Regisztráció Blogot indítok
Adatok
audista80

0 bejegyzést írt és 33 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Megbűnhődtem 2015.06.29 17:25:09
Ez van, ha az ember felelőtlenül fogyasztja a totalcaros és indexközeli tartalmakat. Kezdődött azzal, hogy olvasom a vízmellé kihelyezett kommandónk sztorijait, amiket felváltva írnak a srácok. Koncz Jani már több anyagban is beszámolt a történésekről, ami az ő esetében egyet…..
Autóépítés Cenzúra! 2014.12.07 18:22:20
Közlemény! Egy ezt megelőző időponttól kezdve - mely nem publikus - bizonyos érdekkörök nyomatékos kérésének (fenyegetés) eleget téve, nem jelenítek meg a blogomon kritikát. Így sem a bedolgozók, sem a magyar nyelvterületen élő egyéb érinthetett emberi lények…..
audista80 2014.12.17 21:20:08
@1kutya: Agorinform.hu Vadkár topikban teret neveznének el rólad, pár megyében. A körúti belterjes, Húsvéti nyuszit örökbefogadó és 1 hét után kidobó csőcselékre szavára meg nem kell adni .Finom a nyúl hús :).
audista80 2014.12.17 21:27:43
@Car Mandiner: A levestészta oké, de 0,75-0,8-as lemezbe mekkora lépcsőt lehet nyomni vele?
audista80 2014.12.20 07:26:56
@Car Mandiner: Akkor igen jól sikerült a tuning, én ilyen vastag lemezhez nem használnám, amit tervezgetek eszközt. Állítható tengelytávú gépben gondolkodom, hogy különböző átmérőjű görgőkkel is lehessen használni,pl szűk U alakú lemezt nagyobb átmérővel,tolóajtó alá és kisebb átmérőjű görgőkkel pl ablak falcot, ahol a naggyal nem tudnék elfordulni a sarkokban. Valamint hosszabb benyúlásút (kb 50cm), hogy trapézlemezt vagy merevítőbordákat is tudjak készíteni platóhoz,tetőhöz. Ezek a tervek.
Itt van például az, hogy miért a legpofátlanabb, leghazugabb emberek jutnak a politikai ranglétrán gyorsan fel... Ja, bocs, visszaolvastam, a válasz benne van a kérdésben, úgyhogy ennek a talánynak a megfejtése kipipálva. Viszont itt van ez a Karmann ajtóhézag. Ez a kis pipamocsok…..
audista80 2013.12.23 19:01:06
@SwedishRunner: Tapogatáshoz és csak nézelődni is :

www.audi-me.com/me/brand/en/experience/audi_history/Evolution_of_the_models/1965-1990/audi_80_b1/audi_80_gl_1974.html

Boldog Karácsonyt és Új Évet a blog szerzőjének és olvasóinak.
Én megcsinálom, de ami sok, az sok. Tíz éve dolgozunk együtt a kollégával. Jó lett volna, ha ennyi idő alatt fejlődik valahova a garázs, de a haladás korán sem mondható dinamikusnak. Sem a szerszámok nem szaporodtak, sem a hely nem növekedett olyan mértékben, mint ahogy azt…..
audista80 2013.11.21 21:16:03
@Car Mandiner:
Sajnos nem ismerem kellő mértékben az új technológiákat,de szívesen olvasnék a 3d modellezésről.
Mármint 70e/oldal a taposólemez amit a csőalvázra kell felrakni? Ennyiért egy szakmuki egész hónapban kalapál.Csinál 9 selejtet (nekünk) és 1 jót (nyugatra).
Remélem a 800e sárvédőpár elírás,a 350e orrot is sokallom,de mivel eléggé összetett forma és törik is idővel mint a ropi,talán elfogadható.
De lehet nem az ára sok,csak keveset keresünk...
Már csak azt nem értem,hogy miképpen jön ki egy full felújított gép, fényezéssel 3Millából,mikor 1M. alatt ilyen kiflibe tört romhalmazokat sem találni.
audista80 2013.11.22 10:15:22
@Car Mandiner: A felújítás minőségét nem tudhatom,de a Ha.hu-n található 2 fényképes hirdetésben szereplő, vállalhatónak tűnik.

www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/karmann_ghia/volkswagen_karmann_ghia_felujitva_elado-7319506

www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/karmann_ghia/volkswagen_karmann_ghia_1300-7339050

Az ezüst,meg mintha járt volna a itt is, igaz nem fér bele a 3M-ba.
audista80 2013.11.23 18:25:28
@Car Mandiner: Okáj,akkor nem felezünk :).
Szólok a gazdának,tegye el még 10 évre,akkor majd kertesházat vehet az árából.
Pontosan így szól az idézet: "Nem sokra haladtunk, de legalább jól elfáradtunk." A rokonságomban igen gyakran hangoztatták ezt a mondást, mert fura népek vagyunk. Mindenki mocsokul dolgozott, mintha az élete függött volna tőle. Hatszor annyit teljesített, mint más, és mégis kevés…..
audista80 2012.06.11 22:13:08
@Car Mandiner: Majd kaphatunk videót is V8 hanggal :)?
Sokat csal a fotó,olyan,mintha a bal elejénél a fényszóró belső oldala és a lökhárító között fele távolság lenne,mint a jobb oldalon :)
Esetleg lehet olyan kérés,hogy a régebbi sz.géppel rendelkezők miatt (sok-sok önzés),ne az összes, komplett poszt jelenjenek meg fényképekkel a kaszni.blog.hu-t beírva,mert min. 5 perc míg betölti és néha le is fagy,hanem mondjuk pár mondat és 1 fénykép a posztoknál?Aztán ha vki érdeset talál, ráklikkel és betölt amit kiválaszt?

A Rozsda cápás poszthoz, egy Sama-ban több fényt kapnának a palánták :)
audista80 2012.06.12 17:10:54
@Car Mandiner: Előre is köszönöm :)!
audista80 2012.06.12 17:13:37
@Virago_1000: Köszönöm,de korai volt még.Arra számítottam,mire bekerül a Tatra-ba a motor és elkészül a videó,addigra vagy lesz új sz.gépem vagy ebbe szerzek egy hangkártyát :D
Autóépítés Rozsdacápa 2012.06.07 17:45:31
Ma reggel amikor beértem, ott állt a szerelmem a műhelyben. Gondos kollégám gyűjtötte be az autót németből. Sajna a gépnek már megvan a gazdája, de így is nagy élmény testközelből megszemlélni, tapogatni. Szegénykém egész jól megvan ültetve, de ez nem vált hátrányára.…..
Autóépítés Rozsda marja 1. 2012.04.11 13:21:00
Ősi ellenségünk a rozsda, alattomosan támad. Mire észrevesszük, addigra már átrágta magát a lemezen, de ha egy felületi hiba indul oxidálódásnak, az is remek, pókhálóminta szerű alakzatokat rág a festékréteg alá, miközben kívülről csak egy apró hibácskát látunk. Minden…..
audista80 2012.04.11 22:50:12
@Car Mandiner: Barkácsboltban veszem,amit éppen tartanak,ebből a tapasztalat :). Az is igaz,hogy fájdalmas tud lenni a nadrág levétele,mikor sündisznónak képzeli magát az ember lába :)
Ezeket,csak az otthoni felhasználóknak,mint én írogatom,hogy ne a maguk kárán tanuljanak.Csiszolással nekem,csak a felszín jött le,a drótkorong pedig kihozta a kráteres részek nagyját is,több irányból rámenve + a teljesen átrohadt részeket is kiszedi.A többi vagy pótlás vagy elintézi a rozsda átalakító :).
audista80 2012.04.13 15:09:13
@Virago_1000: A négertárcsa sztem megéri,ha gyorsan akarsz haladni.Nekem az a gondom vele,hogy néha rohamosan kezd elfogyni,valamit a hordozótárcsa miatt ilyenkor már nem olyan hatékony.Ha kisebb lenne a hordozótárcsa és erősebb a habanyag sokkal használhatóbb lenne.
Az elemek szétfúrása nem csak ritka sportautóknál éri meg.Pl régi audihoz sárvédő csak gyári 90e,mert bontott nem nagyon van már.Ami meg van,vagy kirohadt az A oszlopnál vagy nemsokára fog és ilyenkor megéri szétfúrni és újba rakni.
audista80 2012.04.26 23:40:52
Autóépítés Az eszközök 2012.02.09 16:23:00
Az autót ha szétszedtük, össze is kell rakni. Ehhez az anyagilag kevésbé elengedettek, végszükséglet esetén használhatnak inverteres hegesztőgépet, ami ugyanúgy pálcával működik, mint az ős gép, de sokkal könnyebb vele ívet fogni, kisebb az áramfelhasználása, és egészében…..
audista80 2012.04.13 22:46:04
@Car Mandiner: A 10T/1m tényleg több,mint amire gondoltam.Azért közönségszavazattal indulhatok a vigaszágon :)?
"Ha az emelőt eltolhatóra készíted, kifutó hajtások is készülhetnek." Ezmiez?Amatőröknek,kissé bővebben kéretik :).
audista80 2012.04.15 18:24:01
@Car Mandiner: Köszönöm,így már értem :).
Nekem szimpatikusabb a 2db 5t-ás.Talán kevésbé erős állvány kell hozzá és több mindenre használható.
A középen 10t-ás egyenletesen hajlít mindkét oldalon,vagy előfordul,hogy a nem kifutó hajlítás is kifutóvá válik :)?
audista80 2012.04.16 16:00:10
@Car Mandiner: Valószínűleg nekem csak 0,8-as lemezt kell majd hajlítanom,viszont trapéz profillal.A keret ami megrogyott miből készült?
A köracélok I gerendára vannak hegesztve?
Autóépítés Egységben az erő 2012.04.15 17:49:00
Lényeges mozzanathoz érkezett a munkafolyamatok sora, felépítésre kerül a küszöb. Persze először a fogadórészt is ki kell alakítani, mert nincs mihez hegeszteni. Mivel, a mai napig nem készítettem sablont az autóépítéshez, a járgány saját alvázára építkezem. Ezzel csak az a…..
Autóépítés Rozsda marja 2. 2012.04.12 12:50:00
Na, másszunk ki a sötétből! Egyszerű lemez rozsdátlanítás: Erre még akkor is szükségünk lehet, ha homokszórattunk. Sokszor maradnak apró, tűhegynyi rozsdafészkek a szórt felületen, vagy éppen nem lett rögtön lealapozva a fém, és a harmat ráharapott. Sima ügy gondolhatnánk.…..
Autóépítés Nehéz szülés 2012.04.06 13:17:00
Bár újra összeköttetés létesült a hátsó sárvédők vége közt, majd a motort körbeölelő borítás is elkészült, ez csak a jéghegy csöcse, és mint tudjuk, a lényeg lejjebb található.Nehéz szülés volt ez, mint ahogy egy régi, ipari szövetkezetes kollégám mondta. Róla a…..
audista80 2012.04.06 23:37:40
@Car Mandiner: Köszönöm,egész jó áron van.
És (-el nem kezdünk mondatot :),hogyan kell jól csinálni a rozsda átalakítást?
Sztem nagyon sok embert érdekelne,miként lehet a már rozsdás,de még nem csere érett lemezeket megmenteni.Köztük engem is :)Talán egy psztot megérne.Sok festékre ráírják,hogy nem szereti a rozsdamarót.De a rozsdamarókra nem írják,mivel kell passziválni.Ill némelyiket zsírozni kellene...
Esetleg: Flex+drótkorong,rozsdamaró és megint drótkorong azután alapozó?Vagy A korant a megoldás?
audista80 2012.04.07 16:17:57
@Virago_1000: Egy korábbi posztban volt,hogy ha a peremezés között indul el a rozsda,akkor sajnos már csak az elem lefúrása és újra cserélése a jó megoldás.Én az előbb arra gondoltam,hogy pl. beázásnál a padlólemez domborításait kezdi ki a rozsda.Ezért kivágnia az egész alját és kicserélni 2m2 lemezt amibe előtte belekalapálod a hieroglifákat kicsit durva lenne.