Adatok
250 D Turbo
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Ez a poszt nagyjából ennyi. Megvolt az eredetigazolás (nem összetévesztendő az eredetiségvizsgával), a veteránvizsga, a biztosítás, a műszaki vizsga – csak a két fehér plakett maradt hátra és a forgalmi. Most már azok is a mieink. Mind.
Kicsit újraélhettem a harnosändi…..
A világ legjobb ajánlatát vázolom az olvasónak: másfél millió forintnyi euróért itt-ott javítandó, negyvennyolc éves Mercedes, Domsjőből. Zsííííír, igaz?..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Másnap reggel nagy boldogan megyek, hogy végre lesz rendszámom és 15 év után újra forgalomban is vezethetem a kész autót, erre közli a még mindig kedves ügyintéző, hogy a főnöke szerint be kell bizonyítanom, hogy az ID 19B típusmegjelölés egyáltalán létezik. Odahívattam a főnőkét, hogy elmagyarázzam neki a dolgot. Megjelent egy rendkívül antipatikus, szétdohányzott fejű vénasszony ujjatlan pólóban, nagyon gusztustalan látvány volt és elkezdett hőbörögni, hogy mit akarok én egyáltalán. Szerinte a MAVAMSZ igazolás nem egyértelmű (azon szerepelt az autó kereskedelmi megnevezése is, ti. D Special) az egyébként egyértelmű FIVA minősítés pedig őt nem érdekli, menjek vissza a MAVAMSZ-hoz és tegyem rendbe a dolgot. Hiába veszekedtem vele, hivatkoztam a jogszabályi felelősségére, stb. kénytelen voltam az ügy gyors megoldása érdekében visszamenni a MAVAMSZHOZ, ahol negyven másodperc alatt az okmányirodai óhajnak megfelelően pontosították a minősítő lapot.
A következő reggel újra az okmányirodában kezdtem, de előbb meg kellett várni, hogy a típust felvigyék a rendszerbe és aznap valami miatt nem működött rendesen a rendszer, így végül negyedszerre tudtam átvenni a forgalmit és a rendszámot.