Regisztráció Blogot indítok
Adatok
SolymosD

0 bejegyzést írt és 106 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Amilyennek én képzelek egy driftedzést a Hangyásszal:   Amilyennek Scarlett Johansson képzel egy driftedzést a Hangyásszal:  Amilyennek anyám képzel egy driftedzést a Hangyásszal: És amilyen egy igazi driftedzés a Hangyásszal: A főnixek már csak…..
Hetek hősies nemalvása után végre összeállt a Hangyász héja a TC standján. Nagyon jó érzés, hogy ilyen sokan szeretitek. Hosszú lesz még az út, mire autó épül alá, pláne, ha úgy megy, mint eddig. Legalább 200 embernek válaszoltam eddig mosolyogva a "mikor lesz már…..
SolymosD 2011.04.17 19:18:27
Bernáth Milán és a Turbometal srácok küldték el nekünk saját videójukat pár napja. Talán a véleményünkre voltak kíváncsiak vagy tanácsainkat kérték, nem emlékszem pontosan. Nekünk azonban támadt egy ötletünk, amit meg is osztottunk velük: mi lenne, ha saját kritikusainkat…..
SolymosD 2011.04.07 21:15:16
  Talán olvasták Alfám történetét, a csodaszép, minden porcikájában csábító, V6-os 166-os sztoriját. Lehet, azt is, hogyan sikerült visszaszereznem vételárát a morálisan kissé ingoványos neppertől. Nem kezdenék hosszú fejtegetésbe arról, miként és hogyan jutottam el…..
SolymosD 2011.04.05 10:28:47
@Herman: szerintem azért a luxuskocsi nem 100e ft-os kiadásoknál kezdődik... az a baj a magyar luxusnak tartja karbantartani az autóját... az autó drága, a legolcsóbb is elkéri az évi 100e körüli szervizt, ha nem akkor majd később többet, mert akkor el van spórolva belőle.. ami meg új ugye ott ennek többszöröse az értékvesztése...

a luxus ott kezdődik ha, egy suzuki áráért veszel 4 gumit amit 3 hét alatt el is használsz, az autódon..
Belsőség Gyulavitéz, a puhapöcs 2011.03.15 07:50:00
Sportautó-szakírónk erősen gondolkozik rajta, hogy emblematikus sportkocsiját eladja. Elképzelhető, hogy Swift lesz az Integrából. Vélemények az azonos című írásunkról...
Belsőség A paraszt mattot ad 2011.02.02 14:00:00
Etele (a grafikusunk volt egészen mostanáig) tanulságos kis fotót lőtt búcsúzóul, itt, az irodánk előtt. Igazából ennyi hely ritkán van errefelé, csakis hétvégén, de ez még önmagában nem ok arra, hogy valaki így parkoljon. Mármint, ahogy a volvós beállt.Ez még hétvégén is…..
Az úgy kezdődött, hogy kimentem a Driftgarage-ba, közösen feltalálni a bukócsövet. Mindjárt kész a gyerek, nem ölhetem meg magam, mielőtt meg tudná nézni apa vén verseny-Datsunját rendesen. Íme a mozgókép: És egy halk szusszanással kiengedtük a súlyos nördség…..
SolymosD 2011.02.02 10:13:46
Belsőség Autót vettem 2011.01.22 08:00:00
És itt akár véget is érhetne mai posztunk, ahogyan véget is fog, ezzel a két szóval, valamikor, több ezer karakterrel később. Valójában - ha egy szerencsésebb, kevésbé korrupt és gazdagabb, saját tulajdonukkal jobban törődő emberekkel teli országban játszódik a történet -…..
SolymosD 2011.01.22 19:29:59
@foolproof: zerintem a nők nem szeretik a hosszú, nem látható fenekü autókat:)

Ismertem olyat aki vett magának egy GTV-t és folyton lenyúlta az asszony:D

De olyat is aki meg 166-al jár és Asszonynak meg van egy kombi 156, ez megoldható.

A kis autó meg városban ideális.
SolymosD 2011.01.22 20:32:06
@Gyurma73: szerintem az alu akkor sem rohad ha törik:)

de ugye mivel nyilván való hogy a gyári korrózióvédő bevonatra gondolt, ami nem alu, ezért te sem tudod miről beszélsz, de trollkodni tudsz:)
Barcelona előtt kétszáz kilométerrel tragikus hirtelenséggel megszűnt a fehér Charade hajtása. Egyszer csak felpörgött a motor, és eltűnt a nyomaték. Először a váltóra gyanakodtunk, mert már reggel óta volt némi olajcsöpögésünk, de úgy tűnik, a kuplung lesz az. Hajnali…..
SolymosD 2011.01.17 14:15:47
Tegnapi posztunkra reagálva küldött nekem PaOntan olvasónk egy cseh linket, melyre kattintva egy cikk olvasható az Aston Martin Supersportról, a kész csodáról. A hír ugyan nem volt friss, annak idején - augusztusban - mi is lehoztuk, ahogy a világ összes autós portálja. Hoppá! Hiszen…..
Belsőség A kút neve: Dezső 2010.11.21 08:45:00
Aki veteránautó felújításába kezd, annak többé nincs szüksége más szenvedélyre. Egy ilyen hobbi garantáltan száműzi a nőket, a piát, a kaszinót, a drogozást, a számítógép-függőséget az ember életéből. A tisztességes restaurálás tisztára nyalja a családi kasszát…..
SolymosD 2010.11.22 16:32:21
Tisztelt Csikós Úr!

Nagy izgalommal olvastam a korábbi, és a legelső beszámolókat is e Ponton sztoriról. (Illetve nagyon kedvelem cikkeit) Én is drukkoltam és én is részese voltam azoknak akik el akarták hinni, hogy van ilyen, hogy megvalósul egy álom, és azóta is érdeklődve kísérem a kalandokat.

DE

Engedje meg hogy leírjam a jelenlegi helyzetről a véleményemet: Látható hogy az autó sok mindenen ment keresztül, azonban valamiféle okból mégis egészen egyben maradt. Viszont az utóbbi időben sok gányolás és, buta restaurálási kísérlet folytán egy rakás szerencsétlenség lett a végeredmény.

EZT vagy lenyeli az ember, és megeszi azt a bizonyos karéj kenyeret, vagy gondol egy merészet mint akkor amikor nekiindultak a 4000km-nek. Eleve is két lehetőség volt, ez most sincs máshogy.

1: teljes restaurálás, pénzhegyek, és ezzel meg is szűnik létezni ez az autó, csak egy tárgy lesz. "csipkés terítő egy TV tetején"

1b: részleges, szerintem az szopóág, a jelen helyzetből kiindulva. Eránál működik mert az használati tárgy de Dezső, szerintem kicsit régi ahhoz.

2: Most hogy szét van szedve, és látható hogy az eredeti állapot visszaállítása egy vagyon, el lehetne rajta gondolkozni, biztos hogy veterán autónak kell lennie ennek az autónak vagy van más lehetőség is?

Én személy szerint ha rajtam múlna most küldeném a FOOSE művekbe, mert ennél gányabb már nem lehet a helyzet.

De ha maradunk a magyar realitásoknál, szerintem át kéne építeni egy olcsón fenntartható hobbi autóvá, jobb és olcsóbb futóművel, eredeti hangulatot idéző belsővel, szép fényezéssel, egy jó és ideális motorral.

A sok lomot meg ami kijön belőle, jó pénzért el lehetne adni, és a teljes restaurálás összegének töredékéből, az eredeti hangulatot árasztó de mai működő képes kellemes és vagány járgányt lehetne belőle varázsolni. Akár egy szép felni, pici ültetés, én el tudnám így képzelni, pont annyi "dögöt" tenni bele hogy ne legyen esetlen teve, és annyiban a realitásokon belül maradni hogy nem egy 5000ccm V8 hanem valami jó, de takarékos motor kerülne bele.

Én ezt ugyan csak grafikai oldalról tudom megközelíteni de egy látványt el tudnék hozzá készíteni, ha érdekli a lehetőség kérem keressen fel, szívesen járulnék hozzá hogy a Ponty jövőre már guruljon!

Üdvözlettel: Sólymos Dávid
www.sd.proterra.hu
SolymosD 2010.11.22 21:38:06
@Csikós Zsolt:

Faragjunk a pontyból Dragstert:D Kaphatna egy AMG motort:D

A papír kérdéshez nem tudok mit hozzáfűzni:( Megoldás van, nem tudom én is mit fogok csinálni ha veszem a köv. autómat. Ha idehaza nem találok olyan állapotút ami megfelel, akkor ki fogok fizetni sokszázezer ft-ot azért hogy ne egy visszatekert, rommá tört, kivéreztett darabot vehessek? Hát lehet hogy igen, de lehet hogy nem..

Én most abból az irányból közelíteném meg de kizárólag pozitív hozzáállással. Hogy mi lenne a rendeltetése a Dezső úrnak: nem patika, de használható, élmény autó. (Itt az élmény szó nem NSX szerűen értendő, jé annak is német rednszáma van:D) Szóval amolyan Csikós élmény autó, illatok, tapintások, megcsillanások.

De tegyük hozzá az élményhez a gondtalan-élmény szót, mondjuk úgy mint a 190D-nél, hogy nem nagyon kell bütykölni, csak megy. Mekkora érzés lenne nap mint nap egy Ponty-al tekeregni a városban, ha épp úgy hozza a kedv? De úgy hogy tudja az ember ha széthullik a futómű, emberi áron van másik, ha fék kell az fog. Belül fűt, kívül szép, elől rotyog, hátul hajt.

És egy szóval sem mondtam hogy malomkerék méretű krómfelnik kellenek:D Csak valami korhű jellegű, de picit szebb, és lehetőleg alapméretes gumit használó, ami alatt mondjuk elfér négy tárcsafék.

És mindezt ha sikerülne megcsinálni az biztos hogy nem az a Dezső lenne ami hazafele az eszevesztett Svéd által lett farpofán haraptatva. De nem is az amelyik kilehelte a lelkét fél úton, és nem is az amelyikről a szabadulni vágyó gazda azt állította felújatott..
Az biztos hogy ezt az autót alaposan meg kell renoválni, csak kérdés hogy egy végeláthatatlan ebay bújás és pénz belelapátolás, vagy valami kellemes élménydús használati tárgy lenne-e a végeredmény, mint ami eredetileg is volt a cél.

Azt nem tudom melyik futómű passzolna, milyen motor lenne az ideális, és mennyi lenne összerakni, de az hogy jön megy és használható akkor amikor akarja az ember az szimpi.

Nekem ez jut most eszembe róla:)
Végre megérkezett a tarifatáblázat, nem kell tovább találgatni. A pesszimistáknak nem lett igazuk: úgy tűnik, senkinek sem kell többet fizetnie jövőre a kötelezőért, még a kisköbcentis turbósoknak sem. Öt példa alapján megnéztük, hogyan változtak a díjak az eddigi…..
Belsőség Cascóra mehet? 2010.10.04 14:12:00
Reggel fővárosunk felé hatoltam éppen, mikor a rádió bemondta a Nap Autóshírét:Félmilliárdos autót tört össze egy német az autópályánBerlin, 2010. október 4., hétfő (MTI) - Egy közel félmilliárd forint értékű szupersportkocsit tört össze Németországban egy autós, aki…..
Valójában mindent megtudhatott, ha sikerült végignéznie mai Totalcar-mozinkat, van azonban valami, ami nyomja a lelkem, engedtessék meg, hogy elmondjam. Az Origós Gulyás Petivel bandukoltunk az autó felé (hivatalosan mi ketten vettünk részt a rekordkísérletben), reménykedve, hogy az…..
Belsőség Úgyis az autó dönt 2010.07.21 05:00:00
Hogy milyen jármű hozza ki belőlem a legellenszenvesebb köcsögöt? Na, vajon mi? Vélemények az azonos című írásunkról...
SolymosD 2010.07.22 10:23:11
ez mekkora jó írás:D

És tényleg, én is elég rendszeresen cserélgetek 3 autót, és teljesen így van, mondjuk kettő belőle elég hasonló karakterű (ami persze nem igaz, mert az egyik egy családi szedán, a másik egy nagyon nem-sport kombi, a harmadik egy kifejezetten a táplálék lánc alján helyet foglaló városi csettegő)

1: saját sportos szedán, igazából pályázásra tartom, hogy ne kelljen kisorolni állandóan a magukat az élet császárainak tartó übervágnesek elől, nem értnek útól csak ha engedem vagy elfogy az 5. sebesség de a nagy részének végevan 200 nál szóval sok veszél nem fenyeget, de mérlegelni meg tudok, van olyan hogy felesleges harcolni:) viszont annyi erő van benne hogy ott és, azokkal és annyival megyek amennyivel én akarok.

2: családi kombi, ebben is van valamennyi erő, bár az automata, és a német jótékony butaság sokat ront az élvezeti faktorán, vagyis nincs.

3: a kicsike, ez városban dugózni jó, egyszer mentem vele pályán nem fogok többet:D

és mindben máshogy viselkedek:

1. autó besorolás: egyet vissza még beférek a sor végén, ezzel amúgy nem szoktam visszaélni, de szinte elvárják egyesek... néha fárasztó, néha szórakoztató hogy mindenki reagál a forgalomban a jelenlétemre, öregedik már de amíg meg tuti megtartom igazából egy 2 literes benzines ami elvan 7 literből, vagy városban sem eszik 10-nél többet, a mai dízelek sem jobbak csak drágábbak, ez meg ráadásul benzines...:)

2. autó jótékony buta kombi, ez sem zabál sokat, de azért lép ha kell, lehet vele haladni de nem kommunikál velem csak teszi a dolgát mind egy mosónő:D céges kiruccanásokra alkalmas:D
(itt jegyezném meg egyszer megadta magát a termosztátja ezért utána kellett menjek a saját szedánommal (még az M3-as bevezetőn tartott a csapat) a bajbajutottakat kellett hogy eljuttassam vidékre, na annyi visongó asszonyt hátulról, még nem hallottam, mint hogy itt az Eger tábla itt kell lefordulni...:D mert épp egy skoda superb reagált rám, vagy én rá.. hogy miért nem ér utól pedig már 2km-ről villogott:P tévedés...

3. autó Budpesti mindennapok, megcsináltuk ezt is, normálisan néz ki, van rajta kerék meg fény, néha össze is fut egy egy suzukinak a nyál a szájában, és próbálkozik lámpánál, de én csak röhögök, hogy minek...:D ez nem arra való, előzhetnek, menjenek nyugodtan a forgalom tempóját tartja minden probléma nélkül, de 60 után lelassulnak a dolgok. Szóval nyugalomterápia, abszolult veszélyérzet nélkül mert ha történik valami veszek másik kettőt, így nem rágom a körmöm mint aki az egyetlen családi autót nyúzza nap mint nap.

És akkor a három autó:

1: Alfa 155 (2.0TS jófajta már 5 éve hű társam, jó kis igergyrtyás motor, vezérlés módosítóval, túl a 230e km-en gyári fényében)
2: VW Passat 1.9PDTDI tiptronic (a bégető, pamacsköpő)
3: Fiat Punto (Vérpuntó 55s:D OZ F1 felni csak a móka kedvéért:D asszon szereti, én is mert egyszerű, és városban eszik annyit mint az Alfa országúton, ideális BKV helyettesítő:P)
SolymosD 2010.07.22 10:26:09
Most, az esőverte szerkesztőségben ülve éppen eszembe jutott, mekkora mázlijuk is volt a rendezőknek a múlt hétvégi AlfaCity100 találkozóval. Mintha a Jóisten is kegyeibe fogadta volna a tisztaszívű alfásokat: hétágra sütött a nap, kellemes szellő fújdogált. A komáromi…..
SolymosD 2010.06.06 15:06:03
@Abszorpciós diverzifikáció: te már most az élet császára vagy:D:D:D
SolymosD 2010.06.07 14:52:26
@dr. Közbiztonság Szilárd: tippelhetek 1.6 D golf? :D

Jut eszembe erről egy vicc: 86-ban minden vágyam egy golf volt és 60/hó, most 2010-et írunk és mindkettő megvan:D:D:D

És így szép a világ, lehet itt pufogni, de ha olyan boldog lennél jelenleg, akkor bizonyára csöndben örülnél nem itt szitkozódnál? Talált?:D

Kéem kaccsolja ki:)
„Nem minden arany, ami fénylik” - akartam a címet adni, aztán eszembe jutott egy jobb, a „Szopás Baloccóban”, de végül nem vitt egyikre se rá a lélek. Olyan csodás volt ez az egész meghívás, hogy idióta címmel nem akartam elrontani az emlékét. Meg unprofi…..
Belsőség Ez egyre jobban hangzik 2010.04.26 17:30:00
Újabban nagy divat lett az autóiparban a különféle évfordulók hangzatos, nagy csinnadrattával beharangozott ünneplése. Persze aki kicsit is járatos az autóipar történelmében, az csak elhúzza a száját. Az Audi - persze - száz éves, na jó, oké, fogadjuk el, de a Peugeot 200 éve…..
A svéd, német és francia után mi következhet? Eltalálták, az olasz. Az olasz, amelyik a nyolcvanas években még olyan volt, amilyennek ma is szeretné látni minden, tisztaszívű rajongója. Az elérhető doboz, ami kereket adott az összes olyan sofőr alá, akik nem szerették a német…..