Adatok
vitya25i
0 bejegyzést írt és 29 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Lassan csiszolódik-csiszolódik, nem kerget a tatár, ráérünk
Ez a poszt nem akar rábeszélni az öregautózásra. Ne tedd, ne csináld, sokkal okosabban is eltöltheted az idődet, sokkal hasznosabban, tényleg. Ha eddig nem kezdted el, most már ne vágj bele, mert az autózásnak sajnos…..
vitya25i
2014.07.27 23:54:25
@ommm: Gratula Pistám, jól döntöttél :) hamarosan (kb. két hét) és elkészül a nagytesó, ha érdekel szívesen megmutatom. Láncot le fogod dobni, ezt előre borítékolom ;)
Az elmúlt szűk egy évben nem vittem túlzásba az E21-es BMW-mről szóló posztokat. Ennek persze meg is volt a maga oka: időm az mindig éppen annyi volt, hogy eldönthettem, írok egy rövid szösszenetet, vagy inkább megpróbálok valamire haladni az autóval. Közben a feneketlen…..
vitya25i
2014.05.08 22:48:22
@Momina: Végülis, a kerék az autó cipője, nem? Ha befér oda a szekrénybe és az autó is családtagként van kezelve, akkor semmi furcsa nincs ebben :))
Egy korábbi posztból sokan már talán tudják – hazajött a Puch. Ez az az autóm, amelyik olyan régen készül, hogy néha szinte el is felejtettem, hogy létezik, annyira az ősidőkben vettem, hogy minden akkori tervem dugába dőlt, amit szántam neki.Az évek során sokszor eljutott oda,…..
vitya25i
2013.01.28 22:55:02
@Csikós Zsolt: Szia Zsolti,
remélem nem baj, hogy letegezlek. Kérdésedre, "De hogy fogom az újraöntött, de rettentő kráteres emblémámat patent állapotúra hozni?" - egy lehetséges megoldást javasolnék: készíttesd el a másolatát ötvössel, vagy ha az eredeti menthető, akkor újíttasd fel vele. Nekem az egyik hobbiautómra (egy 86-os Rx-7) keresztapám készítette el egy limitált széria emblémáját, nagyon szépen dolgozik, azt hiszem Neked is tudna segíteni. Ha gondolod, privátban megadom az elérhetőségét.
Ja és respect a kitartásodért, 10 év az nekem is sok lenne, pedig aki ismer, tudja hogy a végletekig kitartó vagyok, ha autót építek :))
üdv!
vitya
remélem nem baj, hogy letegezlek. Kérdésedre, "De hogy fogom az újraöntött, de rettentő kráteres emblémámat patent állapotúra hozni?" - egy lehetséges megoldást javasolnék: készíttesd el a másolatát ötvössel, vagy ha az eredeti menthető, akkor újíttasd fel vele. Nekem az egyik hobbiautómra (egy 86-os Rx-7) keresztapám készítette el egy limitált széria emblémáját, nagyon szépen dolgozik, azt hiszem Neked is tudna segíteni. Ha gondolod, privátban megadom az elérhetőségét.
Ja és respect a kitartásodért, 10 év az nekem is sok lenne, pedig aki ismer, tudja hogy a végletekig kitartó vagyok, ha autót építek :))
üdv!
vitya
Kilakatolva pöpecre, lefényezve vakítóra, futóművek felújítva, motor, váltó, diffi csekkolva – innentől már csak egy nagyra méretezett legó az egész, egy-két napnyi munkával már készen is lesz, gondolhatta volna bárki a Ponton-projektről a legutóbbi, júliusi poszt…..
vitya25i
2012.10.01 00:03:44
@V12 Power: Hali! én kb. ugyanezt csináltam végig egy e34-gyel, nekem az a gyerekkori álom, de az e38-at is imádom, a legszebb Hetes.
Pár képet szívesen megnéznék a vasról, cserébe én is küldök a huszonötíről (ami hamarosan 30i lesz :D)
üdv, vitya
Pár képet szívesen megnéznék a vasról, cserébe én is küldök a huszonötíről (ami hamarosan 30i lesz :D)
üdv, vitya
Úgy járt körbe a kulcsa a szerkesztőségben, mint egy jóféle rakéta egy züllött kerti partin. Felszabadultan, lelkendezve szállt ki belőle mindenki, nehezen engedve el a kormányt: ez aztán az igazi hot hatch, élményautó a javából, nem lehet vele nem betyárkodni, milyen jó, hogy…..
vitya25i
2012.09.16 10:55:18
@Poita not Peter!: egyébként azért van ilyen komoly fék (még mai szemmel nézve is) mert a wankelnak gyenge a motorfékje, lévén hogy nem alternáló mozgást alakít át forgóvá, hanem eleve forog. Ezért könnyebben pörög fel és magasabbra, de alig van motorfék a dugattyús motorhoz képest --> ezért az erősebb fék.
vitya25i
2012.09.16 14:44:51
@Béza Dániel: hát, nem valószínű, hogy lesz még egy ilyen vétel az életben :)
Megalkudtunk egy olyan árban, hogy ajándéknak volt mondható, rá 1 hétre mentem a kocsiért, hogy akkor beindítjuk, aztán trélerre fel, olajcserék, vizsga stb. Erre ott várt kint a kocsi a garázs előtt, kiderült hogy a héten kapott új olajakat, szűrőket, egy új aksit, műszaki+zk-t és egy fél tank benzint. Ki akartam fizetni a plusz költségeket, de nem engedte. Lábon hoztam el az akkor 19 éves (2005 májusában volt), 12 éve csipkerózsika-álmát alvó kocsit. :)
Hozzátenném, családon belül vettem (volt bnőm keresztapjától) de még a rokoni kapcsolaton felül is mindennél korrektebb volt a hozzáállása.
Nem is akarta amúgy eladni, csak én könyörögtem ki :D
Megalkudtunk egy olyan árban, hogy ajándéknak volt mondható, rá 1 hétre mentem a kocsiért, hogy akkor beindítjuk, aztán trélerre fel, olajcserék, vizsga stb. Erre ott várt kint a kocsi a garázs előtt, kiderült hogy a héten kapott új olajakat, szűrőket, egy új aksit, műszaki+zk-t és egy fél tank benzint. Ki akartam fizetni a plusz költségeket, de nem engedte. Lábon hoztam el az akkor 19 éves (2005 májusában volt), 12 éve csipkerózsika-álmát alvó kocsit. :)
Hozzátenném, családon belül vettem (volt bnőm keresztapjától) de még a rokoni kapcsolaton felül is mindennél korrektebb volt a hozzáállása.
Nem is akarta amúgy eladni, csak én könyörögtem ki :D
Valaki megmagyarázhatná, miért éppen a Volkswagen az idei - és tartok tőle, minden - Tuning Show legnépszerűbb márkája, mert én komolyan nem értem. A német konszern autói olyannyira túlsúlyban voltak a többi gyártóhoz, vagy akár autóipari szempontból releváns országhoz…..
vitya25i
2012.04.02 00:06:07
@xenuka: ott a pont! annyi, de annyi jó téma lett volna, erre kapunk egy 10 fauvéból álló galériát. Hát köszi. Még jó, hogy kimentem, volt élőben azért bőven látnivaló.
(topchoppolt El Nino is megérne egy cikket, beszéltem az emberrel, 2 van ilyen, a párja szerepelt a Halálfutamban statisztaként)
(topchoppolt El Nino is megérne egy cikket, beszéltem az emberrel, 2 van ilyen, a párja szerepelt a Halálfutamban statisztaként)
Talán olvasták Alfám történetét, a csodaszép, minden porcikájában csábító, V6-os 166-os sztoriját. Lehet, azt is, hogyan sikerült visszaszereznem vételárát a morálisan kissé ingoványos neppertől. Nem kezdenék hosszú fejtegetésbe arról, miként és hogyan jutottam el…..
vitya25i
2011.04.04 22:47:11
@Z o z ó: ment egy PÜ
vitya25i
2011.04.04 22:57:10
@Haywood: szia, ment egy privát neked is
Mit tegyünk, ha az általunk óhajtott csodálatos felni nem passzol autónkhoz? Osztókör-módosító? Ehh, nem olcsó, tisztességes anyagból legyártatni még drágább, szerencsére a fúrógép feltalálása óta nyitva az ajtó minden lángész számára, akik úgy gondolják, hogy…..
Nézek ki aranyvasárnap az ablakomon a kertbe, és a teremtés egyetemességén, a lét hiábavalóságán, továbbá a diós bejgli metszetének és a spirálgalaxisoknak az alaktani hasonlóságán merengek. Szabadidőm eltöltését a felületes szemlélő semmittevésként, a beavatott taoista…..
vitya25i
2011.01.27 20:48:00
@klacus: nem bírjátok ki, hogy még egy mopedautós cibből se maradhasson ki a "köcsög béemvés" személye?
Miaf***ért nem tudsz mással példálózni? Kezdek már kibukni ezen. Ha a sajtban lévő lyukak számáról szólt volna a cikk, ahhoz is tuti hozzáfűzött volna valami értelmiségi egy "bunkó béemvés" részt.
Vagy elképzelhetetlen, hogy valakinek bmw-je van, de nem vezet állat módon, átengedi a gyalogost, stb.?
Miaf***ért nem tudsz mással példálózni? Kezdek már kibukni ezen. Ha a sajtban lévő lyukak számáról szólt volna a cikk, ahhoz is tuti hozzáfűzött volna valami értelmiségi egy "bunkó béemvés" részt.
Vagy elképzelhetetlen, hogy valakinek bmw-je van, de nem vezet állat módon, átengedi a gyalogost, stb.?
És itt akár véget is érhetne mai posztunk, ahogyan véget is fog, ezzel a két szóval, valamikor, több ezer karakterrel később. Valójában - ha egy szerencsésebb, kevésbé korrupt és gazdagabb, saját tulajdonukkal jobban törődő emberekkel teli országban játszódik a történet -…..
vitya25i
2011.01.22 22:38:18
@ps3peter: Ne haragudj a véleményemért, én is bimmer fan vagyok, de az e60-nak egy gyalázat a belseje. A műszerfal, az óracsoport, az ajtókárpit... ez a bangle amit csak tudott, elb***ott. Mondom ezt egy e34-ből. Peace.
Mit tesz az az ember, akinek sok pénze van, de azért nincs elég ahhoz, hogy megvásároljon egy igazi Rolls Royce-ot? Hát csinál valami hasonlót, mint láthatjuk elég sikertelenül. Kiindulási alap nem rossz,egy elsőszériás Ford Scorpiora esett a választás,átlagautónál kényelmesebb,…..
vitya25i
2011.01.17 21:17:15
@ColT: nem, a fhanszhiák is képesek csodára. Mutatok egy jobbat.
Ennyi pénzből, ennyi stílust keverve, ekkora sz**t én még nem láttam. Majdnem sírtam a röhögéstől, meg a sajnálattól, amit szegény autóval műveltek.
ezt figyuzzátok :-D
www.barryboys.co.uk/phpBB2/viewtopic.php?t=33414
Ennyi pénzből, ennyi stílust keverve, ekkora sz**t én még nem láttam. Majdnem sírtam a röhögéstől, meg a sajnálattól, amit szegény autóval műveltek.
ezt figyuzzátok :-D
www.barryboys.co.uk/phpBB2/viewtopic.php?t=33414
vitya25i
2011.01.17 21:18:02
@Doktor Kotász: Terrieeeer! :-D
Az előző poszt megjelenésének estéjén egy furcsa, kopogó zajra lettem figyelmes hazafelé, mikor Mike Patton ordította a memóriakártyáról, hogy Don't look at me, I'am ugly in the morning. Remek szám, de sajnos ez a zaj nem illett oda. Félreálltam, és beindult a heti…..
vitya25i
2010.10.25 00:57:04
@szamok ember: Sabcot ne becsméreld, mert az egész e34 klub haragját (és még sokan másokét) zúdítod a nyakadba.
Ritka lelkiismeretes és precíz szerelő. Szóval ne fikázzad, ha már nem ismered.
Ritka lelkiismeretes és precíz szerelő. Szóval ne fikázzad, ha már nem ismered.
A mentő-rendőr-tűzoltó-elnöki konvoj sokakat vészfékre és árokjárásra késztet. A túlzott óvatosság ölhet.
Vélemények az azonos című írásunkról...
vitya25i
2010.10.07 01:07:22
@Wührer: csak részben jó válasz :-)
"új automata diesel bmw, MABISZ-os vezetési élményes. Talán Winkler. :) :)"
szerintem régi, kéziváltós, benzines bmw, az a vezetési élményes. Ja és Csikós. .-D
"új automata diesel bmw, MABISZ-os vezetési élményes. Talán Winkler. :) :)"
szerintem régi, kéziváltós, benzines bmw, az a vezetési élményes. Ja és Csikós. .-D
Bár eredetileg az M3 25 éves történetét érkeztünk ünnepelni, meg persze a káprázatos új GTS-t, de - ha már úgyis ott volt pár újságíró a világ főbb csücskeiből - megküldték alattunk a még szinte titkos BMW 1 M Coupét, az E30 M3 igazi szellemi örökösét. Boldog nap!
A…..
vitya25i
2010.07.16 18:26:31
@Shadowbull: Lehet, hogy csak poénból provokál, de a legtöbben felveszik a kesztyűt. Ezzel meg azt éri el, hogy erősíti a "kötsög béjemvések" sztereotípiát. Holott a 90%-uk igenis jó fej, rengeteget ismerek én is.
Én pl. amióta bömöst vezetek, még inkább odafigyelek az előzékenységre, több gyalogost engedek át, több autót engedek be megszűnő sávnál, nem pedig visszakettőpadlógáz. Rám ne mondja senki, hogy paraszt bmw-s.
Én pl. amióta bömöst vezetek, még inkább odafigyelek az előzékenységre, több gyalogost engedek át, több autót engedek be megszűnő sávnál, nem pedig visszakettőpadlógáz. Rám ne mondja senki, hogy paraszt bmw-s.
Sarc. Ez a szó jut eszembe elsőként. Minden egyes autó megvételekor újra és újra megdöbbent, hogy micsoda elcseszett aratógép kapja el az ember lengedező kabátujját abban a pillanatban, amikor a nevét az adásvételi aljára karcolja. Egy teljesen mezei kétütemű Trabant, amelynek a…..
vitya25i
2010.07.04 15:54:47
@kkkk556: húzzál már el innen a picsába, te idióta barom. Lehetőleg vissza se gyere, senki sem kíváncsi a véleményedre. Ja és patkány a jó édes...
Hányszor, de hányszor fordult már elő velem - de gondolom önökkel is - hogy a homlokunkra csaptunk: ez miért nem jutott eszembe?! Sőt, a rosszabb, mikor kiderül, hogy korszakalkotó új ötletünket, amivel majd egyszer sok pénzt akartunk keresni, valaki más már megcsinálta és nincs…..
Többit majd mondom. ..
vitya25i
2010.04.03 01:02:20
Minden különösebb kommentár nélkül közzé tenném a levelet, amit a nagyobb teljesítményű gépjárművekre kivetett luxusadó munkanéven futó projekttel kapcsolatban írtam az Adó és Pénzügyi Ellenőrzési Hivatalnak. Válasz a hatályos jogszabályok alapján 15 napon belül…..
vitya25i
2010.03.30 01:09:07
@Ejoy: Csatlakozom! T.TC szervezze meg, mondja meg hogy mikor hová menjek és ott leszek (akár a 10 éves maruti értékű luxusautómmal). Transzparenst, molinót elkészítem. :-D Ja és mindenki hozzon magával MÉG EGY EMBERT. :-D
Van, aki nem az optikai tuningra helyezi a hangsúlyt. Szerencsére. A teljesítményt növelni persze költségesebb játék, meg némi tudás is kell hozzá. De a Carstyling Tuning Show-n vannak páran, akik nem ijednek meg az ilyesmitől. A Z3-as motorja picike, 1,8-as, szinte turbósítás…..
vitya25i
2010.03.21 23:59:01
@ommm: ommm, miért fáj a standlichtringen? Az egyetlen autó, aminek jól áll, az a BMW. Az összes többin ugyanolyan hülyén néz ki, mint nem Lexuson a "lexuslámpa". Márkaidegen. De egy bimmeren nem az, még ha utólag is került fel rá.
Oké, még nem, de mindjárt. Konkrétan 2000. július 14-én, péntek délután 14.49-kor jelent meg első cikkünk, nem hivatalosan, de precízen tehát akkor, mármint 2010. július 14-én leszünk tízévesek. Az évfordulót mindenképpen szerettük volna megünnepelni. Gondolkoztunk sok…..
vitya25i
2010.03.13 01:35:18
@AttiM3: Atti hozd az M3-at, végre nem csak a garázsban látom porosodni :-D
vitya25i
2010.03.13 01:40:57
@mlt3: hát ez még nem veterán, de ha beleférnék, be tudnám dobni a közösbe. Pár dolgot már finomhangoltam rajta :-D bár ez leginkább a belteret érintette.
1986-os RX-7, eredeti fényezés, sérülésmentes, vezetett szervizkönyves.
Képek róla:
indafoto.hu/vityaRX7/
1986-os RX-7, eredeti fényezés, sérülésmentes, vezetett szervizkönyves.
Képek róla:
indafoto.hu/vityaRX7/
Hétvégén megjelent egy poszt arról, hogy kis híján megőrültem egy vén Merci miatt, ami a sarkkörön épp csak innen lakik, és pár nappal korábban eladó volt az ebay aukciós portálon, konkrétan annak a német oldalán, s ez az eladó szempontjából hiba volt. Szerencsére a kocsinak csak az indulóára volt…..
vitya25i
2010.03.01 23:20:01
@pingkunedo: Találó név! 10 pont :-)
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz