Adatok
YCE
0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Buckai Szövetség Egyesület
Szigetszentmiklós Polgármesteréhez: Lassan itt van Szeptember 1! Közlekedési katasztrófába akarják dönteni Szigetszentmiklóst? Megörültek?!
2018.08.24 00:30:32
Tisztelt Szigetszentmiklósi Önkormányzat!
„Tisztelt” Polgármester Úr!
Első körben és először is elnézést kérünk, ha kissé indulatossá sikerül levelünk, de az események ismeretében talán megfogják érteni a kérdéseket és hangvételt!
Tisztelt Polgármester Úr!
Döbbentem hallottuk így egy…..
YCE
2018.08.27 22:12:40
A 38-ason dolgozok. Most kényelmes, papás (de legalább kiszámítható) menetrend van. Egy óra negyven perc egy kanyar... de nem mától. Ma a kolegákkal három óra alatt értünk körbe leghamarabb de az átlag 3,5 felett volt és nem volt riktka a 4 óra sem. Akiket reggel 8-ra szoktam vinni a leshegyi ipari parkhoz azok 10-kor szálltak le a buszomról. Ez csak az odairány volt. Tehát az alapból se kevés menetidőn felül még két óra. Óriási baklövés, h a csepeli elkerülőről befele jövet szivároghatnak a délről északra az M0-ra tartók. A fele lejön az Auchan mögötti körforgónál a másik fele a hárosi csárda körforgónál. Mindkettőnek elsőbbsége lesz a csepelről délre tartókkal szemben. A másik fele az az M0 felhajtójátál a lámpa. Sárgán kéne villognia mert ez így, h 2 kamion átmegy, nulla. Irdatlan kamionforgalom van amihez képest a lámpaváltás túl gyors. A csepeli Szt. Imre térről induló buszok közül a legszerencsésebb a 673. Ő már a hárosi iskola után kiszáll a sorból. Próbálunk minden utast oda vagy a ráckevei hévre terelni. Szánalmas, h a csepeli temetőnél leszállnak az utasaim (vagy épp bárhol mert minden előrébb araszolás után nyitom az ajtót) és hamarabb ér gyalog az Auchanhoz mint mi. Kb mindnek ott fogy el a türelme.
Ez a mondat tegnap délutántól egészen estig gyakran végigfutott a fejemben. Tudom, hogy hihetetlenül hangzik, de 4 óra várakozásra kényszerültem a „fejlett” fővárosunkban, hogy hazajussak. 6 óra magasságában beálltam a József körúti…..
YCE
2010.10.31 21:11:05
Szia Mosolyka!
Egészen véletlenül a CsP-n akadtam Rád, ahol ennek a blogoldalnak a címét adtad meg. Elolvastam ezt a bejegyzést és úgy döntöttem én is hozzá szólok. Először is engedd meg, hogy azzal kezdjem, h a buszvezető félre tájékoztatott az alacsony padlós Volvók szélességével kapcsolatban, hiszen a többi cégnél rendszeresített buszhoz képest 16mm különbség van, ami nem igazán indokolja, h ne mehessen fel a Margit hídra. Itt vannak a méretek, ki tudod csemegézni:
hu.wikipedia.org/wiki/Volvo_7700A
Ehhez képest a többi busz rendre 2500 mm széles:
hu.wikipedia.org/wiki/Ikarus_435
hu.wikipedia.org/wiki/Ikarus_415
hu.wikipedia.org/wiki/Ikarus_412
hu.wikipedia.org/wiki/Ikarus_260
hu.wikipedia.org/wiki/Ikarus_280
A 405-ös kihagyom a listából, mert azok még keskenyebbek. Úgy tudom viszont, h van belőlük pár darab ami taxiként működik és alacsony padlósra van átalakítva pont a mozgáskorlátozott emberek igényeihez. Nem ismerem az infóvonalat, ahol érdeklődhetsz a buszok indulási idejéről, de azt tudom, h a forgalomirányító diszpécserek között is akad olyan aki elé slendrián módon végzi a munkáját, nem zavarja ha pár busz összecsúszik a vonalon. Más kérdés, h buszvezetők közt is bőven van szórás, hiszen mindenkinek más és más a vérmérséklete. Tudom azt is, h egy mozgáskorlátozott elszállítása sokszor számos egyéb problémát vet fel ami bosszantó tud lenni, hiszen én is a BKV-nál dolgozok mint autóbuszvezető. Én emlékszem és valószínűleg Te is, h volt pár éve a Stadionoknál egy mozgáskorlátozottakhoz köthető rendezvény. A cég nagyvonalúan felsűrítette a vonalat, ráadásul lehetőség szerint alacsony padlós járművekkel (IK412), viszont a gyakorlatban óriási problémát okozott, hogy egy ilyen nagyszabású rendezvényre érkező tömeget olyan buszokkal akarták amelyekre hivatalosan 1-2 fő mozgáskorlátozott szállhat fel. Ennek szabályzása vagy nem elég egyértelmű, vagy gyakorlatilag nem létezik. A buszvezető felelőssége azonban igen nagy, hiszen a kresz szerinti szabályozás a járművön a vezetőt jelöli meg felelősnek az utasok és a poggyász rögzítéséért. Na már most el lehet képzelni egy buszt tele kerekes székkel. Ezt azért nem mindenki vállalta fel. Sajnos rengeteg az ilyen és ehhez hasonló szőnyeg alá söpört probléma, de azt hiszem a helyére kerülnek a dolgok ha a BKV-t nem egy személyszállítást bonyolító cégként kezeljük, hanem valós, életszerű példákból kiindulva egy egyszerű "kifizetőhelynek". Remélem ez ügyben lesz változás, hiszen ez az állapot sem az utasoknak sem a sofőröknek nem jó. Európai színvonalú utakon, európai színvonalú buszokkal, kevésbé túlhajszolt sofőrökkel valószínűleg kevesebb problémát észlelnél Te is a mindennapos közlekedéseid során. Sajnos ez még igen csak az utópia kategóriába tartozik. Minden jót, vigyázz magadra!
YCE :)
Egészen véletlenül a CsP-n akadtam Rád, ahol ennek a blogoldalnak a címét adtad meg. Elolvastam ezt a bejegyzést és úgy döntöttem én is hozzá szólok. Először is engedd meg, hogy azzal kezdjem, h a buszvezető félre tájékoztatott az alacsony padlós Volvók szélességével kapcsolatban, hiszen a többi cégnél rendszeresített buszhoz képest 16mm különbség van, ami nem igazán indokolja, h ne mehessen fel a Margit hídra. Itt vannak a méretek, ki tudod csemegézni:
hu.wikipedia.org/wiki/Volvo_7700A
Ehhez képest a többi busz rendre 2500 mm széles:
hu.wikipedia.org/wiki/Ikarus_435
hu.wikipedia.org/wiki/Ikarus_415
hu.wikipedia.org/wiki/Ikarus_412
hu.wikipedia.org/wiki/Ikarus_260
hu.wikipedia.org/wiki/Ikarus_280
A 405-ös kihagyom a listából, mert azok még keskenyebbek. Úgy tudom viszont, h van belőlük pár darab ami taxiként működik és alacsony padlósra van átalakítva pont a mozgáskorlátozott emberek igényeihez. Nem ismerem az infóvonalat, ahol érdeklődhetsz a buszok indulási idejéről, de azt tudom, h a forgalomirányító diszpécserek között is akad olyan aki elé slendrián módon végzi a munkáját, nem zavarja ha pár busz összecsúszik a vonalon. Más kérdés, h buszvezetők közt is bőven van szórás, hiszen mindenkinek más és más a vérmérséklete. Tudom azt is, h egy mozgáskorlátozott elszállítása sokszor számos egyéb problémát vet fel ami bosszantó tud lenni, hiszen én is a BKV-nál dolgozok mint autóbuszvezető. Én emlékszem és valószínűleg Te is, h volt pár éve a Stadionoknál egy mozgáskorlátozottakhoz köthető rendezvény. A cég nagyvonalúan felsűrítette a vonalat, ráadásul lehetőség szerint alacsony padlós járművekkel (IK412), viszont a gyakorlatban óriási problémát okozott, hogy egy ilyen nagyszabású rendezvényre érkező tömeget olyan buszokkal akarták amelyekre hivatalosan 1-2 fő mozgáskorlátozott szállhat fel. Ennek szabályzása vagy nem elég egyértelmű, vagy gyakorlatilag nem létezik. A buszvezető felelőssége azonban igen nagy, hiszen a kresz szerinti szabályozás a járművön a vezetőt jelöli meg felelősnek az utasok és a poggyász rögzítéséért. Na már most el lehet képzelni egy buszt tele kerekes székkel. Ezt azért nem mindenki vállalta fel. Sajnos rengeteg az ilyen és ehhez hasonló szőnyeg alá söpört probléma, de azt hiszem a helyére kerülnek a dolgok ha a BKV-t nem egy személyszállítást bonyolító cégként kezeljük, hanem valós, életszerű példákból kiindulva egy egyszerű "kifizetőhelynek". Remélem ez ügyben lesz változás, hiszen ez az állapot sem az utasoknak sem a sofőröknek nem jó. Európai színvonalú utakon, európai színvonalú buszokkal, kevésbé túlhajszolt sofőrökkel valószínűleg kevesebb problémát észlelnél Te is a mindennapos közlekedéseid során. Sajnos ez még igen csak az utópia kategóriába tartozik. Minden jót, vigyázz magadra!
YCE :)
Azt még mi sem hittük volna, hogy ez a remek kultúresemény Homárba való eredménnyel járhat, oszt mégis az a helyzet, hogy szombatról vasárnapra virradóra decens, kultúréhes nők voltak kénytelenek péniszre utaló karjelzést mutatni távolodó buszok irányába a Lágymányosi…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz