Külföld. Szerencsére vannak még országok, ahol erősebbek a törvények és a szabályok.
S_a_n_y_A
2011.02.03 21:10:51
@sprenczl:
Köszi a jótanácsot. Megfogadom. Már amúgy is külföldön dolgozom, egyszerűen csak nem megyek vissza többé.
Részemről ilyen egyszerű.
Köszi a jótanácsot. Megfogadom. Már amúgy is külföldön dolgozom, egyszerűen csak nem megyek vissza többé.
Részemről ilyen egyszerű.
Vagy nagyszerű jóssal bír a Bors online divíziója, vagy elkérték az RTL időgépét, de valahonnan tudomást szereztek a tegnap esti VV Alekosz - VV Zsófi párbaj kimeneteléről. A honlapjukon megjelent cikkük kommentjeiben olvasható, hogy az írás már akkor elérhető volt a neten,…..
magyar barna baksör
Vannak sörök, amikre azt mondjuk, érdekes. Vannak olyanok, amiknek kifejezetten meg is lepődünk a létén. Végül pedig vannak olyanok is, amikről ha mástól hallanánk, valószínűleg úgy néznénk rá, mintha éppen David Hasselhoff magyar köztársasági…..
S_a_n_y_A
2011.01.10 22:24:53
@promontor:
én Szarvason születtem, ami a legközelebbi település Szentandráshoz (5 km-re van). Szarvas viszont szlovák betelepülés (és jóval nagyobb is mint BSzA.), és élénk a kapcsolat a kettő között (átköltözés, ismerősök, stb.). Ha esetleg volt a szlovákoknak valami régi sörföző tudománya, valami azért lehet, hogy átszivárgott :-)
De ezt nem lehúzásnak írtam, inkább csak poén kedvéért.
én Szarvason születtem, ami a legközelebbi település Szentandráshoz (5 km-re van). Szarvas viszont szlovák betelepülés (és jóval nagyobb is mint BSzA.), és élénk a kapcsolat a kettő között (átköltözés, ismerősök, stb.). Ha esetleg volt a szlovákoknak valami régi sörföző tudománya, valami azért lehet, hogy átszivárgott :-)
De ezt nem lehúzásnak írtam, inkább csak poén kedvéért.
Mindenféle állampolgárok könnyei fürdetik Magyarország utcáit, tereit, amióta a Fideszes többségű kormány bejelentette, ráteszi a kezét a magánnyugdíj-pénztárakban felhalmozott zsetonra. Nézzük sorba, hogy az isten adta nép miket pityereg..."A Fidesz ellopja…..
Ventura Blvd írta itt: A korrekciós-képesség minden magyar pártban gyenge (tendál a nullához), és mindig is az volt. A világismeret sem erősség. Az összeesküvés elmélet is általános, hogy most éppen a cionista világtőke esküdött-e össze, vagy a bigott klerikális és már-már…..
Már nincs szó a közösségből való kizárásról, csak a gazdasági racionalitásra való hivatkozásról és a számokról. Csak éppen utóbbiak hibásak. Szépen lassan kapcsol a kormány is magánnyugdíj-rendszer ügyben. Úgy tűnik felmérték (vagy a közvéleménykutatóik mérték…..
S_a_n_y_A
2010.12.05 14:27:45
@blablabla_:
tény, hogy a jelenlegi mnyp rendszer legfőbb hibája az, hogy állampapír kibocsátással fedezik a miatta kieső hiányt. De ez még nem jelenti azt, hogy a rendszer teljesen rossz. És én határozottan nem értek egyet a mostani egyik pillanatról másikra megszüntetéssel. Ez a szokásos magyar sztori, ami már annyiszor megtörtént itt a XX. században. Ezért nem haladunk előre, mert a politikusok csak ahhoz értenek, hogyan szidják a másikat. Amikor meg a tényleges cselekvésre kerül sor, rögtön kiderül, nincs a nagy pofa mögött semmi. Persze kell ehhez a választó is, akinek ez kell, ezt így elfogadja.
Mindenki tudja, az állami rendszer sem fenntartható hosszabb távon, mégsincs értelmes javaslat a probléma kezelésére, csak a szokásos magyar "b*sszuk széjjel azt is, amink legalább már/még van!!!"
Miért nincsenek alternatív javaslatok a rendszer hibáinak megszüntetésére? Egész biztosan vannak megoldások a rendszer bizonyos hibáinak kiküszöbölésére:
1, az összes mnyp-t formailag egy állami alap alá vonni. Ez megoldja mind a folyó költségvetési-, mind a nyugdíjkassza hiányának problémáját. Erről volt szó előzetesen, mint lehetséges megoldásról (igaz, nem a kormánytól származóan), amikor még csak elhintették, hogy akarnak valamit lépni ez ügyben.
2, A járulékfizetési arányokon (állami/mnyp) is lehetne változtatni, ha szükséges. Vagy valami finomabb koncepciót megnézni, pl elindulunk mostantól mondjuk 4-4%-al, és fokozatosan emeljük a mnyp arányát vissza a mostanira, mondjuk 8-10 év alatt.
3, Az állampapír kibocsátásos finanszírozáson is lehetne segíteni. Mivel amúgy is az állam írja elő a járulékfizetési kötelezettséget, semmi akadály annak, hogy azt is előírja, hogy a befizetett összeget az mnyp azonnal kölcsönadja neki, mondjuk 4% éves kamatra. Ebből neki fedeznie kell az adminisztratív költségeit, a maradékot a számlán jóváírhatja. Ez az állam számára jóval piaci ár alatti forrást jelent. A mnyp tagokkal is elfogadható sztem, mivel még mindig jobb, mint az állami rendszer, ahol a hozam 0% + lásd 4. lehetőség. A pénztárak pedig el fogják fogadni ezt a megoldást, mivel az mnyp egy potenciális ügyfélkör, amellyel megéri hosszabb távon foglalkozni, még ha rövid távon nem is különösebben nyereséges. Ehhez megint vedd hozzá a 4. lehetőséget. Hozzátenném, ma is van olyan banki üzletág, amely stabilan veszteséges, ez pedig a banki hitelkártya üzletág. De az ügyfélkört meg kell szerezni, meg kell tartani, és az üzletág veszteségeit behozzák más termékeken.
4. Ha elfogadjuk a 3. lehetőséget, még mindig van lehetőség a kötelező (mondjuk 4%-s) kedvező államnak visszahitelezés fokozatos oldására. Például évente 8%-kal kevesebbet kell az mnyp-nek így visszatáplálni az állami finanszírozásba, a maradékot saját belátása szerint kezelheti (= vehet belőle államkötvényt, leköti betétként, stb.). A rendszer így kb. 12 év alatt megy át teljesen saját kezelésbe.
tény, hogy a jelenlegi mnyp rendszer legfőbb hibája az, hogy állampapír kibocsátással fedezik a miatta kieső hiányt. De ez még nem jelenti azt, hogy a rendszer teljesen rossz. És én határozottan nem értek egyet a mostani egyik pillanatról másikra megszüntetéssel. Ez a szokásos magyar sztori, ami már annyiszor megtörtént itt a XX. században. Ezért nem haladunk előre, mert a politikusok csak ahhoz értenek, hogyan szidják a másikat. Amikor meg a tényleges cselekvésre kerül sor, rögtön kiderül, nincs a nagy pofa mögött semmi. Persze kell ehhez a választó is, akinek ez kell, ezt így elfogadja.
Mindenki tudja, az állami rendszer sem fenntartható hosszabb távon, mégsincs értelmes javaslat a probléma kezelésére, csak a szokásos magyar "b*sszuk széjjel azt is, amink legalább már/még van!!!"
Miért nincsenek alternatív javaslatok a rendszer hibáinak megszüntetésére? Egész biztosan vannak megoldások a rendszer bizonyos hibáinak kiküszöbölésére:
1, az összes mnyp-t formailag egy állami alap alá vonni. Ez megoldja mind a folyó költségvetési-, mind a nyugdíjkassza hiányának problémáját. Erről volt szó előzetesen, mint lehetséges megoldásról (igaz, nem a kormánytól származóan), amikor még csak elhintették, hogy akarnak valamit lépni ez ügyben.
2, A járulékfizetési arányokon (állami/mnyp) is lehetne változtatni, ha szükséges. Vagy valami finomabb koncepciót megnézni, pl elindulunk mostantól mondjuk 4-4%-al, és fokozatosan emeljük a mnyp arányát vissza a mostanira, mondjuk 8-10 év alatt.
3, Az állampapír kibocsátásos finanszírozáson is lehetne segíteni. Mivel amúgy is az állam írja elő a járulékfizetési kötelezettséget, semmi akadály annak, hogy azt is előírja, hogy a befizetett összeget az mnyp azonnal kölcsönadja neki, mondjuk 4% éves kamatra. Ebből neki fedeznie kell az adminisztratív költségeit, a maradékot a számlán jóváírhatja. Ez az állam számára jóval piaci ár alatti forrást jelent. A mnyp tagokkal is elfogadható sztem, mivel még mindig jobb, mint az állami rendszer, ahol a hozam 0% + lásd 4. lehetőség. A pénztárak pedig el fogják fogadni ezt a megoldást, mivel az mnyp egy potenciális ügyfélkör, amellyel megéri hosszabb távon foglalkozni, még ha rövid távon nem is különösebben nyereséges. Ehhez megint vedd hozzá a 4. lehetőséget. Hozzátenném, ma is van olyan banki üzletág, amely stabilan veszteséges, ez pedig a banki hitelkártya üzletág. De az ügyfélkört meg kell szerezni, meg kell tartani, és az üzletág veszteségeit behozzák más termékeken.
4. Ha elfogadjuk a 3. lehetőséget, még mindig van lehetőség a kötelező (mondjuk 4%-s) kedvező államnak visszahitelezés fokozatos oldására. Például évente 8%-kal kevesebbet kell az mnyp-nek így visszatáplálni az állami finanszírozásba, a maradékot saját belátása szerint kezelheti (= vehet belőle államkötvényt, leköti betétként, stb.). A rendszer így kb. 12 év alatt megy át teljesen saját kezelésbe.
S_a_n_y_A
2010.12.05 14:27:49
@blablabla_:
Az általad ismertetett lehetőségeknek sztem a következők a hibái:
a, járulékot emelnek:
már most is iszonyatosak közterhek Mgyo-n. Szted belefér még további emelés, és esetleg figyelembe vennéd még azt a (helyes) Fideszes törekvést, hogy az elvonások csökkentésével javítsák az ország versenyképességét?
b, az emberek a nettójukból raknak félre (ezt hívják ÖMNYP-nak).
Egyrész ez most is van, csak ehhez igen jól kell keresni, hogy erre komolyan alapozni lehessen. Másrészt, ha az állam 30 vagy még több éven keresztül levonja tőled a járulékot a nyugdíjra, naná, hogy követelni fogod a magadét, amikor nyugdíjba mész. Ha fizeted ugyanúgy a járulékot, mint az, akinek nincs önkéntese, ugyanannyi juttatást fogsz kérni Te is magadnak. Vagy úgy gondoltad, csak önkéntes ág lenne? Az azért meleg sütemény szerintem. Elég sok csoró és ostoba (itt elnézést kérek minden érintettől) ember van Mgyo-n ahhoz, hogy most egy fillért se takarékoskodjanak öregkorukra, aztán 20-30 év múlva meg tartanák a markukat, hogy "állam bácsi, gondoskodjál rólunk!". Ilyet, hogy csak önkéntes ág legyen, épeszű és felelősen gondolkodó ember sztem nem támogathat.
Az általad ismertetett lehetőségeknek sztem a következők a hibái:
a, járulékot emelnek:
már most is iszonyatosak közterhek Mgyo-n. Szted belefér még további emelés, és esetleg figyelembe vennéd még azt a (helyes) Fideszes törekvést, hogy az elvonások csökkentésével javítsák az ország versenyképességét?
b, az emberek a nettójukból raknak félre (ezt hívják ÖMNYP-nak).
Egyrész ez most is van, csak ehhez igen jól kell keresni, hogy erre komolyan alapozni lehessen. Másrészt, ha az állam 30 vagy még több éven keresztül levonja tőled a járulékot a nyugdíjra, naná, hogy követelni fogod a magadét, amikor nyugdíjba mész. Ha fizeted ugyanúgy a járulékot, mint az, akinek nincs önkéntese, ugyanannyi juttatást fogsz kérni Te is magadnak. Vagy úgy gondoltad, csak önkéntes ág lenne? Az azért meleg sütemény szerintem. Elég sok csoró és ostoba (itt elnézést kérek minden érintettől) ember van Mgyo-n ahhoz, hogy most egy fillért se takarékoskodjanak öregkorukra, aztán 20-30 év múlva meg tartanák a markukat, hogy "állam bácsi, gondoskodjál rólunk!". Ilyet, hogy csak önkéntes ág legyen, épeszű és felelősen gondolkodó ember sztem nem támogathat.
Ha Gyurcsányt tényleg elérné az igazságszolgáltatás, törvénytisztelőbbek lennének-e ettől a politikusaink? Heti szavazás-összesítőnk. Szokásos hétvégi rovatunkban ismét az egyik heti szavazásunk eredményét vizsgáljuk meg: most éppen azt, hogy mit gondolnak olvasóink…..
S_a_n_y_A
2010.11.28 23:38:21
@Asszem:
"Én akkor lennék nyugodt, ha a politikusi igazságszolgáltatást egy valóban független (akár nemzetközi) bíróság végezné, teljes nyilvánosság mellett."
igen, az kellene. Ám érdekes módon az egyszerű, de adófizető magyar szavazó ezt képtelen megérteni, és megkövetelni a saját politikusaitól. Innentől kezdve viszont nincs min csodálkozni, miért tart ez az ország ott, ahol tart.
"Én akkor lennék nyugodt, ha a politikusi igazságszolgáltatást egy valóban független (akár nemzetközi) bíróság végezné, teljes nyilvánosság mellett."
igen, az kellene. Ám érdekes módon az egyszerű, de adófizető magyar szavazó ezt képtelen megérteni, és megkövetelni a saját politikusaitól. Innentől kezdve viszont nincs min csodálkozni, miért tart ez az ország ott, ahol tart.
S_a_n_y_A
2010.11.29 01:47:10
S_a_n_y_A
2010.11.29 01:47:14
@sagia77:
No, tudom bátor dolog, de én merek tippelni. (Fidesz gazdaságélénkítő program). Nem fog sikerülni. Egész egyszerűen, ahhoz túl irreális, és egyébként is, hol a magyar gazdaság a némethez képest?
Tényleg ne vedd rossz néven, de ha már megnéztél egy műsort a 30-as évek Németországáról, menj nyugodtan egy kicsit visszább is. Nem sokáig, csak mondjuk az 1. világháborúig. Németország (+ Ausztria-Magyarország) 4 évig harcolt Anglia, Franciaország és Oroszország ellen. Kontinentális erőforrásokra korlátozottan, míg azok hatalmas gyarmatbirodalomra támaszkodtak. Oroszországot még így is kiütötték. Szóval, Németországnak már elég régóta erős gazdasága és brutális ipari kapacitása van..........
No, tudom bátor dolog, de én merek tippelni. (Fidesz gazdaságélénkítő program). Nem fog sikerülni. Egész egyszerűen, ahhoz túl irreális, és egyébként is, hol a magyar gazdaság a némethez képest?
Tényleg ne vedd rossz néven, de ha már megnéztél egy műsort a 30-as évek Németországáról, menj nyugodtan egy kicsit visszább is. Nem sokáig, csak mondjuk az 1. világháborúig. Németország (+ Ausztria-Magyarország) 4 évig harcolt Anglia, Franciaország és Oroszország ellen. Kontinentális erőforrásokra korlátozottan, míg azok hatalmas gyarmatbirodalomra támaszkodtak. Oroszországot még így is kiütötték. Szóval, Németországnak már elég régóta erős gazdasága és brutális ipari kapacitása van..........
Mifelénk a lopás nem bocsánatos bűn. Még a közösből sem, hát még a középosztály szűkös vagyonkájából: a Fidesz éppen saját leghűségesebb törzsszavazóit kopasztja és bélyegzi meg. Gyurcsány Ferenc az őszödi beszéd napvilágra kerülésének napján megbukott. Bár még…..
S_a_n_y_A
2010.11.28 23:31:12
S_a_n_y_A
2010.11.28 23:31:14
@pucros:
ez biztos, hogy így van. De a KT költségvetés miatti ország leminősítés, majd az ebből következő tartós forintgyengülés nekik is fájni fog. Nagyon, és már jövőre, jóval előbb, mint a nyugdíjazás.
ez biztos, hogy így van. De a KT költségvetés miatti ország leminősítés, majd az ebből következő tartós forintgyengülés nekik is fájni fog. Nagyon, és már jövőre, jóval előbb, mint a nyugdíjazás.
Nem volt más lehetőségük? Egyszerűen az ország helyzete, az IMF és az EU rugalmatlansága miatt nem maradt más megoldás? (Fotó: Kovács Attila/Index) Sokan állnak most meglepetten és kérdezik: hogyan juthattak idáig? Hogyan juthatott el a Fidesz odáig, hogy két hete eltávolítsa a…..
S_a_n_y_A
2010.11.28 22:27:27
@tölgyes:
"AMIKOR DIKTATÓRIKUS ESZKÖZÖKKEL BEVEZETTÉK ÉS KÖTELEZŐVÉ TETTÉK A MÁSODIK PILLÉRT, AMELYIK RÁADÁSUL HIBÁS DÖNTÉS VOLT, ahogy arról bárki olvashat ha átnézegeti a HVG-én az elmúlt 2-3 évben e tárgyban megjelent írásokat.. vagy elolvassa Kopint-Datorg elemzését... "
Elnézést, nem tudnál valami linket tenni ezek mögé? Személy szerint eléggé érdekel, hogy a jelenlegi és eljövendő demográfiai trendek mellett mivel indokolható, hogy ez hibás döntés volt. A szocik sem véletlenül akartak szabadulni hosszabb távon a nyugdíjrendszer miatti kifizetésektől.
"AMIKOR DIKTATÓRIKUS ESZKÖZÖKKEL BEVEZETTÉK ÉS KÖTELEZŐVÉ TETTÉK A MÁSODIK PILLÉRT, AMELYIK RÁADÁSUL HIBÁS DÖNTÉS VOLT, ahogy arról bárki olvashat ha átnézegeti a HVG-én az elmúlt 2-3 évben e tárgyban megjelent írásokat.. vagy elolvassa Kopint-Datorg elemzését... "
Elnézést, nem tudnál valami linket tenni ezek mögé? Személy szerint eléggé érdekel, hogy a jelenlegi és eljövendő demográfiai trendek mellett mivel indokolható, hogy ez hibás döntés volt. A szocik sem véletlenül akartak szabadulni hosszabb távon a nyugdíjrendszer miatti kifizetésektől.
S_a_n_y_A
2010.11.28 23:31:02
@DFK:
Te uram jó Isten, komolyan gondolod amit írsz??????
"Vísíthatunk, de 20 év múlva hálásak leszünk érte." Biztos vagyok benne, nem kell 20 évet várnunk arra, kiderüljön, mennyire helyes az út, amin most vagyunk. Sztem max. 2 év, de lehet, hogy már az is későn lesz.....
Te uram jó Isten, komolyan gondolod amit írsz??????
"Vísíthatunk, de 20 év múlva hálásak leszünk érte." Biztos vagyok benne, nem kell 20 évet várnunk arra, kiderüljön, mennyire helyes az út, amin most vagyunk. Sztem max. 2 év, de lehet, hogy már az is későn lesz.....
S_a_n_y_A
2010.11.28 23:31:05
Megtöröm a csendet, mert ez egyszerre olyan sok szinten elszomorító és ostoba. Szerencsejáték Zrt. Maradjon játék! kampány. Credit goes to: Naropa..
S_a_n_y_A
2010.11.28 19:40:00
@pluto111:
mondjuk nekem meg az jut eszembe, amikor a Szerencsejáték Rt. ügyes manipulációval pumpálja fel az 5-s és 6-s lottó főnyereményét, 100 milliós nagyságrendekig.
Jó néhányszor láttam már, milyen sor áll olyankor a lottózók előtt. És nem kevesen tíz ezreket tesznek fel. Ha már a Sz. Rt. agitál, nem kellene nekik is kirakniuk minden lottózóba, hogy: "Figyelem! A szabályokat évekkel ezelőtt szándékosan úgy változtattuk meg, hogy minél nagyobb főnyereményt tudjunk fölhalmozni és ezzel minél több balekot behúzni." ?
mondjuk nekem meg az jut eszembe, amikor a Szerencsejáték Rt. ügyes manipulációval pumpálja fel az 5-s és 6-s lottó főnyereményét, 100 milliós nagyságrendekig.
Jó néhányszor láttam már, milyen sor áll olyankor a lottózók előtt. És nem kevesen tíz ezreket tesznek fel. Ha már a Sz. Rt. agitál, nem kellene nekik is kirakniuk minden lottózóba, hogy: "Figyelem! A szabályokat évekkel ezelőtt szándékosan úgy változtattuk meg, hogy minél nagyobb főnyereményt tudjunk fölhalmozni és ezzel minél több balekot behúzni." ?
Idézni csak klasszikusoktól érdemes. A címben idézett mondatot Orbán Viktor mondta 1990-ben, amikor az Antall-kormány által eltitkolt benzináremelés a taxisblokádhoz vezetett. Mivel fiatalkori önmagunkkal csak Karinthy-novellákban szokás találkozni, ezért kénytelenek vagyunk mi…..
S_a_n_y_A
2010.11.13 01:09:46
@butus:
"Kedves Mindenki! Én pont most gondolkodtam azon, hogy kiveszem minden pénzemet a magyarországi bankokból, és elmegyek a bécsi út másik végére, ott helyezem el a megtakarításaimat. Ugyanis, ahol el lehet venni a magánvagyont, hívják azt magánnyugdíjnak, és lehet hozni törvényt 5 évre visszamenőleg, letojva nagy ívben az alkotmányt, ott bármi megtörténhet! "
Nem vagy egyedül ezzel a gondolatsorral! Sosem értettem, miért hoznak olyan döntéseket, amelyeknek annyira előreláthatóan ilyen hozzáállás lesz a következménye. Persze ezt nem mindenki teheti meg, csak aki jól áll anyagilag.
Következésképp, mi marad az államnak: szopatni, akit még lehet, nevezetesen a csórókat. Csak hát ebben az országnak a csórók vannak többségben. És ők is szavazzák be a parlamentbe a sok selejtet.
Egyszóval, mi a végső következtetés? A nép, az istenadta szopatja saját magát.......
"Kedves Mindenki! Én pont most gondolkodtam azon, hogy kiveszem minden pénzemet a magyarországi bankokból, és elmegyek a bécsi út másik végére, ott helyezem el a megtakarításaimat. Ugyanis, ahol el lehet venni a magánvagyont, hívják azt magánnyugdíjnak, és lehet hozni törvényt 5 évre visszamenőleg, letojva nagy ívben az alkotmányt, ott bármi megtörténhet! "
Nem vagy egyedül ezzel a gondolatsorral! Sosem értettem, miért hoznak olyan döntéseket, amelyeknek annyira előreláthatóan ilyen hozzáállás lesz a következménye. Persze ezt nem mindenki teheti meg, csak aki jól áll anyagilag.
Következésképp, mi marad az államnak: szopatni, akit még lehet, nevezetesen a csórókat. Csak hát ebben az országnak a csórók vannak többségben. És ők is szavazzák be a parlamentbe a sok selejtet.
Egyszóval, mi a végső következtetés? A nép, az istenadta szopatja saját magát.......
S_a_n_y_A
2010.11.13 01:11:56
@bucek:
"Van egy ilyen nagy Fidesz-hívő barátom is aki Ovi képével kel és ébred és én megkérdeztem,hogy na akkor hol a nagy fideszes öntudat akkor most majd becsülettel adózol?A választ kitalálhatod..."
"Van egy ilyen nagy Fidesz-hívő barátom is aki Ovi képével kel és ébred és én megkérdeztem,hogy na akkor hol a nagy fideszes öntudat akkor most majd becsülettel adózol?A választ kitalálhatod..."
S_a_n_y_A
2010.11.13 01:17:15
@bucek:
"Van egy ilyen nagy Fidesz-hívő barátom is aki Ovi képével kel és ébred és én megkérdeztem,hogy na akkor hol a nagy fideszes öntudat akkor most majd becsülettel adózol? A választ kitalálhatod..."
Nekem is van a környezetemben valaki, igen kemény nagy Fidesz rajongó. Barátomnak azért nem mondanám. Még a választás előtt összekülönböztünk pártszimpátia miatt. Kósa-Szíjjártó nyilatkozat után kérdem, mi a véleménye? "Euróm van a bankban, én jól jártam vele." Anyád!!!.........
"Van egy ilyen nagy Fidesz-hívő barátom is aki Ovi képével kel és ébred és én megkérdeztem,hogy na akkor hol a nagy fideszes öntudat akkor most majd becsülettel adózol? A választ kitalálhatod..."
Nekem is van a környezetemben valaki, igen kemény nagy Fidesz rajongó. Barátomnak azért nem mondanám. Még a választás előtt összekülönböztünk pártszimpátia miatt. Kósa-Szíjjártó nyilatkozat után kérdem, mi a véleménye? "Euróm van a bankban, én jól jártam vele." Anyád!!!.........
Lezajlott az önkormányzati választás is, jönnek-mennek az akciótervek, és most már végleg bebetonozódott az egypártrendszer (minimum négy évre), ami – lehet, hogy furcsán hangzik – a magyar demokrácia legnagyobb lehetősége is lehet. Jelenleg mindenki azon gondolkodik, ki…..
S_a_n_y_A
2010.10.22 20:08:37
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Ez a normann felvetés jónak tűnik. Azt is megmagyarázná, miért csak észak felé terjedt a járvány, hiszen arrafelé is a normannok leszármazottai éltek. Az angol kutatók is nyilván erre gondoltak. A cikk végén először nem értettem, miért végeztek genetikai vizsgálatokat, de a hozzászólásod után egyből leesett a tantusz, hogy ezért.