Adatok
Schneider2
0 bejegyzést írt és 27 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
![](https://m.blog.hu/assets/core/img/apple-touch-icon.png)
Enzo Ferrari kétségkívül zseniálisan építette fel a márkaimidzset, hiszen mégoly komoly gyártónak is nehéz kibújni a Ferrari árnyékából, mint az Audi. Pedig…
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Schneider2
2012.11.08 10:02:56
@ommm: Hogyne, százat is, de nem kívánom más eredményeit pocskondiázni. Csupán arra céloznék, hogy egy kis tisztelet kijárna az olvasóinak, mert azt ön sem gondolhatja, hogy a lap célközönsége a potenciális vásárlókat öleli fel, így bizony az ön feladata azoknak az autórajongóknak a szórakoztatása, akik számomra érthetetlen okból tűrik, hogy trolloknak titulálja őket. Mellesleg, mint említettem, a szóhasználattal sem vagyok kibékülve, mert meggyőződésem, hogy testnedvek emlegetése nélkül is lehetséges műszaki alkotásokról véleményt formálni. Higgye el, én sem szalvétával fogom meg a dolgok végét, de ez egy népszerű médiumtól elvárható még akkor is, ha tudom, hogy a szerényebb minőségnek nagyobb a közönsége. De ha erre épít, ne várja el, hogy a 10-20-30 milliós autók vásárlói olvassák.
Schneider2
2012.11.08 10:15:13
@k.o.d.i.: Ha te beéred azzal, hogy egy autós szaklap márkaellentétekből fakadó, közhelyesen parasztlázító cikkekre építve vegye hülyére az olvasóit és a partnereit egyaránt, akkor nyugodtan nevess csak rajta.
Schneider2
2012.11.08 11:05:04
@k.o.d.i.: Lehet, hogy egy pattanásos kis hülyegyerek vagyok, aki sértve érzi magát, mert a Ferrari rajongója, de az is, hogy egy döntéshozó, aki egy márkánál mérlegeli, hogy melyik médium mit, mikor és hogyan tesztel, s valahogy igyekszik rávilágítani, hogy mik is egy kölcsönösen előnyös együttműködés feltételei. Majd kiderül..
![](https://m.blog.hu/assets/core/img/apple-touch-icon.png)
Kemény leszek, mondta Balogh Tibi Tysonnak az Argó című filmben. Az Opel futóművesei is nézték a filmet, azok is bekeményítettek. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Schneider2
2012.04.26 06:59:40
![](https://m.blog.hu/assets/core/img/apple-touch-icon.png)
Több, mint 40 kiosztott díj, amiből a hajtáslánc is kapott kettőt. Valóban az Insignia 4x4 az elérhető legjobb négykerékhajtás a középkategóriában? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Schneider2
2012.02.29 09:42:02
Schneider2
2012.02.29 20:18:54
@Motordoktor: az elsőkerékhajtású 220 le és 350 Nm, az összkerekes 250 és 400 Nm automatával is. Érdekes, hogy a magyar árlistán automata változat nem szerepel. Mindenesetre ez volt a modellfrissítés eredménye, nevezetesen, hogy V6-on innen is legyen 4X4. Végül is jól sikerült, mert megy annyira, mint a 2,8-as. Kár, hogy nem fogyaszt kevesebbet, de legalább kevésbé orrnehéz, és nem búg az őrületig. Kétségek esetén András biztos segít kiigazodni.
![](https://m.blog.hu/pe/penzkerdes/image/.external/.thumbs/1ff78398e2ca5a421ad067aa062a0d01_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Ír úr számol
Az elszámoltatási kormánybiztosnak köszönhetően a kormányzati retorika ellenére az elmúlt évtizedekhez hasonlóan ismét békaperspektívából ülhetett tárgyalóasztalhoz a magyar fél a külföldi befektetőkkel. Már csak azt kéne tudni, hogy ezt a kárt ki fogja…..
![](https://m.blog.hu/assets/core/img/apple-touch-icon.png)
Sok ajtóval se rossz, de ha igazán ki akarja akasztani a szomszédokat, akkor ezt a kupét vegye, ez odaver rendesen, akiknek csak egy MINI-re futotta második autónak. ..
Schneider2
2011.11.18 10:02:13
![](https://m.blog.hu/be/belsoseg/image/.external/.thumbs/c448f3b10eabb397aee17036781c298f_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Megvan új kedvencem a bálnaautó-osztályban. Ha most kéne választanom, Audi A8, BMW7, Mercedes S osztály, vagy esetleg Lexus LS, habozás nélkül megjelölném a Jaguar XJ-t. Könnyű, sportos, jó vezetni, szép, jól össze van rakva… és 20 colos felniken fut. /40. Meglepően szűk…..
Schneider2
2011.11.14 22:38:57
@Rocko-: Nem, hanem erre, ahol arról van szó, amiről beszélek, és nem arról, amit hallani szeretnél:
totalcar.hu/tesztek/2011/08/01/luxus_utgyalu/2/#szoveg
totalcar.hu/tesztek/2011/08/01/luxus_utgyalu/2/#szoveg
Schneider2
2011.11.14 22:42:10
@Rocko-: "Az érzékelők persze a felnikre nem vigyáznak, sajnos a magas szegélynél le is tolattam a jobb hátsót, de nagyjából ennyi kellemetlenség ért összesen az A6 3.0 TDI Quattróval." - más kellemetlenség nem érte az Audit Róberttel, minthogy hősünk a kamera segítő jobbja ellenére is letolatta a jobb hátsó felnit.
![](https://m.blog.hu/be/belsoseg/image/.external/.thumbs/147f2bad024603257d84f778376c6e18_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Ha egyszerre huppanna a Tesla és a Top Gear egy mérleghintára, az apró kaliforniai autógyártó a sztratoszféráig repülne. Mégis harci díszbe öltöztek a villanyautós srácok, és nekimentek a tévéműsornak: beperelték rágalmazás miatt. Egy két éve lement adásért. Vélemények…..
Schneider2
2011.04.04 00:14:04
Elég régi história. Már korábban is egy elég jó kis vita bontakozott ki újságíró és olvasó között. autopult.hu/index.php/magazin/magazin/1181-tesla-vs-audi
Én szurkolok a Top Gearnek, bár tudva való, hogy Amerikában az ilyen perekből szép kis summát lehet keresni, mindenféle idióta érvekre hivatkozva. (a mikrózott macska esete, Audi 100 automata váltó stb.)
Én szurkolok a Top Gearnek, bár tudva való, hogy Amerikában az ilyen perekből szép kis summát lehet keresni, mindenféle idióta érvekre hivatkozva. (a mikrózott macska esete, Audi 100 automata váltó stb.)
![](https://m.blog.hu/so/sopianaedeluxe/image/.external/.thumbs/7dce5274b0cf2810632a205073f3041d_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Igazából nem voltam túl lelkes, mikor barátaim szóltak, hogy lesz ez a kiállítás. Modellek nem az én világom, maketteket építeni szeretem, nem nézegetni, haditechnikával hadilábon állok és gyanítottam, hogy veterán járműből sem lesz óriási a felhozatal. Aztán végül mégsem…..
Schneider2
2010.09.20 19:57:34
Schneider2
2010.09.20 22:11:26
@Dagiszabi: huh, mázlid volt. Sajna elkapkodták a dolgot. Igazság szerint egy héttel a rendezvény előtt ültették össze az illetékeseket és sokkal több látogatóra számítottak, ezért volt a sok katyvasz. Még különjáratot is szerveztek, mert azt hitték nem lesz elég parkolóhely a környéken. Aztán a kutya nem tudta, mit csinál a farka. Pedig az ötlet jó volt. A pénzt nem tudom honnan szerezték, de vastagon veszteséges lett a vége.
![](https://m.blog.hu/au/autonews/image/.external/.thumbs/e6673720ed41c3854e848c66ba29ba77_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Vajon mi az, ami manapság kilendíthet minket a mindennapok egyhangúságából? Miért van az, hogy a gyors autók egyre nagyobb szerepet töltenek be az emberek életében? Miért kockáztatjuk időnként az életünket tisztán a sebesség iránti hajsza miatt? Biológiai értelemben a…..
Schneider2
2010.09.09 14:50:40
![](https://m.blog.hu/au/autonews/image/.external/.thumbs/c59afc5d68f2c416a55f5ef3a06efbc8_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
A Bugatti Aerolithe elnevezés nem ismeretlen, hiszen 1935-ben ugyanezen a néven került bemutatásra az alapító, Ettore Bugatti tanulmánya, mely a mai napig meghatározó hatással van a cég sorozatgyártású autóinak formatervezésére is. Nem csoda, hogy a manapság legenda…..
Schneider2
2010.09.09 14:49:26
![](https://m.blog.hu/be/belsoseg/image/.external/.thumbs/060d4c18ff662e079098f1e32ae64397_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Mindenki elmerengett már egy dugóban, hogy most valaki engem egy íróasztal mellől szívat, direkt mostanra ütemezték az összes felújítást, netán a lámpákat programozták rosszul. De tényleg: miért?! Vélemények az azonos című írásunkról...
Schneider2
2010.09.09 14:47:52
![](https://m.blog.hu/be/belsoseg/image/.external/.thumbs/f577afbf95ee5cf857f1956bee2ea4e1_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Évtizedeken át keményvonalas oldtimer-rajongó voltam, új járművek nem üthettek rést a pajzson. Aztán lefolyt egy kis víz a Dunán. Ha a legnagyobb politikusoknak szabad, én miért ne forgathatnék köpönyeget? Vélemények az azonos című írásunkról...
![](https://m.blog.hu/be/belsoseg/image/.external/.thumbs/3a190f2edb6de1ebb6501d2df87bec84_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Nem rossz, nem rossz, de a jó nem ilyen. Nincs megállás, az Oettinger tovább fejlődik, kicsit élesebb motor kell a sleeper kasztniba. Az autó már bizonyított, 7000 km-en is túl van hibamentesen Koncepcióváltás miatt eladó, olvashatjuk sok tuningalkatrész-hirdetésben mindenfelé a…..
Schneider2
2010.08.18 11:32:12
Ha valamit elkezdenék barkácsolni, akkor az ez lenne: autonews.blog.hu/2010/08/16/menny_es_pokol_epitsunk_sajat_szuperautot_nyolcmilliobol
Persze, mindig az a baj, hogy az ember azt hiszi, bírja anyagilag, aztán jönnek a pluszköltségek, és annak is örülünk, ha vki veszteséggel is, de legalább elviszi.
Persze, mindig az a baj, hogy az ember azt hiszi, bírja anyagilag, aztán jönnek a pluszköltségek, és annak is örülünk, ha vki veszteséggel is, de legalább elviszi.
![](https://m.blog.hu/be/belsoseg/image/.external/.thumbs/8a7af38e340f9c01d9ad9f4ca0abbea3_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Autópályán a legkönnyebb közlekedni. Az ember csak tartja a gázt és a kormányt, és nem történik szinte semmi, de mi képesek vagyunk rá, hogy még itt is veszélybe sodorjunk másokat. Vélemények az azonos című írásunkról...
![](https://m.blog.hu/be/belsoseg/image/.external/.thumbs/de51ecc29f23bf39b1875dec5c450392_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
14:15 Bendével az irodájában éppen a Hotel Daniaban készült videót nézzük, amikor Vályi Pista nevét írja ki a telefonom: Történelmi pillanat, a Ponty és a csapat megérkeztek Viszre. Öröm, eufória és könnyek. Margó, Karesz felesége pityereg a megkönnyebbültségtől, közben meg sem áll, mert gigantikus…..
Schneider2
2010.03.08 15:09:45
Schneider2
2010.03.08 15:13:30
Schneider2
2010.03.08 15:21:55
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz