Adatok
fater-52
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Egyszerű kis eset lenne, de a hangulatos videófelvétel igazi gyöngyszemmé avatja azt, ahogy Istvánékat otthagyja a vonat a balatonszemesi állomáson. Komplett abszurd dráma: befut a vonat, nulla másodpercnél tartunk, a kis társaság elkezdi hátrafelé tolni a feladásra szánt bringát,…..
fater-52
2008.02.04 10:27:07
Van egy mottó: Az ügyfélnek mindig igaza van.
Ez itt éppen megdőlni látszik, szerintem nektek most nincs igazatok.
Végignéztem a videót, többször is, elolvastam a hozzáírt felvezető szöveget és a kommentárt, és a következő gondolatok jutottak eszembe:
1. Az van írva: ...mielött még villogott volna oda is szóltunk, hogy hol a bringáskocsi...
Nem szóltak oda. A videón csupán ennyi hallatszik: "Hé, nemá', halló!!
De ez is csak a kalauz jelzése után, és nem előtte, amire természetesen a vonat továbbindul.
2. Az is írva van: ... ezért beálltunk kb középre...
Ami azt sugallja, mintha a maguk részéről mindent megpróbáltak volna megtenni, felkészülve minden eshetőségre, és lám, tessék....
A videón azonban az látszik, hogy amikor a vonat megáll, ők valójában kb az első kocsi végénél, második kocsi elejénél vannak, onnan indulnak hátrafelé. Ha középre álltak volna, éppen a kalauz orra elé kerültek volna. (Persze ezt előre nem tudhatták.)
3. Valójában semmi jelét nem mutatják a felszállási szándéknak, olyan benyomást keltenek, mint aki éppen csak a vonat mellett megy, esetleg éppen arról szállt le.
4. Európában az embereknek eszükbe jut, hogy beszélni is tudnak, ezért odamennek a kalauzhoz, és megkérdezik, hova szállhatnak a bringával.
5. Ha egy ténysorozatot úgy akarsz beállítani, hogy a tényeket telerakod csúsztatásokkal, akkor számolnod kell azzal, hogy elveszíted az emberek nagy részének együttérzését. De lehet, hogy ezt sohasem fogják megmondani neked.
6. Legjobb, ha elkönyveled: Így jártál.
Utóiratként hozzátenném, hogy Balatonszemesen speciel nem kell a forgalmistának indítania a vonatot,(valaki írt ilyesmit a hozzászólásában) mert ezen a vonalrészen már központi forgalomirányítás van, egészen Balatonszentgyörgyig.
Mindettől függetlenül osztom azt a véleményt, hogy az egyik legbotrányosabban működő szervezet a MÁV. De itt most a MÁV nem viselkedett botrányosan.
üdv.: fater
Egy éve még egy derékbatört nyaralás kapcsán írtunk a MÁV jópofa bicikliszállítási szabályáról, miszerint külön vagon híján összesen 4 darab kerékpár szállítható egy vonaton. Tiborék csapata azonban nem hagyta magát leszállítani, miután eladtak neki egyben 5…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz