Regisztráció Blogot indítok
Adatok
macey

0 bejegyzést írt és 11 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Az a munkánk, hogy vezessünk. Autózunk idehaza és külföldön, így elég jól látjuk a különbséget az országok és földrészek között. Nem a magyarok a legrosszabbak, de a dicső úrvezetők dobogójától fényévekre vagyunk. Az első irodai kávé mellett rendszeresen előkerül a…..
macey 2011.12.27 21:16:21
@SvenH.: Látod, én is sokat anyázok emiatt. Tényleg abszolut körültekintően közlekedem, mert van elég rossz tapasztalatom és egy két elvesztett ismerős ahhoz, hogy ne "racer"-kedjek. Az én munkám pedig olyan, hogy kötelező autóval mennem, pedig hidd el, hogy BKV-val olcsóbb volna jóval! Egészen egyszerűen követelmény, mert mi egyfajta riasztásban élünk, mint a mentők, hogyha menni kell, akkor menni kell; és nem lehet hazamenni az autóért, hanem a rendszámozott parkolóban áll. Nem egy nagy öröm, hogy tönkrevágom a dugóban az autót...Néhány éve így megy. Úgyhogy kellőképpen türelmes vagyok a többiekkel és nem szabálytalankodok. Nem vagyok gazdag, - mint ebben az országban sokan -, így nincs euro nyócas' autóm. Ha bevezetnék a dugódíjat, akkor nekem pl. nagyon rossz lenne. Tudom, nem sokakat vígasztal, de mégis tennék ebben valamilyen kitételt. "Akit a munka kötelez." Vagy a Republic után szabadon, 16 tonna: "A vállalat nem engedi a lelkemet".
Zoli, a crxforum egyik oszlopos tagja küldte be az alábbi értesítőt és egyben meghívót, melyben tán a nyárutó utolsó nagyobb autósrendezvényére invitál mindenkit, aki bármilyen szinten kötődik a Honda márkához, vagy szimplán csak érdeklik az autók. Ez még idáig csak…..
A Tehénnel nincs semmi. Na jó, a rohadt Toyotája csak elromlott egyszer: tolatáskor hátrafelé néztem, ne akadjak össze valakivel, közben az autó orra beleakadt egy betonoszlopba.Hogy valami tudományos publikációt mégis fel tudjak mutatni az autómmal kapcsolatban, elkezdtem keményen…..
macey 2010.03.05 20:14:37
Sziasztok:)

Jókat derültem itt, voltak igazak, voltak hamisak is számomra. Elég sok autón túl vagyok; mivel sokat vezetek.

Kezdeném a felejthetetlennel:

- Fiat Croma 1994 full extra (már akkor digit klíma...) 2.0 Tdi, igen, közvetlen befecskendezés, változó geo. turbo. Az első tdi 1988-ban mutatták be. A turbo csak hab a tortán. Igazából autópályán tudok nyilatkozni, de 6.4 volt a legtöbb amit mértem. Akkor volt benne a 200-as végsebességtől minden. De átlag 160-170-el füstölögtem vele, és akkor 5-6 között evett. Nem hittünk a szemünknek. Imádtam, annak ellenére, hogy minden baja volt mindig. Egy élményautó volt.

Aztán jött (igen, egy "picit" kisebb) Wagon R+.

Városban nagyon ütős kis darab, én szeretem a suzikat olasz autó fan létemre. Pörgős, megy, és 8,5-9 liter városban. 130 felett halál. Nem megy, hátszéllel kaptam el egyszer a 175-t lejtőn, az M3 autopályán. Az már a halál volt szegénynek. De egyet mondhatok, ha keze-lába lóg egy suzinak, röhögve menni fog akkor is, amikor bármelyik más techinka behalt (olasz autó fan vagyok, mondom; de a tapasztalatom ezt mondja).
Ez a kis dobozka autopályán 130 felett 9,5-11 litert zabált. De nem is erre tervezték. Viszont 200e kilométerrel a háta mögött is él mai napig, hiba nélkül.

Jelen:

Fiat Brava, nagyon utolsó szériás, 2002, 1.6 SX Limited, full extra, amit bőr és automata nélkül tudunk. Nagyon jól megy (második bravám már, 97-ben is volt egy, imádtam), városban horror 11,4 a fogyasztás, ha normálisan vezetsz. Értem azt, hogy dugó van, néha megléped a 7000-et és utánna csorgás. A hátrány az iszonyat hosszú áttétel! 2-ben 110-nél szabályoz, 3-ban 160-nál, 4-es 210, ötösöt nem tudom, mert valószínűleg nem ment volna tovább, úgysem. Városban a hosszú áttétel miatt 50-nél 3.-ban max, autopályán 160 fixen 4000-es fordulat. Ott 8,5 liter. Szerintem az elfogadható.

Ezeket csak azért írtam, hogy realitást is lássatok. Minek hazudnék. Így fogyaszt. Ennek ellenére nagyon szeretem. Tudom, gyenge a 103 lóerő. Majd lesz jobb is. A cromám is 100 lóerős volt, csak hát sokkal nagyobb...