Adatok
Mr Thompson
0 bejegyzést írt és 82 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A technológiai fejlődés kezd gátad szabni annak a gondolkodásnak, miszerint a kormányoknak hagyniuk kell a piacot. Megdőlt az elmélet, hogy a gazdaság magát szabályozza Adam Smith „láthatatlan kéz” teóriája alapján. A laissez-faire (a liberális piaci gondolkodás alapja: hagyja…..
HELLO LÁTOGATÓ! ELINDULT A SZUPER GÓL BLOG!!!!!!!!! A VILÁG ÓRIÁS TALÁLATAIT MUTATJUK MEG NEKTEK MESSI, RONALDO RIBERY, NEYMAR, BALE, ROONEY , LAHM, ROBBEN. Kövess minket!
:)..
Mr Thompson
2014.02.17 20:08:27
Egyeseknek nagyon fáj mostanában, hogy Török Gábor politológus elemzéseiben rendkívüli késztetést érez az ellensúlyozgatás művészetének bemutatására. Hadd tegye. Miért fáj az bárkinek is, hogy nem anyázza le a Kormányt a hazug IMF-levél ügyében? Miért beszél mellé…..
Mr Thompson
2012.09.14 12:47:52
@AnnaKarenina: "Giró-Szász fizetett ember. TG független elemzőnek látszik"
mennyivel rövidebben s frappánsabban fogalmaztad meg, mint én :) egyetértek.
mennyivel rövidebben s frappánsabban fogalmaztad meg, mint én :) egyetértek.
Boldogan indultam reggel Csepelről, hiszen hosszú hónapok után éppen ma került vissza a kilakatolt BMW-m a garázsomba. Ez a ritka csúcspontok egyike az autófelújításnál, amikor kész a lemezmunka, és még elégedettek is vagyunk vele. Annyira feldobott, hadd spoilerezzek még gyorsan…..
Mr Thompson
2012.07.20 14:53:14
@Németh András: őőő... gondolom az egy dolog, hogy mely sávot hagyják szabadon és megint egy másik dolog, hogy ott kik mehetnek? Átterelni a forgalmat a szemközti sávba elég könnyen lehet, már ha előtte a szemközti forgalmat leállítottuk persze :)
A rendőrség letartóztatta Csatáry Lászlót, akit azzal vádolnak, hogy több mint 15 ezer zsidó származású állampolgár kivégzésében bűnrészes, illetve, hogy részt vett többük megkínzásában. Első ránézésre nem lehet kétséges a börtön. Ma Magyarországon szabadlábon él…..
Legalábbis a jelenleg gyártott reptéri buszok közül. A múltban a reptéri buszok nagymestere a Neoplan volt, de a hazai Ikarus is gyártott méretesebb reptéri buszokat...
Vasárnap reggel Tihanyban ébredtünk, a reggeli mellett gyorsan végignyálaztam telefonon a hireket. 8:54-es keltezéssel kint volt egy hír: kamion felborult az M7-esen, teljes útzár Budapest felé. Fasza.
11-kor elindultunk hazafelé, rádióban mondták, hogy a pályazár még mindig tart.…..
Mr Thompson
2012.06.25 17:59:50
@D4D: hű, azért ez érdekes sztorivá kezd válni... szóval "Ezután megpróbálták daru segítségével a több tíz tonnás szerelvényt kerekeire állítani. A teljesen megrakott vontatmány oldalfala azonban nem bírta a nagy súlyt, és emiatt az egész kamion a zöldsávba borult," - ezt most lefordítom magyarra: a kamion oldalra borult, a _tűzoltók_ megpróbálták felrántani, de eközben kiszakadt az oldalfal...
Tehát nem a balesetben szakadt ki az oldalfal, hanem a tűzoltók mentése közben!! Nyilván ez magyarázza részben a dicséretes kézi átpakolást... menteni ami menthető...
de aki itt bárki rosszat mer mondani a tűzoltókra, azt azonnal keresztrefeszítik, mert az valamilyen köztudomású tény, hogy tűzoltó sosem téved, sosem ront el műszaki mentést, sosem lesz rosszabb a helyzet, mint amikor a mentés elkezdődött... ugye??
Tehát nem a balesetben szakadt ki az oldalfal, hanem a tűzoltók mentése közben!! Nyilván ez magyarázza részben a dicséretes kézi átpakolást... menteni ami menthető...
de aki itt bárki rosszat mer mondani a tűzoltókra, azt azonnal keresztrefeszítik, mert az valamilyen köztudomású tény, hogy tűzoltó sosem téved, sosem ront el műszaki mentést, sosem lesz rosszabb a helyzet, mint amikor a mentés elkezdődött... ugye??
Mr Thompson
2012.06.25 18:45:42
@Brian: OK, akkor nem a tűzoltók voltak a ludasok, hanem az őket irányító katasztrófavédők. Igazából egyik sem fogja elismerni azt, h bárki is hibázott volna, ez a baj.
Fent és lent - gátlástalan patriotizmus
Budapest közlekedésfejlesztésének útvesztőiben IV.: Kötöttpályás buszokat Budapestre is!
2012.05.10 07:56:00
Sorozatunk eddigi három részében bemutattuk Budapest metróhálózatának irreálisan optimista képét, a 4-es metró-balhét és a miatta háttérbe szorult projekteket, valamint a villamoshálózat bővítésének terveit, végül pedig a trolibuszhálózat fejlesztésének…..
Mr Thompson
2012.05.11 09:28:12
@beeni: "ha minden párhuzamos járat eltűnik" - Te nem dolgoztál véletlenül a DBR irodánál korábban? Pont ilyen ügyesen indokolták ők is az indokolhatatlant: a 4-es metróra azért lesz elegendő utas, mert minden közel-távol levő kb. párhuzamos járatot felszámolunk, odahordjuk a szerencsétlen utasokat, és már kész is a tanulmány, kérem a pénzt és kezdjük építeni a felesleges mamutot.
Tudod, ha a közlekedést megunod, van még csomó izgi terület, ahol foglalkoztatnak, ne aggódj. Írj Paksra, ők is keresnek megmondó embereket ("ha nem korszerűsítjük a régi erőműveket, azok elavulnak és akkor csak újabb 2-3 atomblokk tud elegendő áramot termelni")... Csúcslogika.
Tudod, ha a közlekedést megunod, van még csomó izgi terület, ahol foglalkoztatnak, ne aggódj. Írj Paksra, ők is keresnek megmondó embereket ("ha nem korszerűsítjük a régi erőműveket, azok elavulnak és akkor csak újabb 2-3 atomblokk tud elegendő áramot termelni")... Csúcslogika.
Ölünkbe szakadt egy nagy halom pénz, de mit csináljunk vele? Rejtett, perverz vágyak és sikamlós gondolatok. Betegek vagyunk mind.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Olyan ez a sarc, mint egy benyögött mentőhazugság, amiből már nem lehet kikeveredni. Pedig lenne tuti megoldás. Mai cikkünk blogposztja...
A közgazdászok kormányzati kudarcnak hívják azt, amikor az állami beavatkozás ront a helyzeten, vagy kicsit szakszerűbben: az erőforrások kevésbé hatékony elosztásához vezet. A kormányzati kudarc gyönyörű, tankönyvi esetéről a New York…..
Urbanista
Pucér alakok az Állatkert honlapján. A nagyfelbontású interaktív térképpel a Széchenyi Fürdő napozójára is rázoomolhatunk
2011.03.16 07:29:00
Az előző posztban bemutatott aranyos állatkerti térkép pikáns részlete fel sem tűnt nekem. Feltűnt viszont Albertnek: Kedves Urbanista Blog! Mar regota olvasgatom a blogot es mindig nagy erdeklodessel lapozgatom. A legutobbi post eleg erdekes mert szerintem senki nem vette…..
Mr Thompson
2011.03.16 10:13:32
OFF
@városjáró: "az Állatkert épületeinek szerencsés visszaépítéséről[...]az elefántok, mind a vizilolvak, mind a gorillák vagy a zsiráfok zárt lakhelye sajnálatraméltóan kicsi maradt"
Izé, ugyanarról az állatkertről beszélünk? A régi elefántházat elég régen újították fel... tavaly viszont átadták az Afrika házat vagy micsodát, abban kaptak új helyet a zsiráfok és az elefántok (meg orrszarvúak is).
Az ormányosok egyértelműen nagyobb helyet kaptak így, mint korábban, a zsiráfoknál nem lehet tudni, mert a régi téli szálláshelyüket nem lehetett megnézni, a vizilovak meg maradtak a régi helyükön az elefántházban.
Nekem ugyan édesmindegy, csak a tények végett mondom.
ON
Teleobjektív rulez :)
@városjáró: "az Állatkert épületeinek szerencsés visszaépítéséről[...]az elefántok, mind a vizilolvak, mind a gorillák vagy a zsiráfok zárt lakhelye sajnálatraméltóan kicsi maradt"
Izé, ugyanarról az állatkertről beszélünk? A régi elefántházat elég régen újították fel... tavaly viszont átadták az Afrika házat vagy micsodát, abban kaptak új helyet a zsiráfok és az elefántok (meg orrszarvúak is).
Az ormányosok egyértelműen nagyobb helyet kaptak így, mint korábban, a zsiráfoknál nem lehet tudni, mert a régi téli szálláshelyüket nem lehetett megnézni, a vizilovak meg maradtak a régi helyükön az elefántházban.
Nekem ugyan édesmindegy, csak a tények végett mondom.
ON
Teleobjektív rulez :)
Irgalmatlan tempóban készülünk az idei Oldtimer Expóra, a telefonálás és a rögtönzött értekezletek, tárgyalások töltik ki a szervezői mag munkaidejének java részét. Eleinte úgy gondoltuk, kicsit elszaladt velünk a ló, hiszen lényegében nem létező típusokat,…..
Tudom, tudom, másfél hónap telt el az utolsó Dezső-jelentés óta. Ez a karosszériarestaurálás már csak ilyen. Eddig öles léptekkel lehetett haladni, jobbra-balra estek kifele az A oszlop-aljak, szakadtak ki a padlólemezek, hullott az alvázvédő, csendben kotyogott a csapszeg-zenekar.…..
Nincs mentség, ha elüt egy jármű a zebrán egy gyalogost. Főleg, ha utána cserben hagyja. Ez tény, ez a szabály, ami jól is van így. Bűnhődjön csak, amit a társadalom ítél neki. És akkor most nézzük meg együtt a videót, és képzeljük bele magunkat…..
Mr Thompson
2011.01.05 14:14:56
@ruskyy: te viszont olyan okos vagy, mi?
Elárulom neked, hogy NemAnonim-nak 100%-osan igaza van, és ez mutatja a Bende-féle hozzáállás szemétségét: a cikk logikája alapján akkor lesz eléggé óvatos a gyalogos, ha körülnéz a zebrán (mondja ezt a cikk úgy, hogy senki nem tudja bizonyítani, hogy lelépés előtt vagy a zebra első felében körülnézett-e). A logikát folytatni kell, hogy az olyan félbites emberek is megértsék, mint te:
- a gyalogos akkor lesz eléggé óvatos, ha megvárja amíg az autók elmennek (mert ha nem várja meg, akkor ő a hibás, hogy a zebrát használja, mert ott balesetveszélyes helyzetet okoz azzal, hogy ott van)
- a gyalogos akkor lesz elég óvatos, ha megvárja amíg bekapcsolják a közlekedési lámpákat, meg amíg egyébként is világos lesz (mert ha nem várja meg, akkor sötétben fekete kabátot viselve ő is hozzájárul ahhoz, hogy nem veszik észre a kivilágított zebrán)
- Összefoglalva: a gyalogos akkor lesz elég óvatos, ha nem zavarja az autósforgalmat, ha azt nem keresztezi (mert ha úttestre lép, akkor veszélynek teszi ki az autósokat, akik elüthetik).
Csak azért mert te nem látod be, hogy mi a cikk mögöttes gondolata, ne hidd hogy mindenki ilyen buta.
Elárulom neked, hogy NemAnonim-nak 100%-osan igaza van, és ez mutatja a Bende-féle hozzáállás szemétségét: a cikk logikája alapján akkor lesz eléggé óvatos a gyalogos, ha körülnéz a zebrán (mondja ezt a cikk úgy, hogy senki nem tudja bizonyítani, hogy lelépés előtt vagy a zebra első felében körülnézett-e). A logikát folytatni kell, hogy az olyan félbites emberek is megértsék, mint te:
- a gyalogos akkor lesz eléggé óvatos, ha megvárja amíg az autók elmennek (mert ha nem várja meg, akkor ő a hibás, hogy a zebrát használja, mert ott balesetveszélyes helyzetet okoz azzal, hogy ott van)
- a gyalogos akkor lesz elég óvatos, ha megvárja amíg bekapcsolják a közlekedési lámpákat, meg amíg egyébként is világos lesz (mert ha nem várja meg, akkor sötétben fekete kabátot viselve ő is hozzájárul ahhoz, hogy nem veszik észre a kivilágított zebrán)
- Összefoglalva: a gyalogos akkor lesz elég óvatos, ha nem zavarja az autósforgalmat, ha azt nem keresztezi (mert ha úttestre lép, akkor veszélynek teszi ki az autósokat, akik elüthetik).
Csak azért mert te nem látod be, hogy mi a cikk mögöttes gondolata, ne hidd hogy mindenki ilyen buta.
Mr Thompson
2011.01.05 14:49:27
@sanyesz84: komolyan képes lennél bemenni a kórházba és megmondani a magadét egy nőnek akit elütött az autó és ki tudja, hogy milyen fájdalmai vannak és lesznek, szóval képes lennél nekiállni kioktatni? Hát emberség mennyi szorult beléd?
Mr Thompson
2011.01.05 14:56:34
@kernor: tőlem lehet közlekedéstant oktatni, de ez mellébeszélés az adott esetben.
A nőt azért ütötték el, mert az autós (aki állítólag ismerte a KRESZ-t) túl gyorsan ment és nem látta és nem állt meg. A nőt NEM azért ütötték el, mert nem rendelkezett közlekedési ismeretekkel és nem is azért mert figyelmetlen volt (és nem is azért mert ki volt kapcsolva a lámpa).
Ez annyiszor elhangzott már ma (tőlem is és sokan mástól is), hogy belefáradtam. Elbúcsúzom (utána gondolom úgyis Krisihez hasonlóan kitiltanak).
A nőt azért ütötték el, mert az autós (aki állítólag ismerte a KRESZ-t) túl gyorsan ment és nem látta és nem állt meg. A nőt NEM azért ütötték el, mert nem rendelkezett közlekedési ismeretekkel és nem is azért mert figyelmetlen volt (és nem is azért mert ki volt kapcsolva a lámpa).
Ez annyiszor elhangzott már ma (tőlem is és sokan mástól is), hogy belefáradtam. Elbúcsúzom (utána gondolom úgyis Krisihez hasonlóan kitiltanak).
A tegnapi napon megjelent egy interjú Matolcsy György nemzetgazdasági miniszterrel a hvg.hu-n, illetve Oszkó Péter, a Bajnai kormány pénzügyminisztere is megjelentetett hasonló témában egy bejegyzést a blogjában.
Idézni szeretnék a két írásból.
Matolcsy György:…..
Mr Thompson
2010.12.16 09:28:16
@bogancs: a "nincs bevétel -> zárolás -> mert nint bevétel" egy egyszerű logikai probléma, mondhatni ok-okozati összefüggés (hiányának) kérdése. Megpróbálom röviden és érthetően elmondani:
1) Csak egy látható tény van, a zárolás.
2) A mágus azt mondja, hogy azért van zárolás, mert nincs bevétel. Ez nem tény, hanem egy általa tett kijelentés. Mivel mindenki azt mondhat amit akar, ezért nem is támadja őt feltétlen senki ezért: mondja ha akarja. Csakhogy...
3) csakhogy sokan hajlamosak elfelejteni, hogy a mágus által mondottak csak és pusztán _kijelentések_, és ezért _tényként_ kezelik őket. "Ja, akkor biztos azért van zárolás, mert nincs bevétel". Pedig erre semmi logikai, ok-okozati összefüggés nincsen. A zárolás kiadáscsökkentés, amit indokolhat (feltételes mód!!) a bevételek vártnál alacsonyabb szintje. Meg indokolhat minden más is, pl. politikai döntés is. Ne adj' isten egyébként, lehet zárolás azért is mert kevés a bevétel - de ez nem törvényszerű!
Ez egy egyszerű bűvész trükk a logikában: "csak a kezemet figyeljék", mert akkor csak arra figyelnek amire én akarom, hogy figyeljenek, és arra a megvilágításra, arra a szemléletmódra váltanak, amiből csak a nekem tetsző következtetéseket tudják levonni. Így működik a bűvészet melett pl a multi-level vagy más erőszakosan tukmált marketingben eladott termékértékesítés nagy része is. Ülj be egyszer egy üdülési jog (timeshare) eladásra és meglátod, mennyire ugyanaz a kettő :))
1) Csak egy látható tény van, a zárolás.
2) A mágus azt mondja, hogy azért van zárolás, mert nincs bevétel. Ez nem tény, hanem egy általa tett kijelentés. Mivel mindenki azt mondhat amit akar, ezért nem is támadja őt feltétlen senki ezért: mondja ha akarja. Csakhogy...
3) csakhogy sokan hajlamosak elfelejteni, hogy a mágus által mondottak csak és pusztán _kijelentések_, és ezért _tényként_ kezelik őket. "Ja, akkor biztos azért van zárolás, mert nincs bevétel". Pedig erre semmi logikai, ok-okozati összefüggés nincsen. A zárolás kiadáscsökkentés, amit indokolhat (feltételes mód!!) a bevételek vártnál alacsonyabb szintje. Meg indokolhat minden más is, pl. politikai döntés is. Ne adj' isten egyébként, lehet zárolás azért is mert kevés a bevétel - de ez nem törvényszerű!
Ez egy egyszerű bűvész trükk a logikában: "csak a kezemet figyeljék", mert akkor csak arra figyelnek amire én akarom, hogy figyeljenek, és arra a megvilágításra, arra a szemléletmódra váltanak, amiből csak a nekem tetsző következtetéseket tudják levonni. Így működik a bűvészet melett pl a multi-level vagy más erőszakosan tukmált marketingben eladott termékértékesítés nagy része is. Ülj be egyszer egy üdülési jog (timeshare) eladásra és meglátod, mennyire ugyanaz a kettő :))
A Fidesz-kormány olyan radikális változtatásokat hajt végre az adórendszerünkben, amilyet a rendszerváltás óta nem láttunk. A főbb elemeket már ismeri az olvasó. A nyáron bejelentett, már az idei évvel kezdődő bank- és biztosítóadó (kb. 140 milliárd bevétel 2010-re) után a…..
Mr Thompson
2010.11.10 09:21:57
@VIII. Nagyapó: "Az egyik legfontosabb kérdés természetesen az, hogy hogy áll ez a kis- és középvállalkozói réteg szakértelemmel és értelmes projekt-ötletekkel, mennyire magának köszönheti ez a szektor a nemzetközi, tudomásom szerint régiós összehasonlításban is rendkívül rossz állapotát..."
Nem kicsit van igazad, hanem nagyon... a hazai gazdaság két részre van szakadva, egyrészt a külföldi multiknak bedolgozó rész, másrészt a hazai kkv rész. Előbbit befoláysolja: a világgazdaság alakulása, az export piacok fizetőképessége, az élőmunka költsége és az ország jogirendszerének kiszámíthatósága. Egyik sem igazán fényes mostanában.
Utóbbit, a kkv szektort egyáltalán nem ezek a gondok foglalkoztatják, hiszen jellemzően nem exportra termel, és jellemzően szürkén dolgoztatja foglalkoztatottjait. Mindezt azért, mert olyan terméket és szolgáltatást akarnak eladni, ami gyenge, nem állja meg a helyét a világpiacon. Valójában a legtöbb magyar ksivállalat nem is tekint külföldre, egyszerűen azért mert nincs ötlete sem arról, hogy mit kéne ott eladni.
No, ezt a problémát minden egymást követő kormányunk a szőnyeg alá sepert... Nem volt tudatos oktatás, tréninghálózat, nem volt következetes gazdaságirányítás és pénzcsatornázás. Az, hogy kampányszerűen voltak össze nem függő képzések és hogy áramlott többé-kevésbé ellenőrizetlenül pénz a szektor felé még nem elégséges... Nem az ellenőrzés kell persze elsődlegesen, hanem az átgondoltság, az aktív állami szerepvállalás, olyan dél-kelet ázsiai módra - mert azt már láttuk, hogy a liberális, nem avatkozunk bele a piac majd kikényszeríti megoldás nem működik ebben az esetben, egyszerűen megmarad a renyheség és tunyaság, a szellemi nihil.
Adott egy feladat :))
Nem kicsit van igazad, hanem nagyon... a hazai gazdaság két részre van szakadva, egyrészt a külföldi multiknak bedolgozó rész, másrészt a hazai kkv rész. Előbbit befoláysolja: a világgazdaság alakulása, az export piacok fizetőképessége, az élőmunka költsége és az ország jogirendszerének kiszámíthatósága. Egyik sem igazán fényes mostanában.
Utóbbit, a kkv szektort egyáltalán nem ezek a gondok foglalkoztatják, hiszen jellemzően nem exportra termel, és jellemzően szürkén dolgoztatja foglalkoztatottjait. Mindezt azért, mert olyan terméket és szolgáltatást akarnak eladni, ami gyenge, nem állja meg a helyét a világpiacon. Valójában a legtöbb magyar ksivállalat nem is tekint külföldre, egyszerűen azért mert nincs ötlete sem arról, hogy mit kéne ott eladni.
No, ezt a problémát minden egymást követő kormányunk a szőnyeg alá sepert... Nem volt tudatos oktatás, tréninghálózat, nem volt következetes gazdaságirányítás és pénzcsatornázás. Az, hogy kampányszerűen voltak össze nem függő képzések és hogy áramlott többé-kevésbé ellenőrizetlenül pénz a szektor felé még nem elégséges... Nem az ellenőrzés kell persze elsődlegesen, hanem az átgondoltság, az aktív állami szerepvállalás, olyan dél-kelet ázsiai módra - mert azt már láttuk, hogy a liberális, nem avatkozunk bele a piac majd kikényszeríti megoldás nem működik ebben az esetben, egyszerűen megmarad a renyheség és tunyaság, a szellemi nihil.
Adott egy feladat :))
A sors furcsa fintora talán, hogy éppen ma, mikor azokra emlékezünk, akik nincsenek már velünk, hogy éppen ma, mikor elég rossz egy kicsit a gyertyalángba mélázva a múltba nézni, éppen ma, pár perccel ezelőtt kaptam a hírt, hogy eggyel többen vannak ők, akik legalább ilyenkor…..
Mr Thompson
2010.11.02 10:35:25
R.I.P. :(
@Mayday: Fogd már be, menj egy másik topikba fikázni, ez itt nem egy vitatkozós hely, csak egyszerűen egy elhunyt embertársunk előtti tisztelgésé. Nem igaz, hogy nem fogod fel, hogy mennyire nem idevaló a viselkedésed. Akár igazad van, akár nincs, ha lenne benned egy kevés emberség, akkor sem most és nem itt kezdenél erről vitát. Tűnj el.
@Mayday: Fogd már be, menj egy másik topikba fikázni, ez itt nem egy vitatkozós hely, csak egyszerűen egy elhunyt embertársunk előtti tisztelgésé. Nem igaz, hogy nem fogod fel, hogy mennyire nem idevaló a viselkedésed. Akár igazad van, akár nincs, ha lenne benned egy kevés emberség, akkor sem most és nem itt kezdenél erről vitát. Tűnj el.
Annyi érdekes autó van a világon - az élet pedig túl rövid ahhoz, hogy leragadjunk egynél." - ismeretlen kínai filozófus gondolata a XIII. sz. közepéről. Nem, nem a Mercikről lesz szó, nem is a motorjaimról. A Panda most a sztár, ezennel utoljára talán. Öreg kicsi Fiatom egy…..
Mindeközben Budapesten... Vitézy Dávidot fogják kinevezni a Budapesti Közlekedési Központ Zrt. élére. Az Örülünk, Vincent blog egy emberként esett seggre a láthatóan senkit meg nem lepő hír hallatán. Úgy vagyunk ezzel, mint az egyszeri parasztbácsi a műrepülőbemutatóval:…..
Folytatódik a kiegyensúlyozott állami gazdálkodás megteremtése a költségvetés bevételi és kiadási oldalának összhangba hozásával, az állami jó és a magánvagyonok közötti egyensúly továbbformálásával – jelentette be a tizenkilencedik akciótervének ismertetésekor…..
Mr Thompson
2010.10.21 11:28:49
@Saba: belátom tévedtem. Te valóban nem vagy "egy a megtévesztett emberek sokaságából".
A kommentjeidből süt az önbizalommal vegyített teljes tudatlanság. Valójában azok közé tartozol, akik fél- és áligazságok sulykolásával hozzájárulnak ahhoz, hogy demagóg megtévesztő politika uralkodjon ebben az országban.
A kommentjeidből süt az önbizalommal vegyített teljes tudatlanság. Valójában azok közé tartozol, akik fél- és áligazságok sulykolásával hozzájárulnak ahhoz, hogy demagóg megtévesztő politika uralkodjon ebben az országban.
Mr Thompson
2010.10.21 11:45:13
@Saba: Te az az ember vagy, aki úgy tud örülni annak, hogy 1 százalékponttal kevesebb lesz az szja terhelése, hogy közben 8 százaléknyi befizetésedet elveszik tőled. Tőlem örülhetsz ennek, de a tisztesség azt kivánja, hogy másokat ne vezess hasonló logikai hibába.
Egyébként az, hogy az előző kormány demagóg és megtévesztő volt, az elegendő indok arra, hogy a jelenlegi az előzőt is túlszárnyalja ebben a tekintetben?
Na mentem, gdp-t kell növelnem.
Egyébként az, hogy az előző kormány demagóg és megtévesztő volt, az elegendő indok arra, hogy a jelenlegi az előzőt is túlszárnyalja ebben a tekintetben?
Na mentem, gdp-t kell növelnem.
Mr Thompson
2010.10.21 13:21:23
@Saba: "A GDP-növelés poén is az én szellemi termékem".
Hát akkor itt hagyjuk abba szerintem, mielőtt még kínosabbá válnál.
Hát akkor itt hagyjuk abba szerintem, mielőtt még kínosabbá válnál.
Drága olvasók!Véreim! Magyarok!Megkérdezném tőletek, hogy ez a mondat:vége lehet a nyugdíjpénztáraknak kinek hogyan smakkol.1. Teljesen természetes.2. Jó az úgy is.3. Van benne valami furcsa.4. Hát, nem az igazi.5. Tök szar.6. Egyértelműen hibás, csak elírás lehet.És…..
Először is, magyarázattal tartozom. Amikor normálisan autót veszek, legalább három, de inkább tíz kocsit meg szoktam nézni élőben, mindezt annak ellenére, hogy impulzív vásárló vagyok. A legdrágább kocsi, amit vettem, 850 ezer forint volt, és a szívinfarktus kerülgetett, amikor…..
És még igazságosabb is, mint az MSZP-féle volt. Mert hát egy helikopter, vagy egy luxusjacht csak úri huncutságok. A harmincmilliós lakóingatlanról meg nem is beszélve. Ráadásul ezeknek az értékét is nehéz pontosan meghatározni, az ebből befolyó adó összege pedig…..
Mr Thompson
2010.10.01 22:22:12
@bogancs: Őszintén szólva, ha nem érted, hogy hol fogják a bankok ezt a pénzt behajtani, akkor talán nem kéne ilyen témájú blogbejegyzést írnod :)
Apró segítség: esetleg hallottál már róla, hogy a lakosság elég nagy részének van (lakás-)hitele? Meg hát azért mert _neked_ nincs betéted, azért talán arról is hallottál már, hogy másoknak van banki megtakarításuk? A két termék kamatai közti különbségből él meg többek közt a bank (kamatmarzsról is biztos hallottál) - na ott fogják visszaszedni a zemberektől a bankadójukat.
OMG
Apró segítség: esetleg hallottál már róla, hogy a lakosság elég nagy részének van (lakás-)hitele? Meg hát azért mert _neked_ nincs betéted, azért talán arról is hallottál már, hogy másoknak van banki megtakarításuk? A két termék kamatai közti különbségből él meg többek közt a bank (kamatmarzsról is biztos hallottál) - na ott fogják visszaszedni a zemberektől a bankadójukat.
OMG
Nincs is annál szebb, mint amikor a hazai médiaposványban egymás oldalát sáros csülökkel dögönyöző résztvevők egymást ekézik a nagy nyilvánosság előtt, és kiabálnak rá mindent a másikra a prosztó műsorkészítéstől a hazudozáson át a konkrét tolvajlásig. Az [origo]…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Ugyanis az, hogy egy elvont szerzőpáros szerint a jövőben óriásira megnövő tőkejövedelmek egy részét lefölözve, dedikáltan az oktatásra kellene többlet pénzt szánni, annak semmi, de SEMMI köze sincsen a korábbi években idetelepült külföldi nagyvállalatok jelentős tőke- és technológiai befektetések után megszerzett profitját megcsapoló, jövőromboló adópolitikához.
Ez már-már kínos a Corvinus blogján, azért.