Adatok
ozrwd
0 bejegyzést írt és 15 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Az Audi megcsinálta a maga szuperdízelét, ki is próbáltuk és kijelentettük, hogya BMW felkötheti a derékszíjat… Nos, a BMW nem kötötte fel, hanem félbehajtotta és odasózott. A csatos végével. Hadd fájjon.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
ozrwd
2012.03.05 11:00:22
@fetyisob: a nyomatéka viszont a másfélszerese az m550d-nek!
Ez a másik probléma, hogy ezt a nyomaték dolgot teljesen félreértve belesulykolják a fogyasztó arcába...vagy lehet hogy direkt, marketing gusztustalanság céljából...
Az autót a keréken megjelenő vonóerő mozgatja, ez viszont egy adott sebességnél teljesítményt feltételez, nem pusztán nyomatékot...nyomaték az csak az egyik tényezője a teljesítmény nevű szorzatnak...
Szemléletesebben: ha a dízel végfordulata 2/3-a a benzinesének, akkor azonos sebességhez a dízelnél 1,5ször hosszabb áttétel kell, ami pont 1,5-tel osztja az 1,5-tel nagyobb nyomatékot...teljesímény számít, azt konvertálod nagy vonóerő x kis sebesség, vagy nagy sebesség x kis vonóerő párosra...
Ez a másik probléma, hogy ezt a nyomaték dolgot teljesen félreértve belesulykolják a fogyasztó arcába...vagy lehet hogy direkt, marketing gusztustalanság céljából...
Az autót a keréken megjelenő vonóerő mozgatja, ez viszont egy adott sebességnél teljesítményt feltételez, nem pusztán nyomatékot...nyomaték az csak az egyik tényezője a teljesítmény nevű szorzatnak...
Szemléletesebben: ha a dízel végfordulata 2/3-a a benzinesének, akkor azonos sebességhez a dízelnél 1,5ször hosszabb áttétel kell, ami pont 1,5-tel osztja az 1,5-tel nagyobb nyomatékot...teljesímény számít, azt konvertálod nagy vonóerő x kis sebesség, vagy nagy sebesség x kis vonóerő párosra...
ozrwd
2012.03.05 15:15:26
@fetyisob: E60 M5 0-100km/h=>4.7sec
f10 M550d 0-100km/h=>4.7s!!!!!
hoppá
és az f10 nehezebb!
Hidd, ha úgy jobb, de a cikk sem ezt mondja...egyébként meg a motorméret még fokozható...10év múlva lefikázunk minden nem csillag motoros 2000LE-nél gyengébb 5tonnás "utcaisportluxuslimuzinkupét"...nem értem miért nincs 27 hengeres M5, meg V16 M580d...
f10 M550d 0-100km/h=>4.7s!!!!!
hoppá
és az f10 nehezebb!
Hidd, ha úgy jobb, de a cikk sem ezt mondja...egyébként meg a motorméret még fokozható...10év múlva lefikázunk minden nem csillag motoros 2000LE-nél gyengébb 5tonnás "utcaisportluxuslimuzinkupét"...nem értem miért nincs 27 hengeres M5, meg V16 M580d...
Mit lehet tenni, ha kiderül a nem valós kilométeróra-állás? Van esélyünk arra, hogy kiderüljön az igazság? A jogszabályok és a törvények az egyik oldalon, a gyakorlat és valóság a másikon.Mai cikkünk blogposztja. ..
Nézze meg a hátsó rendszámtáblát, lehet, hogy rossz matrica van rajta. Kétszázezer van belőlük. Aki nem figyel eléggé, keményen ráfizethet...
Ha figyelmesen megnézték, minden bizonnyal észrevették, hogy Belsőség blogunk új ruhájába finoman beleszőttük minden idők legsikeresebb motorját, a Cosworth DFV-t is. Amit leginkább Fordokkal azonosítanak. Idősebbek tudják ugyan, de a fiatalabbak között mára a Ford nem éppen…..
Istenem, hány lóerő kell ahhoz, hogy az ember jól érezze magát egy autóban. Háromszáz? Vagy még az is kevés? Asszem, kihaltak a jó GTI-k. Vélemények az azonos című írásunkról...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Ez a baj, hogy azért tűnik így, mert az ilyen dízel cikkek ezt harsogják elfogultan...de nézd meg a Karottát az M5-ben is...