Regisztráció Blogot indítok
Adatok
dezie

0 bejegyzést írt és 21 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A Sorozatwiki csapott le az infóra elsőként: négy adás után a Viasat leveszi műsoráról a Sikítófrász című, celebéneklős-ijesztgetős műsorát, mert hát nem nagyon nézte senki, ugye. Az első adás január 26-án jelentkezett, még este 9-kor, de a negyediket már este 11-re tették át, majd inkább le is…..
‹⊗› Extra érdekességekért és semmire sem jó hülyeségekért érdemes a Moped blog Facebook-oldalát is lájkolni. ‹⊗›   Egy korábbi posztunkban arról elmélkedtünk, hogy milyen magatartást érdemes tanúsítanunk a közlekedésben, ha szeretnénk a rázós helyzeteket elkerülni. Most ismét elméleti téma…..
Polibrick 112 = káosz 2016.02.11 14:54:45
Biztos másnak is volt már "kalandja" az új segélyhívó rendszerrel kapcsolatban, és gondolom másnak is feltűnt, hogy ami régebben egy telefonnal pár perc alatt elintézhető volt, az most valóságos tortúra. Meglehetőst érdekelt, hogy egy többmilliárdos fejlesztés miért nem működik? Nemhogy rendesen, de…..
Lazarbibi A BRG másik arca 2015.05.01 09:49:16
A Budapesti Rádiótechnikai Gyár története 2. rész A BRG-ben nem csak magnetofonok készültek Az első részben szó volt a gyár történetéről, és ismertebb gyártmányairól. Nézzük mi készült még a BRG-ben. Az ötvenes évek első felében a nagyobb vállalatokat a tervgazdálkodás keretében, a fő…..
dezie 2015.07.05 06:55:15
@Lazarbibi: Én 1974-ben kezdtem el foglalkozni az IRX-el. Békéscsabán a Met. Szolg észlelő állomásán volt felállítva. Rohadt egy hely volt mert egy mezőgazdasági terület közepén állt ahova autóval csak száraz időben lehetett bemenni. Amúgy az autót a nyílt országút szélén kellett hagyni és gumicsizmában háton kellett cipelni a szerszámokat és a műszereket. Az akkori főnökség úgy gondolta, hogy nyáron a vidéki út kirándulás tehát mindig ősszel vagy télen mentünk javítani vagy karbantartani. Warsawával! A műszerhez két fordított V antenna tartozott. Egyik az adóhoz másik a vevőhöz. A tápegység már át volt alakítva részben Si diódásra. Az egész műszerre jellemző volt, hogy mindenféle alakítgatások voltak tehát a javítás elég macerás volt. Legtöbbször csöveket kellett cserélgetni de más apró hibák is előfordultak. A fiókok kiszedéséhez bizony két férfi ereje kellett. Amúgy jól működött. 1976-ban behívtak katonának. Amire leszereltem 2 év múlva már nem működött a műszer és megszüntették a méréseket. Annyit nem ért a mérés az akkori rezsimnek, hogy engem mentesítsenek a katonaság alól vagy legalább katonaként oda küldjenek pedig a Szolgálatnak kiterjedt katonai kapcsolataik voltak.
Filléres ára és egyszerű, de megbízható konstrukciója miatt a Jawa elég népszerű volt Amerikában a hatvanas években. Mint most a lidlis cuccokra, úgy tekintettek rá – olcsó, de működik, nagy neve nincs, de jó lesz – jó is lett. A salakos és terepes sportsikerek…..
Télen, nem sokkal azután, hogy hozzám került Már meséltem róla, tavaly vettem egy Kawasaki Z1000P-t. Egy leszerelt rendőrmotort. Nem volt rá szükségem, de kellett. Az egyetlen magyar rendőrségi KZ1000P-t, egy olyan motort, amilyet leginkább az amerikai rendőrök használtak. Volt,…..
  Budapesten, a VII. kerületben, a Dohány utcában nap mint nap látom reggelenként, hogy egy polgárőr segíti a zebrán áthaladó gyermekeket. Sajnos az idióta szülőkkel ők sem tudnak mit kezdeni. Ahogy a felvételen látszik, hiába van 20 méterre a zebra, a példamutató anyuka (vagy apuka) egy vészesen…..
Igencsak sietős lehetett a BMW volánjánál ülő szimpatikus fiatalembernek. Az Erzsébet körútról jobbra, a Dohány utcába kanyarodtam, ám a kocsi a belső sávból kanyarodva, a zebránál megelőzött. Ha jól láttam, csupán az Osvát utcába sietett. Az új büntetési tételek szerint…..
Budapesten, a Népligetnél fogott meg a piros lámpa, ahogy kanyarodtam volna a Könyves Kálmán körútról az Üllői útra. Egy autós azonban nagyon penge volna, és mindenkit megelőzve nem a kanyarodósávból vette be a kanyart, ráadásul a jobbra kanyarodókra vonatkozó piros lámpával…..
Hülyék az egészségügyben... (de nem a személyzet.) Az emberi butaság határtalan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1. Dolgozom épp... nemrég jött egy fazon,     hogy neki nagyon súlyos betegsége van (tényleg, igaz, kb 120 kg).     Beszélgetés:- ... és mégis, mi a panasza?- Kongói…..
Gábor hitetlenkedve fogadta a Király Bosch Car Service állapotfelmérését, miután saját kezűleg kiderítette, hogy a pont az ellenkezője igaz, mint amit írtak. A kiégett izzók helyett a lámpafoglalatokat akarták cserélni, csapágyakat találtak hibásnak, viszont az eredetileg…..
dezie 2011.12.27 16:09:34
@Alikam: Mia francnak kell célszerszám egy kerékcseréhez?
Újra tele a net és az összes létező tévécsatorna a vízautós hülyeséggel, mely mögött egyetlen árva szabadalom létezik csupán. Egy szabadalom és Spanyol úr lázálma a vízautóról. Nem tudni, ki gyújtotta meg ezúttal a hülyeség kanócát, de biztos, hogy hozzáértőket nem…..
Ebben a B125-ügyben szinte mindenki, aki nem motorozik, félreért mindent. A leggyakoribb megjegyzés, amit hallottam a B125-ös kezdeményezést aláírni nem akarók részéről: nem kell több közveszélyes őrült az utakra. Ezt mondták a barátaim, ezt mondták a feleségem kollégái, ezt…..
Senki nem hiszi, hogy a nagy fekete autó azért tol le, mert így biztonságos és gyors. Vélemények az azonos című írásunkról...
dezie 2011.02.09 22:04:52
@Kenicsiro:
Na,nálam ilyenkor lezuhan a lila köd és baxok félrehúzódni.Volt már ilyen!Villámgyorsan vissza is húzódott.Ügyes fiúk...
   A Totalcar tíz év működés után jutott el oda, hogy népi kezdeményezést indítson. A népi kezdeményezés annyiban más, mint a népszavazás, hogy kevesebb aláírás kell hozzá (ötvenezer), és semmire sem kötelezi a Parlamentet, csak mintegy jelzi a nép igényét…..
A taxisoktól egyre többet hallom a panaszt, mondom nekik, hogy megállni tilosos utcákban még az utast sem rakhatják ki büntetlenül, mert a bekamerázott utcákban automatikusan verik rájuk a harmincezer forintot. Vélemények az azonos című írásunkról...