Adatok
Előbb GONDOLKODJ
0 bejegyzést írt és 156 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Bakács Tibor Settenkedő meghívására még egyszer elmagyaráztam, mi van. Első rész. Második rész. Egyúttal hirdetném, hogy az Antagon Élveboncolásban a jövő héten Bojtár B. MSZP-szavazó Endre és én leszünk teritéken, szerdán (április 28.), 19.00 órakor, a…..
A Pest Megyei Rendőr-Főkapitányság Gazdaságvédelmi Osztálya ismeretlen tettes ellen nyomozást indított különösen jelentős csalás gyanúja miatt Pátyon. Első körben bekérték a február 22-i képviselőtestületi ülés jegyzőkönyvét, az ott elfogadott szabályozási terv…..
Előbb GONDOLKODJ
2010.04.22 18:59:23
From: Mervó József <mervo.jozsef@grupomilton.hu>
Date: 2010/3/15
Subject: balatonring angyalai zene + logo
To: Tamas Bodoky <bodoky@gmail.com>
..
Előbb GONDOLKODJ
2010.03.20 07:17:10
@olcsóJános: Gondolom érezted a soraimban az iróniát. Pécsen a tervezett
magasház átépítés egyike a számítógépes, csuklóból (tehát ész nélkül) odadobott terveknek.
SOHA nem fog ebben a formában átépülni a magasház.
Sem Pécsen, sem Sávolyon, sem Pátyon, sem Szekszárdon nem épít semmit
ez a csoport.
magasház átépítés egyike a számítógépes, csuklóból (tehát ész nélkül) odadobott terveknek.
SOHA nem fog ebben a formában átépülni a magasház.
Sem Pécsen, sem Sávolyon, sem Pátyon, sem Szekszárdon nem épít semmit
ez a csoport.
Előbb GONDOLKODJ
2010.03.24 20:57:19
Mit vannak ezen oda, hogy Római kori emlékeket találtak a Sávoly MotoGP területén?
Kit érdekelnek a többezer éves RÓMAI KORI EMLÉKEK?!
Hát Szécsi Zsolt urat biztosan nem. Ő a Főrégész, a magyar állam érdekeinek védelmezője, UGYE?
www.tajvedelem.hu/index.php/hirek/ertekvedelem/626-romai-telep-foele-epuel-a-balatonring.html
Amikor Kovács Bence János a 10. leggazdagabb magyar itt motorversenypályát akar?
Ki a nagyobb súly, a RÓMAI BIRODALOM vagy kovácsbencejánosmervójózsef?
Kit érdekelnek a többezer éves RÓMAI KORI EMLÉKEK?!
Hát Szécsi Zsolt urat biztosan nem. Ő a Főrégész, a magyar állam érdekeinek védelmezője, UGYE?
www.tajvedelem.hu/index.php/hirek/ertekvedelem/626-romai-telep-foele-epuel-a-balatonring.html
Amikor Kovács Bence János a 10. leggazdagabb magyar itt motorversenypályát akar?
Ki a nagyobb súly, a RÓMAI BIRODALOM vagy kovácsbencejánosmervójózsef?
Kicsoda valójában Kovács Bence János, a spanyol milliárdos, Magyarország 10. leggazdagabb embere? Újságíróként, filmesként zűrös ügyek állnak mögötte. Csalásért és okirathamisításért másfél évre ítélték Kovács Bence Jánost 1995-ben. A sávolyi motorpályát…..
Előbb GONDOLKODJ
2010.03.19 08:42:49
@marx karcsi: Nem lehet palira venni az országot.
Korábban nem voltál még itt, ezért írom le ismét: a KPMG, PM, MFB alkalmazottai, akik elovasták a Grupo Milton (és konszolidált mérlegben társai) anyagait, azok jelezték vezetőik felé, és végül a Kormány felé meggyőződésüket, hogy ez egy hatalmas átverés előkészülete.
Dr. Gyenesei ezt időben megértette, átlátta, és már 2009 februárjában, augusztusában, decemberében, és most is egyértelműen nyilatkozott, lépett.
Dr. Niklai Ákos folyamatosan értette, tudta, és amikor elszakadt a cérna, lépett.
Suchmann (a nevek pontos írása fontos, nem Z betű van a neve elején, bár lehet, hogy Zuschlagra akartál utalni, ezzel az "elírással) folyamatosan tudta, megértette, látta, hogy miről van szó. Tudta. Megértette. Átlátta.
Azt, hogy miért teszi, amit tesz....... Hát....... Nem is tudom.....
De eszembe jutott egy mondás: "Van az a pénz, amiért korpásodik a haj."
Suchmanné elég korpásnak látszott a TVben.
GONDOLKODJ:
Suchmann nem rabbi. Lemaradtál róla, de korábban megállapodtunk itt a blogon, hogy burkoltan sincs zsidózás, de cigányozás sem. Kérlek, burkoltan se zsidózz.
Korábban nem voltál még itt, ezért írom le ismét: a KPMG, PM, MFB alkalmazottai, akik elovasták a Grupo Milton (és konszolidált mérlegben társai) anyagait, azok jelezték vezetőik felé, és végül a Kormány felé meggyőződésüket, hogy ez egy hatalmas átverés előkészülete.
Dr. Gyenesei ezt időben megértette, átlátta, és már 2009 februárjában, augusztusában, decemberében, és most is egyértelműen nyilatkozott, lépett.
Dr. Niklai Ákos folyamatosan értette, tudta, és amikor elszakadt a cérna, lépett.
Suchmann (a nevek pontos írása fontos, nem Z betű van a neve elején, bár lehet, hogy Zuschlagra akartál utalni, ezzel az "elírással) folyamatosan tudta, megértette, látta, hogy miről van szó. Tudta. Megértette. Átlátta.
Azt, hogy miért teszi, amit tesz....... Hát....... Nem is tudom.....
De eszembe jutott egy mondás: "Van az a pénz, amiért korpásodik a haj."
Suchmanné elég korpásnak látszott a TVben.
GONDOLKODJ:
Suchmann nem rabbi. Lemaradtál róla, de korábban megállapodtunk itt a blogon, hogy burkoltan sincs zsidózás, de cigányozás sem. Kérlek, burkoltan se zsidózz.
Előbb GONDOLKODJ
2010.03.19 09:22:28
@Dzsoll: 6 csillagos Szálloda Sávolyon??? Én úgy tudtam, hogy 7 csillagos lesz. Most akkor már ezt is elvették a Sávolyiaktól, egy 6 csillagossal
akarják kiszúrni a szemüket.
Az ottaniak nem érdemlik meg a Burdzs Al Arab szintű 6 csillagost.
Igen abban igazad van, a részben homokos talajra, részben tengerre épült Burdzs Al Arab (hogy pontos legyen mindenkinek DUBAIBAN van) alapozása valóban drága volt.
Azt viszont tényleg pontosan tudom, hogy jelenleg éppen 30%os telítettséggel dolgoznak ....... DUBAIBAN. Ami ugye nem Sávoly.
akarják kiszúrni a szemüket.
Az ottaniak nem érdemlik meg a Burdzs Al Arab szintű 6 csillagost.
Igen abban igazad van, a részben homokos talajra, részben tengerre épült Burdzs Al Arab (hogy pontos legyen mindenkinek DUBAIBAN van) alapozása valóban drága volt.
Azt viszont tényleg pontosan tudom, hogy jelenleg éppen 30%os telítettséggel dolgoznak ....... DUBAIBAN. Ami ugye nem Sávoly.
Önkormányzati és országgyűlési képviselőt, emiatt lemondott polgármestert, és indexes újságírót is megfenyegettek, lejárattak, rágalmaztak a kétes ingatlanügyletben érdekelt felek...
A zöldombudsman szerint meg kell semmisíteni a Grupo Milton óriásberuházását lehetővé tévő önkormányzati rendeletet, akár az Alkotmánybíróságig is kész elmenni emiatt...
Előbb GONDOLKODJ
2010.03.28 15:36:43
@antisün:
Ezen a blogon tényekről írj. Örülünk, ha tényekkel segíted a többieket.
De ha a tényeket akarod tudni:
Kovács Bence János nem zsidó, Mervó József nem zsidó, Vicente Cotino nem zsidó. A pátyi polgármester nem zsidó.
Érted, ugye?
Ezen a blogon tényekről írj. Örülünk, ha tényekkel segíted a többieket.
De ha a tényeket akarod tudni:
Kovács Bence János nem zsidó, Mervó József nem zsidó, Vicente Cotino nem zsidó. A pátyi polgármester nem zsidó.
Érted, ugye?
Előbb GONDOLKODJ
2010.03.28 20:49:01
@roadrunner: @roki: BÉRTOLNOKOK VAGYTOK, és megint aaz amatőr csapatból.
Látjuk, hogy 2 vadonatúj nick jelentkezett.
Eddig némán hallgattak, és 50 nap alatt egyetlen megszólalásuk sem volt,
egyetlen Sávoly, Páty témában sem.
De most "véletlenül" beleolvasnak a cikkbe, és egymásnak válaszolgatva írnak.
Bodoky úr, kérem nézze meg, hogy hány perc telt el a 2 újabb bértolnok regisztrációja között.
De az sem lepne meg, ha egy szobában "dolgozna" a két írnok.
Bértolnokok, minden alkalommal lebuktok.
Kiszálltok egy 20 perc után, és aztán másnap bejelentkeztek egy újabb
nick névvel.
Ahogy észrevettétek, egy civil mozgalom meg tudta akadályozni, hogy megbízóitok el tudjanak venni a magyar állam pénzéből, a MI pénzünkből.
Ugye tudjátok, hogy a gazdátok nem fizetett Sávolyon sem az elvégzett munkákért?
Ugye tudjátok, hogy Pátyon 2 éve ígérgetik az elkerülő utat, ami a területüket bekötné Páty felé?
Még építési tervet sem készítettek rá, mert arra sincs pénzük.
Bértolnokok, ha valaki azt mondja, hogy 54 milliárd forint a vagyona,
annak Sávolyon ki kellett volna tennie az önrészt.
De ha nincs pénze, akkor nincs miből kivágni az asztalra az önerőt.
Irhattok, amit akartok. A gazdátoknak nincs pénze.
Látjuk, hogy 2 vadonatúj nick jelentkezett.
Eddig némán hallgattak, és 50 nap alatt egyetlen megszólalásuk sem volt,
egyetlen Sávoly, Páty témában sem.
De most "véletlenül" beleolvasnak a cikkbe, és egymásnak válaszolgatva írnak.
Bodoky úr, kérem nézze meg, hogy hány perc telt el a 2 újabb bértolnok regisztrációja között.
De az sem lepne meg, ha egy szobában "dolgozna" a két írnok.
Bértolnokok, minden alkalommal lebuktok.
Kiszálltok egy 20 perc után, és aztán másnap bejelentkeztek egy újabb
nick névvel.
Ahogy észrevettétek, egy civil mozgalom meg tudta akadályozni, hogy megbízóitok el tudjanak venni a magyar állam pénzéből, a MI pénzünkből.
Ugye tudjátok, hogy a gazdátok nem fizetett Sávolyon sem az elvégzett munkákért?
Ugye tudjátok, hogy Pátyon 2 éve ígérgetik az elkerülő utat, ami a területüket bekötné Páty felé?
Még építési tervet sem készítettek rá, mert arra sincs pénzük.
Bértolnokok, ha valaki azt mondja, hogy 54 milliárd forint a vagyona,
annak Sávolyon ki kellett volna tennie az önrészt.
De ha nincs pénze, akkor nincs miből kivágni az asztalra az önerőt.
Irhattok, amit akartok. A gazdátoknak nincs pénze.
Előbb GONDOLKODJ
2010.03.28 21:10:57
Feladó: Bóday Pál <boday@index.hu>Dátum: 2010. március 24. 19:08Tárgy: Bóday PálCímzett: bodoky@mail.index.huKedves Tamás,gratulálok az újabb díjadhoz, a kitartásodhoz, a bátorságodhoz és a legutóbbi, tüntetésről készült videódhoz is.Ez utóbbiban többször elhangzik,…..
Előbb GONDOLKODJ
2010.03.26 21:31:51
@ó jaj: @hypotheticalfriend: @Daily Shark: @bodoky:
Kishitűek vagytok. Nezzetek meg Kese es Aladar bejegyzeset a Szekszardra
tervezett csodalatos Grupo Milton projektrol.
Egyszerűen nem hisztek a jóban, a szépben.
Ha lementek Szekszárd felé, akkor klátni fogjátok már ezeket a csodálatos épületeket.
Most nem kell azzal a negaítv kisugárzással jönni, hogy PONTOSAN ugyanilyen digotal-plan van Sávolyra, meg Pátyra, meg Pécsre, meg Székesfehérvára .....
66.249.128.93/showthread.php?t=555505&page=35
Nézzétek meg az építészeti csodákat, melyeknek MÁR 2010 nyarán a birtokosai lehetünk. Ha nem....... akkor k....ra át.......szta a magyar politikusokat Kovács Bence János meg Mervó József, és persze Szabó Stein Imre.
Kishitűek vagytok. Nezzetek meg Kese es Aladar bejegyzeset a Szekszardra
tervezett csodalatos Grupo Milton projektrol.
Egyszerűen nem hisztek a jóban, a szépben.
Ha lementek Szekszárd felé, akkor klátni fogjátok már ezeket a csodálatos épületeket.
Most nem kell azzal a negaítv kisugárzással jönni, hogy PONTOSAN ugyanilyen digotal-plan van Sávolyra, meg Pátyra, meg Pécsre, meg Székesfehérvára .....
66.249.128.93/showthread.php?t=555505&page=35
Nézzétek meg az építészeti csodákat, melyeknek MÁR 2010 nyarán a birtokosai lehetünk. Ha nem....... akkor k....ra át.......szta a magyar politikusokat Kovács Bence János meg Mervó József, és persze Szabó Stein Imre.
Előbb GONDOLKODJ
2010.03.24 20:56:15
Mit vannak ezen oda, hogy Római kori emlékeket találtak a Sávoly MotoGP területén?
Kit érdekelnek a többezer éves RÓMAI KORI EMLÉKEK?!
Hát Szécsi Zsolt urat biztosan nem. Ő a Főrégész, a magyar állam érdekeinek védelmezője, UGYE?
www.tajvedelem.hu/index.php/hirek/ertekvedelem/626-romai-telep-foele-epuel-a-balatonring.html
Amikor Kovács Bence János a 10. leggazdagabb magyar itt motorversenypályát akar?
Ki a nagyobb súly, a RÓMAI BIRODALOM vagy kovácsbencejánosmervójózsef?
Kit érdekelnek a többezer éves RÓMAI KORI EMLÉKEK?!
Hát Szécsi Zsolt urat biztosan nem. Ő a Főrégész, a magyar állam érdekeinek védelmezője, UGYE?
www.tajvedelem.hu/index.php/hirek/ertekvedelem/626-romai-telep-foele-epuel-a-balatonring.html
Amikor Kovács Bence János a 10. leggazdagabb magyar itt motorversenypályát akar?
Ki a nagyobb súly, a RÓMAI BIRODALOM vagy kovácsbencejánosmervójózsef?
Előbb GONDOLKODJ
2010.03.25 06:52:21
@bprevans: @bodoky:
Persze, hogy nem lesz Magyarországon MotoGP. Az "állítólagos" befektetők sem a MotoGP-ből akartak meggazdagodni.
NEM a MotoGP volt a cél.
A tényleges célt már megfogalmazta Bodoky, Halaska, Sebők, Gyenesei, és nagyon sok blozozó is.
Lehet, hogy a DORNA azt hitte, hogy a Grupo Milton tényleg akarja. De arról nem mi tehettünk, hogy az egyik spanyol meg tudja etetni a másik
spanyolt.
Persze, hogy nem lesz Magyarországon MotoGP. Az "állítólagos" befektetők sem a MotoGP-ből akartak meggazdagodni.
NEM a MotoGP volt a cél.
A tényleges célt már megfogalmazta Bodoky, Halaska, Sebők, Gyenesei, és nagyon sok blozozó is.
Lehet, hogy a DORNA azt hitte, hogy a Grupo Milton tényleg akarja. De arról nem mi tehettünk, hogy az egyik spanyol meg tudja etetni a másik
spanyolt.
Előbb GONDOLKODJ
2010.03.26 14:07:31
Tényfeltáró újságírói munkájáért Bodoky Tamás, az Index főmunkatársa és Varró Szilvia, a Magyar Narancs újságírója kapta az idén huszadik alkalommal átadott Pulitzer-emlékdíjat. Sajtótörténet kategóriában az OSA Archívumnak ítélték az elismerést...
Előbb GONDOLKODJ
2010.03.24 07:13:04
Dr. Gyenesei tegnap nyilatkozott.
www.mixonline.hu/Cikk.aspx?id=37778
Álom és valóság - Gyűrűzik a Balatonring-botrány
Vegyél egy jó ötletet, dajkáld, vesd el a magot, és aztán taposd agyon. Valahogy ez történt Sávolyon, ahol valaki motorversenypályát álmodott. Álmodott hozzá pénzt, ígéreteket, és aztán felébredt, mert bilibe lógott a kisujja. Gyenesei István volt önkormányzati miniszter a MIX online-nak felelőssége teljes tudatában elmondta véleményét a botrányízű sávolyi Balatonring építésének alakulásáról.
Mix online: Mitől volt olyan vidám az alapkőletételnél?
Gyenesei István: Örültem, mert spanyol befektetők spanyol tőkével csodálatos versenypálya építését ígérték közel a Balatonhoz. Örültem a térségbe fejlődést hozó, turisztikai attrakciót megcsillantó megatervnek, hiszen miniszterként a turizmust is felügyeltem.
M. O.: Azóta mintha keserűbb lenne a mosolya...
Gy. I.: Sok mindenre rájöttem menet közben, hiszen közvetlen közelről láthattam az ügyek alakulását. Mondhatni, belülről. Ezért emeltem fel a szavam már három hónappal az alapkő elhelyezése után, "rossz felé megyünk, barátaim!". Megdöbbentő ötletre bukkantam, vegyünk egy jó darab földet, lehetőleg minél olcsóbban. Ígérjünk minél vonzóbb fejlesztést, szédítsük meg a helyi lakosokat. Nyerjünk meg magunknak fontos helyi és kormánypárti politikusokat. Majd minősíttessük át a szántóföldet magasabb kategóriájú területté, helyezzünk kilátásba egy motorversenypálya építést és százezreket vonzó versenyt. Ez kell ugyanis ahhoz, hogy az eredeti terv szerinti versenypályához szükséges alig harminc hektárt körülvevő 570 olcsón vásárolt hektárunk még értékesebb legyen.
M. O.: Mi ezzel a baj? Jön egy spanyol befektető, kifizeti az építkezést, és a magyar állam partner a világbajnokság rendezésében. Mindez a Balaton idegenforgalmának fellendülését segítheti, nem?
Gy. I.: Ez így nagyon is rendben lenne, ha a külföldi befektető a beruházáshoz szükséges pénzt letétbe helyezi, behozza Magyarországra. Hamar kiderült azonban, hogy hitelből akarták megvalósítani. A spanyol bankok nem adtak hitelt a beruházónak. Óriási ötletük támadt: támogassa meg őket a magyar állam, adják a pénzt a magyar bankok.
M. O.: És adták?
Gy. I.: Dehogy adták. Sem a vállalkozói alapon működő kereskedelmi bankok, sem a Magyar Fejlesztési Bank nem volt hajlandó meghitelezni egy bizonytalan kimenetelű óriásprojektet. Természetesen elvárták, hogy a beruházó hozzon megtérülési, visszafizetési garanciát.
M. O.: És hozott?
Gy. I: Ha hozott volna, most nem lenne miről beszélnünk. Már rég megépülhetett volna a pálya. Ráadásul meg nem erősített információk szerint az a spanyol cég, amelyik a jogdíjat és a szervezést felvállaló Balatonring Zrt-nek 70 százalékos tulajdonosa (30 százalék a magyar állam tulajdonában lévő Magyar Turizmus Zrt-é), a spanyol bankok szerint mindössze 12 ezer euróra (3 millió forintra) hitelképes.
M. O.: Kit terhelt volna a fenntartási költség, és ki fizette volna a verseny jogdíjait?
Gy. I.: A magyar állam. Csak a versenyrendezés éves jogdíja 5 millió euró (1,3-1,4 milliárd ft.) és még nem beszéltünk magáról a verseny rendezési költségeiről, a pálya fenntartásáról, üzemeltetéséről, éves költségeiről.
M. O.: Suchman Tamás, a Balatoni Fejlesztési Tanács elnöke azt mondta, több száz munkahely veszik el, ha meghiúsul a beruházás.
Gy. I.: Suchman úr sok mindent mond. Például ez sem igaz. Legföljebb 10-12 embert foglalkoztatott volna ez a pálya, a Hungaroringen sem dolgoznak többen. A rendezés és a verseny időszakában a környéken természetesen biztos, hogy megélénkülne a forgalom, és időszakosan sokaknak adna bevételi, megélhetési lehetőséget. Nekünk, somogyiaknak ezért lett volna különösen fontos a beruházás megvalósítása.
M. O.: Önök perben, haragban vannak Suchman úrral?
Gy. I.: Részemről biztos, hogy nincs se per, se harag, csupán másként látom a világot. Viszont Sávollyal kapcsolatosan Suchman Tamás szereplése megér egy misét. A kormánybiztos úr valami megmagyarázhatatlan ok miatt a magyar érdekek helyett a spanyol érdekeket képviseli. Eközben, akár az elszabadult hajóágyú, tör-zúz maga körül. És ez sajnálatos. Most például Niklai Ákost és a Magyar Turizmus Zrt.-t ostorozza, holott minden erővel segíteni kéne őket. Niklai Ákos szerintem jó időben, tisztességesen és bátran mondott le a Magyar Turizmus Zrt. elnökségéről, de előtte folyamatosan kifejtette álláspontját, mely szerint ilyen konstrukcióban nem szabad megépíteni a sávolyi pályát. Niklai Ákossal és sokakkal együtt nem Suchman Tamásra, hanem a Balatonring elvesztése miatt haragszunk.
M. O.: És mi lesz Sávollyal? Állítólag csődközeli állapotba kerül a falu?
Gy. I.: Ez bizony így van. Sávolyt behúzták a csőbe. Csak most vették észre, hogy a megépített szennyvízcsatorna nem is nekik készült. Ahogy ígéreteken sem lehet motorozni, úgy a muszájból létrehozott hatalmas csatornarendszert sem képes egy kis falu működtetni. Ha van egy kis tisztesség a spanyol vállalkozóban, akkor most segíthet nekik mindaddig, míg az általuk erőltetett Balatonringet el nem készítik. De nem hitellel, mint azt tette korábban, mert ezzel az önkormányzatot törvénysértésbe vitte, vinné. Amíg miniszter voltam, láttam a település helyzetét, és volt módom segíteni, több tízmilliós támogatásról döntöttem Sávoly és környéke javára.
M. O.: Suchman Tamás minden nyilatkozatában cáfolja az önök, a Magyar Turizmus Zrt. jó szándékát és szakmai hozzáértését. Szerinte éppen a Turizmus Zrt. akadályozott meg egy jelentős hazai turisztikai látványosságot.
Gy. I.: Értem, hogy ön mindkét félnek meg akarja adni a vélemény-nyilvánítás lehetőségét, de míg Suchman úr minden televízióban kifejthette már álláspontját, a mi véleménynyilvánításunk még vissza van. Ugyanakkor nem kérdőjelezem meg Suchman úr jóindulatát, jó szándékát és szakmai kompetenciáját. Csupán egyikkel sem értek egyet, és ezzel nem vagyok egyedül. Pénzintézeti és turisztikai szakemberek, civil szervezetek és pártok, politikusok és újságírók egyre többen ítélik meg velem azonosan az előállt helyzetet.
M. O.: Kemény szavak, kemény állítások. Ennek az ellenkezőjét is olvashatjuk. Fenntartja?
Gy. I.: Természetesen, száz százalékban.
www.mixonline.hu/Cikk.aspx?id=37778
Álom és valóság - Gyűrűzik a Balatonring-botrány
Vegyél egy jó ötletet, dajkáld, vesd el a magot, és aztán taposd agyon. Valahogy ez történt Sávolyon, ahol valaki motorversenypályát álmodott. Álmodott hozzá pénzt, ígéreteket, és aztán felébredt, mert bilibe lógott a kisujja. Gyenesei István volt önkormányzati miniszter a MIX online-nak felelőssége teljes tudatában elmondta véleményét a botrányízű sávolyi Balatonring építésének alakulásáról.
Mix online: Mitől volt olyan vidám az alapkőletételnél?
Gyenesei István: Örültem, mert spanyol befektetők spanyol tőkével csodálatos versenypálya építését ígérték közel a Balatonhoz. Örültem a térségbe fejlődést hozó, turisztikai attrakciót megcsillantó megatervnek, hiszen miniszterként a turizmust is felügyeltem.
M. O.: Azóta mintha keserűbb lenne a mosolya...
Gy. I.: Sok mindenre rájöttem menet közben, hiszen közvetlen közelről láthattam az ügyek alakulását. Mondhatni, belülről. Ezért emeltem fel a szavam már három hónappal az alapkő elhelyezése után, "rossz felé megyünk, barátaim!". Megdöbbentő ötletre bukkantam, vegyünk egy jó darab földet, lehetőleg minél olcsóbban. Ígérjünk minél vonzóbb fejlesztést, szédítsük meg a helyi lakosokat. Nyerjünk meg magunknak fontos helyi és kormánypárti politikusokat. Majd minősíttessük át a szántóföldet magasabb kategóriájú területté, helyezzünk kilátásba egy motorversenypálya építést és százezreket vonzó versenyt. Ez kell ugyanis ahhoz, hogy az eredeti terv szerinti versenypályához szükséges alig harminc hektárt körülvevő 570 olcsón vásárolt hektárunk még értékesebb legyen.
M. O.: Mi ezzel a baj? Jön egy spanyol befektető, kifizeti az építkezést, és a magyar állam partner a világbajnokság rendezésében. Mindez a Balaton idegenforgalmának fellendülését segítheti, nem?
Gy. I.: Ez így nagyon is rendben lenne, ha a külföldi befektető a beruházáshoz szükséges pénzt letétbe helyezi, behozza Magyarországra. Hamar kiderült azonban, hogy hitelből akarták megvalósítani. A spanyol bankok nem adtak hitelt a beruházónak. Óriási ötletük támadt: támogassa meg őket a magyar állam, adják a pénzt a magyar bankok.
M. O.: És adták?
Gy. I.: Dehogy adták. Sem a vállalkozói alapon működő kereskedelmi bankok, sem a Magyar Fejlesztési Bank nem volt hajlandó meghitelezni egy bizonytalan kimenetelű óriásprojektet. Természetesen elvárták, hogy a beruházó hozzon megtérülési, visszafizetési garanciát.
M. O.: És hozott?
Gy. I: Ha hozott volna, most nem lenne miről beszélnünk. Már rég megépülhetett volna a pálya. Ráadásul meg nem erősített információk szerint az a spanyol cég, amelyik a jogdíjat és a szervezést felvállaló Balatonring Zrt-nek 70 százalékos tulajdonosa (30 százalék a magyar állam tulajdonában lévő Magyar Turizmus Zrt-é), a spanyol bankok szerint mindössze 12 ezer euróra (3 millió forintra) hitelképes.
M. O.: Kit terhelt volna a fenntartási költség, és ki fizette volna a verseny jogdíjait?
Gy. I.: A magyar állam. Csak a versenyrendezés éves jogdíja 5 millió euró (1,3-1,4 milliárd ft.) és még nem beszéltünk magáról a verseny rendezési költségeiről, a pálya fenntartásáról, üzemeltetéséről, éves költségeiről.
M. O.: Suchman Tamás, a Balatoni Fejlesztési Tanács elnöke azt mondta, több száz munkahely veszik el, ha meghiúsul a beruházás.
Gy. I.: Suchman úr sok mindent mond. Például ez sem igaz. Legföljebb 10-12 embert foglalkoztatott volna ez a pálya, a Hungaroringen sem dolgoznak többen. A rendezés és a verseny időszakában a környéken természetesen biztos, hogy megélénkülne a forgalom, és időszakosan sokaknak adna bevételi, megélhetési lehetőséget. Nekünk, somogyiaknak ezért lett volna különösen fontos a beruházás megvalósítása.
M. O.: Önök perben, haragban vannak Suchman úrral?
Gy. I.: Részemről biztos, hogy nincs se per, se harag, csupán másként látom a világot. Viszont Sávollyal kapcsolatosan Suchman Tamás szereplése megér egy misét. A kormánybiztos úr valami megmagyarázhatatlan ok miatt a magyar érdekek helyett a spanyol érdekeket képviseli. Eközben, akár az elszabadult hajóágyú, tör-zúz maga körül. És ez sajnálatos. Most például Niklai Ákost és a Magyar Turizmus Zrt.-t ostorozza, holott minden erővel segíteni kéne őket. Niklai Ákos szerintem jó időben, tisztességesen és bátran mondott le a Magyar Turizmus Zrt. elnökségéről, de előtte folyamatosan kifejtette álláspontját, mely szerint ilyen konstrukcióban nem szabad megépíteni a sávolyi pályát. Niklai Ákossal és sokakkal együtt nem Suchman Tamásra, hanem a Balatonring elvesztése miatt haragszunk.
M. O.: És mi lesz Sávollyal? Állítólag csődközeli állapotba kerül a falu?
Gy. I.: Ez bizony így van. Sávolyt behúzták a csőbe. Csak most vették észre, hogy a megépített szennyvízcsatorna nem is nekik készült. Ahogy ígéreteken sem lehet motorozni, úgy a muszájból létrehozott hatalmas csatornarendszert sem képes egy kis falu működtetni. Ha van egy kis tisztesség a spanyol vállalkozóban, akkor most segíthet nekik mindaddig, míg az általuk erőltetett Balatonringet el nem készítik. De nem hitellel, mint azt tette korábban, mert ezzel az önkormányzatot törvénysértésbe vitte, vinné. Amíg miniszter voltam, láttam a település helyzetét, és volt módom segíteni, több tízmilliós támogatásról döntöttem Sávoly és környéke javára.
M. O.: Suchman Tamás minden nyilatkozatában cáfolja az önök, a Magyar Turizmus Zrt. jó szándékát és szakmai hozzáértését. Szerinte éppen a Turizmus Zrt. akadályozott meg egy jelentős hazai turisztikai látványosságot.
Gy. I.: Értem, hogy ön mindkét félnek meg akarja adni a vélemény-nyilvánítás lehetőségét, de míg Suchman úr minden televízióban kifejthette már álláspontját, a mi véleménynyilvánításunk még vissza van. Ugyanakkor nem kérdőjelezem meg Suchman úr jóindulatát, jó szándékát és szakmai kompetenciáját. Csupán egyikkel sem értek egyet, és ezzel nem vagyok egyedül. Pénzintézeti és turisztikai szakemberek, civil szervezetek és pártok, politikusok és újságírók egyre többen ítélik meg velem azonosan az előállt helyzetet.
M. O.: Kemény szavak, kemény állítások. Ennek az ellenkezőjét is olvashatjuk. Fenntartja?
Gy. I.: Természetesen, száz százalékban.
Előbb GONDOLKODJ
2010.03.24 15:08:13
@tesz-vesz:
BÉRTOLNOK vagy... és megint az olcsóbb fajtából rendeltek téged is.
Szólj kérlek a megbízóidnak, hogy tehetségesebbet, profit küldjenek ide
bérblogolni.
Kínos a butaságod. Nekünk kínos.
BÉRTOLNOK vagy... és megint az olcsóbb fajtából rendeltek téged is.
Szólj kérlek a megbízóidnak, hogy tehetségesebbet, profit küldjenek ide
bérblogolni.
Kínos a butaságod. Nekünk kínos.
Előbb GONDOLKODJ
2010.03.24 20:58:26
Mit vannak ezen oda, hogy Római kori emlékeket találtak a Sávoly MotoGP területén?
Kit érdekelnek a többezer éves RÓMAI KORI EMLÉKEK?!
Hát Szécsi Zsolt urat biztosan nem. Ő a Főrégész, a magyar állam érdekeinek védelmezője, UGYE?
www.tajvedelem.hu/index.php/hirek/ertekvedelem/626-romai-telep-foele-epuel-a-balatonring.html
Amikor Kovács Bence János a 10. leggazdagabb magyar itt motorversenypályát akar?
Ki a nagyobb súly, a RÓMAI BIRODALOM vagy kovácsbencejánosmervójózsef?
Kit érdekelnek a többezer éves RÓMAI KORI EMLÉKEK?!
Hát Szécsi Zsolt urat biztosan nem. Ő a Főrégész, a magyar állam érdekeinek védelmezője, UGYE?
www.tajvedelem.hu/index.php/hirek/ertekvedelem/626-romai-telep-foele-epuel-a-balatonring.html
Amikor Kovács Bence János a 10. leggazdagabb magyar itt motorversenypályát akar?
Ki a nagyobb súly, a RÓMAI BIRODALOM vagy kovácsbencejánosmervójózsef?
Bodoky Tamás vs. Magyar Fejlesztési Bank A 35 milliárd forintos állami beruházás megvalósíthatóságáról szóló, a KPMG pénzügyi tanácsadó cég által készített vizsgálatot nyilvánosságra hozták. Fontos tény azonban, hogy ez a közvélemény nyomására történt, s nem a…..
Előbb GONDOLKODJ
2010.03.24 06:45:38
@fahrenheit451:
Szécsi Zsolt eltévedt ebben a hatalmas országban, és valahogy mindig ott kötött ki, ahol a Sedesa, Grupo Milton volt: Páty, Telki, Pécs, Sávoly.
Soha, sehol máshol.
Szécsi Zsolt eltévedt ebben a hatalmas országban, és valahogy mindig ott kötött ki, ahol a Sedesa, Grupo Milton volt: Páty, Telki, Pécs, Sávoly.
Soha, sehol máshol.
Előbb GONDOLKODJ
2010.03.24 07:09:56
Dr. Gyenesei tegnap nyilatkozott.
www.mixonline.hu/Cikk.aspx?id=37778
Álom és valóság - Gyűrűzik a Balatonring-botrány
Vegyél egy jó ötletet, dajkáld, vesd el a magot, és aztán taposd agyon. Valahogy ez történt Sávolyon, ahol valaki motorversenypályát álmodott. Álmodott hozzá pénzt, ígéreteket, és aztán felébredt, mert bilibe lógott a kisujja. Gyenesei István volt önkormányzati miniszter a MIX online-nak felelőssége teljes tudatában elmondta véleményét a botrányízű sávolyi Balatonring építésének alakulásáról.
Mix online: Mitől volt olyan vidám az alapkőletételnél?
Gyenesei István: Örültem, mert spanyol befektetők spanyol tőkével csodálatos versenypálya építését ígérték közel a Balatonhoz. Örültem a térségbe fejlődést hozó, turisztikai attrakciót megcsillantó megatervnek, hiszen miniszterként a turizmust is felügyeltem.
M. O.: Azóta mintha keserűbb lenne a mosolya...
Gy. I.: Sok mindenre rájöttem menet közben, hiszen közvetlen közelről láthattam az ügyek alakulását. Mondhatni, belülről. Ezért emeltem fel a szavam már három hónappal az alapkő elhelyezése után, "rossz felé megyünk, barátaim!". Megdöbbentő ötletre bukkantam, vegyünk egy jó darab földet, lehetőleg minél olcsóbban. Ígérjünk minél vonzóbb fejlesztést, szédítsük meg a helyi lakosokat. Nyerjünk meg magunknak fontos helyi és kormánypárti politikusokat. Majd minősíttessük át a szántóföldet magasabb kategóriájú területté, helyezzünk kilátásba egy motorversenypálya építést és százezreket vonzó versenyt. Ez kell ugyanis ahhoz, hogy az eredeti terv szerinti versenypályához szükséges alig harminc hektárt körülvevő 570 olcsón vásárolt hektárunk még értékesebb legyen.
M. O.: Mi ezzel a baj? Jön egy spanyol befektető, kifizeti az építkezést, és a magyar állam partner a világbajnokság rendezésében. Mindez a Balaton idegenforgalmának fellendülését segítheti, nem?
Gy. I.: Ez így nagyon is rendben lenne, ha a külföldi befektető a beruházáshoz szükséges pénzt letétbe helyezi, behozza Magyarországra. Hamar kiderült azonban, hogy hitelből akarták megvalósítani. A spanyol bankok nem adtak hitelt a beruházónak. Óriási ötletük támadt: támogassa meg őket a magyar állam, adják a pénzt a magyar bankok.
M. O.: És adták?
Gy. I.: Dehogy adták. Sem a vállalkozói alapon működő kereskedelmi bankok, sem a Magyar Fejlesztési Bank nem volt hajlandó meghitelezni egy bizonytalan kimenetelű óriásprojektet. Természetesen elvárták, hogy a beruházó hozzon megtérülési, visszafizetési garanciát.
M. O.: És hozott?
Gy. I: Ha hozott volna, most nem lenne miről beszélnünk. Már rég megépülhetett volna a pálya. Ráadásul meg nem erősített információk szerint az a spanyol cég, amelyik a jogdíjat és a szervezést felvállaló Balatonring Zrt-nek 70 százalékos tulajdonosa (30 százalék a magyar állam tulajdonában lévő Magyar Turizmus Zrt-é), a spanyol bankok szerint mindössze 12 ezer euróra (3 millió forintra) hitelképes.
M. O.: Kit terhelt volna a fenntartási költség, és ki fizette volna a verseny jogdíjait?
Gy. I.: A magyar állam. Csak a versenyrendezés éves jogdíja 5 millió euró (1,3-1,4 milliárd ft.) és még nem beszéltünk magáról a verseny rendezési költségeiről, a pálya fenntartásáról, üzemeltetéséről, éves költségeiről.
M. O.: Suchman Tamás, a Balatoni Fejlesztési Tanács elnöke azt mondta, több száz munkahely veszik el, ha meghiúsul a beruházás.
Gy. I.: Suchman úr sok mindent mond. Például ez sem igaz. Legföljebb 10-12 embert foglalkoztatott volna ez a pálya, a Hungaroringen sem dolgoznak többen. A rendezés és a verseny időszakában a környéken természetesen biztos, hogy megélénkülne a forgalom, és időszakosan sokaknak adna bevételi, megélhetési lehetőséget. Nekünk, somogyiaknak ezért lett volna különösen fontos a beruházás megvalósítása.
M. O.: Önök perben, haragban vannak Suchman úrral?
Gy. I.: Részemről biztos, hogy nincs se per, se harag, csupán másként látom a világot. Viszont Sávollyal kapcsolatosan Suchman Tamás szereplése megér egy misét. A kormánybiztos úr valami megmagyarázhatatlan ok miatt a magyar érdekek helyett a spanyol érdekeket képviseli. Eközben, akár az elszabadult hajóágyú, tör-zúz maga körül. És ez sajnálatos. Most például Niklai Ákost és a Magyar Turizmus Zrt.-t ostorozza, holott minden erővel segíteni kéne őket. Niklai Ákos szerintem jó időben, tisztességesen és bátran mondott le a Magyar Turizmus Zrt. elnökségéről, de előtte folyamatosan kifejtette álláspontját, mely szerint ilyen konstrukcióban nem szabad megépíteni a sávolyi pályát. Niklai Ákossal és sokakkal együtt nem Suchman Tamásra, hanem a Balatonring elvesztése miatt haragszunk.
M. O.: És mi lesz Sávollyal? Állítólag csődközeli állapotba kerül a falu?
Gy. I.: Ez bizony így van. Sávolyt behúzták a csőbe. Csak most vették észre, hogy a megépített szennyvízcsatorna nem is nekik készült. Ahogy ígéreteken sem lehet motorozni, úgy a muszájból létrehozott hatalmas csatornarendszert sem képes egy kis falu működtetni. Ha van egy kis tisztesség a spanyol vállalkozóban, akkor most segíthet nekik mindaddig, míg az általuk erőltetett Balatonringet el nem készítik. De nem hitellel, mint azt tette korábban, mert ezzel az önkormányzatot törvénysértésbe vitte, vinné. Amíg miniszter voltam, láttam a település helyzetét, és volt módom segíteni, több tízmilliós támogatásról döntöttem Sávoly és környéke javára.
M. O.: Suchman Tamás minden nyilatkozatában cáfolja az önök, a Magyar Turizmus Zrt. jó szándékát és szakmai hozzáértését. Szerinte éppen a Turizmus Zrt. akadályozott meg egy jelentős hazai turisztikai látványosságot.
Gy. I.: Értem, hogy ön mindkét félnek meg akarja adni a vélemény-nyilvánítás lehetőségét, de míg Suchman úr minden televízióban kifejthette már álláspontját, a mi véleménynyilvánításunk még vissza van. Ugyanakkor nem kérdőjelezem meg Suchman úr jóindulatát, jó szándékát és szakmai kompetenciáját. Csupán egyikkel sem értek egyet, és ezzel nem vagyok egyedül. Pénzintézeti és turisztikai szakemberek, civil szervezetek és pártok, politikusok és újságírók egyre többen ítélik meg velem azonosan az előállt helyzetet.
M. O.: Kemény szavak, kemény állítások. Ennek az ellenkezőjét is olvashatjuk. Fenntartja?
Gy. I.: Természetesen, száz százalékban.
www.mixonline.hu/Cikk.aspx?id=37778
Álom és valóság - Gyűrűzik a Balatonring-botrány
Vegyél egy jó ötletet, dajkáld, vesd el a magot, és aztán taposd agyon. Valahogy ez történt Sávolyon, ahol valaki motorversenypályát álmodott. Álmodott hozzá pénzt, ígéreteket, és aztán felébredt, mert bilibe lógott a kisujja. Gyenesei István volt önkormányzati miniszter a MIX online-nak felelőssége teljes tudatában elmondta véleményét a botrányízű sávolyi Balatonring építésének alakulásáról.
Mix online: Mitől volt olyan vidám az alapkőletételnél?
Gyenesei István: Örültem, mert spanyol befektetők spanyol tőkével csodálatos versenypálya építését ígérték közel a Balatonhoz. Örültem a térségbe fejlődést hozó, turisztikai attrakciót megcsillantó megatervnek, hiszen miniszterként a turizmust is felügyeltem.
M. O.: Azóta mintha keserűbb lenne a mosolya...
Gy. I.: Sok mindenre rájöttem menet közben, hiszen közvetlen közelről láthattam az ügyek alakulását. Mondhatni, belülről. Ezért emeltem fel a szavam már három hónappal az alapkő elhelyezése után, "rossz felé megyünk, barátaim!". Megdöbbentő ötletre bukkantam, vegyünk egy jó darab földet, lehetőleg minél olcsóbban. Ígérjünk minél vonzóbb fejlesztést, szédítsük meg a helyi lakosokat. Nyerjünk meg magunknak fontos helyi és kormánypárti politikusokat. Majd minősíttessük át a szántóföldet magasabb kategóriájú területté, helyezzünk kilátásba egy motorversenypálya építést és százezreket vonzó versenyt. Ez kell ugyanis ahhoz, hogy az eredeti terv szerinti versenypályához szükséges alig harminc hektárt körülvevő 570 olcsón vásárolt hektárunk még értékesebb legyen.
M. O.: Mi ezzel a baj? Jön egy spanyol befektető, kifizeti az építkezést, és a magyar állam partner a világbajnokság rendezésében. Mindez a Balaton idegenforgalmának fellendülését segítheti, nem?
Gy. I.: Ez így nagyon is rendben lenne, ha a külföldi befektető a beruházáshoz szükséges pénzt letétbe helyezi, behozza Magyarországra. Hamar kiderült azonban, hogy hitelből akarták megvalósítani. A spanyol bankok nem adtak hitelt a beruházónak. Óriási ötletük támadt: támogassa meg őket a magyar állam, adják a pénzt a magyar bankok.
M. O.: És adták?
Gy. I.: Dehogy adták. Sem a vállalkozói alapon működő kereskedelmi bankok, sem a Magyar Fejlesztési Bank nem volt hajlandó meghitelezni egy bizonytalan kimenetelű óriásprojektet. Természetesen elvárták, hogy a beruházó hozzon megtérülési, visszafizetési garanciát.
M. O.: És hozott?
Gy. I: Ha hozott volna, most nem lenne miről beszélnünk. Már rég megépülhetett volna a pálya. Ráadásul meg nem erősített információk szerint az a spanyol cég, amelyik a jogdíjat és a szervezést felvállaló Balatonring Zrt-nek 70 százalékos tulajdonosa (30 százalék a magyar állam tulajdonában lévő Magyar Turizmus Zrt-é), a spanyol bankok szerint mindössze 12 ezer euróra (3 millió forintra) hitelképes.
M. O.: Kit terhelt volna a fenntartási költség, és ki fizette volna a verseny jogdíjait?
Gy. I.: A magyar állam. Csak a versenyrendezés éves jogdíja 5 millió euró (1,3-1,4 milliárd ft.) és még nem beszéltünk magáról a verseny rendezési költségeiről, a pálya fenntartásáról, üzemeltetéséről, éves költségeiről.
M. O.: Suchman Tamás, a Balatoni Fejlesztési Tanács elnöke azt mondta, több száz munkahely veszik el, ha meghiúsul a beruházás.
Gy. I.: Suchman úr sok mindent mond. Például ez sem igaz. Legföljebb 10-12 embert foglalkoztatott volna ez a pálya, a Hungaroringen sem dolgoznak többen. A rendezés és a verseny időszakában a környéken természetesen biztos, hogy megélénkülne a forgalom, és időszakosan sokaknak adna bevételi, megélhetési lehetőséget. Nekünk, somogyiaknak ezért lett volna különösen fontos a beruházás megvalósítása.
M. O.: Önök perben, haragban vannak Suchman úrral?
Gy. I.: Részemről biztos, hogy nincs se per, se harag, csupán másként látom a világot. Viszont Sávollyal kapcsolatosan Suchman Tamás szereplése megér egy misét. A kormánybiztos úr valami megmagyarázhatatlan ok miatt a magyar érdekek helyett a spanyol érdekeket képviseli. Eközben, akár az elszabadult hajóágyú, tör-zúz maga körül. És ez sajnálatos. Most például Niklai Ákost és a Magyar Turizmus Zrt.-t ostorozza, holott minden erővel segíteni kéne őket. Niklai Ákos szerintem jó időben, tisztességesen és bátran mondott le a Magyar Turizmus Zrt. elnökségéről, de előtte folyamatosan kifejtette álláspontját, mely szerint ilyen konstrukcióban nem szabad megépíteni a sávolyi pályát. Niklai Ákossal és sokakkal együtt nem Suchman Tamásra, hanem a Balatonring elvesztése miatt haragszunk.
M. O.: És mi lesz Sávollyal? Állítólag csődközeli állapotba kerül a falu?
Gy. I.: Ez bizony így van. Sávolyt behúzták a csőbe. Csak most vették észre, hogy a megépített szennyvízcsatorna nem is nekik készült. Ahogy ígéreteken sem lehet motorozni, úgy a muszájból létrehozott hatalmas csatornarendszert sem képes egy kis falu működtetni. Ha van egy kis tisztesség a spanyol vállalkozóban, akkor most segíthet nekik mindaddig, míg az általuk erőltetett Balatonringet el nem készítik. De nem hitellel, mint azt tette korábban, mert ezzel az önkormányzatot törvénysértésbe vitte, vinné. Amíg miniszter voltam, láttam a település helyzetét, és volt módom segíteni, több tízmilliós támogatásról döntöttem Sávoly és környéke javára.
M. O.: Suchman Tamás minden nyilatkozatában cáfolja az önök, a Magyar Turizmus Zrt. jó szándékát és szakmai hozzáértését. Szerinte éppen a Turizmus Zrt. akadályozott meg egy jelentős hazai turisztikai látványosságot.
Gy. I.: Értem, hogy ön mindkét félnek meg akarja adni a vélemény-nyilvánítás lehetőségét, de míg Suchman úr minden televízióban kifejthette már álláspontját, a mi véleménynyilvánításunk még vissza van. Ugyanakkor nem kérdőjelezem meg Suchman úr jóindulatát, jó szándékát és szakmai kompetenciáját. Csupán egyikkel sem értek egyet, és ezzel nem vagyok egyedül. Pénzintézeti és turisztikai szakemberek, civil szervezetek és pártok, politikusok és újságírók egyre többen ítélik meg velem azonosan az előállt helyzetet.
M. O.: Kemény szavak, kemény állítások. Ennek az ellenkezőjét is olvashatjuk. Fenntartja?
Gy. I.: Természetesen, száz százalékban.
Előbb GONDOLKODJ
2010.03.24 10:07:25
Egy eredeti Kovács Bence János 2 perces video a Pécs tornyház megvételekor, 2007 nyarán.
www.123people.com/ext/frm?ti=personensuche%20telefonbuch&search_term=grupo%20milton&search_country=US&st=suche%20nach%20personen&target_url=http%3A%2F%2Fatv.hu%2Fbelfold%2F2008_jun_hatmilliardert_elkelt_a_pecsi_pokoli_torony___video_.html§ion=video&wrt_id=68
Olyan szépen, meggyőzően mondja.
Itt a blogon pedig csak a bizalmatlankodás, a gyanakvás, kishitűség,
meg a rosszhiszeműség.
Ahelyett, hogy a sok blogozó lemenne Pécsre, és a saját szemével látná
a megvalósult eredményt.
Pécsiek, segítsetek, tegyetek fel valami friss képet a toronyházról, meg az éppen költözni készülő lakókról. mert ugye ez a projekt volt meghirdetve úgy, hogy ez fog elkészülni legelsőnek. Most 2010 nyarára lesz készen.
www.123people.com/ext/frm?ti=personensuche%20telefonbuch&search_term=grupo%20milton&search_country=US&st=suche%20nach%20personen&target_url=http%3A%2F%2Fatv.hu%2Fbelfold%2F2008_jun_hatmilliardert_elkelt_a_pecsi_pokoli_torony___video_.html§ion=video&wrt_id=68
Olyan szépen, meggyőzően mondja.
Itt a blogon pedig csak a bizalmatlankodás, a gyanakvás, kishitűség,
meg a rosszhiszeműség.
Ahelyett, hogy a sok blogozó lemenne Pécsre, és a saját szemével látná
a megvalósult eredményt.
Pécsiek, segítsetek, tegyetek fel valami friss képet a toronyházról, meg az éppen költözni készülő lakókról. mert ugye ez a projekt volt meghirdetve úgy, hogy ez fog elkészülni legelsőnek. Most 2010 nyarára lesz készen.
A 2000-es években Spanyolországban az ingatlanfejlesztés szónak szinte szinonimájává vált a korrupció és a pénzmosás. Spanyolországban mindent megtesznek, hogy ebből az ördögi körből kilépjenek; az érintett spanyol befektetők pedig keletre menekülnek, és megjelentek…..
Előbb GONDOLKODJ
2010.03.24 06:41:10
@maid: @kakukk2: @aril brikha:
Pár szó a "régészekről":
Általában rendesen tervezhetőek: tehát minden egyes régész korrupt,
és benne van a boltban.
Autópálya szakasz építésnél úgy SZOKTÁK csinálni, hogy megnézik
az átadás, a befejezési határidő időpontját. Legyen ez adott év június 30.
Előző év áprilisában felvonulnak a "régészek", és elkezdenek 0,867 fővel
túrkálni a földben. A turkálást szó szerint értem, tehát látványosan
mutatják, hogy ők bizony "tudós" emberek, és a tudósok nem kapkodnak.
1 hónap alatt előrehalad ez az egy fő 240 métert az autópályán, a pályaszakasz pedig 24000 méter hosszú. Tehát elvben, ha nem talál semmit, akkor 100 hónap (8 év) alatt szépen végez is. Kivitelező ideges lesz. Mi a megoldás, kérdezi a régészt?
Hát..... azt javasolja, hogy be kell vonni szabadságon lévő régész kollégákat, akik HAJLANDÓAK éjjel-nappal szombat-vasárnap is dolgozni.
Persze ezek a "tudós-régészek" már nem a fizetésükért dolgoznak,
hanem 6-8-10 ezer forintos úgynevezett "mérnökóradíjban". Kérnek egy
folyamatosan előrehúzható 15 méter hosszú sátrat, éjjeli világítást, és ..... kaját, kólát, ásványvizet, stb., és a 100 hónapra eső "munkát" elvégzik
20an 2 hónap alatt a teljes szakaszra. De nem az alappénzért, hanem annak az 50szereséért. Ebből megkapja a KÖSZ az eredeti összeget, a többletet meg elosztják szépen 20 felé.
A terepjáró az övék, a pénz az övék.
A kivitelező 1 havi kötbérre tervezett kb 800 milliót, a "régész-tudósoknak" kifizet 500 milliót. A kivitelező megtakarítja a kötbért, de elbukta a régészeket. Ezt a régész pénzt aztán be kell hozni az építésen pótmunkákkal.
Szóval ha azt kérdezitek, hogy: "Ki fizeti a RÉGÉSZT?" , akkor a válasz az,
hogy TE meg ÉN.
Pár szó a "régészekről":
Általában rendesen tervezhetőek: tehát minden egyes régész korrupt,
és benne van a boltban.
Autópálya szakasz építésnél úgy SZOKTÁK csinálni, hogy megnézik
az átadás, a befejezési határidő időpontját. Legyen ez adott év június 30.
Előző év áprilisában felvonulnak a "régészek", és elkezdenek 0,867 fővel
túrkálni a földben. A turkálást szó szerint értem, tehát látványosan
mutatják, hogy ők bizony "tudós" emberek, és a tudósok nem kapkodnak.
1 hónap alatt előrehalad ez az egy fő 240 métert az autópályán, a pályaszakasz pedig 24000 méter hosszú. Tehát elvben, ha nem talál semmit, akkor 100 hónap (8 év) alatt szépen végez is. Kivitelező ideges lesz. Mi a megoldás, kérdezi a régészt?
Hát..... azt javasolja, hogy be kell vonni szabadságon lévő régész kollégákat, akik HAJLANDÓAK éjjel-nappal szombat-vasárnap is dolgozni.
Persze ezek a "tudós-régészek" már nem a fizetésükért dolgoznak,
hanem 6-8-10 ezer forintos úgynevezett "mérnökóradíjban". Kérnek egy
folyamatosan előrehúzható 15 méter hosszú sátrat, éjjeli világítást, és ..... kaját, kólát, ásványvizet, stb., és a 100 hónapra eső "munkát" elvégzik
20an 2 hónap alatt a teljes szakaszra. De nem az alappénzért, hanem annak az 50szereséért. Ebből megkapja a KÖSZ az eredeti összeget, a többletet meg elosztják szépen 20 felé.
A terepjáró az övék, a pénz az övék.
A kivitelező 1 havi kötbérre tervezett kb 800 milliót, a "régész-tudósoknak" kifizet 500 milliót. A kivitelező megtakarítja a kötbért, de elbukta a régészeket. Ezt a régész pénzt aztán be kell hozni az építésen pótmunkákkal.
Szóval ha azt kérdezitek, hogy: "Ki fizeti a RÉGÉSZT?" , akkor a válasz az,
hogy TE meg ÉN.
Előbb GONDOLKODJ
2010.03.24 07:05:51
Dr. Gyenesei tegnap nyilatkozott.
www.mixonline.hu/Cikk.aspx?id=37778
Álom és valóság - Gyűrűzik a Balatonring-botrány
Vegyél egy jó ötletet, dajkáld, vesd el a magot, és aztán taposd agyon. Valahogy ez történt Sávolyon, ahol valaki motorversenypályát álmodott. Álmodott hozzá pénzt, ígéreteket, és aztán felébredt, mert bilibe lógott a kisujja. Gyenesei István volt önkormányzati miniszter a MIX online-nak felelőssége teljes tudatában elmondta véleményét a botrányízű sávolyi Balatonring építésének alakulásáról.
Mix online: Mitől volt olyan vidám az alapkőletételnél?
Gyenesei István: Örültem, mert spanyol befektetők spanyol tőkével csodálatos versenypálya építését ígérték közel a Balatonhoz. Örültem a térségbe fejlődést hozó, turisztikai attrakciót megcsillantó megatervnek, hiszen miniszterként a turizmust is felügyeltem.
M. O.: Azóta mintha keserűbb lenne a mosolya...
Gy. I.: Sok mindenre rájöttem menet közben, hiszen közvetlen közelről láthattam az ügyek alakulását. Mondhatni, belülről. Ezért emeltem fel a szavam már három hónappal az alapkő elhelyezése után, "rossz felé megyünk, barátaim!". Megdöbbentő ötletre bukkantam, vegyünk egy jó darab földet, lehetőleg minél olcsóbban. Ígérjünk minél vonzóbb fejlesztést, szédítsük meg a helyi lakosokat. Nyerjünk meg magunknak fontos helyi és kormánypárti politikusokat. Majd minősíttessük át a szántóföldet magasabb kategóriájú területté, helyezzünk kilátásba egy motorversenypálya építést és százezreket vonzó versenyt. Ez kell ugyanis ahhoz, hogy az eredeti terv szerinti versenypályához szükséges alig harminc hektárt körülvevő 570 olcsón vásárolt hektárunk még értékesebb legyen.
M. O.: Mi ezzel a baj? Jön egy spanyol befektető, kifizeti az építkezést, és a magyar állam partner a világbajnokság rendezésében. Mindez a Balaton idegenforgalmának fellendülését segítheti, nem?
Gy. I.: Ez így nagyon is rendben lenne, ha a külföldi befektető a beruházáshoz szükséges pénzt letétbe helyezi, behozza Magyarországra. Hamar kiderült azonban, hogy hitelből akarták megvalósítani. A spanyol bankok nem adtak hitelt a beruházónak. Óriási ötletük támadt: támogassa meg őket a magyar állam, adják a pénzt a magyar bankok.
M. O.: És adták?
Gy. I.: Dehogy adták. Sem a vállalkozói alapon működő kereskedelmi bankok, sem a Magyar Fejlesztési Bank nem volt hajlandó meghitelezni egy bizonytalan kimenetelű óriásprojektet. Természetesen elvárták, hogy a beruházó hozzon megtérülési, visszafizetési garanciát.
M. O.: És hozott?
Gy. I: Ha hozott volna, most nem lenne miről beszélnünk. Már rég megépülhetett volna a pálya. Ráadásul meg nem erősített információk szerint az a spanyol cég, amelyik a jogdíjat és a szervezést felvállaló Balatonring Zrt-nek 70 százalékos tulajdonosa (30 százalék a magyar állam tulajdonában lévő Magyar Turizmus Zrt-é), a spanyol bankok szerint mindössze 12 ezer euróra (3 millió forintra) hitelképes.
M. O.: Kit terhelt volna a fenntartási költség, és ki fizette volna a verseny jogdíjait?
Gy. I.: A magyar állam. Csak a versenyrendezés éves jogdíja 5 millió euró (1,3-1,4 milliárd ft.) és még nem beszéltünk magáról a verseny rendezési költségeiről, a pálya fenntartásáról, üzemeltetéséről, éves költségeiről.
M. O.: Suchman Tamás, a Balatoni Fejlesztési Tanács elnöke azt mondta, több száz munkahely veszik el, ha meghiúsul a beruházás.
Gy. I.: Suchman úr sok mindent mond. Például ez sem igaz. Legföljebb 10-12 embert foglalkoztatott volna ez a pálya, a Hungaroringen sem dolgoznak többen. A rendezés és a verseny időszakában a környéken természetesen biztos, hogy megélénkülne a forgalom, és időszakosan sokaknak adna bevételi, megélhetési lehetőséget. Nekünk, somogyiaknak ezért lett volna különösen fontos a beruházás megvalósítása.
M. O.: Önök perben, haragban vannak Suchman úrral?
Gy. I.: Részemről biztos, hogy nincs se per, se harag, csupán másként látom a világot. Viszont Sávollyal kapcsolatosan Suchman Tamás szereplése megér egy misét. A kormánybiztos úr valami megmagyarázhatatlan ok miatt a magyar érdekek helyett a spanyol érdekeket képviseli. Eközben, akár az elszabadult hajóágyú, tör-zúz maga körül. És ez sajnálatos. Most például Niklai Ákost és a Magyar Turizmus Zrt.-t ostorozza, holott minden erővel segíteni kéne őket. Niklai Ákos szerintem jó időben, tisztességesen és bátran mondott le a Magyar Turizmus Zrt. elnökségéről, de előtte folyamatosan kifejtette álláspontját, mely szerint ilyen konstrukcióban nem szabad megépíteni a sávolyi pályát. Niklai Ákossal és sokakkal együtt nem Suchman Tamásra, hanem a Balatonring elvesztése miatt haragszunk.
M. O.: És mi lesz Sávollyal? Állítólag csődközeli állapotba kerül a falu?
Gy. I.: Ez bizony így van. Sávolyt behúzták a csőbe. Csak most vették észre, hogy a megépített szennyvízcsatorna nem is nekik készült. Ahogy ígéreteken sem lehet motorozni, úgy a muszájból létrehozott hatalmas csatornarendszert sem képes egy kis falu működtetni. Ha van egy kis tisztesség a spanyol vállalkozóban, akkor most segíthet nekik mindaddig, míg az általuk erőltetett Balatonringet el nem készítik. De nem hitellel, mint azt tette korábban, mert ezzel az önkormányzatot törvénysértésbe vitte, vinné. Amíg miniszter voltam, láttam a település helyzetét, és volt módom segíteni, több tízmilliós támogatásról döntöttem Sávoly és környéke javára.
M. O.: Suchman Tamás minden nyilatkozatában cáfolja az önök, a Magyar Turizmus Zrt. jó szándékát és szakmai hozzáértését. Szerinte éppen a Turizmus Zrt. akadályozott meg egy jelentős hazai turisztikai látványosságot.
Gy. I.: Értem, hogy ön mindkét félnek meg akarja adni a vélemény-nyilvánítás lehetőségét, de míg Suchman úr minden televízióban kifejthette már álláspontját, a mi véleménynyilvánításunk még vissza van. Ugyanakkor nem kérdőjelezem meg Suchman úr jóindulatát, jó szándékát és szakmai kompetenciáját. Csupán egyikkel sem értek egyet, és ezzel nem vagyok egyedül. Pénzintézeti és turisztikai szakemberek, civil szervezetek és pártok, politikusok és újságírók egyre többen ítélik meg velem azonosan az előállt helyzetet.
M. O.: Kemény szavak, kemény állítások. Ennek az ellenkezőjét is olvashatjuk. Fenntartja?
Gy. I.: Természetesen, száz százalékban.
www.mixonline.hu/Cikk.aspx?id=37778
Álom és valóság - Gyűrűzik a Balatonring-botrány
Vegyél egy jó ötletet, dajkáld, vesd el a magot, és aztán taposd agyon. Valahogy ez történt Sávolyon, ahol valaki motorversenypályát álmodott. Álmodott hozzá pénzt, ígéreteket, és aztán felébredt, mert bilibe lógott a kisujja. Gyenesei István volt önkormányzati miniszter a MIX online-nak felelőssége teljes tudatában elmondta véleményét a botrányízű sávolyi Balatonring építésének alakulásáról.
Mix online: Mitől volt olyan vidám az alapkőletételnél?
Gyenesei István: Örültem, mert spanyol befektetők spanyol tőkével csodálatos versenypálya építését ígérték közel a Balatonhoz. Örültem a térségbe fejlődést hozó, turisztikai attrakciót megcsillantó megatervnek, hiszen miniszterként a turizmust is felügyeltem.
M. O.: Azóta mintha keserűbb lenne a mosolya...
Gy. I.: Sok mindenre rájöttem menet közben, hiszen közvetlen közelről láthattam az ügyek alakulását. Mondhatni, belülről. Ezért emeltem fel a szavam már három hónappal az alapkő elhelyezése után, "rossz felé megyünk, barátaim!". Megdöbbentő ötletre bukkantam, vegyünk egy jó darab földet, lehetőleg minél olcsóbban. Ígérjünk minél vonzóbb fejlesztést, szédítsük meg a helyi lakosokat. Nyerjünk meg magunknak fontos helyi és kormánypárti politikusokat. Majd minősíttessük át a szántóföldet magasabb kategóriájú területté, helyezzünk kilátásba egy motorversenypálya építést és százezreket vonzó versenyt. Ez kell ugyanis ahhoz, hogy az eredeti terv szerinti versenypályához szükséges alig harminc hektárt körülvevő 570 olcsón vásárolt hektárunk még értékesebb legyen.
M. O.: Mi ezzel a baj? Jön egy spanyol befektető, kifizeti az építkezést, és a magyar állam partner a világbajnokság rendezésében. Mindez a Balaton idegenforgalmának fellendülését segítheti, nem?
Gy. I.: Ez így nagyon is rendben lenne, ha a külföldi befektető a beruházáshoz szükséges pénzt letétbe helyezi, behozza Magyarországra. Hamar kiderült azonban, hogy hitelből akarták megvalósítani. A spanyol bankok nem adtak hitelt a beruházónak. Óriási ötletük támadt: támogassa meg őket a magyar állam, adják a pénzt a magyar bankok.
M. O.: És adták?
Gy. I.: Dehogy adták. Sem a vállalkozói alapon működő kereskedelmi bankok, sem a Magyar Fejlesztési Bank nem volt hajlandó meghitelezni egy bizonytalan kimenetelű óriásprojektet. Természetesen elvárták, hogy a beruházó hozzon megtérülési, visszafizetési garanciát.
M. O.: És hozott?
Gy. I: Ha hozott volna, most nem lenne miről beszélnünk. Már rég megépülhetett volna a pálya. Ráadásul meg nem erősített információk szerint az a spanyol cég, amelyik a jogdíjat és a szervezést felvállaló Balatonring Zrt-nek 70 százalékos tulajdonosa (30 százalék a magyar állam tulajdonában lévő Magyar Turizmus Zrt-é), a spanyol bankok szerint mindössze 12 ezer euróra (3 millió forintra) hitelképes.
M. O.: Kit terhelt volna a fenntartási költség, és ki fizette volna a verseny jogdíjait?
Gy. I.: A magyar állam. Csak a versenyrendezés éves jogdíja 5 millió euró (1,3-1,4 milliárd ft.) és még nem beszéltünk magáról a verseny rendezési költségeiről, a pálya fenntartásáról, üzemeltetéséről, éves költségeiről.
M. O.: Suchman Tamás, a Balatoni Fejlesztési Tanács elnöke azt mondta, több száz munkahely veszik el, ha meghiúsul a beruházás.
Gy. I.: Suchman úr sok mindent mond. Például ez sem igaz. Legföljebb 10-12 embert foglalkoztatott volna ez a pálya, a Hungaroringen sem dolgoznak többen. A rendezés és a verseny időszakában a környéken természetesen biztos, hogy megélénkülne a forgalom, és időszakosan sokaknak adna bevételi, megélhetési lehetőséget. Nekünk, somogyiaknak ezért lett volna különösen fontos a beruházás megvalósítása.
M. O.: Önök perben, haragban vannak Suchman úrral?
Gy. I.: Részemről biztos, hogy nincs se per, se harag, csupán másként látom a világot. Viszont Sávollyal kapcsolatosan Suchman Tamás szereplése megér egy misét. A kormánybiztos úr valami megmagyarázhatatlan ok miatt a magyar érdekek helyett a spanyol érdekeket képviseli. Eközben, akár az elszabadult hajóágyú, tör-zúz maga körül. És ez sajnálatos. Most például Niklai Ákost és a Magyar Turizmus Zrt.-t ostorozza, holott minden erővel segíteni kéne őket. Niklai Ákos szerintem jó időben, tisztességesen és bátran mondott le a Magyar Turizmus Zrt. elnökségéről, de előtte folyamatosan kifejtette álláspontját, mely szerint ilyen konstrukcióban nem szabad megépíteni a sávolyi pályát. Niklai Ákossal és sokakkal együtt nem Suchman Tamásra, hanem a Balatonring elvesztése miatt haragszunk.
M. O.: És mi lesz Sávollyal? Állítólag csődközeli állapotba kerül a falu?
Gy. I.: Ez bizony így van. Sávolyt behúzták a csőbe. Csak most vették észre, hogy a megépített szennyvízcsatorna nem is nekik készült. Ahogy ígéreteken sem lehet motorozni, úgy a muszájból létrehozott hatalmas csatornarendszert sem képes egy kis falu működtetni. Ha van egy kis tisztesség a spanyol vállalkozóban, akkor most segíthet nekik mindaddig, míg az általuk erőltetett Balatonringet el nem készítik. De nem hitellel, mint azt tette korábban, mert ezzel az önkormányzatot törvénysértésbe vitte, vinné. Amíg miniszter voltam, láttam a település helyzetét, és volt módom segíteni, több tízmilliós támogatásról döntöttem Sávoly és környéke javára.
M. O.: Suchman Tamás minden nyilatkozatában cáfolja az önök, a Magyar Turizmus Zrt. jó szándékát és szakmai hozzáértését. Szerinte éppen a Turizmus Zrt. akadályozott meg egy jelentős hazai turisztikai látványosságot.
Gy. I.: Értem, hogy ön mindkét félnek meg akarja adni a vélemény-nyilvánítás lehetőségét, de míg Suchman úr minden televízióban kifejthette már álláspontját, a mi véleménynyilvánításunk még vissza van. Ugyanakkor nem kérdőjelezem meg Suchman úr jóindulatát, jó szándékát és szakmai kompetenciáját. Csupán egyikkel sem értek egyet, és ezzel nem vagyok egyedül. Pénzintézeti és turisztikai szakemberek, civil szervezetek és pártok, politikusok és újságírók egyre többen ítélik meg velem azonosan az előállt helyzetet.
M. O.: Kemény szavak, kemény állítások. Ennek az ellenkezőjét is olvashatjuk. Fenntartja?
Gy. I.: Természetesen, száz százalékban.
Előbb GONDOLKODJ
2010.03.24 10:06:41
Egy eredeti Kovács Bence János 2 perces video a Pécs tornyház megvételekor, 2007 nyarán.
www.123people.com/ext/frm?ti=personensuche%20telefonbuch&search_term=grupo%20milton&search_country=US&st=suche%20nach%20personen&target_url=http%3A%2F%2Fatv.hu%2Fbelfold%2F2008_jun_hatmilliardert_elkelt_a_pecsi_pokoli_torony___video_.html§ion=video&wrt_id=68
Olyan szépen, meggyőzően mondja.
Itt a blogon pedig csak a bizalmatlankodás, a gyanakvás, kishitűség,
meg a rosszhiszeműség.
Ahelyett, hogy a sok blogozó lemenne Pécsre, és a saját szemével látná
a megvalósult eredményt.
Pécsiek, segítsetek, tegyetek fel valami friss képet a toronyházról, meg az éppen költözni készülő lakókról. mert ugye ez a projekt volt meghirdetve úgy, hogy ez fog elkészülni legelsőnek. Most 2010 nyarára lesz készen.
www.123people.com/ext/frm?ti=personensuche%20telefonbuch&search_term=grupo%20milton&search_country=US&st=suche%20nach%20personen&target_url=http%3A%2F%2Fatv.hu%2Fbelfold%2F2008_jun_hatmilliardert_elkelt_a_pecsi_pokoli_torony___video_.html§ion=video&wrt_id=68
Olyan szépen, meggyőzően mondja.
Itt a blogon pedig csak a bizalmatlankodás, a gyanakvás, kishitűség,
meg a rosszhiszeműség.
Ahelyett, hogy a sok blogozó lemenne Pécsre, és a saját szemével látná
a megvalósult eredményt.
Pécsiek, segítsetek, tegyetek fel valami friss képet a toronyházról, meg az éppen költözni készülő lakókról. mert ugye ez a projekt volt meghirdetve úgy, hogy ez fog elkészülni legelsőnek. Most 2010 nyarára lesz készen.
28 értékelt tényezőből 14 magas kockázatú. Nagyon nehéz az idén átadni pályát, az üzleti terv kihívás. (tallianmiklos kedvéért: ezt a cikket sem én írtam, csapatmunka van) A sávolyi pálya üzleti terve már az első évben borulhat a KPMG szerint, hiába a rendkívül…..
Előbb GONDOLKODJ
2010.03.07 22:26:48
@Patyimutyi: A 10 mondat igaz!
1 db A/4 oldal, 12es Arial, 1,5 sorköz, 2,5es margó. max 4 bekezdés.
Ez a max az közigazgatásban.
1 db A/4 oldal, 12es Arial, 1,5 sorköz, 2,5es margó. max 4 bekezdés.
Ez a max az közigazgatásban.
Előbb GONDOLKODJ
2010.03.07 22:30:50
@kakukk2: Hát a falun keresztül. Ezt kérték a Sávolyiak, nem?
Előbb GONDOLKODJ
2010.03.07 22:33:27
@kakukk2: Ez pontosítva azt jelenti, hogy a spanyolok papíron irgalmatlan
mennyiségű felhasznált cementre vették fel az EU pénzeket?
Ha jól értem, akkor ugye a spanyolok KŐKEMÉNYEN meglopták az EU-t?
Nos, ezek a befektetőink?
mennyiségű felhasznált cementre vették fel az EU pénzeket?
Ha jól értem, akkor ugye a spanyolok KŐKEMÉNYEN meglopták az EU-t?
Nos, ezek a befektetőink?
A kormány szerint a minisztérium is csak egy tanácsadócég, amit versenyeztetni lehet valódi tanácsadócégekkel, a végén pedig a kedvezőbb tanulmányt kell kihozni győztesnek. (Kép: motogpworld.net) A hír már bejárta a magyar sajtót: az MFB a kormány döntése alapján…..
Előbb GONDOLKODJ
2010.03.04 06:52:18
@Magyarországom: Kérlek tedd fel a linket is ide.
A Sávoly projektről készült irat TARTALMA a fontos. Majdnem mindegy, hogy valóban 2009 nyarán-őszén készült, vagy az elmúlt napokban.
A Megvalósíthatósági tanulmányban leírt input-output adatok, a feltételezések, piaci várakozások, számítások, következtetések .... és végül az ajánlások nem térhetnek el túlzottan az országosan ismert tényektől.
Ha valóban hozzáférhető lesz az anyag, akkor "bele fogunk látni!", és meg fogjuk találni, hol van a sumák, ha van benne. Ebben segíteni fognak a KPMG, MFB, PM blogozói is. Ha pedig megtiltják nekik a blogozást, akkor maguk is tudni fogják, hogy egy lenyúláshoz nyújtanak segítséget.
De az is lehet, hogy a KPMG úgy írta le, hogy az MFB tökéletesen levette belőle a következtetést: "NE ADJATOK SÁVOLYRA PÉNZT."
Várjuk meg az anyagot, és ne hagyjuk, hogy pár bérblogger félrevigye politikai vagdalkozással, tartalmatlan hőbörgéssel a tényeket.
Továbbra is kérdés, amire a bérbloggerek nem adnak választ:
- Eddig hol, mit épített a Grupo Milton Spanyolországban? Semmit.
- Eddig hol, mit épített a Grupo Milton Magyarországon? Semmit.
- Ha Sávoly MotoGP Balatonring ennyire jó üzlet, akkor miért nem kapott immár 12 hónap alatt egyetlen SPANYOL vagy MAGYAR kereskedelmi banktól hitelt, finanszírozást a Grupo MIlton? Miért? Hiszen ha a bankok látják a hatalmas "sajáterőt" az ügyfél kiváló "bonitását" (54 milliárd forint magánvagyon), akkor a bankok boldogan finanszíroznának egy ilyen beruházást.
Kedves BÉRBLOGGEREK! Ezeket a kérdéseket tegyétek fel a Megbízónak, és utána írjátok le itt a választ.
A Sávoly projektről készült irat TARTALMA a fontos. Majdnem mindegy, hogy valóban 2009 nyarán-őszén készült, vagy az elmúlt napokban.
A Megvalósíthatósági tanulmányban leírt input-output adatok, a feltételezések, piaci várakozások, számítások, következtetések .... és végül az ajánlások nem térhetnek el túlzottan az országosan ismert tényektől.
Ha valóban hozzáférhető lesz az anyag, akkor "bele fogunk látni!", és meg fogjuk találni, hol van a sumák, ha van benne. Ebben segíteni fognak a KPMG, MFB, PM blogozói is. Ha pedig megtiltják nekik a blogozást, akkor maguk is tudni fogják, hogy egy lenyúláshoz nyújtanak segítséget.
De az is lehet, hogy a KPMG úgy írta le, hogy az MFB tökéletesen levette belőle a következtetést: "NE ADJATOK SÁVOLYRA PÉNZT."
Várjuk meg az anyagot, és ne hagyjuk, hogy pár bérblogger félrevigye politikai vagdalkozással, tartalmatlan hőbörgéssel a tényeket.
Továbbra is kérdés, amire a bérbloggerek nem adnak választ:
- Eddig hol, mit épített a Grupo Milton Spanyolországban? Semmit.
- Eddig hol, mit épített a Grupo Milton Magyarországon? Semmit.
- Ha Sávoly MotoGP Balatonring ennyire jó üzlet, akkor miért nem kapott immár 12 hónap alatt egyetlen SPANYOL vagy MAGYAR kereskedelmi banktól hitelt, finanszírozást a Grupo MIlton? Miért? Hiszen ha a bankok látják a hatalmas "sajáterőt" az ügyfél kiváló "bonitását" (54 milliárd forint magánvagyon), akkor a bankok boldogan finanszíroznának egy ilyen beruházást.
Kedves BÉRBLOGGEREK! Ezeket a kérdéseket tegyétek fel a Megbízónak, és utána írjátok le itt a választ.
A pénzügyminisztérium szakértői túl kockázatosnak, gazdaságtalannak és jogszerűtlennek tartják a sávolyi motorversenypálya megépítésének állami támogatását, a kormány mégis odaítélte, az MFB pedig kifizeti a milliárdokat.Az Index birtokába került újabb belső feljegyzés…..
Az Index zsarol, a közvélemény lázad, a két nagy párt sumákol Sávoly-ügyben. Hová lesz harmincötmilliárd?Racing Management: Nem zsaroltunk. Csak üzleti tárgyalások zajlottak a Grupo Miltonnal, állítja a zsarolással vádolt cég. Ők is perelnek...
Bodoky Tamás vs. Magyar Fejlesztési Bank avagy közérdekű adat-e sávolyi motoGP beruházás megvalósíthatósági tanulmánya? Bár a Kormány állítólag intézkedett a 35 milliárd forintos állami beruházás megvalósíthatóságáról szóló, a KPMG pénzügyi tanácsadó cég…..
Előbb GONDOLKODJ
2010.03.05 18:27:54
Előbb GONDOLKODJ
2010.03.05 21:00:24
@Man Of Golden Words: Igen. Ezt mondják a németek cilvil kurázsinak.
A TASZ szerint béna kacsa a miniszterelnök. Bajnai Gordon kiadni kérte a MotoGP pályáról szóló tanulmányt, az állam bankja azonban csak közleményében áll a nyilvánosság mellett, a bíróságon nem. ..
Előbb GONDOLKODJ
2010.03.05 20:36:24
@olcsóJános: Suchmann már megkapta a pénzt. Most azért harcol, hogy ne kelljen vissza adni, mert nem teljesített.
Előbb GONDOLKODJ
2010.03.05 20:55:44
@olcsóJános: Szakember! Ez kell!
Golfpályáról beszélnek, de gigantikus lakópark- és plázaprojektet indítottak befektetők Pátyon. A földterületeket a terézvárosi ingatlanpanamában szereplő belgák vásárolták fel, a terveket a Balatonring spanyoljai készíttették.Update: A pátyi polgármester és a befektető…..
Pesti Központi Kerületi Bíróság1055 Budapest, Markó u. 25. postacím: 1887 Budapest, Pf. 28. Tisztelt Bíróság! Alulírott Dr. Bodolai László ügyvéd ezennel feljelentést teszek Kovács Bence János ellen a Btk. 179. § (rágalmazás) és 180. § (becsületsértés) alapján…..
Én voltam a ma reggeli vendég a Tilos Rádió 7térítő című műsorában. Az adást itt lehet meghallgatni. 6:40-től kezdődik a beszélgetés...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A Rammstein semmilyen formaban nem náci. A német közízlés, politika, lakosság nagyon elutasító volna, ha a Rammstein náci volna. Nem játszanák
a nagy rádiókban.
Olvass bele a szövegeikbe:
de.affenknecht.com/texte/
Ha tudatlan vagy, az nem baj. Csak nem kell dicsekedni vele.