Regisztráció Blogot indítok
Adatok
ZePY

0 bejegyzést írt és 27 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Nem csinált nagy titkot Gera abból, hogy gyorshajtott autópályán, még ha nem is olyan sokkal, mindemellett viszont majdnem szétkenődött az aszfalton, amikor egy nála is gyorsabban száguldó kisteherautó sofőrje megijedt, mikor meglátta az új szélén sebességet mérő rendőröket.…..
A Homár hétzáró tanulsága: Soha ne adjanak át szállításra törékeny csomagot úgy, hogy nem nézetik meg a szállító cég munkatársával a sértetlen tartalmat! Zoltán nem ezzel a módszerrel egy összetört kijelzőjű iPhone boldogtalan tulajdonosa lett: Januárban feladtam egy…..
Keen25 és nyuszy is szívesen átadja a kuponját másnak néhány sörért! (részletek a kommentekben)   A kupont mr.joshua olvasónk kapta meg.   Kaptam egy kupont a Google-től, akinek kell, elküldöm a kódot. Az kapja, aki kommentben először kéri. Ingyen van, de pár…..
Írtunk korábban a gyanúsan olcsón kínált, alig használt verdákról, és találgattuk, hogy sima átverés álla jelenség mögött, vagy összetettebb. A jelek szerint sima. Íme Tamás sztorija: Nekemis volt 1 hasonló élményem, hasznaltauto.hu , 1 milláért hirdetett audi TT, gondoltam…..
G. az A1 szerviz régi ügyfele, aki eddig meg volt elégedve a szolgáltatással, de most valahog nem sikerült elérnie, hogy megjavítsák a mosógépét. A dolog nem rajta múlt, ő kitartóan hívogatta azt őt visszhívni elfelejtő ügyfélszolgálatot, de hiába. Tisztelt Szervíz!…..
Olvassák el a fenti társasházi üzenetet, és döntsék el, hogy mi gondoljuk túl, vagy a levélíró jó eséllyel tényleg saját maga okádta le a muskátliját. Hogyan lehet ugyanis összehányni bárki más első emeleti erkélyét? Vagy a földszintről, ívelten, ha egy nagynyomású…..
A Homár nem vette a fáradtságot, hogy összeírja a 10 legtipikusabb lehúzást, de valahol az élmezőnyben lehet az "elektronikai áruház nyitása kamu akciókkal", ami csak kicsivel előzi meg az "elektronikai áruház heti promótálása kamu akciókkal" tételt. Tamás a…..
Lehet, hogy mégis távolkeleti harcművészeti képzésben kellene részesíteni a Praktiker dolgozóiit. Vannak ugyanis kevésbé naiv ügyfelek, akik még nem írástudóak: Azt hiszem a vásárlókat sem mindig kell félteni, ha az érdek és akarat érvényesítés kevéssé intelligens…..
Egy igazi klasszik szervizes csemegével szolgál Zoltán. Van benne zoomhibás szürkeimport fényképező, undok Sony márkaképviselet és egy frusztráltan ideoda futkározó vásárló: Már egy ideje tépelődöm azon, hogy megírjam esetemet a Sony-val. Ha időközben lezárult volna, lehet…..
ZePY 2007.09.21 16:09:03
Szürkeimport, csak hogy tisztázzuk: Lehet, hogy az Unió létrejötte óta ennek már annyi értelme sincs jogilag mint addig (előtte ugye volt fekete és szürke import), de a magyarországi kereskedők a szürkeimport alatt általában azt értik, hogy a Disztribútor hivatalosan a gyártótól (vagy valamelyik hivatalos lerakatából) vásárolja a készüléket, annak megcsinálja a magyarítását (szoftver, kézikönyv, stb.) reklámozza a terméket, biztosítja a szervízhátteret, a terméktámogatást (pl. hot-line), esetleg egyéb többletszolgáltatást is ad hozzá (pl. extra jogtiszta szoftverek ingyen, kedvezményre jogosító kupon, vagy kártya stb.) Nos ez mind-mind pénzbe kerül. Ez az összeg bele van kalkulálva az eladási árba, tehát ezért a Disztribútor nem sírhat. De ha szervízt vagy a terméktámogatást egy olyan készülékre kell adnia (és ne felejtsük el, hogy tömegtermékről van szó, tehát nem egy, hanem akár sok száz vagy ezer termék is szóba jöhet, hiszen az a bolt amelyik sokkal olcsóbban árusított a webshopjában valszeg csinált forgalmat is rendesen, és nem összesen 3 darabot sikerült X idő alatt eladniuk) amelyik nem rajta ment keresztül, azaz nem keletkezett haszna (amiből tudja finanszírozni az adott szolgáltatásokat, amitől a vevő boldogan és mosolyogva megy haza a szervízből) akkor miért kérdéses, hogy ezt miért nem akarja megcsinálni? Hozzáteszem, hogy az árvisszatérítést is igazán furcsán kezelik egyes gyártók, ha egyáltalán biztosítanak ilyet. De ez már egy külön post-ot is érdemelne.


Félreértés ne essék, azon kívül, hogy kereskedő vagyok, természetesen fogyasztó is. Így érzem a dolog mindkét oldalát a saját bőrömön. Emberként sanálom a post-ot írót, de kereskedőként nem tudok egyetérteni vele (és nem, semmilyen Sony termékem vagy üzleti kapcsolatom nincs egyébként! :-))
László egy egyszerű módszert talált arra az esetre, ha az előfizető megunja, hogy a T-online neki még vmi évekkel ezelőtti brutális havidíjat számláz, miközben akciósan már sokkal olcsóbb lenne: Hogyan préseljünk ki a T-onlineból akciós árakat? Gondolom sokak fejében…..
Tisztelt Soros elvtárs! Mivel nem a szocializmust építjük, hanem a kapitalizmust, és Lenin elvtárs e-mail címéről is sorra visszapattannak a levelek, ismét Önhöz kell forduljak. Újonnan vásároltam egy autót pár éve. Mivel nem vagyok a rendszer ellensége, természetesen extrákat…..