Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Schneider2

0 bejegyzést írt és 27 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Enzo Ferrari kétségkívül zseniálisan építette fel a márkaimidzset, hiszen mégoly komoly gyártónak is nehéz kibújni a Ferrari árnyékából, mint az Audi. Pedig… Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Schneider2 2012.11.08 10:02:56
@ommm: Hogyne, százat is, de nem kívánom más eredményeit pocskondiázni. Csupán arra céloznék, hogy egy kis tisztelet kijárna az olvasóinak, mert azt ön sem gondolhatja, hogy a lap célközönsége a potenciális vásárlókat öleli fel, így bizony az ön feladata azoknak az autórajongóknak a szórakoztatása, akik számomra érthetetlen okból tűrik, hogy trolloknak titulálja őket. Mellesleg, mint említettem, a szóhasználattal sem vagyok kibékülve, mert meggyőződésem, hogy testnedvek emlegetése nélkül is lehetséges műszaki alkotásokról véleményt formálni. Higgye el, én sem szalvétával fogom meg a dolgok végét, de ez egy népszerű médiumtól elvárható még akkor is, ha tudom, hogy a szerényebb minőségnek nagyobb a közönsége. De ha erre épít, ne várja el, hogy a 10-20-30 milliós autók vásárlói olvassák.
Schneider2 2012.11.08 10:15:13
@k.o.d.i.: Ha te beéred azzal, hogy egy autós szaklap márkaellentétekből fakadó, közhelyesen parasztlázító cikkekre építve vegye hülyére az olvasóit és a partnereit egyaránt, akkor nyugodtan nevess csak rajta.
Schneider2 2012.11.08 11:05:04
@k.o.d.i.: Lehet, hogy egy pattanásos kis hülyegyerek vagyok, aki sértve érzi magát, mert a Ferrari rajongója, de az is, hogy egy döntéshozó, aki egy márkánál mérlegeli, hogy melyik médium mit, mikor és hogyan tesztel, s valahogy igyekszik rávilágítani, hogy mik is egy kölcsönösen előnyös együttműködés feltételei. Majd kiderül..
Kemény leszek, mondta Balogh Tibi Tysonnak az Argó című filmben. Az Opel futóművesei is nézték a filmet, azok is bekeményítettek. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Több, mint 40 kiosztott díj, amiből a hajtáslánc is kapott kettőt. Valóban az Insignia 4x4 az elérhető legjobb négykerékhajtás a középkategóriában? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Schneider2 2012.02.29 20:18:54
@Motordoktor: az elsőkerékhajtású 220 le és 350 Nm, az összkerekes 250 és 400 Nm automatával is. Érdekes, hogy a magyar árlistán automata változat nem szerepel. Mindenesetre ez volt a modellfrissítés eredménye, nevezetesen, hogy V6-on innen is legyen 4X4. Végül is jól sikerült, mert megy annyira, mint a 2,8-as. Kár, hogy nem fogyaszt kevesebbet, de legalább kevésbé orrnehéz, és nem búg az őrületig. Kétségek esetén András biztos segít kiigazodni.
TComment Gazdag-e vok? 2011.11.18 06:18:00
Sok ajtóval se rossz, de ha igazán ki akarja akasztani a szomszédokat, akkor ezt a kupét vegye, ez odaver rendesen, akiknek csak egy MINI-re futotta második autónak. ..
Megvan új kedvencem a bálnaautó-osztályban. Ha most kéne választanom, Audi A8, BMW7, Mercedes S osztály, vagy esetleg Lexus LS, habozás nélkül megjelölném a Jaguar XJ-t. Könnyű, sportos, jó vezetni, szép, jól össze van rakva… és 20 colos felniken fut. /40. Meglepően szűk…..
Schneider2 2011.11.14 22:38:57
@Rocko-: Nem, hanem erre, ahol arról van szó, amiről beszélek, és nem arról, amit hallani szeretnél:
totalcar.hu/tesztek/2011/08/01/luxus_utgyalu/2/#szoveg
Schneider2 2011.11.14 22:42:10
@Rocko-: "Az érzékelők persze a felnikre nem vigyáznak, sajnos a magas szegélynél le is tolattam a jobb hátsót, de nagyjából ennyi kellemetlenség ért összesen az A6 3.0 TDI Quattróval." - más kellemetlenség nem érte az Audit Róberttel, minthogy hősünk a kamera segítő jobbja ellenére is letolatta a jobb hátsó felnit.
Ha egyszerre huppanna a Tesla és a Top Gear egy mérleghintára, az apró kaliforniai autógyártó a sztratoszféráig repülne. Mégis harci díszbe öltöztek a villanyautós srácok, és nekimentek a tévéműsornak: beperelték rágalmazás miatt. Egy két éve lement adásért. Vélemények…..
Schneider2 2011.04.04 00:14:04
Elég régi história. Már korábban is egy elég jó kis vita bontakozott ki újságíró és olvasó között. autopult.hu/index.php/magazin/magazin/1181-tesla-vs-audi
Én szurkolok a Top Gearnek, bár tudva való, hogy Amerikában az ilyen perekből szép kis summát lehet keresni, mindenféle idióta érvekre hivatkozva. (a mikrózott macska esete, Audi 100 automata váltó stb.)
Sopianae DeLuxe Hatejamo - Expo 2010.09.20 14:30:00
Igazából nem voltam túl lelkes, mikor barátaim szóltak, hogy lesz ez a kiállítás. Modellek nem az én világom, maketteket építeni szeretem, nem nézegetni, haditechnikával hadilábon állok és gyanítottam, hogy veterán járműből sem lesz óriási a felhozatal. Aztán végül mégsem…..
Schneider2 2010.09.20 22:11:26
@Dagiszabi: huh, mázlid volt. Sajna elkapkodták a dolgot. Igazság szerint egy héttel a rendezvény előtt ültették össze az illetékeseket és sokkal több látogatóra számítottak, ezért volt a sok katyvasz. Még különjáratot is szerveztek, mert azt hitték nem lesz elég parkolóhely a környéken. Aztán a kutya nem tudta, mit csinál a farka. Pedig az ötlet jó volt. A pénzt nem tudom honnan szerezték, de vastagon veszteséges lett a vége.
Vajon mi az, ami manapság kilendíthet minket a mindennapok egyhangúságából? Miért van az, hogy a gyors autók egyre nagyobb szerepet töltenek be az emberek életében? Miért kockáztatjuk időnként az életünket tisztán a sebesség iránti hajsza miatt? Biológiai értelemben a…..
A Bugatti Aerolithe elnevezés nem ismeretlen, hiszen 1935-ben ugyanezen a néven került bemutatásra az alapító, Ettore Bugatti tanulmánya, mely a mai napig meghatározó hatással van a cég sorozatgyártású autóinak formatervezésére is. Nem csoda, hogy a manapság legenda…..
Belsőség Miért vannak dugók? 2010.09.09 08:14:03
Mindenki elmerengett már egy dugóban, hogy most valaki engem egy íróasztal mellől szívat, direkt mostanra ütemezték az összes felújítást, netán a lámpákat programozták rosszul. De tényleg: miért?! Vélemények az azonos című írásunkról...
Évtizedeken át keményvonalas oldtimer-rajongó voltam, új járművek nem üthettek rést a pajzson. Aztán lefolyt egy kis víz a Dunán. Ha a legnagyobb politikusoknak szabad, én miért ne forgathatnék köpönyeget? Vélemények az azonos című írásunkról...
Nem rossz, nem rossz, de a jó nem ilyen. Nincs megállás, az Oettinger tovább fejlődik, kicsit élesebb motor kell a sleeper kasztniba. Az autó már bizonyított, 7000 km-en is túl van hibamentesen Koncepcióváltás miatt eladó, olvashatjuk sok tuningalkatrész-hirdetésben mindenfelé a…..
Schneider2 2010.08.18 11:32:12
Ha valamit elkezdenék barkácsolni, akkor az ez lenne: autonews.blog.hu/2010/08/16/menny_es_pokol_epitsunk_sajat_szuperautot_nyolcmilliobol
Persze, mindig az a baj, hogy az ember azt hiszi, bírja anyagilag, aztán jönnek a pluszköltségek, és annak is örülünk, ha vki veszteséggel is, de legalább elviszi.
  Autópályán a legkönnyebb közlekedni. Az ember csak tartja a gázt és a kormányt, és nem történik szinte semmi, de mi képesek vagyunk rá, hogy még itt is veszélybe sodorjunk másokat. Vélemények az azonos című írásunkról...
14:15 Bendével az irodájában éppen a Hotel Daniaban készült videót nézzük, amikor Vályi Pista nevét írja ki a telefonom: Történelmi pillanat, a Ponty és a csapat megérkeztek Viszre. Öröm, eufória és könnyek. Margó, Karesz felesége pityereg a megkönnyebbültségtől, közben meg sem áll, mert gigantikus…..