Adatok
of2ice
0 bejegyzést írt és 20 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A Kymco-t sokan a nem túl hízelgő szar kínai gyártó kategóriába sorolják, de ez nem teljesen fedi a valóságot. Egyrészt mert a Kymco tajvani. Másrészt pedig mert a Kymco Downtown 300i lett a motorcycle.com szerint 2010 legjobb robogója. Kymco 300i A Kymco People azonban csak…..
of2ice
2011.04.12 15:39:28
@alprazolam: Mintha csak én mondtam volna. Sajnos :(
Befordulok az egyirányú utcába, és jön szembe az Átlag család, bringán. A két gyerek teker az út közepén, a szülők meg néznek rám felháborodottan, hogy mit csinálok én, az állat. Ők is elhitték, hogy mehetnek a forgalommal szemben. Vélemények az azonos című írásunkról...
of2ice
2010.09.01 14:38:38
@Pirx: A KRESZ eleve sokkal rugalmasabb, mint a repülési szabályok, nagyon sokszor van a közlekedőkre bízva, hogy adott esetben mit tegyenek. Pl. mennyi a követési távolság áló autók között (pl. cm-erben), milyen közel/távol kell kikerülni egy álló tárgyat, mennyire kell gyorsulni zöld jelzésre és elöl állva, stb. Ha akarnád se tudnád mereven betartani a KRESZ-t, mint ahogyan azt írod is. Nem tudom, azzal egyet értesz-e, hogy előfordulhat olyan szituáció, amikor a "szabálytalan" viselkedés a biztonságos? Pl. a Soroksári úton a járdán tekerek, vagy a Nagykőrösin kifelé nem húzódok az út jobb szélére, hogy az elsőbbségadásra kötelezett autósok, észrevehessenek (persze sasolok hátra ezerrel, mert volt már autós kemény csávó, aki nem így gondolta...)
of2ice
2010.09.01 14:40:25
@Perillustris: Bocs, rokonságból indultam ki, nem általános példa volt.
of2ice
2010.09.01 14:43:28
@Alikam: Pedig én is láttam, hogy BKV busz ment át a tökpiroson. Határ út - Nagy kőrösi út kereszteződés után (a Duna felé)van egy balra kanyarodó sáv, ami (előbb utóbb) felvisz a Nagykőrösire. Én marha meg átsoroltam (szabálytalanul, záróvonalat átlépve) az egyenesen menő sávba, mert nem mertem balra kanyarodni...
Nem, nem az az intelligens harci robot, amelyik a jövőből jött, és a Connor családdal kergetőzik fél Amerikán keresztül. Ez a terminátor egy tréfából jött, valószínűleg a leghülyébb szalonviccből, amit eddig hallottam. Még évekkel ezelőtt, egy KRESZ-oktató mesélte:…..
A Gubacsi utat nem a szép környék miatt szeretjük, hanem mert annyira elhanyagolt, hogy a többség inkább elkerüli és menekülőútnak tökéletesen alkalmas. Villamos is halad rajta, szakaszonként változó módon vezetnek a sínek, nehogy egyszerű legyen a helyzet. Az biztosan mindenki…..
of2ice
2010.07.27 09:54:29
@atompyka:
Veszélyhelyzet elkerülése; pl. hirtelen eléd lépő gyalogos, dőlő fa stb. :).
Helytelen indokok pl.: "de hát nem jött szembe semmi", "elfért a szembejövő, nem?", "nehogymá itt döcögjek mögötte", "nem is léptem át... mi az, hogy hol a bal visszapillantóm?"
Veszélyhelyzet elkerülése; pl. hirtelen eléd lépő gyalogos, dőlő fa stb. :).
Helytelen indokok pl.: "de hát nem jött szembe semmi", "elfért a szembejövő, nem?", "nehogymá itt döcögjek mögötte", "nem is léptem át... mi az, hogy hol a bal visszapillantóm?"
of2ice
2010.07.27 10:29:55
@sikisiki:
A KRESZ (volt) KÖHÉM rendelet, nem törvény, azaz nem ugyanolyan jogerejű rendelkezés. Persze szerintem ezt Te is tudod, csak nem jutott eszedbe...
@atompyka:
A KRESZ (amennyire ismerem) nem nevesít kivételt a terelővonallal együtt felfestett záróvonalat kivéve. Elméletileg, ha nem:
- koptatták le a záróvonalat
- festettek fel sárga ideiglenes terelővonalat
- jelzőőr/rendör/mezőőr szabályozza a forgalmat
- táblák/fényjelző készülék(ek) adnak utasítást a kikerülés irányára vonatkozóan
akkor nem szabad átlépni. (De át lehet, hacsak nem szeretnél matrica lenni az X5-ös elején...)
A KRESZ (volt) KÖHÉM rendelet, nem törvény, azaz nem ugyanolyan jogerejű rendelkezés. Persze szerintem ezt Te is tudod, csak nem jutott eszedbe...
@atompyka:
A KRESZ (amennyire ismerem) nem nevesít kivételt a terelővonallal együtt felfestett záróvonalat kivéve. Elméletileg, ha nem:
- koptatták le a záróvonalat
- festettek fel sárga ideiglenes terelővonalat
- jelzőőr/rendör/mezőőr szabályozza a forgalmat
- táblák/fényjelző készülék(ek) adnak utasítást a kikerülés irányára vonatkozóan
akkor nem szabad átlépni. (De át lehet, hacsak nem szeretnél matrica lenni az X5-ös elején...)
of2ice
2010.07.27 11:23:06
@atompyka: Alkotmányos jog a tolatás is... :)
Komolyabban: szerintem előfordul, hogy nincs szabályos megoldás az általad felvetett problémára.
Komolyabban: szerintem előfordul, hogy nincs szabályos megoldás az általad felvetett problémára.
A János kórház = Hentesüzem, vagy inkább ha úgy tetszik akkor leginkább a fejetlenség, a szakmai analfabetizmus, a teljes anarchia na és persze nem utolsósorban a korrupció melegágya. És a teljes Balkán! Először is a kórházról: koszos-mocskos, huzatos, elhanyagolt. Nemtudom mikor…..
Persze nem mind, csak 90-95 százalékuk. Mégis, nem lenne elvárható, hogy aki jogsit kap, akár a szédítő ötvenet is el merje érni? Vélemények az azonos című írásunkról...
Az tehát látható, hogy maga az ötlet jó. Önmegoldó feladat, odafigyelve automatikusan működik, bolondbiztos, mégis tartalmazza a korrekció lehetőségét.
Mai cikkünk blogposztja...
of2ice
2010.06.30 08:52:12
@prokee: Ugye hogy ugye! :)
of2ice
2010.06.30 10:12:25
@ommm: pénz, megvalósítási idő; ezek is szempontok. Biztonság, áteresztőképesség; ezek is szempontok.
(Meg még biztos vannak más szempontok is, nem vagyok szakember.) Az biztos, hogy én egy vén, demagóg hüje vagyok, de ha egy felüljáróra kell várni kb. másfél évet, és kerül 5x annyiba (ami miatt négy másik kereszteződés nincs átépítve) én kivárom, mert látom a Biztonságosabb Megoldást.
Egyébként a fenti kettőn kívül még egy előítéletekkel teli, aljas kis genyó is vagyok, és azt gondolom, hogy az itt kommentelő "háteztökegyértelmű" emberkék;
1. úgysem írnák le ha valamit nem tudnának (a közlekedésben)
2. nincsenek többségben
(alakul a dolog, már csak popkorn kell, kóla van...:)
(Meg még biztos vannak más szempontok is, nem vagyok szakember.) Az biztos, hogy én egy vén, demagóg hüje vagyok, de ha egy felüljáróra kell várni kb. másfél évet, és kerül 5x annyiba (ami miatt négy másik kereszteződés nincs átépítve) én kivárom, mert látom a Biztonságosabb Megoldást.
Egyébként a fenti kettőn kívül még egy előítéletekkel teli, aljas kis genyó is vagyok, és azt gondolom, hogy az itt kommentelő "háteztökegyértelmű" emberkék;
1. úgysem írnák le ha valamit nem tudnának (a közlekedésben)
2. nincsenek többségben
(alakul a dolog, már csak popkorn kell, kóla van...:)
of2ice
2010.06.30 15:52:56
@Rocko-:
Kibicként úgy látom, hogy a Könyves K körút felől érkező forgalomnak talán egy sáv is elég lenne, illetve az oda tartónak szintén (hiszen az úgyis leszűkül), ezt a két sávot felvinni a vasúti híd mellé (szélesebb nyílással; tudom, baromi drága). Ezzel legalább egy lámpaváltást meg lehet spórolni, illetve a Soroksáriról Csepel felé kanyarodóknak nem kell lámpa. A HÉV gyalogosforgalmát aluljáróba tenném, mert elég sokan, és "túl lassan" használják a zebrát. (Van képe a nyugdíjasoknak villogó zöld után a zebrán maradni, felháborító.) Ja és kerékpárút jelenlegi, kissé életszerűtlen vonalvezetését ésszerűsíteném a buszmegálló mögött elvezetve (ez mondjuk röhej, kerülni 400 m-ert és plusz két garantált lámpaváltást kivárni... eszem megáll, aki ezt meg tudja indokolni...az jó szakember)
Egy korábbi kommentből okulva a tervezőnek "kötelező" gazdaságos megoldást választania; ezt el tudom fogadni, ez alapján gyakorlatilag minden útépítés szakmailag (közel) tökéletes. Mint menítlábas adófizető, kíváncsi lennék a döntési szempontokra, árbecslésekre, legalább utólag. Hogy nyugodtan fizessem be azt a kis adócskát, és ne járjon a pofám a fórumokon. Ugyanis a felesleges dolgok után azt utálom a legjobban, ha hülyének néznek.
Kibicként úgy látom, hogy a Könyves K körút felől érkező forgalomnak talán egy sáv is elég lenne, illetve az oda tartónak szintén (hiszen az úgyis leszűkül), ezt a két sávot felvinni a vasúti híd mellé (szélesebb nyílással; tudom, baromi drága). Ezzel legalább egy lámpaváltást meg lehet spórolni, illetve a Soroksáriról Csepel felé kanyarodóknak nem kell lámpa. A HÉV gyalogosforgalmát aluljáróba tenném, mert elég sokan, és "túl lassan" használják a zebrát. (Van képe a nyugdíjasoknak villogó zöld után a zebrán maradni, felháborító.) Ja és kerékpárút jelenlegi, kissé életszerűtlen vonalvezetését ésszerűsíteném a buszmegálló mögött elvezetve (ez mondjuk röhej, kerülni 400 m-ert és plusz két garantált lámpaváltást kivárni... eszem megáll, aki ezt meg tudja indokolni...az jó szakember)
Egy korábbi kommentből okulva a tervezőnek "kötelező" gazdaságos megoldást választania; ezt el tudom fogadni, ez alapján gyakorlatilag minden útépítés szakmailag (közel) tökéletes. Mint menítlábas adófizető, kíváncsi lennék a döntési szempontokra, árbecslésekre, legalább utólag. Hogy nyugodtan fizessem be azt a kis adócskát, és ne járjon a pofám a fórumokon. Ugyanis a felesleges dolgok után azt utálom a legjobban, ha hülyének néznek.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz