Adatok
lrs
0 bejegyzést írt és 32 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Sajnos ez egy dögunalmas autó. Már tépem a hajam (fejbőröm), hogy miért nem valami eseménydúsabb 123-ast, egy igazán lélegzetelállító sztorikkal kecsegtető 124-est, vagy legalább egy hébe-hóba fejtörést okozó Pandát vettem e kerekekre tett, zöld színű agyhalál…..
Számolj tízig, mielőtt ajánlatot teszel. Oké, most számolj még tízig. Alkudj keményen. Még keményebben. Rendben van, tedd el a pénzt, menj haza. Okosan döntöttél.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Magyarország elbukta a tél ellen vívott harcot: a vidéki úthálózat állapota sok térségben siralmas.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
lrs
2013.04.03 09:28:39
mindig mosolyogtam ( kínomban )amikor láttam a lapátos ( megütögetjük és kész... ) hideg aszfaltos kátyú javítást....
De aztán olvastam a hideg aszfalt felhasználását bemutató GYÁRTÓI tájékoztatót, technológiai leírást, - 2. bekezdés: aszfalt lapáttal való ütögetése, autókerékkel való megtaposása
Ehhez már nem igazán tudok hozzáfűzni semmit...
www.kemikalrt.hu/public/dokumentumok/Excel-Starex-Hidegaszfalt-termekismerteto.pdf
De aztán olvastam a hideg aszfalt felhasználását bemutató GYÁRTÓI tájékoztatót, technológiai leírást, - 2. bekezdés: aszfalt lapáttal való ütögetése, autókerékkel való megtaposása
Ehhez már nem igazán tudok hozzáfűzni semmit...
www.kemikalrt.hu/public/dokumentumok/Excel-Starex-Hidegaszfalt-termekismerteto.pdf
Mint a rossz lelkiismeret, úgy üldöz engem a Puch. Ez az autó a legsötétebb lelkiismeretem fizikai megtestesítője. Egyetlen szerencsém vele - oly régóta lohol a nyomomban, hogy alig kellett ráköltenem. Nem viccelek, valamennyi közül a legelfeledettebb, legmellőzöttebb, ugyanakkor…..
Aki használja az autóját, ne gondolja, hogy ötvennél kevesebből kijön. Ha még mindig azt hiszi, kezdje el írni, és majd beszélünk egy hónap múlva.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
lrs
2012.12.12 12:22:42
@Solarina:
Egyetértek. A közlekedési költségek brutálisak a keresetekhez viszonyítva ( amortizáció nélkül is )
Csak azt próbáltam volna elmondani, hogy vidéken az autó sajnos nem opcionális az esetek többségében. Nincs alternatíva, vagy ha van az a bicikli meg a gyaloglás.
Ez szerintem nem hasonlítható össze a dugóban kerékpárral megyek mert....- mert ez az esetek többségében az egyén választása a saját jól indokolható szempontjai miatt.
Egyetértek. A közlekedési költségek brutálisak a keresetekhez viszonyítva ( amortizáció nélkül is )
Csak azt próbáltam volna elmondani, hogy vidéken az autó sajnos nem opcionális az esetek többségében. Nincs alternatíva, vagy ha van az a bicikli meg a gyaloglás.
Ez szerintem nem hasonlítható össze a dugóban kerékpárral megyek mert....- mert ez az esetek többségében az egyén választása a saját jól indokolható szempontjai miatt.
Titkos tipp? Tuti vétel? Kétliteres vagy 2.2-es turbódízellel, ismert előélettel bátran bele lehet vágni, ajánlja a guru, szeretik a tulajdonosok és ha ön meg tud békélni a tudattal, hogy egy Fordban ül és a közlekedést nem kihívásként, hanem szükségszerűségként…..
Miért égett porrá az Astra? Miért nem használták a modern technikát az oltáshoz? Miért gyulladt ki a többi autó? Ilyenkor is fizet a biztosító?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
lrs
2012.10.11 16:02:17
@lrs: macsaalom= macskaalom
Piros zacskó várt szombaton az XR2-n. Egy pillanatra hátra is hőköltem. Mi van, már a külvárosban is bevezették a fizetős parkolást? Képtelenség.
Ahogy ráncolt homlokkal kihúzom a papírost, még csúnyább szó üti meg a szemem: idézés. Kellett pár másodperc, amíg…..
Kilakatolva pöpecre, lefényezve vakítóra, futóművek felújítva, motor, váltó, diffi csekkolva – innentől már csak egy nagyra méretezett legó az egész, egy-két napnyi munkával már készen is lesz, gondolhatta volna bárki a Ponton-projektről a legutóbbi, júliusi poszt…..
Fent a város szélén, a hegyen lakom, és télen csúszik az út. A Nissan Navara milyen jó lesz nekem. Vagy nem.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
lrs
2012.09.13 17:18:37
Én azt gondolom, hogy egy tapasztalt vezetővel elsőkerékhajtás, téligumi + hólánc (ha kell) elmegy addig mint bármelyik 4x4 es személy kocsi.
Ahol a fenti kombináció nem jó ott a normál szgk. már sérülni fog szerintem, akár 4x4-es akár nem. Szerintem egy SUV csak arra jó, hogy ott hólánc szerelést megspórolja az ember, egy sima első kerekeshez képest.Terepre hagyományos vágású 4x4-es a jó melyek közös jellemzője, hogy felezővel rendelkezik - legyen bármilyen gyártmányú.
Örök igazság : A terepjáró arra jó , hogy ott akadjunk el vele, ahová más autóval el sem jutottunk volna... :)
Egy kis különbség :)
auto.indavideo.hu/video/BMW_X5_vs_Oreg_Land_Rover
Ahol a fenti kombináció nem jó ott a normál szgk. már sérülni fog szerintem, akár 4x4-es akár nem. Szerintem egy SUV csak arra jó, hogy ott hólánc szerelést megspórolja az ember, egy sima első kerekeshez képest.Terepre hagyományos vágású 4x4-es a jó melyek közös jellemzője, hogy felezővel rendelkezik - legyen bármilyen gyártmányú.
Örök igazság : A terepjáró arra jó , hogy ott akadjunk el vele, ahová más autóval el sem jutottunk volna... :)
Egy kis különbség :)
auto.indavideo.hu/video/BMW_X5_vs_Oreg_Land_Rover
lrs
2012.09.18 14:40:53
@Rocko-:
kicsit megkésve :)
Mert nincs felező csak rövid 1 + egyéb technikai tükrökkel elboldogul egy ideig ( főként a fék használatot értem rajta, lejtmenet vezérlés, dif zár szempontból).
Gumi sincs "normális" rajta tehát magas és keskeny. pl 7,5x16 vagy közeli.
De itt ( SUV ) nem is cél szerintem.
Arra jó amire átlagfelhasználónak kell, havas úton, laza talajon hétköznapi sofőr számára is biztonsággal vezethető.
Itt jön be, hogy hólánccal bármilyen elsőkeres elmegy pont úgy.
A hiba ott van amikor a tulaj ezt nem veszi figyelembe.
Érdemes megnézmi szerintem, hogy az első havas napok alatt elég rendesen látni árokban 4x4-es szgk-t.
kicsit megkésve :)
Mert nincs felező csak rövid 1 + egyéb technikai tükrökkel elboldogul egy ideig ( főként a fék használatot értem rajta, lejtmenet vezérlés, dif zár szempontból).
Gumi sincs "normális" rajta tehát magas és keskeny. pl 7,5x16 vagy közeli.
De itt ( SUV ) nem is cél szerintem.
Arra jó amire átlagfelhasználónak kell, havas úton, laza talajon hétköznapi sofőr számára is biztonsággal vezethető.
Itt jön be, hogy hólánccal bármilyen elsőkeres elmegy pont úgy.
A hiba ott van amikor a tulaj ezt nem veszi figyelembe.
Érdemes megnézmi szerintem, hogy az első havas napok alatt elég rendesen látni árokban 4x4-es szgk-t.
Ha úgy vesszük, negyven éve ismerem ezt az autót. És most már az enyém. De ez még semmi, van egy ok, ami miatt végtelenül sokat jelent nekem.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
lrs
2012.07.15 21:31:01
Hát ezt is megértük. Családunk mindenkori biztos tartóoszlopa, a feleségem 190-es Mercije, máshogyan mondva - az „újautónk” is megérte a félmillió kilométert. 432 ezerrel vettük 2006 márciusában, tehát mi tettük bele a gyűjtemény közel egyhatodát. Így nézett ki…..
Richelieu jó szokása szerint alapos körítést adott aktuális történetének, aki nem szereti a hosszú előjátékot, az bele se fogjon. Tulajdonképpen nem történt semmi olyan, amiből bárkinek bármi baja lett volna, csupán csak egy kérést intézett egy ismeretlen nőhöz, aki úgy…..
Dél-európai országokban jellemző, hogy ott is megoldják az előzést, ahol jönnek szembe, mert mindenki lehúzódik és középen elfér egy harmadik autó. Pocak megtapasztalta milyen ez, de nem külföldön, hanem itthon a 85-ös főúton. Hogy ebben a szituációban ki hibázott, az…..
Három hete, egy eső után született meg a XVI. kerületben a gödör. A gödör azóta lehetőségeihez mérten szépen növekszik. Éppen a kerékpárút közepén. Az elmúlt három hétben több vihar is végig söpört a városon, mindegyik mélyített egy kicsit a Veres Péter út mellett…..
Nincs már ordító Weber karbi, nincs már hörgő kipufogó, az autót már nem vezetni kell, hanem utazni benne. 8 légzsák, övfeszítő, biztonságosabb, mint az anyaméh. Vajon jó irányba megy a fejlesztés?Szerintem egyáltalán nem.Nem vagyok a műszaki fejlesztés ellenzője, sőt. Én…..
lrs
2011.02.01 10:18:23
Jó írás, és sajnos teljesen jogosak a felvetései.
Visszaemlékezve a '70-'80 as években a jövőbe mutató autók ( A jövő autója 2000- ben :) mind a kis méretű motorról és alacsony tömegről szóltak.
Ámbár az azokat tervező mérnökök még a múlt században nevelkedtek:)
Szerintem a Smart az egyedüli olyan jármű amelyet jelenleg irány mutatónak lehet mondani.
Továbbá remélem, hogy az alábbi jármű meg fog valósulni :
www.gordonmurraydesign.com
A cikkhez hozzá tenném az autós újságírók, felelősségét is a történetben. Hiszen akarva -akaratlanul is jelentősen befolyásolják a vásárlói elvárásokat.
Mert tisztelet a kivételnek de a tesztjeiket olvasva, az öreg 28 lovas Citroen cv2-esnek a motorja még arra sem elegendő teljesítményű, hogy a generátort megforgassa.
Visszaemlékezve a '70-'80 as években a jövőbe mutató autók ( A jövő autója 2000- ben :) mind a kis méretű motorról és alacsony tömegről szóltak.
Ámbár az azokat tervező mérnökök még a múlt században nevelkedtek:)
Szerintem a Smart az egyedüli olyan jármű amelyet jelenleg irány mutatónak lehet mondani.
Továbbá remélem, hogy az alábbi jármű meg fog valósulni :
www.gordonmurraydesign.com
A cikkhez hozzá tenném az autós újságírók, felelősségét is a történetben. Hiszen akarva -akaratlanul is jelentősen befolyásolják a vásárlói elvárásokat.
Mert tisztelet a kivételnek de a tesztjeiket olvasva, az öreg 28 lovas Citroen cv2-esnek a motorja még arra sem elegendő teljesítményű, hogy a generátort megforgassa.
Ha egyszer a Lambrettád Lamborghini lett, sosem mosod le magadról a milliomos bélyegét. Vélemények az azonos című írásunkról...
Kevés bájosabb, kedvesebb, elegánsabb és használhatatlanabb járművet ismerek a Solexnél. Ő egy legendás velomoped, amelynek most elkészült a tradíciókat tökéletesen őrző, de immáron a korszerű technika minden vívmányával ellátott elektromos, pedálos változata. Elsőként -…..
lrs
2010.08.06 11:14:32
Mint Solex gazda ( benzines) az alábbi meglátásom a kérdésről:
Sajnos nem lehet vele közlekedni. A problémát nem a sebessége,( ha valaki megemlékszik 25-30km/h -val ) hanem a közútnak nem nevezhető , jó esetben folt hátán folt típusú utak jelentik. A Solexnak nincs rugózása, a váza pedig merevebb mint egy kerékpáré.
Az E-Solexnek épp ez az egyik problémája, a másik sajnos az ára. Egy francia átlagkeresetből nyugodtan megveszi az ember, de a magyarból ... hát nem éppen. ( ráadásul elég jó, márkás új benzines robogót lehet kapni az árából ). Kinai elektromos robogót meg majd fél tucatot egy E-Solex helyett.
( Ez nem túlzás).
Egyébként meg egy fantasztikus járgány:).
www.youtube.com/watch?v=ZZ3pKUrPHhQ
Sajnos nem lehet vele közlekedni. A problémát nem a sebessége,( ha valaki megemlékszik 25-30km/h -val ) hanem a közútnak nem nevezhető , jó esetben folt hátán folt típusú utak jelentik. A Solexnak nincs rugózása, a váza pedig merevebb mint egy kerékpáré.
Az E-Solexnek épp ez az egyik problémája, a másik sajnos az ára. Egy francia átlagkeresetből nyugodtan megveszi az ember, de a magyarból ... hát nem éppen. ( ráadásul elég jó, márkás új benzines robogót lehet kapni az árából ). Kinai elektromos robogót meg majd fél tucatot egy E-Solex helyett.
( Ez nem túlzás).
Egyébként meg egy fantasztikus járgány:).
www.youtube.com/watch?v=ZZ3pKUrPHhQ
Az tehát látható, hogy maga az ötlet jó. Önmegoldó feladat, odafigyelve automatikusan működik, bolondbiztos, mégis tartalmazza a korrekció lehetőségét.
Mai cikkünk blogposztja...
Egy hét eltelt, amióta Mekler Laciék elindultak Mongólia felé. Elébe megyek az eseményeknek – elakadás eddig nem volt, csúszás, fura dolog viszont mind több. Mekiék lassan egyre jobban alámerülnek az ex-szoci Ázsia kreténségeiben, merev szabályok közé szorított ad hoc…..
A vasárnap csapattársakként karambolozók a 2007-es Japán GP-n a Toro Rosso és a Red Bull pilótájaként ütköztek, amikor Vettel hátulról legázolta Webbert. A végig esős futam utolsó harmadában az ausztrál második volt, a német harmadik, a sok biztonsági autós (SC)…..
lrs
2010.06.04 14:02:42
@keptelenseg: a szabályok írottak, és íratlanok.
Egy korrekt országban sportban stb azért nincs sok minden leírva mert vannak íratlan szabályok.
Ez az F1 ben igy van, vagy lennie kellene verseny közben.
A piros lámpa nem csak fékezéskor villog, ha jól tudom.
"aki nem látja Webber kocsijának a hátulján a folyamatosan villogó lámpát - mert kiüti az ember szemét - az, abban a tudati állapotban, nem való formula 1-es pilótának"
Anno Senna vezetőhelyről esett ki Monte Carlo-ban mert nekiment a falnak egyenesen. Ergó Ő sem tudott vezetni.
Egy korrekt országban sportban stb azért nincs sok minden leírva mert vannak íratlan szabályok.
Ez az F1 ben igy van, vagy lennie kellene verseny közben.
A piros lámpa nem csak fékezéskor villog, ha jól tudom.
"aki nem látja Webber kocsijának a hátulján a folyamatosan villogó lámpát - mert kiüti az ember szemét - az, abban a tudati állapotban, nem való formula 1-es pilótának"
Anno Senna vezetőhelyről esett ki Monte Carlo-ban mert nekiment a falnak egyenesen. Ergó Ő sem tudott vezetni.
Ezt szokták mondani a himi-humi szakértők. A lustaság, a tapasztalathiány, a felületes ítélkezés miatt gondolják így. Az én szerepem kicsit megvédeni a veteránautókat, és még rémisztőbbé tenni magát a veteránozást. Vélemények az azonos című írásunkról...
Amikor a most következő kiállított autónk megjelent a piacon a hetvenes évek elején, értetlenül néztek össze az újságírók, a vidéki gazdák, a tűzoltók-katonák és a gazdag arisztokraták: mit akarnak ezek? Eddig jóformán munkagépeket árultak, szétverhetetlen traktorokat,…..
Minden különösebb kommentár nélkül közzé tenném a levelet, amit a nagyobb teljesítményű gépjárművekre kivetett luxusadó munkanéven futó projekttel kapcsolatban írtam az Adó és Pénzügyi Ellenőrzési Hivatalnak. Válasz a hatályos jogszabályok alapján 15 napon belül…..
14:15 Bendével az irodájában éppen a Hotel Daniaban készült videót nézzük, amikor Vályi Pista nevét írja ki a telefonom: Történelmi pillanat, a Ponty és a csapat megérkeztek Viszre. Öröm, eufória és könnyek. Margó, Karesz felesége pityereg a megkönnyebbültségtől, közben meg sem áll, mert gigantikus…..
lrs
2010.03.08 15:02:45
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Az alvázamon én is korantot akartam használni, de elvettem.
A probléma a leírt: "gumi" szerű réteg képződött sok helyen. a fémtiszta részeken is megjelent egyfajta vékony könnyen kaparható réteg.
A mostani próbálkozás Ro55 - majd utána alapos vizes lemosás - (reményeim szerint foszfát réteg marad) enyhe csiszolás közvetlenül az alapozó előtt.
Eddig úgy tűnik ez megfelelő módszer - alváznál - nekem.
A fentiektől eltekintve a korrantot nem tartom rossznak.