Adatok
Don_Matteo
0 bejegyzést írt és 58 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Remélem a Citroënnel jössz haza- kommentelte Perkó Rudi az elhagyott Méhari láttán. Romokat nézni indultam Karthágóba, és végül romokat is találtam, de még milyeneket! Nem mernék rá megesküdni, hogy a pun háborúk általános iskola végi, vagy gimnázium eleji tananyag-e, de a…..
Don_Matteo
2015.04.10 18:34:15
@Robert Cahier: valamelyik kacsa találkozón volt szerencsém egy ilyenhez. Ha választani kéne inkább kicsit spórolnék még egy mehari kasznira. :)
Idén 60 éves a DS - áll a Citroen sajtóközleményében, amit Papp Tibi beküldött a szerkesztőségi levelezőlistára. Ennek kapcsán idézzük fel Vályi Pista csodálatos tesztjét, ami méltó emléket állít az autók istennőjének.
..
Don_Matteo
2015.01.23 20:01:19
@bervas:
40 év feletti autókkal kapcsolatban megállapítani, hogy rohadós... hát milyen legyen? :)
40 év felett az ember is ráncos, lehet pocakot is ereszt.
A 80-as évektől - megkockáztatnám azt a kijelentést, hogy - a Citroënek a kevésbé rohadós autók közé sorolhatóak.
Láttam, szereltem én is porrá rohadt bx-et, de az átlag szerintem jó.
40 év feletti autókkal kapcsolatban megállapítani, hogy rohadós... hát milyen legyen? :)
40 év felett az ember is ráncos, lehet pocakot is ereszt.
A 80-as évektől - megkockáztatnám azt a kijelentést, hogy - a Citroënek a kevésbé rohadós autók közé sorolhatóak.
Láttam, szereltem én is porrá rohadt bx-et, de az átlag szerintem jó.
A minap egy reklámfilm-forgatáson jártam, ahol az egyik kellék egy 2009-es, első tulajos, makulátlan előéletű, nem egész 150 ezret futott, szép S-Klasse volt. Akkoriban 37-40 misiért vesztegettek egy ilyet, ma már nem egész tízért elviheti valaki. Értékvesztés extravaganza, de az,…..
Don_Matteo
2014.09.01 20:32:25
@Fasírt: Ezeknek a srácoknak is csak saját véleményük van, több autót látnak, mint mások, de elég nehéz a műfaj.
Az autó szerintem tartós fogyasztási cikk, pár óra, nap, hét teszt után bármit mondani ami megállja majd a helyét, szinte jóslás, illetve valamilyen múltbéli tapasztalat kivetítése a jövőre.
Talán a legjobb tesztek azok amikor előkaparnak egy-egy embert aki már évek óta gyűri az autóját. De ott meg valahogy le kell vonni a márka/típus fanatikusságot...
Viszont, ha szórakoztató oldalként tekinted az egészet, akkor nincs csalódás, talán még röhögsz is.
Az autó szerintem tartós fogyasztási cikk, pár óra, nap, hét teszt után bármit mondani ami megállja majd a helyét, szinte jóslás, illetve valamilyen múltbéli tapasztalat kivetítése a jövőre.
Talán a legjobb tesztek azok amikor előkaparnak egy-egy embert aki már évek óta gyűri az autóját. De ott meg valahogy le kell vonni a márka/típus fanatikusságot...
Viszont, ha szórakoztató oldalként tekinted az egészet, akkor nincs csalódás, talán még röhögsz is.
A legnagyobb dolog: bementünk Rómába. Igaz, a Colosseum melletti fotózkodás elmaradt, mert akárhányszor is jártuk körül a területet, mindenütt barikádokba botlottunk, marcona rendőrökkel a réseknél, de nagyrészt meglettek azok a fotók, amikről álmodni se mertem. A kisautó az…..
Don_Matteo
2014.07.30 23:05:12
@Csikós Zsolt:
Ha már itt Gubbio vagyon emlegetve, nem tehetem meg, hogy ne trollkodjak ezzel a nickkel. :)
Turista fényképezős, kérdezgetős, csodálkozós élmény elég durva tud lenni.
Éppen Roussillon ( www.erdekesvilag.hu/az-okkersarga-falu-franciaorszag/ ) városát akartuk megcsodálni mikor egy piros lámpánál egy komplett busznyi japán turista feszült neki a 3db/fő sűrűségű fényképezőgép állományának. Annyi kép ami akkor készült rólunk megtöltene egy dvd-t is. :)
Szomorú a kirándulásban az, hogy már maguk a francia turisták is fényképeztek... már ők is alig-alig látnak autót a saját múltjukból.
További jó utat!
Ha már itt Gubbio vagyon emlegetve, nem tehetem meg, hogy ne trollkodjak ezzel a nickkel. :)
Turista fényképezős, kérdezgetős, csodálkozós élmény elég durva tud lenni.
Éppen Roussillon ( www.erdekesvilag.hu/az-okkersarga-falu-franciaorszag/ ) városát akartuk megcsodálni mikor egy piros lámpánál egy komplett busznyi japán turista feszült neki a 3db/fő sűrűségű fényképezőgép állományának. Annyi kép ami akkor készült rólunk megtöltene egy dvd-t is. :)
Szomorú a kirándulásban az, hogy már maguk a francia turisták is fényképeztek... már ők is alig-alig látnak autót a saját múltjukból.
További jó utat!
Don_Matteo
2014.07.31 19:41:20
@Ádi F.:
de 90-nel meg gyorsabban jó a modern autó is... ezeknek a régi csodáknak pont az a lényege, hogy jobban átéled az utazást. Nehéz elmondani, de aki már ment DVD lejátszós klímás "nappalival" meg egy ilyen autóval is ugyanazon az úton tudja miről beszélek. Ez a kis olasz érzésem szerint sokkal silányabb szerkezet, mint egy kacsa (én azt ismerem) de maga az élmény hasonló lehet. Ez a kirándulás valahol a motorozás és az autózás között, de még a motorozáshoz közelebb van. Szerintem.
de 90-nel meg gyorsabban jó a modern autó is... ezeknek a régi csodáknak pont az a lényege, hogy jobban átéled az utazást. Nehéz elmondani, de aki már ment DVD lejátszós klímás "nappalival" meg egy ilyen autóval is ugyanazon az úton tudja miről beszélek. Ez a kis olasz érzésem szerint sokkal silányabb szerkezet, mint egy kacsa (én azt ismerem) de maga az élmény hasonló lehet. Ez a kirándulás valahol a motorozás és az autózás között, de még a motorozáshoz közelebb van. Szerintem.
Tényleg csak kicsit bénázott az alapjárat, de egyre többször, no meg gázrángatásra kicsit füstölt is. A gyújtásra gyanakodtam, hiszen azóta rakoncátlankodott a motor, amióta a Monfalcone-Modena útszakaszon többször ronggyá áztunk, majd a legdurvább özönvízben elhajtottunk…..
Don_Matteo
2014.07.28 09:23:35
@Csikós Zsolt:
Vannak akiknek semmi ilyen pozitív nem történik az életükben, mert szándékosan vagy tudat alatt taszítják. Ők nem fogják elhinni, hogy működik az önzetlenség intézménye még ma is.
Már említettem, hogy egy hónapja nyomtam le a 3500km-es Provence-i túrát egy olyan kacsával amit én raktam össze -a túra előtt egy hónappal még a motorja is dobozban meg kosárban hevert. Abszolút hiba nélkül megjártuk, csodálatos élmény volt, még 30 év múlva is ezt fogom mesélni, ha addig nem túrázunk újabbakat. (remélem fogunk) :)
Franciaországban egy kis faluban akartunk tankolni vasárnap reggel, csak automata - üzemanyagkártyás kút volt... befordultam és két kacsa állt sorban előttem, annyira örültek mikor elmeséltem nekik honnan jöttünk, hova megyünk, vagy fél órát beszélgettünk, pedig én nemigen értettem a franciát ők meg az angolt... mivel nekünk nem volt olyan kártyánk amit az a kis kút megkajált volna a francia kacsások felajánlották, hogy tegyem tele nyugodtan, kifizetik az övékről én meg adom a kp-t. Szóval van még segítőkészség. :)
Az előzőben említett olasz önkiszolgálós buliban nekünk is részünk volt, csak a bácsi jobb arc volt és elmondta, hogy a másik kútfejen olcsóbb lesz.
Vannak akiknek semmi ilyen pozitív nem történik az életükben, mert szándékosan vagy tudat alatt taszítják. Ők nem fogják elhinni, hogy működik az önzetlenség intézménye még ma is.
Már említettem, hogy egy hónapja nyomtam le a 3500km-es Provence-i túrát egy olyan kacsával amit én raktam össze -a túra előtt egy hónappal még a motorja is dobozban meg kosárban hevert. Abszolút hiba nélkül megjártuk, csodálatos élmény volt, még 30 év múlva is ezt fogom mesélni, ha addig nem túrázunk újabbakat. (remélem fogunk) :)
Franciaországban egy kis faluban akartunk tankolni vasárnap reggel, csak automata - üzemanyagkártyás kút volt... befordultam és két kacsa állt sorban előttem, annyira örültek mikor elmeséltem nekik honnan jöttünk, hova megyünk, vagy fél órát beszélgettünk, pedig én nemigen értettem a franciát ők meg az angolt... mivel nekünk nem volt olyan kártyánk amit az a kis kút megkajált volna a francia kacsások felajánlották, hogy tegyem tele nyugodtan, kifizetik az övékről én meg adom a kp-t. Szóval van még segítőkészség. :)
Az előzőben említett olasz önkiszolgálós buliban nekünk is részünk volt, csak a bácsi jobb arc volt és elmondta, hogy a másik kútfejen olcsóbb lesz.
Don_Matteo
2014.07.28 14:18:57
@zazooo:
motorfék és első tárcsafék ellenére én pl. egyszer jól megmelegítettem a kacsaféket... igazából buta saját hiba, másfél óra mászás után annyira örültem, hogy végre gurulunk lefele és újra haladunk, hogy nem vettem észre, hogy az a lefele tulajdonképpen végig 5-15% között mozgott. Egyik visszafordítónál kemény "fékszag" és füstölgés jött be, úgyhogy ott megálltunk pihenni, de aztán az út során tanulva ebből, már lefele se hagytam soha belendülni az autót.
Erre azt mondom, hogy a hegyek régebbiek, mint az autóink, és régen is tudtak rajtuk menni. :)
motorfék és első tárcsafék ellenére én pl. egyszer jól megmelegítettem a kacsaféket... igazából buta saját hiba, másfél óra mászás után annyira örültem, hogy végre gurulunk lefele és újra haladunk, hogy nem vettem észre, hogy az a lefele tulajdonképpen végig 5-15% között mozgott. Egyik visszafordítónál kemény "fékszag" és füstölgés jött be, úgyhogy ott megálltunk pihenni, de aztán az út során tanulva ebből, már lefele se hagytam soha belendülni az autót.
Erre azt mondom, hogy a hegyek régebbiek, mint az autóink, és régen is tudtak rajtuk menni. :)
Don_Matteo
2014.07.29 12:32:39
@zagyvalaszlo:
ha szép idő lesz jövő héten szerintem elkacsázok az Őrségbe a belsőség talira, bár múltkor itt a Csonti féle összefércelt házilag készített tetős hullámos alvázú kacsát nagyon lefikázták, de azért remélem elférek vele ott... :)
ha szép idő lesz jövő héten szerintem elkacsázok az Őrségbe a belsőség talira, bár múltkor itt a Csonti féle összefércelt házilag készített tetős hullámos alvázú kacsát nagyon lefikázták, de azért remélem elférek vele ott... :)
A bringás aktivista, az újságíró és az orvos beszélgetnek. Kellenek nekünk a piás biciklisek? Döntse el.
Az Égéstér 129. adásának kommentposztja.
Direktlink a letöltéshez...
Don_Matteo
2014.07.25 11:42:43
@Jarics:
ez a téma megint megérne egy misét... azt amit manapság felkapnak a fék nélküli szabadonfutó nélküli vékony kormányos fos fixi bringák azt semmiképp nem...
Cross, trekking és city szerintem a jó műfaj.
ez a téma megint megérne egy misét... azt amit manapság felkapnak a fék nélküli szabadonfutó nélküli vékony kormányos fos fixi bringák azt semmiképp nem...
Cross, trekking és city szerintem a jó műfaj.
Don_Matteo
2014.07.27 00:42:01
@BTO11: Köszi a megszólítást, de nem mint kerékpáros vagyok itt jelen, hanem inkább mint autós. :)
Jobb lenne ha nem a kikerülés szót használnád, mert azt álló járműnél lehet, aztán a köcsög biciklisnek a közúton pont annyi joga van közlekedni, mint a köcsög autósnak. :)
Hidd el az a tapasztalatom, hogy a budapesti autós mikor a sok várakozás után végre zöldet kap annyira megörül a jelzésnek, hogy elfelejti hol az egyes, aztán mire végre elindul már megint piros van...
Jobb lenne ha nem a kikerülés szót használnád, mert azt álló járműnél lehet, aztán a köcsög biciklisnek a közúton pont annyi joga van közlekedni, mint a köcsög autósnak. :)
Hidd el az a tapasztalatom, hogy a budapesti autós mikor a sok várakozás után végre zöldet kap annyira megörül a jelzésnek, hogy elfelejti hol az egyes, aztán mire végre elindul már megint piros van...
Utolsó, vasárnap írott posztomban még csak azt ünnepeltük, hogy megérintettük Itáliát, igaz, rögtön fürdéssel kezdtük az alámerítkezést – bocs – azóta viszont már mélyebben járunk az országban. Hétfőn randa, esős idővel kezdtünk (de várjuk már a túránkat…..
Don_Matteo
2014.07.24 10:37:05
@madbalee: 2030-ban swift..., na az tényleg teljesítmény. :D
Két hét múlva ilyenkor madárcsicsergésre ébredünk Földváron, kiverjük a szemünkből a csipát a mosdó szélén, mint hamut a nagypapi pipájából – elég az alliterációkból –, azt a három, S-es méretű Tesco-szatyrot, amit összekészítettünk a kéthetes útra (és…..
Don_Matteo
2014.07.07 23:01:52
@Csikós Zsolt:
Tegnap értem haza egy kis franciaországi túráról egy Citroën kacsával. 3450 km-t mentünk - másztunk hegyeket dugóztunk Genovától kezdve Torinon át Monacoig mindenhol.
Néha brutális volt, de eszméletlen élmény.
Két kép hirtelenjében, még éppen dolgozom fel az ingereket. :) Jó utat nektek is, nekünk semmi szerelni valónk nem akadt!
bx.veb.hu/forum/download/file.php?id=6160&mode=view
bx.veb.hu/forum/download/file.php?id=6162&mode=view
Tegnap értem haza egy kis franciaországi túráról egy Citroën kacsával. 3450 km-t mentünk - másztunk hegyeket dugóztunk Genovától kezdve Torinon át Monacoig mindenhol.
Néha brutális volt, de eszméletlen élmény.
Két kép hirtelenjében, még éppen dolgozom fel az ingereket. :) Jó utat nektek is, nekünk semmi szerelni valónk nem akadt!
bx.veb.hu/forum/download/file.php?id=6160&mode=view
bx.veb.hu/forum/download/file.php?id=6162&mode=view
Túl szép és drága volt nekem, ez lett a veszte
Üres lenne a világ Alfa Romeók nélkül. Hát így történt.
Nagyjából ezekkel a mondatokkal zártam le a posztot, amelyben leírtam, hogyan lett nekem 156-os Alfám, az egyik legszebb kombi, amit az utóbbi évtizedekben az autóipar fel…..
Én mondtam!
Na de most már gyere ki, SOFORT!
Valamivel hét óra előtt értünk ki a Premier Outlet-területére és nem mondom, átfutott a fejünkön, hogy ez a mai buli halálra van ítélve. Szakadt az eső, a sildes sapkánkról arcunkba csöpögött a víz, amíg felraktuk a…..
Don_Matteo
2014.04.26 17:35:34
@ne0dd: jók a képek! :)
@Térspecialista: fura világ lesz, mi? :) Nem is a műanyag lesz az érdekes a jövő veteránjaiban, hanem az elektronika.
egyébként ez pl 1983. május 2-án készült, de el nem hinnéd :)
indafoto.hu/steve313/image/20916859-7ed18f7f/615555
@Térspecialista: fura világ lesz, mi? :) Nem is a műanyag lesz az érdekes a jövő veteránjaiban, hanem az elektronika.
egyébként ez pl 1983. május 2-án készült, de el nem hinnéd :)
indafoto.hu/steve313/image/20916859-7ed18f7f/615555
Don_Matteo
2014.04.26 18:03:59
@ne0dd: Jó hát én Citroën találkozóhoz vagyok szokva, ahol csak DS-ből egy 20-as díszítősort lehet kirakni. :D
Amúgy érdekes autók voltak kint.
Amúgy érdekes autók voltak kint.
GT-R, Porsche, Ferrari, Lamborghini, Radical, Caterham... ezektől az ember elvárja a teljesítményt. Nyálat csorgatnak rájuk, tinédzserek nyomják pelyhedző állukat az oldalüvegre és elképzelik, ahogy lefűzik a kedvenc kanyarjaikat, ahogy driftelve fordulnak minden sarkon... az autó…..
Don_Matteo
2014.01.31 13:26:45
@plephyl: Szerintem nem kell nagy dolgokra gondolni. Szerencsétlen kis szívódízelen sok tuning lehetőség nincs. A lejtőn megfutott 182km/h kb reális az 52 le-től és 650-700kg-tól. Futómű: jó gumi szerintem a titok. De egy GTI ax se mutat sok extrát az alap futóműhöz képest. Lehet a stabrúd átmérője 2 mm-rel combosabb. :) Szerintem a videó titka a kitartó munka/gyakorlás és a rohadt könnyű autó ami fék nélkül repül át a kanyarokon. :D Tegnap este néztem a videót és párszor én fostam össze magam.
itt egy érdekes kacsa, bmw motorral gyári futóművel:
www.youtube.com/watch?v=hAocmae9vyE
itt egy érdekes kacsa, bmw motorral gyári futóművel:
www.youtube.com/watch?v=hAocmae9vyE
Don_Matteo
2014.01.31 17:41:04
@ommm: Pontosan, inkább nézzétek meg még egyszer, mert bizony egy célja volt ennek a videónak. Örömet szerezni.
Szimpatikus vonás, hogy egy ilyen autóval is pályára megy feszegetni a határokat, mások a nagy dögökkel is közúton rodeóznak.
Amin változtathatott a srác:
-adagoló, kipufogó, ezen lehet hozott 4 le-t. 52 az alap, az is sok %-os növekedés.
-szélesebb/jobb gumik
-torzió hátul egy picit elforgatva
-gondolom AX GTI fékek és stabrúd, lengéscsillapítók
-kipakolta a belsejét
Ez azért még elég erősen benne van a széria kategóriában. :)
Szimpatikus vonás, hogy egy ilyen autóval is pályára megy feszegetni a határokat, mások a nagy dögökkel is közúton rodeóznak.
Amin változtathatott a srác:
-adagoló, kipufogó, ezen lehet hozott 4 le-t. 52 az alap, az is sok %-os növekedés.
-szélesebb/jobb gumik
-torzió hátul egy picit elforgatva
-gondolom AX GTI fékek és stabrúd, lengéscsillapítók
-kipakolta a belsejét
Ez azért még elég erősen benne van a széria kategóriában. :)
Ha azt gondoltátok, hogy ez az évet letudjuk egy Belsőség-találkozóval és egy pályanappal, akkor tévedtek. Ennyivel nem ússza meg senki a Totalcar-dömpinget. Vettünk szenet, vételeztünk vizet, a Fővárosi Autósmozi pedig felcsapott fűtőnek, gépünk pedig gőztől remegve várja,…..
Don_Matteo
2012.09.05 23:29:35
Belsőség
A leggonoszabb autó visszavág, az istennő simogat. Dodge Viper SRT-10 2005, Citroën DS 1971
2012.05.23 00:04:00
Karotta nem mert elmenni Winklerrel a reptérre, ami érthető, hiszen annak idején közösen borzongtak a Viper csapnivalóan durva és kezelhetetlen viselkedésén. Csaknem tíz év kellett ahhoz, hogy behegedjenek a sebek, de most a michigani tulok kapott még egy esélyt. Illetve annak harmadik…..
Don_Matteo
2012.05.23 07:38:03
@Szabo T: Adott sebességről várható fékút méterben. Tudom, durva! :)
Elterjedt tévhit mifelénk, hogy középkategóriás autó csak német vagy japán lehet. Pedig nem kéne megfeledkezni a franciákról sem, mert törnek fel, mint a talajvíz. Itt az ékes példa. Vélemények az azonos című írásunkról...
Don_Matteo
2010.11.17 13:37:15
Don_Matteo
2010.11.17 14:17:41
@akira2:
Azok a régi autók nem is biztonságosak. :)
www.youtube.com/watch?v=BkBjKtC-3Hg
2:00-tól érdekes a dolog. ott az a bizonyos kontakt az úttal. De ha figyelsz azt is láthatod, hogy ez pl. nem bólint be fékezésnél. (bár annak semmi köze a hidróhoz)
Azok a régi autók nem is biztonságosak. :)
www.youtube.com/watch?v=BkBjKtC-3Hg
2:00-tól érdekes a dolog. ott az a bizonyos kontakt az úttal. De ha figyelsz azt is láthatod, hogy ez pl. nem bólint be fékezésnél. (bár annak semmi köze a hidróhoz)
Don_Matteo
2010.11.17 17:14:28
@biker_kolee:
Tönkre...tátok? Nem szabad úgy menni. :)
bx16trs.multiply.com/video/item/32/MVI_9009.AVI
Tönkre...tátok? Nem szabad úgy menni. :)
bx16trs.multiply.com/video/item/32/MVI_9009.AVI
A teljes Citroën-hét eddig Lowtyo – mi már régen TRIbizzük – feldobta a levlistán, mi lenne ha mindenki leírná, ha fegyvert tartanak a fejéhez, milyen Citroent választana… Szép dolog a hagyomány. Az Audi elmúlt száz éves (bár ilyen alapon a Trabant is), az Opel…..
Don_Matteo
2010.06.23 14:14:40
@BeeTm:
Természetesen nem baj, hogy más a véleménye. Csak az a nem szerencsés, hogy alapvetően autóbarát netezőket "gyűjtő" blogon így elintézi a francia autógyártást. Szerintem sok olvasó "ellenszenvét" kiváltja ez. Nyilván egy autós találkozón sem bántjuk a másikat, mert nem tetszik a golfja/kadettja akármije. Hiszen ő azért az AUTÓÉRT lelkes én meg egy másikért.
Természetesen nem baj, hogy más a véleménye. Csak az a nem szerencsés, hogy alapvetően autóbarát netezőket "gyűjtő" blogon így elintézi a francia autógyártást. Szerintem sok olvasó "ellenszenvét" kiváltja ez. Nyilván egy autós találkozón sem bántjuk a másikat, mert nem tetszik a golfja/kadettja akármije. Hiszen ő azért az AUTÓÉRT lelkes én meg egy másikért.
A teljes Citroën-hét eddig
Elmesélem milyen az én olvasatomban egy érdekes márkatalálkozó. Nyilván elsősorban az kell, hogy olyan autók legyenek ott, amelyek valamilyen szinten érdekesek lehetnek számomra. Ez speciel a legegyszerűbb kritérium, talán nem is tudnék mondani olyan…..
Don_Matteo
2010.06.21 11:59:59
…megmondom, ki vagy. Akár ez is lehetne a vezérelve ennek a kis fotósorozatnak, melyet egyik kedvenc blogunkon túrt elő Árpád. Sokáig nézegettem a képeket, rengeteget elmondanak a korról, melyben készültek, magáról az emberről, a gépről, Hollywoodról és egy kicsit az…..
Na ez nagyon-nagyon nehéz döntés volt. Nem a márka, hiszen evidens volt, hogy kell egy ilyen francia is. Mikor az első, Weber karbis BX befutott, csak szimplán összefutott a nyál a szánkban. Aztán, mikor ez a makulátlan ezüst 14 TRE benevezett, Bende lassan kezdte felvágni az…..
Don_Matteo
2010.03.19 21:04:21
Don_Matteo
2010.03.19 21:25:19
@Alf: Te lennél a messzi északról? :)
Don_Matteo
2010.03.19 21:39:20
@Devil2: Gyere, nézd meg élőben! :)
Tíz éves bulinkon, gigastandunkon, az OT Expo legjobb helyén ott lesznek tízen, akik nem restek és beneveznek 20-30 éves, féltve őrzött, hibátlan és gyári autójukkal. A jelentkezés mikéntjét és feltételeit elolvashatják, ha rákattintanak a rendezvény logójára itt, a jobb…..
Don_Matteo
2010.03.18 22:53:46
@ommm: ja igen... csak hülye vagyok és nem kattintok :)
Don_Matteo
2010.03.18 23:51:44
Don_Matteo
2010.03.19 19:00:49
Oké, még nem, de mindjárt. Konkrétan 2000. július 14-én, péntek délután 14.49-kor jelent meg első cikkünk, nem hivatalosan, de precízen tehát akkor, mármint 2010. július 14-én leszünk tízévesek. Az évfordulót mindenképpen szerettük volna megünnepelni. Gondolkoztunk sok…..
Don_Matteo
2010.03.13 15:37:11
Don_Matteo
2010.03.13 16:31:41
@nem kéne...:
Kifeküdne se újítanám fel. Még nincs abban a korban. 88-ig csinálták ezt a motort bx-be, aztán pugból is beszerezhető. ki lehet fogni még jó állapotút.
Kifeküdne se újítanám fel. Még nincs abban a korban. 88-ig csinálták ezt a motort bx-be, aztán pugból is beszerezhető. ki lehet fogni még jó állapotút.
Don_Matteo
2010.03.13 16:45:01
@nem kéne...:
Ez jellemző a magyar használt piacra... ilyen szarokból van 97 db jóból meg 3... és az ember meg csak szív
Ez jellemző a magyar használt piacra... ilyen szarokból van 97 db jóból meg 3... és az ember meg csak szív
Karesz persze nem bírt magával, szokás szerint mire kettőt pislogtunk, könyékig belenyúlt a motorba. Reggel már jött az esemes: megvan a hiba igazi oka...
Don_Matteo
2010.03.09 21:33:41
@all eyez on me: tiszta szégyen mauunnika, tiszta szégyen
Már hasonlít egy emberre. Újra a régi Csikóst köszöntjük a fedélzeten.
A sztori eddig:
1.rész, 2.rész, 3.rész, 4.rész, 5.rész, 6.rész, 7.rész, 8.rész, 9. rész, 10.rész, 11.rész, 12.rész, 13.rész, 14.rész, 15.rész, 16.rész, 17.rész, 18.rész, 19.rész, 20.rész, 21.rész, 22.rész, 23.rész,…..
Don_Matteo
2010.03.09 14:47:30
Don_Matteo
2010.03.09 14:59:48
@Figyejjémmá: hazafelé úgy jött végig, h a tükörben állandóan a merci vigyorgott, miért ne lenne tőle kipihent? :)
Don_Matteo
2010.03.09 15:33:16
Épp most rendszereztem a tartalmat a gépemen, és kicsit több mint ötven gigabájt képet és videót kell feldolgoznunk, hogy elkészíthessük a videót és egy olvasmányos, kronologikus beszámolót.
Ott, bent a sztoriban, kétezer kilométerre a szerkesztőségtől, teljesen másképp nézett ki, mint innen, vagy…..
Don_Matteo
2010.03.09 13:57:25
@Mr. Homn: és eddig kb. kaptunk 30-40 mega képet.. :(
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
en.wikipedia.org/wiki/Citro%C3%ABn_FAF