Regisztráció Blogot indítok
Adatok
ozrwd

0 bejegyzést írt és 15 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Az Audi megcsinálta a maga szuperdízelét, ki is próbáltuk és kijelentettük, hogya BMW felkötheti a derékszíjat… Nos, a BMW nem kötötte fel, hanem félbehajtotta és odasózott. A csatos végével. Hadd fájjon. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
ozrwd 2012.03.05 10:54:20
@fetyisob: hát nemtom pontosan de nekem ugy tünik hogy az M550d gyorsabb mint az e60 m5-ös!

Ez a baj, hogy azért tűnik így, mert az ilyen dízel cikkek ezt harsogják elfogultan...de nézd meg a Karottát az M5-ben is...
ozrwd 2012.03.05 11:00:22
@fetyisob: a nyomatéka viszont a másfélszerese az m550d-nek!

Ez a másik probléma, hogy ezt a nyomaték dolgot teljesen félreértve belesulykolják a fogyasztó arcába...vagy lehet hogy direkt, marketing gusztustalanság céljából...
Az autót a keréken megjelenő vonóerő mozgatja, ez viszont egy adott sebességnél teljesítményt feltételez, nem pusztán nyomatékot...nyomaték az csak az egyik tényezője a teljesítmény nevű szorzatnak...
Szemléletesebben: ha a dízel végfordulata 2/3-a a benzinesének, akkor azonos sebességhez a dízelnél 1,5ször hosszabb áttétel kell, ami pont 1,5-tel osztja az 1,5-tel nagyobb nyomatékot...teljesímény számít, azt konvertálod nagy vonóerő x kis sebesség, vagy nagy sebesség x kis vonóerő párosra...
ozrwd 2012.03.05 15:15:26
@fetyisob: E60 M5 0-100km/h=>4.7sec
f10 M550d 0-100km/h=>4.7s!!!!!
hoppá
és az f10 nehezebb!

Hidd, ha úgy jobb, de a cikk sem ezt mondja...egyébként meg a motorméret még fokozható...10év múlva lefikázunk minden nem csillag motoros 2000LE-nél gyengébb 5tonnás "utcaisportluxuslimuzinkupét"...nem értem miért nincs 27 hengeres M5, meg V16 M580d...