Adatok
B.Zs
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Ma csak rövidet írok, mert baromi szarul vagyok. Élni is alig tudok nem hogy gondolkodni. Bocs.
Ez is megvolt. Elvittem a Deloreant olajcserére és légszűrőcserére. Sok írnivaló nincs róla, mert nem éppen a legizgalmasabb dolgok ezek. A kormányt meg nem kellett javítani. Most nem ráz, de lehet, hogy…..
Mike az Alvisnál kezdte karrierjét, mint gyakornok, majd később ugyanitt fejlesztőmérnök lett. Innen Az Aston Martinhoz került ugyanilyen pozícióba. Felmondott, és 6 évre a Rover / Triumph-hoz került, ahonnan mégis visszatért az Aston Martinhoz, ahol 1978-ban mérnökségi menedzser lett. Nagy részt…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Alapjárat: gyári adat:620-870 f/p, CO 0,50
mért fordulat: 860 , mért co: 0,38
CH -
Emelt üresjárat: gyári adat: 2500-2800 f/p, CO: 0,30
mért fordulat: 2731 f/p, mért CO: 0,17, Lambda: gyári adat: 0,97-1,03; mért: 1,00
Namármost megfigyeltem, hogy ahány mérőhely, annyiféle "gyári adatot" írnak a kártyára, mindig kicsit eltérőt az előző laptól. Ez hogy lehet?
Azt innen tudom, hogy a CH az elégetetlen szénhidrogén; most ha ez vonallal ki van húzva, akkor nem bocsát ki ilyet a kocsi, vagy mi?
Azonkívül fura, hogy a lambdánál, pont a gyári adat középértékét mérték, hajszálra.
Szerintem kamu az égész zöldkártyás dolog, csak a lehúzás egy módja.
A jövőben várható, hogy a hatalom által nagyon szennyezőnek tekintett autókat keményen adóztatják, szankcionálják, szmogriadókor elsőként tiltják ki stb. Mennyit szennyez egy autó? Szerintem elsősorban annyit amennyit ténylegesen használják! Ha egy mai kisköbcentis autó, alacsony károsanyag-kibocsátással megy évente 30000 km-t, akkor az jóval durvábban szennyez, mint egy 2000 km-t futó hobbiautó, ammi jóllehet régebbi, nagyköbcentis, és valamivel rosszabb értéket produkál a mérésen.