Adatok
Jean-Francois
0 bejegyzést írt és 13 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Horvi a blog közönségének segítségét kéri ahhoz, hogy sikerüljön elérni, hogy Tatabányán nappal ne világítsanak az állomáson, illetve büntessék meg azt, aki a felelős ezért a pazarlásért. Szerintetek lesz felelős, s ha lesz, akkor megint megmagyarázzák, miért mi vagyunk a…..

A sorozat nem áll meg, kitartóan keressük Budapest legszebb lépcsőházait, ezúttal egy olvasói ajánlásra érkeztünk a Belgrád rakpart és az Erzsébet híd találkozásához. Külsőre egyáltalán nem gondolnánk, hogy a lépcsőházakra vadászók milyen csemegéket találhatnak…..
Jean-Francois
2011.06.19 18:49:52
@belagezabela: Itt igen. A lift nem is gáz, van ettől rosszabb ettől jobb épületekben.

Kiss Norbert a KEH Társadalmi Kapcsolatok Hivatalának vezetője. Az esztergomi ferences gimnáziumban végzett, harmincas éveiben jár. Kamaszkorában kosárlabdázott, majd sportdiplomáciai pályára készült, így került kapcsolatba a Magyar Olimpiai Bizottságot 1989 óta irányító…..
Jean-Francois
2011.01.03 21:09:13
Páll honlapját nem azért nézik annyian, mert oly sok érdeklődő szempár vetül fontos és megfontolt munkájára, hanem ugyan azért, mint amiért a youtube-on rákeresnek sokan Fekete Pákóra vagy a Maúnika sóra és 5 percig felhőtlenül röhöghetnek...
Az igazság az, hogy nem ugyan az valakivel együtt nevetni vagy valakin nevetni, mikor szarba lépett:-) Páll szarba lépett és az ország rajta röhög, nem vele, de ők ezt hiszik:-)
Mindegy, itt egy javított verzió, bár még ebben is van hiba.
img716.imageshack.us/i/ezmiezmarmegint1.jpg/
img202.imageshack.us/i/ezmiezmarmegint2.jpg/
img833.imageshack.us/i/ezmiezmarmegint3.jpg/
Az igazság az, hogy nem ugyan az valakivel együtt nevetni vagy valakin nevetni, mikor szarba lépett:-) Páll szarba lépett és az ország rajta röhög, nem vele, de ők ezt hiszik:-)
Mindegy, itt egy javított verzió, bár még ebben is van hiba.
img716.imageshack.us/i/ezmiezmarmegint1.jpg/
img202.imageshack.us/i/ezmiezmarmegint2.jpg/
img833.imageshack.us/i/ezmiezmarmegint3.jpg/

Olvasom Pali bá' újévi köszöntőjének a végén: "Isten, áld meg a magyart! Jó kedvel, bőséggel!" Hááááát... Oké, hogy olykor baj van a helyesírással, na de hogy éppen a Himnusz két sorát ne tudják rendesen leírni?!Először arra gondoltam, hogy annyira hülyék…..
Jean-Francois
2011.01.02 21:22:35
@Mikrobi: De azért a személynevek elé nem illik névelőt tenni akármennyire is szimpatikus ez a fess úriember.
Jean-Francois
2011.01.03 16:53:03
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Tegyük fel, hogy a tatabányai forgalmista nem kezeli a közeledő 1500 tonnás tehervonatnak a jelzőt, mert megkérdezed, hogy miért ég a lámpa odakinn.
A vonatot V63 típusú mozdony vontatja, ami megállásig fékezi a vonatot a jelző előtt. A forgalmista feleszmél, elnézést kér tőled és szabad jelzéssel továbbhaladást biztosít a vonatnak. A V63 típ. mozdony maximális teljesítménye 3600 kW, ez órás teljesítménnyel kb. 3600 kWh, forintosítva ez 162000 Ft óránkint, azaz minden maximális teljesítményen eltöltött perc kb. 2700 Ft-jába kerül valakinek. Indulásnál tegyük fel 2 percig maximális teljesítményen dolgozott a gép, ez 5400 Ft, ha figyelembe vesszük, hogy ha nem állt volna meg a jelzőnél, akkor is kellett volna vontatnia valamilyen teljesítménnyel, így legyen kb. 4000 Ft veszteség feleslegesen egy jelzőállítás miatt...
A MÁV-nál hidd el, nem az egész nap égő neoncsöveknél kezdődik a pazarlás...
Én a helyedben konkrétan örülnék, hogy ég egyáltalán ott valamilyen lámpa, még fényes nappal is para az az állomás.