Adatok
invictus:
0 bejegyzést írt és 15 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Milyen autó lenne, amit mi tervezünk? Betiltanánk minden felesleges vackot, ami csak bosszúságot okoz és köteleznénk a gyártókat néhány dologra. Sértegetésig menő vita alakult ki. Mai cikkünk blogposztja...
invictus:
2011.07.20 09:10:44
@Bubek: Azért ez elég nagy butaság amit írtál. Az ESP miatt konstans 100-as tempónál miért fogyasztana többet az autó?
Másrészt pedig a mai, viszonylag keskenyebb és magasabb építésű, ebből adódóan könnyen instabillá váló autók esetében inkább kötelező extra. ;)
Persze tudom, hogy mindenki olyan jól vezet, hogy nem kell ESP, mert ő sokkal ügyesebben megfogja a csúszó autót, mint az elektronika. :)
Másrészt pedig a mai, viszonylag keskenyebb és magasabb építésű, ebből adódóan könnyen instabillá váló autók esetében inkább kötelező extra. ;)
Persze tudom, hogy mindenki olyan jól vezet, hogy nem kell ESP, mert ő sokkal ügyesebben megfogja a csúszó autót, mint az elektronika. :)
A sok műanyag vacak között, hadd lássák a régi dicsőséget! Olyan volt ez nekem, mint mohamedánnak a Kába kő, de én nem csak körbejártam, hanem meg is nyaltam, bő nyállal. A szívem megsajdult, amikor hirtelen lelőttem a benzinszivattyút és csend lett. Mai cikkünk…..
invictus:
2011.07.04 09:33:59
@ommm: Merev híd, ez nem vitás, viszont az öt lengőkar sok. Oldalanként egy-egy hosszanti, plusz a panhard-rúd. Vagy tévedek?
Játszani jó! Játékra pedig mi sem lehet alkalmasabb, mint aminek a neve is ezt jelenti: leg godt azaz játszani jó. Röviden Lego. Csak a jegyzőkönyv kedvéért leírom: Lego a világ legjobb játéka. Pont! Emiatt könnyű nekem ajándékot venni. Nem is okoztam soha ilyen téren fejfájást…..
invictus:
2010.12.26 09:09:09
Vagy inkább olasz teadélután? Egy biztos, jól esik néha szembesülnünk azzal, hogy a Totalcar nem a Seggen Ülő Némák Egyesülete, hanem egy ilyen folyamatosan pörgő izé.
Ilyen óriási vitát eddig semmi se generált a szerkesztőségben. Ennél talán egy hosszabb levélváltás volt,…..
Jó reggelt.A kérdés a következő.Hétfőn a Hungaroringre kivittem a TC hőmérőjét. Úgy háromnegyed ötkor, az újságíró-autóztatás vége felé elővettem, odaballagtam a Porsche Carrera GT2 RS jobb hátsó kerekéhez, ráirányítottam, és megmértem a hőmérsékletét. Aztán jól…..
invictus:
2010.10.23 02:09:10
Tán emlékeznek még rá, milyen - szinte már közfelháborodást - okozott nyereményjátékunk, melynek végén öt olvasó nyerhetett egy Ariel Atom tesztvezetést cserébe azért, hogy megrendelte tőlünk jubileumi dupla DVD-nket egy ajándék bögrével. Voltak páran, akik azonnal, hangosan…..
- Oh, wie typisch! - mondaná a német, de mondja sajna a hazai autós is. Pedig csak egy a sok közül ez a valaha volt szép, elegáns és prémium A6-os. Széthajtották-ütötték, körbetörték, majd a lízingcék visszavette és nyilvános árverésre bocsátotta. Tessék, nézzék csak meg…..
Kétéves családi autó kétmillióért, ráadásul dízel, megy is, és alig fogyaszt valamit. Mi ez, ha nem a magyar valóság? Vélemények az azonos című írásunkról...
invictus:
2010.07.07 19:37:15
@papptibi: Negyedóránként ezren??? Ébredj fel csipkerózsika, a TC süllyedő hajó!
A cikk nem érdemel szót, elég érdektelen volt.
A cikk nem érdemel szót, elég érdektelen volt.
Négy és fél misivel családi batárt keresünk, játsszunk most ilyet. A ringben a modern motoros Octavia, a régi négyhengeressel szerelt Octavia és a Renault Fluence, szintén egyhatossal. Vélemények az azonos című írásunkról...
Kevés kivétellel sikerült összegyűjtenünk a jelenlegi hot-hatch kínálat színe-javát, hogy a királynak tartott Focus RS-sel szemben mutassák meg, mit tudnak. És ezúttal akadt versenypálya, na meg stopper. Vélemények az azonos című írásunkról...
invictus:
2010.06.03 10:19:23
@Sütő: Majd meglátjuk. Nekem a Focus túl kemény, hétköznapi használat során nem szívesen verdesném oda a rossz úton. A mazda mps pedig kellemes kompromisszum, én úgy érzem...bár csak 3000-től indul meg, de akkor nagyon. :)
Tehát, ha álltok a dugóban, engem szidjatok. A dugók ugyanis így keletkeznek, és ezért én vagyok a felelős. Ezeket a hibákat én követem el, csak én. Mert ti nem. Ugye, nem? Mai cikkünk blogposztja...
invictus:
2010.06.02 14:57:01
Adok egy kis lehetőséget a sztereotípiák előretöréséhez Attila levelén keresztül, aki a sokat szidott hülyesuzukis állatfajtából fogott ki egyet, akinek először marha sürgős dolga volt, aztán mégsem. Tegnap reggel (ami igazából április 28. volt - a szerk.) munkába menet…..
Vasárnap este úgyis van időtök dekódolni egy ékezetmentes levelet, meg talán megbocsátható mr_x-nek, mert a briteknél kicsit ritkábban fellelhető a magyar billentyűzet. Lényeg a lényeg, nem csak nálunk fordulnak elő idióta, magukat istennek képzelő rendőrök. Ettől persze…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Ez bizony közterületen, közúton nem így működik. Oda az megy, akinek arra van dolga, aki pedig arra közlekedik és nem tud az adott rendezvényről, egyértelműen veszélyeztetve van. És hozzáteszem, a tisztességes közlekedőnek joga van ott közlekedni, míg a pörgő-forgó-morgó illegálosok tevékenysége tiltott kategória.