Adatok
eml
0 bejegyzést írt és 2520 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Jómúltkorjában mutattam a szűk utcában még szűkebben forduló friesenheimi villamosokat, most pedig két régebbi kép erejéig átugrunk Brémába, ahol szintén nem félnek a sínek és épületek egymáshoz közelségétől:
Ez itt a helyi piactér, balra a város jogait jelképező…..
eml
2014.02.04 01:51:45
Biztos a pálya rezgéselnyelése itt is olyan jó, mint a krisztinan.
Nem én mondom, hanem Tracy Morgan, a 30 Rock (A stúdió) című sorozat egyik szereplője. A komikust egy kosárlabdameccs előtt pillantotta meg Charles Barkley, egykori kiváló játékos, aki mostanában a TNT-nél melózik kommentátorként. Adott neki egy mikrofont, majd megkérdezte tőle,…..
eml
2011.01.29 01:31:59
Kellemetlenül érintheti azokat, akik az Aerovivával mentek volna szilveszterezni, hogy az utazási iroda a hétvégén megszűnt:A cég közlemény szerint minden egyes külföldön tartózkodó utasuk hazautazásra érvényes menetjeggyel rendelkezik, így egyetlen utasunk sem marad…..
Csak rutinnal!Kanalas homlokrakodó? Nem!1969 Chevrolet Camaro..
eml
2010.10.08 23:10:28
Milyen cipőt hordjon egy bombázó, ha be akar lopakodni szívünk nyitva felejtett kapuján és szeretné, ha radarunk nem venné észre lépteit? ..
eml
2010.09.30 23:06:59
eml
2010.10.02 10:39:15
@zalkapone: Talán a cipő viselője?
"Szasztok, meg tudná mondani valaki, hogy miért van sok autón két fékpedál?"Valaki árulja el ennek a kedves (feltehetően) Amerikai honpolgárnak, hogy vajon miért...Néhány válasz tőlem:a bal oldali csak a kis lassításhoz van, a "normál" fékpedál a…..
eml
2010.09.30 23:07:52
Újabb hír jelent meg a Pécsi Hírek hasábjain, miszerint „újabb terveket, elképzeléseket vár az önkormányzat annak a kidolgozására mi módon lehetne szabályozni az autósok behajtását Pécs forgalomcsillapított övezetébe.” Az általunk is kritizált első pályázat…..
eml
2010.09.28 23:37:34
@Kifordított kacagány:
Bár egyetértek veled, mégis hogy gondolod? Bezáratni helyeket?
Ismétlem, az okot kell kezelni, nem az okozatot tologatni.
Bár egyetértek veled, mégis hogy gondolod? Bezáratni helyeket?
Ismétlem, az okot kell kezelni, nem az okozatot tologatni.
eml
2010.09.29 20:15:20
@Kifordított kacagány: Átgondolt javaslat
Wagon-R-ed van? Frissíts az új verzióra! ..
eml
2010.09.28 23:32:03
Az alábbi hír jelent meg a bama.hu hírportál címlapján: Interneten akart autót venni egy beremendi férfi a napokban. Lecsapott egy jó ajánlatra, e-mailben szerződött, és azonnal elutalt 1,3 millió forintot egy külföldi számlára. Pár napot várt, klikkelgetett, majd rájött, hogy…..
eml
2010.09.27 23:12:25
- Ez horkol baszod, csapott az asztalára a kopasz és gúnyos vigyorral az arcán Mr t- felé fordult. - Megmondtam neked, hogy elaludt, látod? Talán még a nyála is folyik. Mr T ideges volt a fogadás miatt. Úgy látszik a kopasz, ellen sosem tud nyerni. Legutóbb is, mikor fogadtak, hogy a…..
eml
2010.09.23 19:13:56
@Szárnyati Gézа:
Lehet olajcsere hiánya miatt.
HA diesel, akkor lehet lendkerék (a kettőstömegű az első D4D-kbe nem túl jó.
Ha egyszer lefüstölöd a kuplungot, az ki tudja nyírni úgy a lendkereket, hogy elviszi a kuplungot teljesen a szerkezetig, plusz ha nem veszed észre a kuolungon, hogy elment, csak a legvégén, vagy nem veszed komolyan a problémát, akkor a főtengelyt is megh tudja görbíteni.
Vezérműszíjon nem illik spórolni.
Minden 2.-3. vezérműszíj cserénél sajna a vízpumpát is kell.
Egy vezérműszíj amúgy 100 ezret bír, de nem szabad tovább fennthagyni, amit MO-n nem divat figyelni.
Igényes még a váltóolajra is az autó, ha jól emlékszem, akkor 200 ezrenként. Szintén nem divat kis hazánkban.
Lehet olajcsere hiánya miatt.
HA diesel, akkor lehet lendkerék (a kettőstömegű az első D4D-kbe nem túl jó.
Ha egyszer lefüstölöd a kuplungot, az ki tudja nyírni úgy a lendkereket, hogy elviszi a kuplungot teljesen a szerkezetig, plusz ha nem veszed észre a kuolungon, hogy elment, csak a legvégén, vagy nem veszed komolyan a problémát, akkor a főtengelyt is megh tudja görbíteni.
Vezérműszíjon nem illik spórolni.
Minden 2.-3. vezérműszíj cserénél sajna a vízpumpát is kell.
Egy vezérműszíj amúgy 100 ezret bír, de nem szabad tovább fennthagyni, amit MO-n nem divat figyelni.
Igényes még a váltóolajra is az autó, ha jól emlékszem, akkor 200 ezrenként. Szintén nem divat kis hazánkban.
eml
2010.09.23 22:46:06
@Szárnyati Gézа:
Benzinest nem ismerem, de az 1.8-at nagyon dicsérik.
A most kifutott széria végén már találkoztam én is gyengékkel, mikor is ellustul a motorja az állandó városozástól. Kormolni!
D4D motornak a turboját SZIGORÚAN hagyni kell visszahűlni, valamint a sajátom esetében amikor olyanok az időjárási viszonyok, a levegőhűtőről leslagolom a ganét, mert az a lelke az erejének.
A márkaszervizes karbantartás sem a régi már, a Toyota márkaszervizek között is megjelentek már a fekete bárányok.
---
Én meg vagyok vele elégedve, mert amit nálam kap az autó terhelésbe, abba egy Astra már belehalt volna. És itt nem a lepadlózásról beszélek, hanem a futásról. A motornak pl semmi baja, maholnap 300 ezer van benne, és aki eddig ment vele, az mind odavolt, hogy milyen erő van benne. Olajat nem eszik. Nem füstöl.
De itt már nagyon kezdünk elmenni egyének és egyének közötti különbségbe. Az előző szívódieselem (CarinaII) 400 ezer km-nél a szerelő nem merte beírni a zöldkártyába az értéket, mert azt hitte elromlott a gép. Ha jól emlékszem, akkor 2,05 volt a határérték, 1,4-1,8 között a jellemző érték, az enyim csinált a műszeren 0,94-et.
Summa summarum: Nem vitatom, az Avensis is elromlik (az egyik legszarabb Toyota egyébként sokak szerint), de nem olyan gyakran.
Még annyit: A Két Avensissel ugyanaz az ember járt? Mert akkor lehet az emberben van a hiba.
Benzinest nem ismerem, de az 1.8-at nagyon dicsérik.
A most kifutott széria végén már találkoztam én is gyengékkel, mikor is ellustul a motorja az állandó városozástól. Kormolni!
D4D motornak a turboját SZIGORÚAN hagyni kell visszahűlni, valamint a sajátom esetében amikor olyanok az időjárási viszonyok, a levegőhűtőről leslagolom a ganét, mert az a lelke az erejének.
A márkaszervizes karbantartás sem a régi már, a Toyota márkaszervizek között is megjelentek már a fekete bárányok.
---
Én meg vagyok vele elégedve, mert amit nálam kap az autó terhelésbe, abba egy Astra már belehalt volna. És itt nem a lepadlózásról beszélek, hanem a futásról. A motornak pl semmi baja, maholnap 300 ezer van benne, és aki eddig ment vele, az mind odavolt, hogy milyen erő van benne. Olajat nem eszik. Nem füstöl.
De itt már nagyon kezdünk elmenni egyének és egyének közötti különbségbe. Az előző szívódieselem (CarinaII) 400 ezer km-nél a szerelő nem merte beírni a zöldkártyába az értéket, mert azt hitte elromlott a gép. Ha jól emlékszem, akkor 2,05 volt a határérték, 1,4-1,8 között a jellemző érték, az enyim csinált a műszeren 0,94-et.
Summa summarum: Nem vitatom, az Avensis is elromlik (az egyik legszarabb Toyota egyébként sokak szerint), de nem olyan gyakran.
Még annyit: A Két Avensissel ugyanaz az ember járt? Mert akkor lehet az emberben van a hiba.
eml
2010.09.24 19:56:58
@Szárnyati Gézа:
Akkor nem tudom. Elvégre a Toyota között is lehet szar.
Azt mindenesetre megtanultam a Toyotánál, hogy magától nem romlik el.
Minden hibájának van egy oka, ami az esetek többségében megelőzhető.
Akkor nem tudom. Elvégre a Toyota között is lehet szar.
Azt mindenesetre megtanultam a Toyotánál, hogy magától nem romlik el.
Minden hibájának van egy oka, ami az esetek többségében megelőzhető.
Gondold csak el! Veszel cirka 40 millióért egy Murcielagot. Beültetsz egy szőke, hosszú combú Playmate-et. Már épp behajol az öledbe, amikor megjön a kis kefehajú hülyegyerek a tiri-tarka kis Toyota Suprával, és rezgeti az orrát. Rezignáltan átmosolyogsz, lebillented a gázpedált,…..
eml
2010.09.22 00:28:34
Vajh hány napot bír majd ki?
..
eml
2010.09.22 00:27:07
Ez az egész Szabó Ervin-balhé az MSZP terelése. Gyurcsány és barátai ráirányítják a figyelmet szegény néhai könyvtárigazgatóra, és közben az igazi kommunistát megtartják a dicsfényben. Na igen. Undorító dolog, pedig természetes lenne ugye, hogy attól, hogy valaki…..
eml
2010.09.21 15:14:18
Na nem Tommi téli kézifékeseit fogjuk nézni. (forrás: englishrussia)..
eml
2010.09.19 14:08:24
... és villan a traffipax!
..
eml
2010.09.19 14:03:19
Ezt komolyan mondom, szinte alig hiszem. A BKV botrányok, és a tömegközlekedési egyen-csóróság korában, ez hihetetlen. Ha ezt tényleg megcsinálják, és nem fullad botrányba, akkor le a kalappal!"A Pannon Volán Zrt. sikeresen pályázott régiós elosztású európai uniós…..
eml
2010.09.19 13:49:46
Érdekes hír jelent meg pár hete a helyi villanymédia hasábjain. Megmondom őszintén kicsit vegyes érzelmeket keltett bennem az eset, de ami még érdekesebb az a helyiek reakciója. Azért vidéken a XXI. században is más a norma…:)Június végén nagy visszhangot váltott ki a…..
eml
2010.09.18 20:20:45
@Leadfoot: @Kifordított kacagány:
Zérótolerancia elött:
- 0,2 Nem foglalkoztak vele
0,2 - 0,4 Szabálysértés
0,4 - Bűncselekmény
Bár nem biztos, hogy jók a számadatok, de valami ilyesmi volt.
Zérótolerancia elött:
- 0,2 Nem foglalkoztak vele
0,2 - 0,4 Szabálysértés
0,4 - Bűncselekmény
Bár nem biztos, hogy jók a számadatok, de valami ilyesmi volt.
eml
2010.09.18 20:24:03
Ma végre begördül a Boulder Dash a retrorovatba – ideje volt, már három hete vártok erre. Az első emlék, ami beugrik nekem róla, hogy C64-en megvolt a program, rongyosra játszottam. Aztán egy nap jött a játékdealerem és a zsírúj stuffok között hozott egy érdekes címűt:…..
Közismerten bringás celebekkel kerestették az érdekes útvonalakat, célpontokat a Tisza-tó környékén húzódó európai fő kerékpárút bringásai számára. A cél, hogy a kevés cuccal, kajával és innivalóval utazó külföldi kerekesek igényei is ki legyek elégítve, és közben…..
eml
2010.09.16 20:34:29
Kedves Comment:com!A Comment:comon „És még az RTL tolvajozza a tv2-t” címmel kabarészámnak minősítitek egy nyilatkozatomat, amiben lopással vádolom a tv2-t. Azt írjátok, hogy nem kéne ezt kezdeni, mert bezzeg az RTL-nek is mennyi lopása volt korábban. A vélemény ezen…..
Baromi sílusos újragondolása a jóöreg, amúgy is lázadó T1-nek. Kár, hogy hiányzik a raktér. Bár így nem esnek nyakunkba a csomagok. ..
eml
2010.09.11 02:24:47
eml
2010.09.14 19:58:44
@Kifordított kacagány: Azaz!
Talán még a szokásosnál is álmosabban indult a szerda reggelem múlt héten. Egy pályázaton dolgoztam, a hét első két napját az irodámban töltöttem, haza csak aludni mentem. Percekig bóbiskoltam a gőzölgő kávéval a kezemben, meginni sem volt erőm. Aztán hat órakor…..
eml
2010.09.11 11:50:54
@Kifordított kacagány:
Ez a komoly! nm alapján meghatározni az üzlet várható forgalmát.
Őszinte részvétem, bár sejtésem szerint más önkormányzatokkal se járnál jobban.
Ez a komoly! nm alapján meghatározni az üzlet várható forgalmát.
Őszinte részvétem, bár sejtésem szerint más önkormányzatokkal se járnál jobban.
A környéken instant autóbontó működik. ..
eml
2010.09.11 02:07:46
Tibi barátomnak (IPK) köszönhetően én is szeretnék hozzájárulni e jópofa és hétköznapi blog bővítéséhez. Igaz, kicsit talán más szemmel, mert én csak rosszat tudok mondani az autókról, mert hát jó autót nem hoznak javítani. Így jutottam el az elmúlt évek alatt, hogy a…..
eml
2010.09.11 01:58:49
@LewisFM: " A kettős tömegű lendkerék aranyáron van, s nem bírja ki a kocsi átlagos élettartamának az 1/3-á sem?"
Első Avensis 2.0 D4D. Lendkerék (utángyártott!) 550 ezer körül, és ehhez kuplungot is kell cserélni, még 100. Az autó ér 1,5 millát.
Mondjuk a többi részéhez 90 ezer alatt nem kellett nyúlni, most van benne 300.
Első Avensis 2.0 D4D. Lendkerék (utángyártott!) 550 ezer körül, és ehhez kuplungot is kell cserélni, még 100. Az autó ér 1,5 millát.
Mondjuk a többi részéhez 90 ezer alatt nem kellett nyúlni, most van benne 300.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz