Adatok
-JzK-
0 bejegyzést írt és 4469 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Aki esetleg nem tudná ez egy új Pókember sorozat Nicholas Cage főszereplésével, ami egy fiktív múltbeli New-Yorkban játszódik, és elvileg "noir". Sajnos ez így leírásszerűen jobban hangzik, mint ahogy sikerült :\
Végülis maga a sztori elég érdekes volt ahhoz, hogy végignézzem a 8 epizódot, de azon…..
-JzK-
2026.07.15 07:26:33
@Deansdale:
Azzal önmagában nincs baj, hogyha valaki utólag átértékel dolgokat, sokan érzik úgy egy múltbeli kapcsolatról, hogy jobb lett volna azt a fejezetet kihagyni az életükből, a femcsi rinyával az a baj, hogy visszamenőlegesen átminősítik magukat áldozattá, míg a másik felet meg egy elvetemült ragadozóvá.
Pedig nem kellene múltbeli kapcsolatokat, amelyekbe felnőtt emberek önként léptek bele, visszamenőlegesen valami borzalmas kínzássá átminősíteni. Vagy ez valami női szokás, hogy valami vagy fekete, vagy fehér? :)
Azzal önmagában nincs baj, hogyha valaki utólag átértékel dolgokat, sokan érzik úgy egy múltbeli kapcsolatról, hogy jobb lett volna azt a fejezetet kihagyni az életükből, a femcsi rinyával az a baj, hogy visszamenőlegesen átminősítik magukat áldozattá, míg a másik felet meg egy elvetemült ragadozóvá.
Pedig nem kellene múltbeli kapcsolatokat, amelyekbe felnőtt emberek önként léptek bele, visszamenőlegesen valami borzalmas kínzássá átminősíteni. Vagy ez valami női szokás, hogy valami vagy fekete, vagy fehér? :)

Van az a népszerű ballib érv, hogy forradalmi helyzet van, azaz szabad alkotmányellenesen cselekedni a jogállamiság visszaállítása céljából.
Nos, ilyen forradalmi helyzet még 1989-1990-ben se volt, akkor is minden változás alkotmányosan lett véghez víve.
Az utolsó magyar jogi forradalom…..
-JzK-
2026.07.13 05:26:46
-JzK-
2026.07.13 14:43:55
@Gery87:
Nem, ez érv, hogy tanulj meg érvelési hiba nélkül kommunikálni - help: teljesen mindegy a forrás "hitelessége" (jelentsen ez akármit), az állítás tényszerűsége vagy valótlansága számít.
Nem, ez érv, hogy tanulj meg érvelési hiba nélkül kommunikálni - help: teljesen mindegy a forrás "hitelessége" (jelentsen ez akármit), az állítás tényszerűsége vagy valótlansága számít.
-JzK-
2026.07.13 14:51:28
@Deak Tamas:
A törvények közjogi legitimitásához hozzátartozik az is, hogy egy legitim köztársasági elnök azt aláírta. Na mármost ha alkotmányellenes módon eltávolítják, és helyére tesznek egy bitorlót, onnantól az összes törvény és kinevezés is közjogilag érvénytelen lesz.
A törvények közjogi legitimitásához hozzátartozik az is, hogy egy legitim köztársasági elnök azt aláírta. Na mármost ha alkotmányellenes módon eltávolítják, és helyére tesznek egy bitorlót, onnantól az összes törvény és kinevezés is közjogilag érvénytelen lesz.
Vendégszerzőnk, kommentelőnk, Robinzon Kurzor írása.
Mi volt a rendszerváltás? Mi történt velünk akkor és azóta? Nem vagyok sem véleményformáló, sem publicista, de következzék az én verzióm, öt kérdés köré felépítve.
*
1. Honnan indultunk?
„Magyarországon…..
-JzK-
2026.07.12 06:05:41
Kornis Mihály íróról sok mindent lehet tudni. Amit ő maga tart fontosnak elmondani saját magáról, az ott van a honlapján, amit pedig valami oknál fogva nem (vagy kevésbé) tart fontosnak közölni olvasóival, az némi guglizással könnyen megtalálható. K. gyakran idézett pièce de…..
-JzK-
2026.07.12 05:42:00
Árokásó Top100
M. Péter György nyílt levele a magyarországi rasszizmusról Los Angelesből
2009.02.14 20:00:00
"-Ez egy könyv? -Nem, ez a plafon." (egy életcentrikus orosz nyelvkönyvből) Kedves honfitársaim! Roma barátaim! Szomorú vagyok, szomorú, mint a farkatlan füles a szivárvány tövében. Lógathatnám kamillába csepegő orrom, de az áruló írástudók nyomába lépnék,…..
-JzK-
2026.07.12 05:41:08
@tesz-vesz:
Valóban reaktiválni kéne az oldalt, de inkább azért, mert ugyanazok a régi motorosok (már, akik túlélték az "Orbán-fasizmust"), újra aktívak, és ugyanonnan folytatják, lásd Kornis:
www.facebook.com/100046315038528/posts/1751220939765057/
Valóban reaktiválni kéne az oldalt, de inkább azért, mert ugyanazok a régi motorosok (már, akik túlélték az "Orbán-fasizmust"), újra aktívak, és ugyanonnan folytatják, lásd Kornis:
www.facebook.com/100046315038528/posts/1751220939765057/
Mostanában ez a téma szaporodott el a blogon, ami amúgy nem volt tervben, de nem is gond. Arra megyünk amerre a Jóisten visz minket, aztán majd kiderül hogy mi volt a terv :)
Ez a "cikk" mindenesetre csak egy gondolat lesz, és még annak sem túlságosan egyedi: a rengeteg adatközpont amit világszerte…..
-JzK-
2026.07.09 19:41:17
@Deansdale:
www.newsweek.com/man-surrounded-by-patriot-front-in-viral-photo-has-message-for-america-12162051
Mennyit lehet hisztizni azon, hogy ezek a szemét "fehér szupremacisták" ott metróztak? Kérdés: melyik lennél inkább a metrón, fehér egy csapat gettófeketével, vagy színesbőrű ezekkel az ún. "fehér szupremacistákkal" ?
www.newsweek.com/man-surrounded-by-patriot-front-in-viral-photo-has-message-for-america-12162051
Mennyit lehet hisztizni azon, hogy ezek a szemét "fehér szupremacisták" ott metróztak? Kérdés: melyik lennél inkább a metrón, fehér egy csapat gettófeketével, vagy színesbőrű ezekkel az ún. "fehér szupremacistákkal" ?
-JzK-
2026.07.10 15:16:43
-JzK-
2026.07.10 15:21:02
Ez valami kurva jó cikk:
index.hu/velemeny/2026/07/09/tisztitotuz-rezsimvaltas-politika-kormany-magyar-peter-tisza-part-fidesz/
be kéne magoltatni az összes magyar választóval...
index.hu/velemeny/2026/07/09/tisztitotuz-rezsimvaltas-politika-kormany-magyar-peter-tisza-part-fidesz/
be kéne magoltatni az összes magyar választóval...
Hiába minden, felnőttek új, immár európai szellemiségű nemzedékek,
A legijesztőbb adat: az emberek 68 %-a támogatja az azonos neműek házasságát.
Sajnos ez egy visszafordíthatatlan folyamat. Amint a társadalomben eluralkodik a természetes jó figyelmen kívül hagyása, ez lavinaszerű…..
-JzK-
2026.06.05 19:10:19
@Alöksz Róz Unbanned:
Mert van olyan komolyan politológiai elemzés, amely szerint a Tisza nem balról, hanem jobbról hívta ki a Fideszt? Ez igen érdekes.
Mert van olyan komolyan politológiai elemzés, amely szerint a Tisza nem balról, hanem jobbról hívta ki a Fideszt? Ez igen érdekes.
-JzK-
2026.06.06 08:55:59
@Gery1987:
"Nem kell ehhez elemzes, csak meg kell nezni mit tesznek, mondanak es milyen peldakepeket, jelkepeket, retorikat hasznalnak."
Nem a felszín a lényeg, hanem a tartalom és a kormányzás iránya. Azt meg Ruff, Lannert, Bódis, és Gyurkó fémjelez.
"Konkretan leirtad hogy most woke kormanyunk van, nem kell a tereles."
Igen, ha ezek adják a kormányzati döntések tartalmát, akkor ez woke kormány, akkor is, ha MP Árpád-sávos zászlót kezd is el lengetni.
"A migracioval valo elvarasokat meg ki lehet valtani penzzel.."
Mi van, ha sem szagolni nem akarjuk őket, sem fizetni azért, hogy ne kelljen őket szagolni? Olyan opció ugye, hogy nincs?
"Ami a buzikat illeti, az eu nem kotelezhet tagallamokat a meleghazassag es az orokbefogadas teren semmire!"
A homo-"házasság" formális bevezetésére, vagyis hogy itteni anyaköynvvezető előtt megköthető legyen, arra valóban nem, ellenben van már EU bírósági ítélet, hogy a más tagállam előtt megkötött "házasságot" el kell ismerni: 444.hu/2025/11/25/eub-minden-unios-tagallam-koteles-elismerni-egy-meleg-par-hazassagat-ha-azt-egy-masik-tagallamban-kotottek
Ergo a buzik simán besétálnak a budapesti pl. német nagykövetségre, aztán megülik a lagzit, és a magyar jognak ezt érvényes házasságként kéne elismernie. Ettől pedig minden hazafinak kifordul a gyomra.
"Nem feszíti szét, nekem az is mindegy ha mihasznákos vagy, attól még amit mondasz a fideszes propaganda."
"Mihasznákos" se vagyok, mert attól, hogy rájuk szavaztam, attól még nem vagyok az ő kritikátlan hívük sem, 80%-ban egyetértek velük, 20%-ban nem. Attól, meg hogy lepropagandázod, amit mondtam, azzal csak egy címkézést követtél el, tartalmi cáfolatot nem végeztél.
"Az nem úgy van ám hogy aki jobboldali az csak olyan eu ellenes moszkovita politikát vihet mint az Orbán, aki nem azt csinálja az meg nem lehet jobboldali! Ez butaság."
A karikatúrád goromba élét levéve, az valóban nem lehet jobboldali, aki nem mond nemet az EU fehérellenes woke vezetésének, és engedményeket tesz a buziknak, és ballib kormánytagokat nevez ki.
"Ha valaki nem a kormánypártra szavaz, akkor azt akarja hogy a kormánypárt ne legyen kormányon:)"
Igen, a Tisza-szavazók arra szavaztak, hogy ne a Fidesz legyen kormányon, ellenben a túlnyomó többsége nem akarta egyúttal azt is, hogy égessenek fel minden jobboldali vívmányt. Egy kisebbség igen, és ők diktálnak.
"Az hogy te csak ilyennel találkoztál, nem jelenti hogy a te bubid lefed mindent."
Épphogy azt mondtam, hogy nem ilyenekkel találkoztam, viszont a 444/Telex kommentszekcióban lényegében csak ilyen van.
"Bántalmazó vezetői módszerek vádja (Patrona-ügy)"
Ez csak utólag lett előrángatva, az eredeti Noár/Pankotay Lili nem ezért ellenezték, hanem mert "fuj nemzetikeresztény". És MP egyből letérdelt ennek a ballib keménymagnak. Erre kineveztek egy ultrawoke minisztert.
Te magad idézted: " felerősítették a félelmeket, hogy miniszterként nem a szakmai megújulást, hanem a konzervatív, egyházias oktatási modellt erőltetné rá a teljes állami szférára"
-- hát igen, magyarul jöhet a progresszív, tutujgatós, desztegrációs, critical race theorys, summerhill iskola.
"Nem, a válasz az hogy a Tisza felhatalmazást kapott az elszámoltatásra, ez nem "genyaság" hanem jogos morális és törvényi következmény lesz!"
Az "elszámoltatás" egy teljesen homályos fogalom, ha büntetőjogi felelősségre vonást jelent, ahhoz a mindenkori kormánynak semmi köze, az a bíróság előtt történik. Mellesleg épp arról beszéltem, hogy a Tisza-szavazók többségében jobb kormányzást, nyugodtabb közéletet akartak, ehelyett folyamatosan a harcidob meg a bosszúkormányzás megy.
"Akkor mire fel a woke sjw stb vád,"
A woke SJW vád akkor is áll, ha nem az óvodásokat műtik át, hanem csak elkezdik 10-12 évesen a "buzinak, transznak lenni is teljes okés" "érzékenyítést", elérhetőek lesznek a pubertáslbokkolók és igen, előbb utóbb a 14-15 éveseknek is elérhetőek lesznek adott esetben a nemi átalakítások is.
"Nem igazodási pont, csak egy pikrit élcelődő megjegyzést volt "
Ha le bírnád tekerni a pikírt élcelődő stílust, akkor ez a diskurzus is értelmesebb lehetne, és egy kis lépést tennél ahhoz, hogy a honi közélet civilizáltabb legyen.
"Nem kell ehhez elemzes, csak meg kell nezni mit tesznek, mondanak es milyen peldakepeket, jelkepeket, retorikat hasznalnak."
Nem a felszín a lényeg, hanem a tartalom és a kormányzás iránya. Azt meg Ruff, Lannert, Bódis, és Gyurkó fémjelez.
"Konkretan leirtad hogy most woke kormanyunk van, nem kell a tereles."
Igen, ha ezek adják a kormányzati döntések tartalmát, akkor ez woke kormány, akkor is, ha MP Árpád-sávos zászlót kezd is el lengetni.
"A migracioval valo elvarasokat meg ki lehet valtani penzzel.."
Mi van, ha sem szagolni nem akarjuk őket, sem fizetni azért, hogy ne kelljen őket szagolni? Olyan opció ugye, hogy nincs?
"Ami a buzikat illeti, az eu nem kotelezhet tagallamokat a meleghazassag es az orokbefogadas teren semmire!"
A homo-"házasság" formális bevezetésére, vagyis hogy itteni anyaköynvvezető előtt megköthető legyen, arra valóban nem, ellenben van már EU bírósági ítélet, hogy a más tagállam előtt megkötött "házasságot" el kell ismerni: 444.hu/2025/11/25/eub-minden-unios-tagallam-koteles-elismerni-egy-meleg-par-hazassagat-ha-azt-egy-masik-tagallamban-kotottek
Ergo a buzik simán besétálnak a budapesti pl. német nagykövetségre, aztán megülik a lagzit, és a magyar jognak ezt érvényes házasságként kéne elismernie. Ettől pedig minden hazafinak kifordul a gyomra.
"Nem feszíti szét, nekem az is mindegy ha mihasznákos vagy, attól még amit mondasz a fideszes propaganda."
"Mihasznákos" se vagyok, mert attól, hogy rájuk szavaztam, attól még nem vagyok az ő kritikátlan hívük sem, 80%-ban egyetértek velük, 20%-ban nem. Attól, meg hogy lepropagandázod, amit mondtam, azzal csak egy címkézést követtél el, tartalmi cáfolatot nem végeztél.
"Az nem úgy van ám hogy aki jobboldali az csak olyan eu ellenes moszkovita politikát vihet mint az Orbán, aki nem azt csinálja az meg nem lehet jobboldali! Ez butaság."
A karikatúrád goromba élét levéve, az valóban nem lehet jobboldali, aki nem mond nemet az EU fehérellenes woke vezetésének, és engedményeket tesz a buziknak, és ballib kormánytagokat nevez ki.
"Ha valaki nem a kormánypártra szavaz, akkor azt akarja hogy a kormánypárt ne legyen kormányon:)"
Igen, a Tisza-szavazók arra szavaztak, hogy ne a Fidesz legyen kormányon, ellenben a túlnyomó többsége nem akarta egyúttal azt is, hogy égessenek fel minden jobboldali vívmányt. Egy kisebbség igen, és ők diktálnak.
"Az hogy te csak ilyennel találkoztál, nem jelenti hogy a te bubid lefed mindent."
Épphogy azt mondtam, hogy nem ilyenekkel találkoztam, viszont a 444/Telex kommentszekcióban lényegében csak ilyen van.
"Bántalmazó vezetői módszerek vádja (Patrona-ügy)"
Ez csak utólag lett előrángatva, az eredeti Noár/Pankotay Lili nem ezért ellenezték, hanem mert "fuj nemzetikeresztény". És MP egyből letérdelt ennek a ballib keménymagnak. Erre kineveztek egy ultrawoke minisztert.
Te magad idézted: " felerősítették a félelmeket, hogy miniszterként nem a szakmai megújulást, hanem a konzervatív, egyházias oktatási modellt erőltetné rá a teljes állami szférára"
-- hát igen, magyarul jöhet a progresszív, tutujgatós, desztegrációs, critical race theorys, summerhill iskola.
"Nem, a válasz az hogy a Tisza felhatalmazást kapott az elszámoltatásra, ez nem "genyaság" hanem jogos morális és törvényi következmény lesz!"
Az "elszámoltatás" egy teljesen homályos fogalom, ha büntetőjogi felelősségre vonást jelent, ahhoz a mindenkori kormánynak semmi köze, az a bíróság előtt történik. Mellesleg épp arról beszéltem, hogy a Tisza-szavazók többségében jobb kormányzást, nyugodtabb közéletet akartak, ehelyett folyamatosan a harcidob meg a bosszúkormányzás megy.
"Akkor mire fel a woke sjw stb vád,"
A woke SJW vád akkor is áll, ha nem az óvodásokat műtik át, hanem csak elkezdik 10-12 évesen a "buzinak, transznak lenni is teljes okés" "érzékenyítést", elérhetőek lesznek a pubertáslbokkolók és igen, előbb utóbb a 14-15 éveseknek is elérhetőek lesznek adott esetben a nemi átalakítások is.
"Nem igazodási pont, csak egy pikrit élcelődő megjegyzést volt "
Ha le bírnád tekerni a pikírt élcelődő stílust, akkor ez a diskurzus is értelmesebb lehetne, és egy kis lépést tennél ahhoz, hogy a honi közélet civilizáltabb legyen.
-JzK-
2026.07.05 12:32:25
@Gery87:
A klasszikus ballibet nem a gonosz jobboldal "rekeszti ki" a nemzetből, hanem önmagát, az őszinték nem is szokták ezt nagyon tagadni, hogy nekik ez az egész "magyarkodás" ez valami elavult fasiszta izébizé, méghogy nemzeti hagyományok, meg Szent Korona, középkori baromság mind! Pride jó, Wass Albert rossz.
Ami tény, hogy a ballib nem becsüli sokra, sőt megveti azokat az értékeket, amik a jobboldal a nemzetkép szempontjából szakrálisnak tekint, és helyette a Nyugat-Európai uniparty, az amerikai szociológia tanszékek komprádoraina tekintik magukat.
Én nem tartok valakit "nemmagyarnak" pusztán azért, mert utálja Orbánt, viszont azt csakugyan nem tekintem a nemzet részének, aki inkább lepaktál Ursulával, meg annyiból áll a gondolása, hogy "mivel nyugaton ezt már megmondták, hogy így köll lennie, akkor itt is így köl lennie".
A klasszikus ballibet nem a gonosz jobboldal "rekeszti ki" a nemzetből, hanem önmagát, az őszinték nem is szokták ezt nagyon tagadni, hogy nekik ez az egész "magyarkodás" ez valami elavult fasiszta izébizé, méghogy nemzeti hagyományok, meg Szent Korona, középkori baromság mind! Pride jó, Wass Albert rossz.
Ami tény, hogy a ballib nem becsüli sokra, sőt megveti azokat az értékeket, amik a jobboldal a nemzetkép szempontjából szakrálisnak tekint, és helyette a Nyugat-Európai uniparty, az amerikai szociológia tanszékek komprádoraina tekintik magukat.
Én nem tartok valakit "nemmagyarnak" pusztán azért, mert utálja Orbánt, viszont azt csakugyan nem tekintem a nemzet részének, aki inkább lepaktál Ursulával, meg annyiból áll a gondolása, hogy "mivel nyugaton ezt már megmondták, hogy így köll lennie, akkor itt is így köl lennie".
Gondolatkísérletezünk. Elon Musk megbarmul és elhatározza, a teljes vagyonát arra fogja használni hogy kiirtsa az észteket, mert csak. Vásárol egy tekintélyes szeletet a médiájukból, megveszteget pár politikust, ésatöbbi, aztán téged bíz meg azzal, hogy levezényeld a lényegi részt. Van rá 100 éved,…..
-JzK-
2026.06.25 17:44:49
adfinternational.org/news/brazilianjudge-sentences-parents-to-prison-for-homeschooling-their-daughters
Lannert Juditnak ez tetszik
Lannert Juditnak ez tetszik
Az Amerikai Külügyminisztérium nyilatkozata szerint az ENSZ évtizedek óta dolgozik azon, hogy migránsokkal cserélje le a nyugati országok lakóit, és ebben a továbbiakban az USA nem szeretne részt venni, mint áldozat.
Engem mint alusapkást az érdekel elsősorban, hogy akik eddig irányították ezt a…..
-JzK-
2026.05.21 16:57:16
Alaptörvény R) cikk (4) bekezdés: "Magyarország alkotmányos önazonosságának és keresztény kultúrájának védelme az állam minden szervének kötelessége. Az alkotmányos önazonosság védelme érdekében sarkalatos törvénnyel létrehozott, független szerv működik."
---> Kérdés, a Szuverenitásvédelmi Hivatal megszüntetéséhez miért szükséges ezen bekezdés első mondatának hatályon kívül helyezése is?
Nyomulnak ezek is:
telex.hu/belfold/2026/05/21/nojogi-szervezetek-javaslatok-magyar-noi-alap-magyar-peter-level
---> Kérdés, a Szuverenitásvédelmi Hivatal megszüntetéséhez miért szükséges ezen bekezdés első mondatának hatályon kívül helyezése is?
Nyomulnak ezek is:
telex.hu/belfold/2026/05/21/nojogi-szervezetek-javaslatok-magyar-noi-alap-magyar-peter-level
Szerintem messze túlértékelik.
Képkocka a magyar TV adásából, kattintásra nagyobb méretben is látható, bár minek:
Ha fizetnék valami múzeumbelépőért és ezt kapnám cserébe, garantáltan visszakövetelném a pénzem...
-JzK-
2026.05.08 12:11:53
@Frederick2:
Az iróniát láthatólag nem értetted :) Bár annyiban elhatárolódom valóban, hogy ez nem csak "a zsidókra" jellemző, de a "modern művészetnek" a degeneráltságáról a diagnózis teljesen korrekt.
Ez teljes független Hitlernek meg a náciknak az egyéb dolgaiktól.
Az iróniát láthatólag nem értetted :) Bár annyiban elhatárolódom valóban, hogy ez nem csak "a zsidókra" jellemző, de a "modern művészetnek" a degeneráltságáról a diagnózis teljesen korrekt.
Ez teljes független Hitlernek meg a náciknak az egyéb dolgaiktól.
-JzK-
2026.05.11 17:53:29
-JzK-
2026.05.12 03:07:30
ellenpont.hu/magyar-peter-internetes-propagandahalozat
Azért ilyenkor öregnek érzem magamat, hogy ezekről azt se tudom, hogy kicsodák :D
Azért ilyenkor öregnek érzem magamat, hogy ezekről azt se tudom, hogy kicsodák :D
Gyakorlatilag a rendszerváltás óta folyamatosan halljuk a baloldaltól, hogy nyugaton mindenjó, itt meg mindenszar, innen le kell lépni. Az EU-belépéskor is az volt a szlogen náluk, hogy végre szabadon le lehet lépni. A fidesz kormányzása alatt csak felerősödött ez a duma - nem akkor, és nem Orbánék…..
-JzK-
2026.05.04 15:20:36
@__DEHALEM__:
Lehet, hogy Magyar Péter nem baloldali, de a majdani kormányában bent ülnek a balliberális erők, méghozzá kulcspozícióban.
Éppen úgy, mint az 1945 és 1948 közti koalíciós időszakban, Tildy Zoltán és Nagy Ferenc egyébként kisgazda (tehát elvben jobboldali) kormányában a kulcsminisztériumokat megkapták a kommunisták.
Ruff, mint "megtorlásügyi" miniszter tölti be ebből a szempontból Rajk László szerepét. De Farkas Mihály szerepe is hasonló lehet.
Lannert szerepe pedig az eljövendő generációk lelkének mérgezése lesz a woke ideológiával, továbbá a "deszegráció" (értsd: túlkoros, agresszív cigányokkal való összezárás) erőltetésével a magyar gyerekeket súlyos veszélynek fogja kitenni.
Feltehetőleg elődjéhez, Ortutay Gyulához hasonlóan megpróbálja majd az egyházi iskolákat (vissza)államosítani, mivel jelenleg autonómiát élveznek, így kivonhatják magukat őket az EU által elvárt woke "érzékenyítés" alól.
Bódis Kriszta szerepe inkább Erdei Ferenc vagy Darvas József típusú figura lehet: olyan "szociális érzékenységű", értelmiségi legitimátor, aki civil és társadalompolitikai tekintélyből ad fedezetet egy baloldali társadalomátalakító programnak. Intézményi szempontból pedig a párhuzam Vas Zoltánnal is adja magát: nem feltétlenül tárcaminiszteri rangban, hanem kormánybiztosi, koordinációs pozícióból, több ágazat — oktatás, szociálpolitika, egészségügy — összefogásán keresztül lehet meghatározó befolyása.
Lehet, hogy Magyar Péter nem baloldali, de a majdani kormányában bent ülnek a balliberális erők, méghozzá kulcspozícióban.
Éppen úgy, mint az 1945 és 1948 közti koalíciós időszakban, Tildy Zoltán és Nagy Ferenc egyébként kisgazda (tehát elvben jobboldali) kormányában a kulcsminisztériumokat megkapták a kommunisták.
Ruff, mint "megtorlásügyi" miniszter tölti be ebből a szempontból Rajk László szerepét. De Farkas Mihály szerepe is hasonló lehet.
Lannert szerepe pedig az eljövendő generációk lelkének mérgezése lesz a woke ideológiával, továbbá a "deszegráció" (értsd: túlkoros, agresszív cigányokkal való összezárás) erőltetésével a magyar gyerekeket súlyos veszélynek fogja kitenni.
Feltehetőleg elődjéhez, Ortutay Gyulához hasonlóan megpróbálja majd az egyházi iskolákat (vissza)államosítani, mivel jelenleg autonómiát élveznek, így kivonhatják magukat őket az EU által elvárt woke "érzékenyítés" alól.
Bódis Kriszta szerepe inkább Erdei Ferenc vagy Darvas József típusú figura lehet: olyan "szociális érzékenységű", értelmiségi legitimátor, aki civil és társadalompolitikai tekintélyből ad fedezetet egy baloldali társadalomátalakító programnak. Intézményi szempontból pedig a párhuzam Vas Zoltánnal is adja magát: nem feltétlenül tárcaminiszteri rangban, hanem kormánybiztosi, koordinációs pozícióból, több ágazat — oktatás, szociálpolitika, egészségügy — összefogásán keresztül lehet meghatározó befolyása.
-JzK-
2026.05.05 20:19:47
Alapvetően libertáriusnak és kapitalistának tartom magam, és olykor úgy érzem már-már erőből szeretnék libertáriusabb és kapitalistább lenni, de nem hagyják. A Világgazdaság portáljáról idézek:
"A cégcsoport 2025-ös eredményei már előrevetítették a problémákat: a Volkswagen csoport adózás előtti…..
-JzK-
2026.05.01 12:09:07
@Deansdale:
"Mi van, ha az európai embereket egyszerűen csak kurvára nem érdekli az iráni rezsim?"
Az elég szomorú, mégis csak a legkeletibb európai nép.
De ha ez nem is érdekli őket, az érdekelhetné őket, hogy mielőbb vége legyen ennek a szarnak.
"Nem mellesleg mit kapott Európa az USA-tól, amit most Irán lerombolásával kellene viszonoznunk?"
Igazából NATO keretében csak olyan fordulhat elő, hogy az USA-nak kell megvédeni az európai NATO tagállamokat, az ugyanis nem túl valószínű, hogy Mexikó megtámadná az USA-t, és az európai NATO tagállamoknak kéne menni segíteni :) Ezért az USA jogosan érvel, hogy ha már én rendelkezésetekre állok, akkor egyszer egy kis szimbolikus segítséget adjatok.
"már az ukrán cécó is az ő színes forradalmuk következménye"
Pontosabban az amcsi demokratáké, nem Trump, ő inkább hagyná a projektet, már csak az európai idióták erőltetik.
"De még az Európában jelenlévő iszlám is részben az ő hibájuk, elvégre hosszú évtizedek óta gerjesztik ott a kivándorlást, ami jobbára idejön."
A "gerjeszti" az kicsit erős szó, az tisztán az európaiak hülyesége, hogy beengedik őket, hogyha idáig eltántorognak.
"Az iráni ellenzék meg ne engem akarjon bevonni a saját háborújába, baszki, intézzék el maguk"
Igazából már jópárszor próbálták, legutóbb idén januárban, az volt az "iráni 56". Nem arról van szó, hogy gyávák hozzá, hanem, hogy az iráni rezsim a végén az iraki síita fanatikus milíciákat is behívta.
"már eddig is annyi segítséget kaptak amivel a világot a feje tetejére lehet állítani."
Mármint mikor? Mint látjuk az európai kormányok még mindig a rezsimmel pajtikáznak, Macron inkább kifizetné a 2 milliós áthaladási pénzt. Holott a felhívás megvolt, hogy legalább küldjék haza az iráni nagyköveteket, kijelentve, hogy nem ismerik el legitim kormánynak a fennálló rendszert.
@Evil Empire:
"És miért várja el hogy európai országok sajátjaikat küldjék meghalni, amikor az Egyesült Államok indított egy háborút Izraellel karöltve anélkül hogy bárkinek szólt volna vagy egyeztetett volna róla?"
Mert ugyan szerződésileg nincsenek kötelezve rá, de az USA joggal mondja, hogy amúgy nekem mi hasznom van tulajdonképpen a NATO-ból, ha egyszer nekem jönne jól, ti még szimbolikus mértékű segítséget sem adtok?
"Az EU hülyesége az hogy még most, egy energiaválság közepén se hajlandó közvtlenül venni orosz energiát"
Ez igaz, de ez is mutatja, hogy az egész arról szól, hogy ők az urkánmániából nem hajlandóak Trump-pal tartani.
"Európa muszlim lakosságát egyáltalán nem érdekli az iráni konfliktus, mert ők szunniták míg az irániak síiták."
Ennek ellenére, ezek a szunniták szépen szurkolnak Iránnak :) És ha az európai kormányok keményebben lépnének fel, akkor Párizs külvárosaiban hamar kigyulladna néhány autó.
"Az a konfliktus ami valóban érdekelte őket az a gázai népirtás volt"
Minden érdekli őket, ami a G-pontjukat (Izrael) stimulálja.
"...ott bizony rengeteg európai ország jelentős muszlim lakossággal betiltotta a tüntetéseket, deportálta az ellenzőket stb."
Én nem ezt láttam. Már a híradás is iszlámpárti volt, úgy mondták be, hogy "Tüntettek a gázai népírtás ellen", ahelyett, hogy úgy mondta volna be a híradó, hogy "Arabok tüntettek a terroristák mellett".
"Mi van, ha az európai embereket egyszerűen csak kurvára nem érdekli az iráni rezsim?"
Az elég szomorú, mégis csak a legkeletibb európai nép.
De ha ez nem is érdekli őket, az érdekelhetné őket, hogy mielőbb vége legyen ennek a szarnak.
"Nem mellesleg mit kapott Európa az USA-tól, amit most Irán lerombolásával kellene viszonoznunk?"
Igazából NATO keretében csak olyan fordulhat elő, hogy az USA-nak kell megvédeni az európai NATO tagállamokat, az ugyanis nem túl valószínű, hogy Mexikó megtámadná az USA-t, és az európai NATO tagállamoknak kéne menni segíteni :) Ezért az USA jogosan érvel, hogy ha már én rendelkezésetekre állok, akkor egyszer egy kis szimbolikus segítséget adjatok.
"már az ukrán cécó is az ő színes forradalmuk következménye"
Pontosabban az amcsi demokratáké, nem Trump, ő inkább hagyná a projektet, már csak az európai idióták erőltetik.
"De még az Európában jelenlévő iszlám is részben az ő hibájuk, elvégre hosszú évtizedek óta gerjesztik ott a kivándorlást, ami jobbára idejön."
A "gerjeszti" az kicsit erős szó, az tisztán az európaiak hülyesége, hogy beengedik őket, hogyha idáig eltántorognak.
"Az iráni ellenzék meg ne engem akarjon bevonni a saját háborújába, baszki, intézzék el maguk"
Igazából már jópárszor próbálták, legutóbb idén januárban, az volt az "iráni 56". Nem arról van szó, hogy gyávák hozzá, hanem, hogy az iráni rezsim a végén az iraki síita fanatikus milíciákat is behívta.
"már eddig is annyi segítséget kaptak amivel a világot a feje tetejére lehet állítani."
Mármint mikor? Mint látjuk az európai kormányok még mindig a rezsimmel pajtikáznak, Macron inkább kifizetné a 2 milliós áthaladási pénzt. Holott a felhívás megvolt, hogy legalább küldjék haza az iráni nagyköveteket, kijelentve, hogy nem ismerik el legitim kormánynak a fennálló rendszert.
@Evil Empire:
"És miért várja el hogy európai országok sajátjaikat küldjék meghalni, amikor az Egyesült Államok indított egy háborút Izraellel karöltve anélkül hogy bárkinek szólt volna vagy egyeztetett volna róla?"
Mert ugyan szerződésileg nincsenek kötelezve rá, de az USA joggal mondja, hogy amúgy nekem mi hasznom van tulajdonképpen a NATO-ból, ha egyszer nekem jönne jól, ti még szimbolikus mértékű segítséget sem adtok?
"Az EU hülyesége az hogy még most, egy energiaválság közepén se hajlandó közvtlenül venni orosz energiát"
Ez igaz, de ez is mutatja, hogy az egész arról szól, hogy ők az urkánmániából nem hajlandóak Trump-pal tartani.
"Európa muszlim lakosságát egyáltalán nem érdekli az iráni konfliktus, mert ők szunniták míg az irániak síiták."
Ennek ellenére, ezek a szunniták szépen szurkolnak Iránnak :) És ha az európai kormányok keményebben lépnének fel, akkor Párizs külvárosaiban hamar kigyulladna néhány autó.
"Az a konfliktus ami valóban érdekelte őket az a gázai népirtás volt"
Minden érdekli őket, ami a G-pontjukat (Izrael) stimulálja.
"...ott bizony rengeteg európai ország jelentős muszlim lakossággal betiltotta a tüntetéseket, deportálta az ellenzőket stb."
Én nem ezt láttam. Már a híradás is iszlámpárti volt, úgy mondták be, hogy "Tüntettek a gázai népírtás ellen", ahelyett, hogy úgy mondta volna be a híradó, hogy "Arabok tüntettek a terroristák mellett".
-JzK-
2026.05.01 15:15:19
@__NEHALEM__:
Európa szempontjából a NATO haszna elvileg az, hogy elrettentse az oroszokat a támadástól. Ez amúgy nem valóságtól elrugaszkodott elképzelés, ugyanis az amcsik nélkül alighanem könnyedén elpusztíthatná az európai NATO országokat Oroszország.
Tehát az amcsik szempontjából a kérdés úgy merül fel: hogyha mi rendelkezésre állunk arra, hogy világháborúba is menjünk értetek egy jövőbeni orosz támadás esetén, addig te arra sem vagytok képesek, hogy egy szimbolikus támogatást adjatok?
Európa szempontjából a NATO haszna elvileg az, hogy elrettentse az oroszokat a támadástól. Ez amúgy nem valóságtól elrugaszkodott elképzelés, ugyanis az amcsik nélkül alighanem könnyedén elpusztíthatná az európai NATO országokat Oroszország.
Tehát az amcsik szempontjából a kérdés úgy merül fel: hogyha mi rendelkezésre állunk arra, hogy világháborúba is menjünk értetek egy jövőbeni orosz támadás esetén, addig te arra sem vagytok képesek, hogy egy szimbolikus támogatást adjatok?
-JzK-
2026.05.02 01:26:02
@__NEHALEM__:
Nem az a kérdés, hogy most konkrétan van-e terve, komoly szándéka megtámadni Oroszországnak az európai NATO-tagállamokat (nyilván nincs), hanem az, hogyha az USA holnaptól azt modaná, hogy kiszállok a NATO-ból, ha az oroszok megtámadnak titeket, akkor magatok vagytok, akkor se jönne meg ehhez a kedvünk. Szerintem legalábbis a balti államokat szívesen elfoglalnák.
Így az USA joggal mondja, hogy ha én már így rendelkezésre állok nektek, sőt, én vagyok az egyetlen, aki visszatartja az oroszokat attól, hogy megtámadjanak titeket (miközben fordított eset fogalmilag nem fordulhat elő), akkor ti miért nem vagytok képesek legalább szimbolikus segítséget nyújtani, hogy ennek az egésznek előbb vége legyen, ami nem mellesleg nektek húsbavágóbb érdetek, mint nekem?
Nem az a kérdés, hogy most konkrétan van-e terve, komoly szándéka megtámadni Oroszországnak az európai NATO-tagállamokat (nyilván nincs), hanem az, hogyha az USA holnaptól azt modaná, hogy kiszállok a NATO-ból, ha az oroszok megtámadnak titeket, akkor magatok vagytok, akkor se jönne meg ehhez a kedvünk. Szerintem legalábbis a balti államokat szívesen elfoglalnák.
Így az USA joggal mondja, hogy ha én már így rendelkezésre állok nektek, sőt, én vagyok az egyetlen, aki visszatartja az oroszokat attól, hogy megtámadjanak titeket (miközben fordított eset fogalmilag nem fordulhat elő), akkor ti miért nem vagytok képesek legalább szimbolikus segítséget nyújtani, hogy ennek az egésznek előbb vége legyen, ami nem mellesleg nektek húsbavágóbb érdetek, mint nekem?
Ez nem pánikcikk - aki azt képzeli hogy én, vagy itt bárki más folyamatosan rettegünk, az nyugodjon le :) Csak ellentmondásosak a hírek és ez szokás szerint böki a csőrömet. Persze közel sem biztos, hogy az AI jobban tudja mint az ismerősök ismerősei, itt és most az AI által szolgáltatott adatokat…..
-JzK-
2026.04.28 13:55:25
@valis47:
"Vannak benne konzervatívok, de nem ők a többség."
Szerintem igenis ők a többség, csak a ballipsik dörzsöltebbek, ravaszabbak, erőszakosabbak és hangosabbak.
És a konzi oldal naiv, nem tudja még, hogy "a szakértelem bolsevista trükk", és bedől a lipsik trükkjének, hogy akivel konzultálni kellene az nem egy "civil szervezet", hanem egy lipsi páholy, az nem egy "független szakértő", hanem egy woke aktivista.
"Vannak benne konzervatívok, de nem ők a többség."
Szerintem igenis ők a többség, csak a ballipsik dörzsöltebbek, ravaszabbak, erőszakosabbak és hangosabbak.
És a konzi oldal naiv, nem tudja még, hogy "a szakértelem bolsevista trükk", és bedől a lipsik trükkjének, hogy akivel konzultálni kellene az nem egy "civil szervezet", hanem egy lipsi páholy, az nem egy "független szakértő", hanem egy woke aktivista.
-JzK-
2026.04.28 14:51:29
@Deansdale:
"a tisza szavazóbázisának a 90%-a balos"
Ez matematikai képtelenség, 2 millióan szavaztak 4 éve az MZP vezette Moslékkoalícióra, most 3,3 millióan a Tiszára.
Nem gondolod, hogy hirtelen 1,3 millió ember ballipsi lett?
Dehogy, ebben a legtöbb simán jobb életet akart, a Fidesz vívmányait megőrizve, csak jobban.
És a 2 millió, mindig Orbán ellen szavazónak sem mindegyike balos.
Ebben benne vannak minden korszak lúzerei is, akik mindig az éppen aktuális kormány ellen szavaznak. Nekem is van egy ilyen távoli rokonom, rokkantnyugdíjas, 2010 előtt HírTV-t nézte minden este kurvaanyázta Gyurcsányt, és Orbánt istenítette, hogy majd ő megemeli a rokkantnyugdíját.
Majd mivel az élete továbbra is szar maradt, az elmúlt 15 évben Orbánt kurvaanyázta végig, és mindig az aktuális Ellenzéki Messiást istenítette.
Most lelkes, hogy jön Petya és az élete végre jobbra fordul, és várja, hogy a "számonkérés" jegyében elveszi Lölő pénzét, és abból majd ő is kap, és vehet végre egy új autót.
Nagy összegben fogadnék, hogy max októberig és Petyát fogja szidni, mert ez a szemét is hazudott.
"a tisza szavazóbázisának a 90%-a balos"
Ez matematikai képtelenség, 2 millióan szavaztak 4 éve az MZP vezette Moslékkoalícióra, most 3,3 millióan a Tiszára.
Nem gondolod, hogy hirtelen 1,3 millió ember ballipsi lett?
Dehogy, ebben a legtöbb simán jobb életet akart, a Fidesz vívmányait megőrizve, csak jobban.
És a 2 millió, mindig Orbán ellen szavazónak sem mindegyike balos.
Ebben benne vannak minden korszak lúzerei is, akik mindig az éppen aktuális kormány ellen szavaznak. Nekem is van egy ilyen távoli rokonom, rokkantnyugdíjas, 2010 előtt HírTV-t nézte minden este kurvaanyázta Gyurcsányt, és Orbánt istenítette, hogy majd ő megemeli a rokkantnyugdíját.
Majd mivel az élete továbbra is szar maradt, az elmúlt 15 évben Orbánt kurvaanyázta végig, és mindig az aktuális Ellenzéki Messiást istenítette.
Most lelkes, hogy jön Petya és az élete végre jobbra fordul, és várja, hogy a "számonkérés" jegyében elveszi Lölő pénzét, és abból majd ő is kap, és vehet végre egy új autót.
Nagy összegben fogadnék, hogy max októberig és Petyát fogja szidni, mert ez a szemét is hazudott.
-JzK-
2026.04.28 19:54:23
index.hu/kultur/2026/04/28/szepirok-tarsasaga-czinki-ferenc-tarr-zoltan-reakcio-tarsadalmi-kapcsolatokert-es-kulturaert-felelos-miniszterium/
Lefordítom:
"a kortárs irodalom könyvtári és nemzetközi reprezentációjának támogatását."
--> adjá' pénzt entartete Kunstra, Csipkejózsikára és társaira.
"A szakma választ vár az MCC könyvpiaci dominanciájára és a terjesztői hálózatok koncentrációjára."
--> Szántsad be a jobbos szellemi műhelyeket de kurva gyorsan!
"A „fóliázásként” elhíresült gyermekvédelmi törvény könyvpiaci hatásainak kivezetése és a tanszabadság/könyvválasztás szabadságának helyreállítása alapvető követelés."
--> Buzipropagandát fullba tolni!
Lefordítom:
"a kortárs irodalom könyvtári és nemzetközi reprezentációjának támogatását."
--> adjá' pénzt entartete Kunstra, Csipkejózsikára és társaira.
"A szakma választ vár az MCC könyvpiaci dominanciájára és a terjesztői hálózatok koncentrációjára."
--> Szántsad be a jobbos szellemi műhelyeket de kurva gyorsan!
"A „fóliázásként” elhíresült gyermekvédelmi törvény könyvpiaci hatásainak kivezetése és a tanszabadság/könyvválasztás szabadságának helyreállítása alapvető követelés."
--> Buzipropagandát fullba tolni!
Rebesgettem olykor itt-ott, legalábbis részleteiben biztosan, hogy a nyugati országok hadseregeivel kapcsolatban két terve van a háttérhatalomnak: egyrészt arra készítik fel azokat, hogy a saját honfitársaik közelgő lázadásait leverjék, másrészt hogy fehér országok fehér katonáival jól kiirthassák…..
-JzK-
2026.04.11 22:53:49
www.youtube.com/watch?v=OwJYU424c1Q
"the forces of evil gradually took over"
Ha a Tisza győz, ez egész fehér civilizációnak vége, Dél-Afrika sorsára jutunk...
"the forces of evil gradually took over"
Ha a Tisza győz, ez egész fehér civilizációnak vége, Dél-Afrika sorsára jutunk...
-JzK-
2026.04.12 00:17:00
-JzK-
2026.04.23 22:21:49
Alig várom hogy megvalósítsd amit ígértél, az európai bérektől kezdve a zéró lopáson át a kacsalábon forgó oktatásegészségügyig.
Hajrá! :)..
-JzK-
2026.04.19 14:41:02
-JzK-
2026.04.21 10:54:54
Szóba került több általam látogatott platformon is Asha Sharma, aki immár a Microsoft-nál vezeti az Xbox divíziót. A legtöbben csak a szokásos woke dumát tolják vele kapcsolatban, hogy az ő női ill. indiai mivolta nem jelent semmit, biztosan ő a tökéletes jelölt a pozícióra, jobb nem volt, ésatöbbi.…..
-JzK-
2026.04.15 02:53:00
-JzK-
2026.04.20 11:23:47
Határozottan emlékszem ahogy 10 éve a haladárok fröcsögve tiltakoztak, hogy "iszlamizáció" nem létezik, csak rasszista széljobb konteó. (Mintha az iszlám rassz lenne, b+.) Pedig már akkor is ezer jele volt Európában az iszlám térnyerésének, és azóta ezekhez csatlakozott még ezer másik. A legfrissebb…..
-JzK-
2026.02.19 23:58:52
-JzK-
2026.04.16 14:06:19
index.hu/tudomany/2026/04/16/kutya-tarsasag-szeretet-kotodes-magany-ptsd-depresszio-jokedv-dogzfesztival/
Szóval a kutyaimádat és szingli-childfree attitűd szoros összefüggésben áll. Ferenc pápa is ezt mondta anno:
„Az egoizmus egyik formájának tanúi vagyunk napjainkban. Azt látjuk, hogy vannak, akik egyáltalán nem akarnak gyermeket. Néha egyet vállalnak, többet nem, de vannak kutyáik és macskáik, amelyek elfoglalják a gyermekek helyét. Nevethetnek rajta, de ez a valóság”
Szóval a kutyaimádat és szingli-childfree attitűd szoros összefüggésben áll. Ferenc pápa is ezt mondta anno:
„Az egoizmus egyik formájának tanúi vagyunk napjainkban. Azt látjuk, hogy vannak, akik egyáltalán nem akarnak gyermeket. Néha egyet vállalnak, többet nem, de vannak kutyáik és macskáik, amelyek elfoglalják a gyermekek helyét. Nevethetnek rajta, de ez a valóság”
-JzK-
2026.04.16 15:24:45
@Deansdale:
"Épelméjű nyugati ember nem gyerek helyett tart kutyát, hanem mellette" - Akkor ezek szerint a kutyatartó nyugatiak túlnyomó többsége nem épelméjű, mivel szinte mindegyik családalapítás HELYETT tart kutyát. Hiszen elviselni egy másik embert, kompromisszumot kötni, stb. az bizony fárasztóbb, mint egy kutya, amely akkor is csahol neked, ha te nem tutujgatod körbe.
És mivel így van, ezt a kérdést nagyon is adresszálni kell.
"Épelméjű nyugati ember nem gyerek helyett tart kutyát, hanem mellette" - Akkor ezek szerint a kutyatartó nyugatiak túlnyomó többsége nem épelméjű, mivel szinte mindegyik családalapítás HELYETT tart kutyát. Hiszen elviselni egy másik embert, kompromisszumot kötni, stb. az bizony fárasztóbb, mint egy kutya, amely akkor is csahol neked, ha te nem tutujgatod körbe.
És mivel így van, ezt a kérdést nagyon is adresszálni kell.
A bejegyzés címe cinikus és félkomoly, aki valami mélyfilozófiai vagy közgazdasági disszertációra számít, az már most tegye le. Egyszerűen csak elegem van egyes cégek debil hülyeségeiből, ezúttal pl. a google "fejlesztői" tevékenységéből amit a youtube-on végeznek. A google-ről ugye tudjuk, hogy már…..
-JzK-
2026.03.07 13:14:52
@Deansdale:
Epsteinről sok mindent tudunk, de az pont nem, hogy neki konkrétan az open borders mozgalmakba való mozgolódást azt pont nem. De Epstein se ≠ Izrael. Ugyanúgy Izrael pont nem támogatja a muszlimok tömegek betelepítését Európába.
Meg még egyszer: ha a Közel-Keleten stabilitás lenne, nem indulnának el, legalábbis bőven nem ekkora számban, tehát hiába lennének open borderses idióta politikusok, nem ekkora lenne a baj.
Epsteinről sok mindent tudunk, de az pont nem, hogy neki konkrétan az open borders mozgalmakba való mozgolódást azt pont nem. De Epstein se ≠ Izrael. Ugyanúgy Izrael pont nem támogatja a muszlimok tömegek betelepítését Európába.
Meg még egyszer: ha a Közel-Keleten stabilitás lenne, nem indulnának el, legalábbis bőven nem ekkora számban, tehát hiába lennének open borderses idióta politikusok, nem ekkora lenne a baj.
-JzK-
2026.03.07 19:42:19
@Madarász Henrik:
Én nem védek senkit, aki nem érdemli meg, akik az open borders-et tolják, azok között éppen úgy vannak liberális zsidók meg öngyülölő nemzsidók is, azok megérdemlik a megvetést.
De ezt nem vetítem rá a Izrael vs. muszlimok konfliktusra, mert ennek ahhoz semmi köze.
Én nem védek senkit, aki nem érdemli meg, akik az open borders-et tolják, azok között éppen úgy vannak liberális zsidók meg öngyülölő nemzsidók is, azok megérdemlik a megvetést.
De ezt nem vetítem rá a Izrael vs. muszlimok konfliktusra, mert ennek ahhoz semmi köze.
Mármint igen is meg nem is, attól függően, hogy ki mit nevez rasszizmusnak. Schrödinger rasszistája is lehettem volna, de az nem tetszett mint bejegyzés-cím.
Íme:
Szóval itt van ez a híd, ránézésre látszik, hogy fehér emberek építették afrikában - még az sem kizárt hogy a rómaiak, ezer évvel…..
-JzK-
2026.02.25 21:14:12
fb.watch/Fv4pjCY5zW/ lol :D
-JzK-
2026.02.26 01:40:22
-JzK-
2026.03.10 21:49:45
index.hu/gazdasag/2026/03/10/friedrich-merz-kina-latogatas-emmanuel-macron-tatar-mihaly-oeconomus/
"Merz kancellár is hasonló hangnemváltáson eshetett át: miután Kínában megtekintett több high-tech üzemet és egy humanoid robotok által végzett kungfu bemutatót, otthon már szenvedélyes hangú beszédben szólította fel a németeket:
'Ilyen kevés munkavégzés mellett a német jólét nem fenntartható, a németeknek sokkal többet és keményebben kell dolgozniuk!'
– hangsúlyozta a kancellár. "
[...]
"Tatár Mihály megjegyezte, a kancellár valahogy nem beszélt a változatlanul nagyvonalúan eltartott nem dolgozó németekről és migránsokról sem, ami általános felháborodást okozott a közösségi médiában."
--> Magyarul mi, fehérek dolgozzunk többet, míg a kokerók héderelnek :-)
"Merz kancellár is hasonló hangnemváltáson eshetett át: miután Kínában megtekintett több high-tech üzemet és egy humanoid robotok által végzett kungfu bemutatót, otthon már szenvedélyes hangú beszédben szólította fel a németeket:
'Ilyen kevés munkavégzés mellett a német jólét nem fenntartható, a németeknek sokkal többet és keményebben kell dolgozniuk!'
– hangsúlyozta a kancellár. "
[...]
"Tatár Mihály megjegyezte, a kancellár valahogy nem beszélt a változatlanul nagyvonalúan eltartott nem dolgozó németekről és migránsokról sem, ami általános felháborodást okozott a közösségi médiában."
--> Magyarul mi, fehérek dolgozzunk többet, míg a kokerók héderelnek :-)
Elsősorban azt kellene mindenkinek megérteni, hogy bár a fiatalkorúak molesztálása az egyik legerkölcstelenebb és legbüntetendőbb dolog a világon, ennek az ügynek nem ez a lényege. Ha csak arról lett volna szó, hogy valami degenerált milliárdos a magánszigetén 18 év alatti lányokat is felszolgál, az…..
-JzK-
2026.03.08 16:46:54
mandiner.hu/belfold/2026/03/orban-ellenes-akciotervet-dolgoztak-ki-ukrajnaban-egy-budapest-elleni-drontamadast-es-magyarorszag-teljes-megszallasat-is-kilatasba-helyeztek
Lassan tényleg ideje lenne aktiválni, hanem is az ötödiket, de a NATO 4. cikkelyét, aztán színt vallhatnának a tagállamok, hogy komolyan veszik-e.
Lassan tényleg ideje lenne aktiválni, hanem is az ötödiket, de a NATO 4. cikkelyét, aztán színt vallhatnának a tagállamok, hogy komolyan veszik-e.
-JzK-
2026.03.08 17:15:50
@Madarász Henrik:
A balosok mindenről azt gondolják, mint amit a nyugati mainstream diktál. Nagyjából úgy működnek, mint a Komintern.
Amúgy találó hasonlat: ha Ukrajna nem létezne, és most Oroszország Romániát támadná meg, akkor a magyar ballipsik sajnálkoznának Románia területi integritása miatt? :D
A balosok mindenről azt gondolják, mint amit a nyugati mainstream diktál. Nagyjából úgy működnek, mint a Komintern.
Amúgy találó hasonlat: ha Ukrajna nem létezne, és most Oroszország Romániát támadná meg, akkor a magyar ballipsik sajnálkoznának Románia területi integritása miatt? :D
-JzK-
2026.03.08 17:53:51
@Deansdale:
"Nem tudom amúgy hogy ez nem-e a tervezett háborús propaganda kezdete amivel a rócsildok bele akarják sodorni Magyarországot a háborúba."
Ők inkább azt akarnák, hogy az ukránok *mellett* szálljunk be, nem ellenük (az egész NATO-val), úgyhogy itt inkább a szokásos ukrán sovinizmus, a kétségbeesettség, a posztszovjet maffiózó tempó, nomeg túltolt kokó böffent ki inkáb Zseléből.
"Nem tudom amúgy hogy ez nem-e a tervezett háborús propaganda kezdete amivel a rócsildok bele akarják sodorni Magyarországot a háborúba."
Ők inkább azt akarnák, hogy az ukránok *mellett* szálljunk be, nem ellenük (az egész NATO-val), úgyhogy itt inkább a szokásos ukrán sovinizmus, a kétségbeesettség, a posztszovjet maffiózó tempó, nomeg túltolt kokó böffent ki inkáb Zseléből.
Meghalt egy nő az USA-ban, miután rendvédelmi erők (ICE, szigorúan az egyszerűség kedvéért rendőröknek fogom hívni őket a cikkben, részben mivel "police" feliratú mellényben mászkáltak) megpróbálták letartóztatni, ő meg megpróbált elmenekülni, csak közben a kocsi orrával nekiment az egyik rendőrnek,…..
-JzK-
2026.03.03 22:56:18
@valis47:
Szerintem konkrétan szemtelenül hazudnak a közvéleménykutatók. Emlékezz rá, hogy a közvéleménykutatók szerint Hillary Clintonnak és Kamala Harrisnak milyen tutira mondták, hogy nyerni fog, aztán lett koppanás.
Valahol olvastam, hogy Hadházy Ákos már előre lefoglalta tüntetésre április 13-ára az egyik hidat.
Szerintem konkrétan szemtelenül hazudnak a közvéleménykutatók. Emlékezz rá, hogy a közvéleménykutatók szerint Hillary Clintonnak és Kamala Harrisnak milyen tutira mondták, hogy nyerni fog, aztán lett koppanás.
Valahol olvastam, hogy Hadházy Ákos már előre lefoglalta tüntetésre április 13-ára az egyik hidat.
-JzK-
2026.03.04 03:08:42
@Bayaz:
A valós veszély a Tisza győzelmével alighanem tényleg nem az, hogy holnap besorozzák a magyar férfiakat aztán útnak indítják a Don-kanyarba, hanem, hogy szép lassan felolvadunk a szar woke EU mainstreambe.
A valós veszély a Tisza győzelmével alighanem tényleg nem az, hogy holnap besorozzák a magyar férfiakat aztán útnak indítják a Don-kanyarba, hanem, hogy szép lassan felolvadunk a szar woke EU mainstreambe.
Bár amúgy illegális, új és folyamatosan emelkedő összegű támogatást adnak angliában bigámiára. Igen, nyilvánvalóan a muszlimok seggét nyalják angol adó-fontokból, és már fel sem teszem a költői kérdést, hogy miért, hiszen erről pofázok évek óta. Csak azt nem értem hogyan létezhetnek emberek akik még…..
-JzK-
2026.02.27 02:12:19
@Madarász Henrik:
Igen, a Brexit tipikusan arra jó példa, hogy mire képes a rossz irányba célzó "nacionalizmus". A lengyelek és más kelet/középeurópai vendégmunkásokat sikerült eltüntetni, cserébe kapnak még több fekát, arabot, indiai stb. Megérte?
Ha legalább benn maradnak az EU-ban, akkor az UK mérete és hagyományos különutassága miatt nem ursálosodtt volna be ennyire az EU.
Igen, a Brexit tipikusan arra jó példa, hogy mire képes a rossz irányba célzó "nacionalizmus". A lengyelek és más kelet/középeurópai vendégmunkásokat sikerült eltüntetni, cserébe kapnak még több fekát, arabot, indiai stb. Megérte?
Ha legalább benn maradnak az EU-ban, akkor az UK mérete és hagyományos különutassága miatt nem ursálosodtt volna be ennyire az EU.
-JzK-
2026.02.27 02:25:41
@Deansdale:
Az a baj, hogy Lowe, ahogy a többi nyugati "szélsőjobbos" politikus is csak az újabban jött illegális bevándorlók kitoloncolásáról beszél. Noha a mainstream már ettől is epét hány, ez egyébként egy harmatgyenge minimálprogram, ha már közben több millió ott született "migráns hátterű" él ott, állampolgársággal.
Ez körülbelül olyan, mintha már merev részegen hányni egyet, tulajdonképpen nem sokat segít, mert az alkohol nagyja már felszívódott.
Ezt a kérdést nagyjából felvetni sem lehet, mert gyorsan lehurrogják az embert, hogy az állampolgárságot nem lehet visszavonni, mert a törvény tiltja. Azt halkan jegyzem meg, hogy a törvényt amúgy meg lehet változtatni, aztán voilá, máris nem tiltja. Ez olyan, mint amikor Zelenszkij arra hivatkozik, hogy az ukrán alkotmány tiltja, hogy választást tartsanak, területről mondanak le stb., és senki sem mondja, hogy és az hol van leírva, hogy nem lehet megváltoztatni?
Érdemes ezt összevetni, hogy mit csináltak az algériaik a franciákkal a francia függetlenségi háború után:
en.wikipedia.org/wiki/Pieds-noirs
Az volt a jelszó, hogy "la valise ou le cercueil", azaz "bőrönd vagy koporsó".
De ha már Trumpot szóba hoztuk, érdemes azt is leszögezni, hogy a latinamerikai migránsok az USA-ban az egészen más tészta, mint arabok, négerek, indiaiak stb. Európában. Előbbiek ugyanis keresztények, és jelentős részük fehér.
Az a baj, hogy Lowe, ahogy a többi nyugati "szélsőjobbos" politikus is csak az újabban jött illegális bevándorlók kitoloncolásáról beszél. Noha a mainstream már ettől is epét hány, ez egyébként egy harmatgyenge minimálprogram, ha már közben több millió ott született "migráns hátterű" él ott, állampolgársággal.
Ez körülbelül olyan, mintha már merev részegen hányni egyet, tulajdonképpen nem sokat segít, mert az alkohol nagyja már felszívódott.
Ezt a kérdést nagyjából felvetni sem lehet, mert gyorsan lehurrogják az embert, hogy az állampolgárságot nem lehet visszavonni, mert a törvény tiltja. Azt halkan jegyzem meg, hogy a törvényt amúgy meg lehet változtatni, aztán voilá, máris nem tiltja. Ez olyan, mint amikor Zelenszkij arra hivatkozik, hogy az ukrán alkotmány tiltja, hogy választást tartsanak, területről mondanak le stb., és senki sem mondja, hogy és az hol van leírva, hogy nem lehet megváltoztatni?
Érdemes ezt összevetni, hogy mit csináltak az algériaik a franciákkal a francia függetlenségi háború után:
en.wikipedia.org/wiki/Pieds-noirs
Az volt a jelszó, hogy "la valise ou le cercueil", azaz "bőrönd vagy koporsó".
De ha már Trumpot szóba hoztuk, érdemes azt is leszögezni, hogy a latinamerikai migránsok az USA-ban az egészen más tészta, mint arabok, négerek, indiaiak stb. Európában. Előbbiek ugyanis keresztények, és jelentős részük fehér.
-JzK-
2026.03.03 01:03:56
Érintettem már ezt a témát a blogon, de mivel újra és újra a szemem elé kerül, ezért nem tudok napirendre térni afölött, hogy a közemberek mennyire nem képesek felismerni az összefüggéseket. Az USA-ból származó havi bontás szerint már megint, sokadjára is az van, hogy az amerikai állampolgárok…..
-JzK-
2026.02.19 10:38:35
-JzK-
2026.02.20 19:40:02
Gondolkodtam, hogy írok a témáról egy hosszabb cikket, de egyelőre még jegelem az ötletet, csak annyit szeretnék a nagyérdemű elé tárni, hogy a nyilvánosságra hozott emailek egyikében Epstein azt írja Peter Thielnek, hogy a Rothschildokat képviseli. Nem mellesleg a Rothschild név 83 alkalommal…..
-JzK-
2026.02.14 00:15:07
Ugye nem kell sokat bizonygatni, hogy a "görbe" és a "görbít" szavak egy tőről fakadnak, csak a ragozásban térnek el - így ha valaki azt állítaná, hogy a görbe szót a magyar nyelv a szláv grkeb (=aszott) szóból vette (ezt most csak hasraütésből fantáziálom a példa kedvéért, ne keressétek semmilyen…..
-JzK-
2026.02.02 15:52:18
@Deansdale:
Értem, mit akarsz számon kérni, csak közben több helyen összecsúszik nálad az, hogy mit LEHET bizonyítani a 9–10. századról, és mit KELL bizonyítani ahhoz, hogy egy nyelvet besoroljunk egy nyelvcsaládba. A történeti nyelvészetben a „kumulatív bizonyítás” nem valami MTA-s kiváltság, hanem pont az a minimum, ami megkülönbözteti a komoly modellt az „érzésre így volt” típusú narratívától: rendszeres hangmegfelelések, morfológiai párhuzamok, és ezekre épülő rekonstrukciók egymást ellenőrzik. Ha te ugyanígy kumulatívnak nevezel egy alternatív csomagot, akkor ugyanazt a mércét kell rá is rátenned: mutasd meg ugyanazzal a szigortartással, hogy nemcsak tematikus szóhalmazok vannak, hanem ugyanúgy végigvihető, szabályos megfelelésrendszer, ami előre jelez új egyezéseket, és közben a kölcsönzésrétegeket sem mossa el. A „szóbokor a középpontban a legkiterjedtebb, tehát onnan sugárzott szét” nem ilyen: ez legfeljebb egy ötlet, de nem egy ellenőrzött mechanizmus. A „kiterjedtség” függ attól is, mennyire produktív a szóalkotás az adott nyelvben, mennyire dokumentált, milyen jelentéskiterjesztések történtek, és attól is, hogy ugyanabban a mezőben mennyi a későbbi jövevény, ami utólag belesimul egy mintába. Ebből önmagában nem kapsz iránytűt.
A „nyelv és genetika független” nálad nem szalmabáb úgy, ahogy te állítod, mert te ténylegesen genetikai intuícióból vezetsz le nyelvi valószínűséget: azt mondod, hogy „genetikailag a Kárpát-medencéhez kötődünk, a finnugorokhoz nem, tehát látványos bizonyítás kell, hogy mégis hogy lett uráli nyelvünk”. Ez már eleve egy nyelv → gén megfeleltetésre épülő elvárás: ha nincs „finnugor gén”, akkor gyanús a „finnugor nyelv”. Ezt a logikai csúszást kell kiszedni, különben mindig oda jutsz, hogy „nem látom, tehát nincs”. A nyelvterjedés simán mehet úgy, hogy egy nyelv fennmarad, miközben a hordozó populáció genetikai képe erősen átkeveredik; ez nem mentőszöveg, hanem a nyelvcsere és a nyelvfenntartás alapdinamikája.
A „van-e konkrét bizonyíték arra, hogy a honfoglalók finnugorul beszéltek?” kérdésben ráadásul már a megfogalmazás is félrevisz. „Finnugorul” nem egy konkrét beszélt nyelv volt 895-ben; amit komolyan állítanak, az az, hogy a honfoglaló elit (és a velük érkező csoportok magja) egy korai magyar nyelvállapotot beszélt, és ennek a nyelvállapotnak a szerkezete és örökölt alapszókincse uráli rokonsági mintázatba illeszkedik. A 9–10. századból nem várhatsz hangfelvételt vagy komplett magyar szövegkorpuszt; viszont van két nagyon kemény típusú közvetett bizonyíték, amit nem tudsz kikerülni anélkül, hogy a teljes történeti nyelvészetet kidobnád. Az egyik az, hogy a legkorábbi magyar nyelvemlékek (például a 11. századi Tihanyi alapítólevél szórványai és a 12. század végi Halotti beszéd) már ugyanazokat a mélyen beágyazott, uráli típusú morfológiai és hangtani szervezőelveket mutatják, amelyek nem „összeszedett” mozaikok, hanem egy stabilan működő nyelvrendszer lenyomatai. A másik az összehasonlító módszer: nem az történik, hogy „kitalálnak egy finnugor ősnyelvet a magyarból”, hanem több uráli ág (köztük egymástól nagyon távoli nyelvek) rendszeres megfeleléseiből rekonstruálnak, és ebbe illesztik be a magyart mint egy adatpontot; a hangmegfelelések és morfológiai párhuzamok nem ad hoc „hasonlítgatások”, hanem szabályos sorozatok. Ha te ezt körkörösnek nevezed, akkor valójában a rekonstrukció mint eljárás nem elfogadható – csak akkor ezt mondd ki, mert különben úgy tűnik, mintha elfogadnád a módszert, csak a magyarra nem szeretnéd alkalmazni.
A „hun gyökerű kultúra” érvednél pedig összekevered a kulturális övezetet a nyelvi leszármazással. A sztyeppei nomád kultúraelemek (lovas életmód, fegyverzet, díszítések, temetkezési divatok) nagyon könnyen terjednek presztízs és szövetségi hálók mentén nyelveken át. Attól, hogy a honfoglalók „sztyeppei” csomaggal érkeznek, még nem következik, hogy a nyelvüknek is ugyanabból a nyelvcsaládból kell jönnie, mint a kulturális mintáknak. Ha ezt a kényszert beépíted, akkor a történelem felét „LOL”-lal kellene elintézned, mert rengeteg nép vett át komplett elitkultúrát úgy, hogy a nyelve nem azonos eredetű az átadóéval.
Értem, mit akarsz számon kérni, csak közben több helyen összecsúszik nálad az, hogy mit LEHET bizonyítani a 9–10. századról, és mit KELL bizonyítani ahhoz, hogy egy nyelvet besoroljunk egy nyelvcsaládba. A történeti nyelvészetben a „kumulatív bizonyítás” nem valami MTA-s kiváltság, hanem pont az a minimum, ami megkülönbözteti a komoly modellt az „érzésre így volt” típusú narratívától: rendszeres hangmegfelelések, morfológiai párhuzamok, és ezekre épülő rekonstrukciók egymást ellenőrzik. Ha te ugyanígy kumulatívnak nevezel egy alternatív csomagot, akkor ugyanazt a mércét kell rá is rátenned: mutasd meg ugyanazzal a szigortartással, hogy nemcsak tematikus szóhalmazok vannak, hanem ugyanúgy végigvihető, szabályos megfelelésrendszer, ami előre jelez új egyezéseket, és közben a kölcsönzésrétegeket sem mossa el. A „szóbokor a középpontban a legkiterjedtebb, tehát onnan sugárzott szét” nem ilyen: ez legfeljebb egy ötlet, de nem egy ellenőrzött mechanizmus. A „kiterjedtség” függ attól is, mennyire produktív a szóalkotás az adott nyelvben, mennyire dokumentált, milyen jelentéskiterjesztések történtek, és attól is, hogy ugyanabban a mezőben mennyi a későbbi jövevény, ami utólag belesimul egy mintába. Ebből önmagában nem kapsz iránytűt.
A „nyelv és genetika független” nálad nem szalmabáb úgy, ahogy te állítod, mert te ténylegesen genetikai intuícióból vezetsz le nyelvi valószínűséget: azt mondod, hogy „genetikailag a Kárpát-medencéhez kötődünk, a finnugorokhoz nem, tehát látványos bizonyítás kell, hogy mégis hogy lett uráli nyelvünk”. Ez már eleve egy nyelv → gén megfeleltetésre épülő elvárás: ha nincs „finnugor gén”, akkor gyanús a „finnugor nyelv”. Ezt a logikai csúszást kell kiszedni, különben mindig oda jutsz, hogy „nem látom, tehát nincs”. A nyelvterjedés simán mehet úgy, hogy egy nyelv fennmarad, miközben a hordozó populáció genetikai képe erősen átkeveredik; ez nem mentőszöveg, hanem a nyelvcsere és a nyelvfenntartás alapdinamikája.
A „van-e konkrét bizonyíték arra, hogy a honfoglalók finnugorul beszéltek?” kérdésben ráadásul már a megfogalmazás is félrevisz. „Finnugorul” nem egy konkrét beszélt nyelv volt 895-ben; amit komolyan állítanak, az az, hogy a honfoglaló elit (és a velük érkező csoportok magja) egy korai magyar nyelvállapotot beszélt, és ennek a nyelvállapotnak a szerkezete és örökölt alapszókincse uráli rokonsági mintázatba illeszkedik. A 9–10. századból nem várhatsz hangfelvételt vagy komplett magyar szövegkorpuszt; viszont van két nagyon kemény típusú közvetett bizonyíték, amit nem tudsz kikerülni anélkül, hogy a teljes történeti nyelvészetet kidobnád. Az egyik az, hogy a legkorábbi magyar nyelvemlékek (például a 11. századi Tihanyi alapítólevél szórványai és a 12. század végi Halotti beszéd) már ugyanazokat a mélyen beágyazott, uráli típusú morfológiai és hangtani szervezőelveket mutatják, amelyek nem „összeszedett” mozaikok, hanem egy stabilan működő nyelvrendszer lenyomatai. A másik az összehasonlító módszer: nem az történik, hogy „kitalálnak egy finnugor ősnyelvet a magyarból”, hanem több uráli ág (köztük egymástól nagyon távoli nyelvek) rendszeres megfeleléseiből rekonstruálnak, és ebbe illesztik be a magyart mint egy adatpontot; a hangmegfelelések és morfológiai párhuzamok nem ad hoc „hasonlítgatások”, hanem szabályos sorozatok. Ha te ezt körkörösnek nevezed, akkor valójában a rekonstrukció mint eljárás nem elfogadható – csak akkor ezt mondd ki, mert különben úgy tűnik, mintha elfogadnád a módszert, csak a magyarra nem szeretnéd alkalmazni.
A „hun gyökerű kultúra” érvednél pedig összekevered a kulturális övezetet a nyelvi leszármazással. A sztyeppei nomád kultúraelemek (lovas életmód, fegyverzet, díszítések, temetkezési divatok) nagyon könnyen terjednek presztízs és szövetségi hálók mentén nyelveken át. Attól, hogy a honfoglalók „sztyeppei” csomaggal érkeznek, még nem következik, hogy a nyelvüknek is ugyanabból a nyelvcsaládból kell jönnie, mint a kulturális mintáknak. Ha ezt a kényszert beépíted, akkor a történelem felét „LOL”-lal kellene elintézned, mert rengeteg nép vett át komplett elitkultúrát úgy, hogy a nyelve nem azonos eredetű az átadóéval.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz

www.telegraph.co.uk/family/relationships/my-teenage-affair-with-an-older-man-still-haunts-me-today/