Regisztráció Blogot indítok
Adatok
satya66

0 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Sajnos nem vagyok olyan könnyű helyzetben, mint önök, akik csak olvassák a Totalcart; én találkozom is az olyan cikkek íróival, mint ez, valamint ez, és kávézás közben könyörtelenül térítenek, győzködnek. Nem erőszakosan, hanem úgy passzív agresszív módszerrel, Göbi, neked…..
satya66 2012.12.27 19:01:10
@Rocko-: a 127-es 1971-ben jött ki, akkor volt tervezési szakaszban az Audi 50-es. Tehát kicsit macerás lett volna a németeket másolni. Ezen az eseten kívül találhatsz még számos esetet amikor a németek idegen tollakkal ékeskedtek.

Amúgy grat a vashoz, az egyik legjobb kis Fiat. :)
TComment Volkswagent fillérekért? 2012.04.06 07:27:00
Mi sül ki belőle, ha a németek összeraknak egy boszorkányosan kifundált kisautót, és még olcsón is akarják adni? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
satya66 2012.04.06 18:03:48
3 henger kiegyensúlyozó tengely nélkül? muhaha. benne van a konszern nevében Voll Wertlos. A nevét megalapozó autót is lopták.

hu.wikipedia.org/wiki/Bar%C3%A9nyi_B%C3%A9la
ennyit a cégről.
a szar olaszok 25 éve már kiegyensúlyozó tengelyt tettek a 3 hengeresbe. a twingo alap koncepció sem mai darab. a mai napig meghatározó része az osztályának. a marketing jó, az autóik szarok. tudom mert sajnos egy golf klónnal járok. a szervizbe leginkább. garis, megcsinálják ingyen de attól még pár hetente viszem :P
TComment Annyira nem is ronda 2011.11.26 08:01:00
Az új Civic első képeit látva felsírtak a kisdedek, szívrohamhullám söpört végig az intenzív osztályon, egész internetes közösségek vakultak meg. Teljesen feleslegesen, hiszen láss csodát: annyira nem is csúnya. ..
 Úgy hírlik, jövőre alapjaiban változik meg az autópálya-használat fizetésének rendszere. És az a kép, ami kibontakozik előttünk, több mint rémisztő... Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
satya66 2011.11.27 12:09:36
@Fiziqs:
nem értem a cinikusságodat! amiről te beszélsz a csillogó státusz szimbólum azokon külföldi rendszám van. eddíg se fizettek semmiért, és ezután se fognak!! a mai magyar átlag 12 év körül van az szerintem se nem csillog, se nem státusz szimbólum. a bringázásról meg annyit, hogy sok sikert hozzá főleg Budapest belvárosában, de ne csodálkozz ha 10 év múlva tüdőrákban halsz meg. és legfőképpen a korszerűtlen szarul karbantartott BKV buszoktól. bár a vidéki buszok is hasonlóan szar állapotban vannak. sajnos.
Reklámarchívum VW öreg motorral 2011.11.25 11:42:00
"Akinek ezt a reklámot el tudják adni, az meg is érdemli a Jettát." - Csikós Zsolt. ..
2010 Genf.    A világ egyik -ha nem a legjelentősebb- nemzetközi autókiállítása. A gyárak szeretik a genfi autószalonra időzíteni új modelljeik bemutatását, hiszen az új év eleje  nagyon jó alkalomnak ígérkezik a frissített modellév vagy a teljesen új modellek…..
satya66 2010.03.10 15:49:17
nem vagyok "szakújságiró", és nem szokásom írogatni se. De ez a cikk, és a szerző hozzászólása kiverte a biztosítékot nálam. Ö aki "szakújságíró", véleményt mond egy olyan autóról amit nem is vezetett. Ráadásul technikait, nem pedig "szépészetit". Amikor rávilágítanak a hiányosságaira, akkor simán letámadja a vele egyet nem értőket. Na ez a mai "szakújságirás"? Persze én is Alfás vagyok nem is tagadom, de már Európa majd összes gyártója által készített autót vezettem. Nem is csak teszt erejéig. A kommentből kiderül, hogy a szerző sem vezetett Mito-t gyorsan kanyarban. Nekem volt szerencsém. Ahogy még egy párunknak a Hungaroringen. Igaz, nem a "régit". Lassabban kanyarodó autóm soha ne legyen. Lehet, hogy a turbó benzines sokat eszik. De én aki nem ebből élek is pontosan tudom, hogy teljesítményt csak hajtóanyagból lehet létrehozni. Még a hybridben is. Ami korszerű. A másik nagy tévedés:
"az Alfának a százéves történelmén kívül nem sok mindene van".
El tudom képzelni milyen lehetett a többi gyártó autója ha a szar olasz Alfa évekig verte a mezőnyt a versenysportban. GTV6, 155 DTM, 156, stb. Vagy a Ferrari se lenne ha nincs az Alfa. Folytathatnám, de nem akarom, de a szerzőnek csak gratulálni tudok az erőből sértődött cikkén. A Vezess eddig úgy hirdette magát, hogy objektív. Lehet elvakult vagyok, de hol az objektivitás a cikkben? A hozzáértést nem is keresem. Sajnos. :(