Adatok
ZSOLT54
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Elkezdtek áramlani a levelek a Homár postaládájába, és úgy tűnik, az internetező fogyasztók újabb tömeges csalást gyanítanak. A séma nem bonyolult: a Genertel biztosító egyes források szerint akár ezres nagyságrendben küldött ki leveleket arról az alacsony díjakkal megfogott…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Tisztelt Genertel!
A tavalyi átigazolási időszakban biztosítót váltottam az internet segítségével. Bár nem az Önöké volt a legolcsóbb ajánlat, mégis Önökhöz váltottam a Generálitól. Gondolván mégis csak Generali családnál maradok. Mivel tíz évig dolgoztam a Generálinál. S ha az egészségem engedné még most is ott lennék. De mint volt fiók- és kirendeltségvezető tudom, hogy az autó rendszáma alapján is beazonosítható egy szerződés, annak alapján pedig a malus/bónusz besorolás. Ezért is döbbentem meg, hogy egy olyan fenyegető levelet kaptam Önöktől, ha március 1-ig nem küldök Önöknek igazolást, akkor visszasorolnak málusz 4-be. A levelet február utolsó előtti napjának délután vettem a kezemhez. Azonnal hívtam az Önök által megadott 40-es telefonszámot. Aztán vagy még húsz alkalommal. Vagy foglaltat jelzett az ügyfélszolgálati telefon, vagy eljutottam odáig, hogy majd kapcsolják az ügyintézőt, de kiderült egy férfihang alapján, hogy valamennyien foglaltak.
Márpedig én holnap- a Genertel által megadott utolsó napon - dolgozni fogok. De intézzem el az igazolást, és azt faxoljam el. Ehhez be kell utaznom Szombathelyre a Generali ügyfélszolgálathoz, kikérni az igazolást és mivel csak faxon lehet Önöknek küldeni ( beszkennelve, emailon keresztül miért nem?) még valahol faxot is kell keresnem.
Felháborodásomban felhívtam a PSZÁF ügyfélszolgálatát ( az első hívásomra azonnal kapcsoltak ügyintézőt) és elmondtam a panaszomat. Sajnos a hölgy azt mondta, hogy a határidő rövidsége miatt Önökkel vegyem fel a kapcsolatot.
De hogyan, ha Önök nem veszik fel a telefont?
Varga Zsolt
Sárvár Fekete-híd u. 5.
Eztán jött másnap a válasz:
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük, hogy megtisztelte bizalmával Társaságunkat a Genertel Biztosító Zrt.-t, amikor biztosítása megkötéséhez bennünket választott partneréül.
Szíves tájékoztatásul közöljük, hogy Társaságunk nem kapta meg az előző biztosítótól az Ön szerződésére vonatkozó kártörténeti adatokat, ezért kérjük, hogy a kártörténeti igazolást Társaságunkrészére eljuttatni szíveskedjék!
Fax számunk: 06-1/451-3881
Az utolsó februári munkanap berohantam a Generali ügyfélszolgálatra a kártörténeti igazolásért. Meglepődve halottam, hogy a Generálival még élő szerződésem van. Vagyis ígérete ellenére a Genertel nem mondta fel a szerződést, bár én erre megbízást adtam, ezt nem végezte el. Mielőtt a Genertel azt válaszolná, hogy ezt nem is vállalta, cáfolom: a fiammal együtt váltottunk a Generálitól a Genertelhez és ő minden papírt megkapott, érvényes Generteles szerződése van. Tehát mikor közölték a Generáliban, lehet hogy a hét végén törlik a be nem fizetett élő generális szerződésemre a több, mint negyedéves 8.400 forintot, és elveszítem a bónuszom, akkor ott helyben befizettem az összeget. Közben bemutattam nekik a 4.200 forintos már befizetett Generteles csekkemet.
Most van két befizetett negyedéves díjam. Úgy érzem a Genertel átvert.
Se kedvem, se időm hadakozni. De még egy bocsánatkérő levelet sem kaptam a Generteltől. Mint volt biztosítós kolléga ezt fájlalom leginkább.
Ezek után mit gondoljak Genertelről?
Érdemes tovább hajtani az ügyet? A Genertel rossz ügyintézése 17 ezer forintot vett ki a zsebemből. Érdemes ennyiért perben/haragban lenni?
Leginkább a Genertel véleményére lennék kíváncsi.