Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Cseber Lajos

0 bejegyzést írt és 146 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Attiláék egy vagyont hagytak ott az Euronicsban, többek közt egy F energiaosztályú porszívóért, ami nem működik szőnyegen. Nem tűnik nagy fogásnak. Naná, hogy a bolttól a hatóságig mindenhol próbáltak igazságot keresni maguknak. Ebből a hatóság mérsékelten jó ötlet, egyedi esetekkel ugyanis nem…..
Talán nem általános tudás, hogy a nőket célzó Bonprix csomagküldő divatcég az OTTO család tagja, de ezért nem is annyira kár. Az viszont fontos, hogy mivel a cég székhelye nem Magyarországon van, reklamálni is kicsit nehezebb náluk. De nem lehetetlen! Erre van a hazai Európai…..
Cseber Lajos 2017.08.16 20:50:53
@KaTe: "hiszen a futárnak nem lehet megvárni, amíg én kibontom a csomagot"
"Ez nem igaz."

De nagyon is igaz, nem nézheted meg a csomagot, és ez maga megérne egy külön posztot!

Nem tudom megérteni, hogy milyen törvény alapján gondolják azt, hogy látatlanban kell kifizetnem és átvennem valamit. Pár hónapja rendeltünk az internetről egy csomó gyümölcslevet (22 üveg, kb. 20 ezer Ft). A Sprinter futár hozott 3 egyforma, átlátszatlan papírdobozt. Mondom, hadd nézzem már meg, hogy darabra megvan-e, mert a 22 nem nagyon osztható maradék nélkül hárommal. Azt mondja, azt nem lehet, nem bonthatom fel a dobozokat, csak miután kifizettem, és ha eltérés van, akkor reklamálhatok a cégnél, akik majd utólag rendezik a problémát. Mondom neki, hogy ez így nekem nem jó. Erre teljesen bepöccent, azt mondta, hogy márpedig én ezt nem fogom kibontani, viszi vissza a francba az egészet. Összekapkodta a dobozokat, aztán még az utcán is azt fújta, hogy minek élnek ilyen emberek.

Ezután felhívtak a az internetes cégtől, hogy hallották, hogy probléma volt az átvételnél. Mondom, hogy persze, mert nem nézhetem meg, mit hoztak, csak ha kifizetem. Erre azt mondta, hogy nagyon sajnálják, ez sajnos mindenhol így van, és tényleg nem nézhetem meg, csak fizetés után. Jó, akkor rendelek máshonnan, de olyantól, akiknek nem a Sprinter szállít, de előtte felhívtam őket telefonon.

És az a helyzet, hogy SEHOL NEM NÉZHETED meg, mit hozott a futár. Ez abszolút nonszensz! Nyilván az van emögött, hogy a futár ne tudjon összejátszani a vevővel, hogy "mondjuk azt, hogy hiányzott a fele, aztán osztozunk", de ennek akkor sem szabadna így lenni. Tényleg nem nagyon értem, hogy a Homáron ez még miért nem volt téma, hiszen kevés ennél nagyobb (és úgy látszik intézményesült) rizikó van az online vásárlással kapcsolatban.
Cseber Lajos 2017.08.16 22:14:05
@CID......: Igazad van, de lényegében zsákbamacskát veszel át, aztán bizonyítsd be utólag, hogy tényleg nem azt kaptad, amiért fizettél. Hallom, hogy az emberek újabban felveszik videóra, ahogy kibontják a dobozt, hogy probléma esetén legyen valami a kezükben. Ez sem normális. Valahogy mindenki kezd beletörődni abba, hogy nem bonthatja fel fizetés előtt a dobozt, mintha ezt valami törvény írná elő, és ez lenne a dolgok természetes rendje. Ez így nincs jól.
"Egy bőrönd - több ár" típusú sztorinak indult Tibor tescos esete, hogy aztán egy átmeneti "több bőrönd - több ár" tényállás után váratlan fordulattal a "nincs bőrönd, nem is volt - nincs ár" meghökknető zsákutcába fusson bele. Csak sejtéseink lehetnek arról, hogy mi történhetett, de valami nagyon…..
A képek alapján eléggé jogosnak tűnik, ami történt, de nehéz elfogadni, hogy mindezt bármiféle előzetes felszólítás vagy értesítés nélkül lehetett megcsinálni, ráadásul ennyire brutál módon kivitelezve. Mindenki vonja le a tanulságokat, és hasonló helyzetben ragadja meg a…..
A fenti képen a Kazinczy utca látható a Dob utcai kereszteződése előtt.  Amit nézni kell rajta, az a mozgássérülteknek fenntartott parkolóhelyet jelző tábla a ház falán, ami ugyan nem a hagyományos, oszlopos megoldással került kihelyezésre, de azért elég egyértelműen látható. Legalább is látható…..
Cseber Lajos 2017.07.01 10:30:52
@darthvad: Egyszer a Garay téren láttam, hogy egy láthatósági mellényes emberke odament a parkolóba beálló autókhoz, és kisvártatva pénzt kapott tőlük. Kiderült, hogy azt mondta nekik, hogy sajnos elromlott a parkolóautomata, most javítják, és addig nála kell fizetni. Jó sokan ki is fizették, aztán persze rajta volt a csekk a kocsin, mire visszaértek, az ember meg addigra eltűnt.
A webshopos szabályokról sokat volt szó nálunk. Azt láthatóan egyre több olvasónk tudja, hogy az online vásárlásra más szabályok vonatkoznak, hogy létezik olyan, hogy 14 napos elállási jog, és talán azt is, hogy a rendelés leadását követő automatikus üzenet még nem azt…..
Mindez este 9, vagyis zárás előtt történt a Vörösmarty téri  Váci utcai VÁCI1-beli üzletben, ami csak pontosítja, de nem szépíti a történetet, ami alapján az üzletnek gyakorlatilag egy olyan dolgozója sem volt - beleértve a biztonsági főnököt és az üzletvezetőt is -, aki normálisan, vagy, ha már ez…..
Jön a nyár, és vele az utóbbi években egyre brutálisabb kánikulaszezon, ami főleg a városokban csinálja ki az embereket. Nem csoda, ha egyre többen adják fel a küzdelmet a hőséggel, és a hagyományos módszereket (vizes lepedő, huzat) sutba dobva feccölnek nem kevés pénzt a nyári rezsit is alaposan…..
Cseber Lajos 2017.05.31 13:42:01
@stakeholder Manyecs: tényleg nagyon jó a mennyezeti ventilátor. A felszerelése egy kicsit macerás, ha kemény betonfödém van felettetek. Nekünk ilyen van: www.youtube.com/watch?v=-kEaU_VDQfY
Van még egy trükkje, hogy ki kell egyensúlyozni a lapátokat, és akkor szuper csendes lesz, erre találsz egy csomó videót, pl: www.youtube.com/watch?v=2XayZbaLXmU (ruhacsipesszel is működik).
Van az úgy, hogy az embernek bekattan valami kisgyerekként, de annyira, hogy aztán a fél életét ennek a csodálatosan vonzó dolognak szánja. Ezek azok a vágyak, amiknek teljesüléséből  családi legendák és filmek születnek, vagy olyan orbitális csalódások, amiknek a kiheveréséhez  egy másik fél élet…..
Cseber Lajos 2017.05.30 19:17:19
@stakeholder Manyecs: én is bringázok. Szobabiciklin. Mindig felveszem a bukósisakot és a láthatósági mellényt. Soha nem tudni. Szomszédommal elrepült a szobabringa, azóta is keresik, legutóbb az Uralból küldött képeslapot.
Van, aki azért nem mer online vásárolni, mert az interneten mindenki el akarja lopni a PIN-kódját és a a kártyaszámát és azt ő nem adja meg senkinek. Aztán vannak azok, akik bárhova, bármikor beírják bármilyen adatukat, mert hát oda van írva hogy biztonságos fizetés! A KÜRT hasznos tanácsai mindent…..
Cseber Lajos 2016.12.16 15:37:17
@KaTe: a https titkosított adatátvitelt jelent a szerver és a böngésző között. Ezzel kiküszöbölhető a "man-in-the middle" támadás:
hu.wikipedia.org/wiki/K%C3%B6zbe%C3%A9kel%C5%91d%C3%A9ses_t%C3%A1mad%C3%A1s
De nemcsak ennyit jelent a zöld lakat, hanem a https-t biztosító tanúsítványt kiállító cég leellenőrzi a kérvényezőt, és csak akkor kapja meg a tanúsítványt, ha tényleg megbízható. Én céges tanúsítványok igénylését szoktam intézni, és általában három hét, mire leellenőrzik a céget és kiállítják a tanúsítványt. Cégbírósági bejegyzést is szoktak kérni, és még azt is visszaellenőrzik a cégbíróságon.
Persze vannak ingyenes tanúsítványok is, pl. openssl, de annál a böngészők általában panaszkodnak, úgyhogy azokat jobb elkerülni.
Emailes kampányban nyomult ingyenes házhozszállítási akcióval a Tesco nyáron. A terv jó volt, a kivitelezés már nem annyira. Nem értem, miért küldözget kuponokat ingyenes házhozszállítás kuponokat a Tesco, ha minden jel arra mutat, hogy eszük ágában sincs ilyen…..
Cseber Lajos 2016.09.01 22:17:56
@ancsika: Ezt én is megerősíthetem. Soha nem volt semmi problémám a teszkós házhozszállítással. Sőt, ez az egyik legmegbízhatóbb.
Ki mondta, hogy egy cipőnek csendben kell üzemelnie? Attól, hogy ez a hagyomány, akár lehetne trendszetter fícsör is a lépésre nyekergő cipő, igaz, ebben az esetben érdemes lenne a vevőket a vásárlás előtt ismertetni vele, mert hát ki tudja, tetszik-e nekik ez az újítás.…..
Elképzelhetetlenül rémísztően lehetetlenül borzalmas helyzetbe került szegény olvasónk, akinek benyelte a mobilját egy turistabusz-elem. Mert hát ki az, akit nem önt el deremesztő pánik már csak a gondolatra is, hogy egy (esetleges!) őszi karbantartásig nem kapja vissza a…..
László történetét leginkább az extrém nagy anyagi bukta emeli ki az Extreme Digital tag alatti esetgyűjteményből. Meg az, hogy szegény az igazságát keresve elment a gyártón át egészen a Békéltető Testületig - mondjuk hiába. A tanulságot ő maga írja: "mindent alaposan…..
Azannya, ilyen kis semmi sztoriban ennyi nem oké részletet! Miért nem fest a hajfesték? Miért nincs magyar nyelvű használati utasítás  a dobozban? Hol a vásárlást igazoló blokk? Miért nem kérte el a vevő, ha nem adtak? Miért beszélnek lekezelően a vevővel, pláne, ha…..
Rég kaptunk ennyire filmszerű beszámolót. Én szinte láttam magam előtt, ahogy egy kicsit mackós hallgatag pasit konok elszántsággal igyekszik a legelképesztőbb módokon (jószóval, fejszével, flexszel, WD 40-nel) kivarázsolni a beletört szelepet a széklábból az anyukája…..
Cseber Lajos 2015.07.29 01:03:08
@Darth Revan: A Markus székekre 10 év garancia van! Nekem is az van. Keresd meg a számláját, és ki fogják cserélni ingyen (vagy megcsinálják).
Azt nem tudom, hogy a germánium zuhanyrózsa vagy a benzines láncfűrész oké-e a megveszed.hu kínálatából, de az biztos, hogy a drónjukat trükkösen árulják. Olvasónk elég kemény leckét kapott az élettől, de ha már volt annyi vér a pucájába', hogy megírta az esetét mások…..
A Telekom évek óta igyekszik az ügyfeleket a múlt századi csekkes befizetéstől a elektronikus fizetés felé terelni, néha nem annyira sikeres módszerrel is.  Reziel szerint ezúttal új mókát eszeltek ki. Én mondjuk mindenkit szeretettel arra buzdítok, hogy hagyja a francba a…..
Figyelmetlenség vagy agresszív marketing? Ki tudja, mi áll a 4 éve húzódó ügy mögött. Pedig kevés idegesítőbb dolog van spamelésnél, nem beszélve arról, hogy kötelező feltüntetni a levelekben a leiratkozási lehetőséget, ami 1-2 kattintás, egyáltalán nem telefonos megoldás…..
Cseber Lajos 2015.07.04 23:24:06
Más is találkozott ezzel a megoldással? Mi ez a jelenség? Egyszerűen a szegény Lajos közelében működő Nemzeti Trafik kapott egy selejtes szállítmányt? Vagy nyerészkedni próbál a Philip Morris, de elfelejtették lenyesni a hüvely végét, és így jól lebuktak? Esetleg egy…..
Cseber Lajos 2015.06.05 10:30:14
@(-o-): Nem véletlen selejt. Azt hinné az ember, hogy tényleg a szűrője lett rövidebb, de nem így van. A dohány lett benne kevesebb (kb. egy centivel), a szűrő ugyanakkora, mint volt. Ha a hiányzó rész a dohány felőli részen lenne, akkor azonnal kiderülne a turpisság, ezért a végéből csípték ezt le.
Cseber Lajos 2015.06.05 23:24:59
@fülesválasztó-punaszagú-tangakorc:
"Hasonló az ruszki mahorkához a poszter bagója."
Az nagyot ütött! Volt egy ismerősöm, nem tudta, mit kell vele csinálni, aztán egyszercsak letüdőzte az izzó parazsat.
Cseber Lajos 2015.06.10 15:14:51
@Peetee: Nálad a pont! Ez éppen így van, és sokkal hamarabb végigég az új cigaretta, mint a régi.
Másrészt veszek egy terméket, amit XYZ-nek hívnak 30 éve, és azt tapasztalom, hogy a doboz ugyanaz, de már nem XYZ termék van benne, hanem egy teljesen más. Ha valóban fejlesztés lenne, akkor azt más néven kellett volna forgalomba hozni. Ez így egy egyszerű lehúzás, és a fogyasztók megtévesztése.
Nem az első és valószínűleg nem is az utolsó Extreme Digital posztunk, ami az ügyfélszolgálat tehetetlenségére és pronyóságára panaszkodik. Kedves ED, tényleg nem lehetne kicsit hatékonyabban és főleg udvariasabban csinálni? Utóbbi még csak nem is feltétlenül…..
Cseber Lajos 2015.06.01 23:52:55
@Komojtalan: rosszul tudod. Semmi közük a Bemutatóteremhez.
Mai Tchibos ügyünk nagyon emlékeztet arra az esetre, amikor a Media Marktnak sikerült 8 órán keresztül 2 forintért árulnia egy 300 ezres tévét, amit aztán nem akaródzott nekik kivinni. Akkor az MM arra hivatkozott, hogy az online rendelésnél nem úgy van, mint ahogy Egyszerű János…..
Cseber Lajos 2015.04.24 10:17:31
@Aureliano Buendía:
"Igaz, hogy valakit kirúgnak miattad, de minden reggel jusson ő eszedbe, amikor kávézol."

Ez egy teljesen hibás megközelítés. Ha valaki dolgozik valahol, akkor igenis járjon el a maximális gondossággal. Akkor is ezt mondanád, ha a benzinkutas gázolajat tankol a kocsidba benzin helyett, aztán emiatt lesz pár százezer forint károd? Ráadásul ezeket a döntéseket a Chibonál nyilván nem egyetlen ember hozza meg, hanem átmegy egy egész osztályon, mielőtt publikálják. Azért kapják a fizetésüket a tulajdonostól, hogy profitot csináljanak.
Cseber Lajos 2015.04.24 10:43:05
@Aureliano Buendía: Jaj, bocsánat! Rossz linket nyomtam meg.
Kétségtelen, az van kiírva, hogy őrzött P+R parkoló, nem az, hogy őrzött autók. De azért kíváncsi lennék, hogy mit értenek pontosan ez alatt a parkolóház szakzsargonban, ha nem azt, hogy szemmel tartják a kocsikat.  Sziasztok! Tekintettel arra, hogy már volt olyan ügy,…..
Cseber Lajos 2015.03.05 15:48:04
@atpijkamo: tehát ez akkor most egy ikes ige lenne? Tehát én őrzik, te őrziksz, és így tovább?
A Citibank rájöhetett, hogy az esetek nagy többségében az ügyfél maga az, aki eltűnteti a pénzt a számlájáról, így aztán fondorlatos cselt eszelt ki a kártékony belépések ellehetetlenítésére. Kedves Homár! Ma sikerült a magyar internetbankok egy gyöngyszemébe…..