Regisztráció Blogot indítok
Adatok
cottonmouth

0 bejegyzést írt és 100 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Meereen Tyrion nem egy beszari csávó, illetve, de, alapjáraton az, csak néha hodori méretű tököket növeszt, például Királyvár védelmekor, de ez most nem releváns, hagyjuk. Miközben az öböl rabszolgatartó kiskirályai Meereent lövik a tengerről, és a városra méretes, égő golyóbisok záporoznak, (néha…..
cottonmouth 2016.06.22 12:37:09
@Hüpna: szerintem Jon eddig sem volt nagy hadvezér. A csatát a falnál az ott bevett módszerek szerint vívták, nem volt benne nagy ötlet. Egyszer Stannis mentette meg a kudarctól, Rideghonban pedig épphogy elmenekültek. Sansa pedig ha mást nem, egy dolgot megtanult: ne bízzon senkiben. Nem hiszem, hogy Kisujjban bízna (ha igen, tényleg hülye), csak az ütött szöget a fejébe, hátha Jonban sem bízhat. Végülis nem álltak soha közel egymáshoz, és most is úgy kellett rádumálnia, hogy vonuljon harcba. Másrészt nem biztos, hogy Sansa győzött, Kisujjat ismerve elég valószínű, hogy ő is csapdába lavírozta magát.Csak most érzi úgy, mert nem számol a következményekkel. Cersei is örült magának eleinte, hogy milyen jól csinált mindent verébügyben.

Dany esetében végképp nem látom, kit butítottak le, hogy győzzön. Pont arról szólt ez a rész, hogy hallgatott Tyrionra, és nem pusztán izomból oldották meg a helyzetet. Ő nagyon is tisztában van a hiányosságaival, nem véletlenül gyűjt maga köré tanácsadókat. Én azért látom a fejlődést: úgy nőtt fel, hogy a bátyja a valaki, ő meg csak úgy van. Eladták ágyasnak. Ahhoz képes elég jól áll most.
cottonmouth 2016.06.22 13:35:49
@Hüpna: Inkább hurcolták, és gyakorlatilag egyedül vágta ki magát (mondjuk a tűzállóság nem ártott hozzá). Igen, a végén fejlődik mindig, mondjuk és pont ebben a részben láttam fejlődést. Elvileg azért is maradt a rabszolgaöbölben, hogy beletanuljon az uralkodásba, mielőtt ész nélkül elfoglalja a hét királyságot, de a terv végig az volt, hogy továbbmegy. Mondjuk az uralkodást még tanulhatná egy kicsit, hátha ez lesz számára az évad tanulsága :)
cottonmouth 2016.06.22 13:49:50
@Hüpna: szerintem a reteszelést lezsírozta volna az ifjú özveggyel, aki pisilni kísérte. A többi özvegyet a pasik küldték ki, nem?
Az internet kurva veszélyes hely, pár óvatlan klikkolás, és az ember menten a szellemi nyomorúság legmélyebb bugyraiban találja magát (nem, nem a valovilag.hu-n), ott ahol ilyeneket írnak:  A kauzális asztrológia a súlypontokat a horoszkóp ábrákban levő negatív karmikus…..
cottonmouth 2014.01.17 09:57:26
@Gerle Éva: az nem mentség a liberális gyereknevelésre ;)
cottonmouth 2014.01.17 10:34:27
@harminchaezerhetvenhat: Amiket írsz, azok reakciók voltak, nem is Évától, inkább a többi kommentelőtől. Akik viccesnek tartották, hogy más kinézetét bírálja egy pocakos, hogy nem tud helyesen írni egy író, (a melltartóra nem emlékszem), hogy másfél órás, világmegváltó vagy épp mocskolódó videók születnek az OSB lap előtt. A kiindulópont viszont az volt, hogy az ominózus cikkben megjelent eszméktől dobott egy hátast a közönség, hogy ezt mégis hogy lehet komolyan gondolni és terjeszteni. Biztos van olyan, aki zen üzemmódban mantrázza a személyeskedésre, hogy "ne erről beszéljünk, nekem az elveiddel van bajom", de amíg nem követ el bűncselekményt az ember, akár személyeskedésre is van lehetőség (a kommentelők pedig nem Éva, az ő írásaikért nem vállalhat felelősséget).
cottonmouth 2014.01.17 13:51:50
@trollibusz: Tessék mondani, ezt hogy kell érteni?

"Tulajdonképpen szellemi fejlődésében hátráltatjuk azt a gyermeket, amelyet egyrészről a „széltől is óvunk”, másrészről semmiféle hibás magatartását, ön- és környezete veszélyeztetését magában hordó tettét és megnyilvánulását nem reagáljuk le egy memória-segítő testi benyomással, szülői fegyelmezéssel, egészséges pofonnal, „nyaklevessel”, vagy a hibás tettet végrehajtó kézre való rácsapással. Hiszen ezzel az „elnézéssel” semmi jót nem tettünk, csupán megfosztottuk attól, hogy megtanulhassa, hogyan vigyázhat a saját testi épségére, és más gyermekek testrészének az épségére. Azért említem legtöbbször ezeket, mert többek között ez a kisgyermekkor legfontosabb tanulási – tanulói feladatai. S persze a gyermeknek saját testi épsége és szellemi, értelmi, érzelmi fejlődése érdekében is meg kell tanulnia a családi hierarchiát és a szófogadást, máskülönben a szülő nem felelhet érte maximálisan." - Kozma Szilárd
www.thesecret.hu/blogok/joo-violetta/modern-gyermekneveles-vegzetes-hibai

Vagy:
"A mi gyerekeink, akik szükség esetén megkapták az idejében figyelmeztető taslikat, egyáltalán nem duzzogósak, nem szemtelenek, nem néznek minket hülyének." - Joó Violetta
aldottelet.com/tanulmanyok/az_apa_utani_feltetlen_igeny_a_szaturnusz_jelentese_es_az_apa_szerep

Mert én bizony úgy értem, hogy szerintük (szerintetek) a gyereket pofonokkal, kézrecsapással kell megnevelni. Értem én, hogy nincsenek összeverve, mert nem ugyanaz a kategória, de hogy ez ne lenne verés?
Eötvös cirkuszt megszégyenítő módon ismét sikerül Matónak megszívatnia a komplett biztosító szektort: van másiiiiiik, vigyorogja a képünkbe. Jó hát ez most nem egy új adó, csak a bedőlt MÁV ÁBE által hátrahagyott szemétdomb rekultiválása. A MÁV-os ügyfelek hónapok óta…..
Hihetetlenül nagy bunkóságnak nevezte hétfőn Harrach Péter a "Nem vagyok tojóstyúk!" feliratot, amely a Varga István fideszes vezérszónok parlamenti beszéde miatt létrejött Kossuth téri tüntetésen volt látható. A kereszténydemokrata frakcióvezető napirend előtt szólalt fel a…..
cottonmouth 2012.09.25 11:14:22
@ikaljan: Egyetlen pofon:

1. Nem elfogadható, kivételes esetekben alkalmazható nevelési eszköz. Nem nevelési eszköz.
2. Szerintem lehet tolerálható hiba, amennyiben a szülő is így érzi és ezt el is mondja a gyereknek.
Van egy sztorija a magyar egészségügy helyzetéről? Megváratták, félrekezelték, megalázták, vagy ellenkezőleg, csupa jót tapasztalt? Küldje el történetét a praxisblog@yahoo.com címre, vagy használja megújult kórházértékelőnket!     Sziasztok, Praxisblog!   A…..
cottonmouth 2011.11.07 10:52:11
@csak néha benézek ha marhaságot látok: igen, az adatvédelem. Azért biztos erre is lenne technikai megoldás (titkosítás, esetleg a háziorvos jelentkezhetne be és hívhatná le a páciensei adatait, vagy valami. Nem vagyok IT-s, csak egy okoskodó :)
cottonmouth 2011.11.07 14:26:14
@Irkutszk: Ez mind megoldható elektronikusan is, sok szervezet meg is oldja. Még államiak is (pl. NAV, stb.).

@szabidoki: ott a pont, ezt a pénzt (is) kellett volna jól használni.
Sok császáros anya van vele úgy, hogy másodszorra már szeretné természetes úton világra hozni kisbabáját. Ez érthető, hiszen a kismamáknak gyakran hiányzik az "igazi" szülés élménye. Kérdés, hogy vajon biztonságosan teljesíthető-e ez a kérés. Az orvosok…..
cottonmouth 2011.05.30 22:34:37
@thbogyó: Biztos, hogy azt fogják nézni. Mennyi idősek?

Nálam bejött a császár utáni természetes szülés, bár egy kicsit rezgett a léc a végén. Szerencsére nem lett semmi gond, csak ugyanabban a fázisban leállni látszott a szülés, ahol az elsőnél császár lett. Aztán valahogy túllendültünk a holtponton.

A természetes szülés jobb élmény volt, de nem látom, hogy a kötődésben, szeretetben különbség lenne. És végülis ez a fontos.
Kedves Praxis blog! Egy ismerősöm ajánlotta az oldalt, miután elmeséltem neki a velem történteket. Azt mondta küldjem el önöknek, én pedig így is teszem. A nevemet is nyugodtan közzétehetik. Sajnos nem volt időm a blogban eddig megjelent összes esetet végigolvasni, ha volt már…..
cottonmouth 2011.05.30 22:23:08
@Hatodéves: Az én lányom pontosan így működik: egy óra hűtőfürdő után lemegy 1 fokot a láza, utána fél óra alatt visszamegy. Visco nem is hiszi. A bajom csak az, hogy nem tarthatom órákig a hűvös vízben, akkor sem, ha még sokat kell várni a következő adag lázcsillapítóig.

Szerintem is gáz, ha nincs otthon lázcsillapító. Ha végképp nem megoldható, hogy elmenjen, egy taxis egy fuvar áráért tuti hoz.
Tisztelt Praxis! Az én kisfiam 2 éves. Fél éve jár bölcsődébe és sajnos nagyon beteges. Rendszerint felső légúti betegségei vannak.Általában a saját házi gyermekorvoshoz viszem, aki egy nagyon rendes, lelkiismeretes Doktornő.Legutóbb viszont a bölcsődéből telefonáltak, hogy…..
cottonmouth 2011.05.30 16:22:20
@Öregnővér: Ez nagyon jó, köszönöm szépen! Kipróbálom a kicsin (a nagyon is jó lett volna, kár, hogy akkor nem találtam rád)!
Sziasztok!   A minap egy iskolai baleset során 7 éves kisfiam szemébe véletlenül belekapott az egyik osztálytársa. A szeme elég csúnya lett pillanatok alatt, az osztályfőnöke egyből hívott minket, hogy bevérzett a kicsi szeme, vigyük haza az iskolából és onnan a szemészetre.…..
cottonmouth 2011.05.11 23:50:57
@miklos.rabai: A szülők megkérdezték a háziorvost, hova menjenek és ennek megfelelően jártak el. Ha rossz helyen voltak, az anyázós ottdolgozók nem tudták volna kedvesen, de legalább normális hangon elmondani, hogy menjenek az SBO-ra? Vagy elmondani, hogy "tudjuk, hogy ijesztő, de nem tűnik komolynak és nagyon el vagyunk havazva"? Tényleg az a megoldás, hogy a beteg neve kuss, várjon akármeddig, úgy kell neki?
Sziasztok! Fél éves kislányom múlt hét szombaton belázasodott.Az otthon felelhető eszközökkel megpróbáltam csillapítani a lázát. Először hűtőfürdővel próbálkoztam, majd ezután kúppal, de egyik sem segített, egyszerűen nem ment a pici láza 39,5 fok alá. Nagyon meg voltam…..
cottonmouth 2011.05.02 13:07:21
@jágör68: Volt itt nem múló, súlyos fájdalom és most csillapíthatatlan láz, amihez nem (vagy csak "pénzért, szívességből") mentek ki. Ezek szerint ez a kettő indokolt hívás volt.

A (bulvár)média nem nagy barátja az egészségügynek, nem hoz nézettséget a korrekt tájékoztatás. Perelni kéne, helyreigazítást kérni - pont olyan nehéz, mint a betegeknek érvényesíteni a jogaikat.

Értem én a kifakadásaid, csak pont olyan panaszokra írod válaszul, amelyek más kategóriába tartoznak.
Kedves blog! A napokban hazafelé tartottam éjjel fél kettő környékén. Sajnos ilyen a munkám, egy buszgarázsban dolgozom Budapesten. Leszálltam a 973-as éjszakai járatról a Sárfű utcánál és mentem volna hazafelé, de észrevettem, hogy egy férfi fekszik az út mellett és ketten…..
cottonmouth 2011.04.27 15:53:16
@Máгia: Nem minden férfi egyforma, nem is mind férfias. Te sem vagy az a tipikus nő, igazán megérthetnéd ezt.
cottonmouth 2011.04.28 14:37:53
@Máгia: Te tényleg zseniális marketinges vagy! Olyan hevesen hazugoztad le a posztolót, hogy nem is férfi, hogy nem is jutott eszembe megnézni, mit ír magáról. Nem írja, hogy férfi lenne.
Praxis Ügyelet minek van? 2011.04.28 06:00:00
Tisztelt Praxis blog és olvasók! Nem tudom mire találták ki az orvosi ügyeletet, de úgy látszik nem arra amire én eddig gondoltam. Április első hétvégéjét elég rossz állapotban töltöttem. Nemrég költöztem fel Budapestre, egyelőre elég egyedül érzem magamat. Szóval nem volt…..
cottonmouth 2011.04.28 13:24:13
@Leroi: mármint a posztoló fájdalma nem élettani, igaz? A sajátom még szerintem belefér. Meg aztán terhességnél-szülésnél vizsgálgatják az ember lányát eleget, csak kiderült volna, ha van valami baj. Vagy nem?

Az egészségügy helyzetéről alkotott véleményeddel mélységesen egyetértek.

De hogy van az, hogy te folyton viszketős asszonykákkal találkozol? :)
cottonmouth 2011.04.28 14:16:05
@szabidoki: azért a hányás nem a normál üzletmenet része. Nyilván a sima menstruációs görcs nem az ügyeletre tartozik, de ez nem tűnt simának. Biztos vagyok benne, hogy sok esetben indokolatlanul hívják az ügyeletet, de ezért nem kéne mindenki szavahihetőségét megkérdőjelezni.
cottonmouth 2011.04.28 14:34:28
@Máгia: Az általad leírt esetekben nem mentőt hívunk? Csak mert itt ügyeletről volt szó. Az idő még nem bizonyított semmit, mert ha a szokatlanul erős fájdalom mögött valami kóros áll, az még felderítetlen.

A szőke cicák nem hatnak meg, nő vagyok :)
Praxis Minden csupa vér volt 2011.04.21 06:00:00
Néhány hete történt, hogy vérvételre kellett menjek. Szerencsére nem gyakran van erre szükségem, de tudom, hogy ilyenkor hajlamos a vérnyomásom leesni. Ezért mindig szólok, hogy erre figyeljenek, mert volt már olyan eset, hogy leestem a székről, és ha lehet akkor fekve vegyék a…..
cottonmouth 2011.04.21 12:11:24
@El Visco Stello: természetfilmben láttam tyúkot és galambot is áldöglődni.
cottonmouth 2011.04.21 12:34:26
@El Visco Stello: konkrétan a hátukon feküdtek mozdulatlanul, a fejüket a szárnyuk alá hajtva, amíg el nem ment a ragadozó madár. :)
cottonmouth 2011.04.21 13:18:56
@Aliem: Ha én szólok, hogy baj lesz és nem vesznek komolyan, akkor miért nem vonható felelősségre az, aki hisztisnek nyilvánított? Csak kérdezem...
Tiszteletem! Szomorú eset kapcsán írok Önöknek, ami mély nyomott hagyott bennem és egész családomban. Ha valaki hirtelen elveszíti az édesapját, ráadásul vélhetőleg mások hibájából, az a miértekre keresi a választ és nem tud nyugodni, ameddig meg nem találja ezeket a…..
cottonmouth 2011.04.08 22:24:20
@látjátok feleim szümtükkel: nem tudom, nekem úgy tűnik, az orvosok komolyan vették a posztíró kérését, és magyarázatot keresnek. Nekem ez tetszik.

P. K., őszinte részvétem!
Kedves Olvasók! Szeretném megosztani jó és rossz tapasztalataimat a miskolci Semmelweis kórház szülészetéről. 2009 júniusában és 2010 novemberében szültem ott. A 2009-es tapasztalataim nagyon negatívak, borzasztóak!!! Már a terhesgondozás alatt az NST vizsgáló asszisztense…..
cottonmouth 2011.03.09 10:27:46
@El Visco Stello: A gyereksírás úgy van kitalálva, hogy idegesítse az anyát. Így az mindent megtesz, hogy megszüntesse, tehát kielégíti a gyerek szükségleteit. Ez a gyerek túlélési stratégiája.

Jó dolog a lazaság, nem nem mindenkinek megy, pláne az adott lelkiállapotban. Úgy gondolom, pont az olyan szülőknek való a sok gyerek, mint te vagy (ezt most bóknak vedd). Én pl. alkalmatlan lennék rá, ezért csak kettő marad :)
cottonmouth 2011.03.09 10:32:28
@cottonmouth: szóval: "de nem mindenkinek megy". na.
cottonmouth 2011.03.09 11:00:15
@miklos.rabai: a nagymamákról: nálunk pl. egyikünk édesanyja sem igazán tudott szoptatni. Abban az időben, amikor mi születtünk ez elég gyakori volt. Hogy tudnák akkor most megmutatni?

Abban egyetértek, hogy kár ezeken az élményeken sírni, tovább kell lépni, fel kell nevelni a gyereket. Ide leírni mégsem haszontalan, hátha tanul belőle, aki még szülés előtt áll.
Praxis Mégis van vizitdíj? 2011.02.16 06:00:00
Tiszteletem!   80 éves nagymamám nemrég nagyon rosszul lett, magas láza volt és hányt rengeteget. Miután hasztalan próbálta a lázát lenyomni és nem lett jobban nem minket hívott fel, hanem az ügyeletet, ugyanis szombat este volt, akik ki is mentek hozzá két és fél óra…..
cottonmouth 2011.02.16 15:31:15
@El Visco Stello: Te hogy csinálod?
cottonmouth 2011.02.16 15:55:50
@Polifémosz: Az elején ezért nem is írtam diagnózist, csak így nem voltam érhtető. Nem a kolléga diagnózisáról kértem véleményt, hanem arról, hogy az itt jelenlévő orvosok mire gyanakodnának a leírt tünetekből. Handsúlyoznám a leírt tünetet: ne olyan tüneteket keressünk, ami alátámasztja a kolléga döntését (pl. biztos dohányzott és meg volt fázva). Ha kevés az információ, a kérdezés a megoldás, nem a feltételezés.
cottonmouth 2011.02.17 09:05:43
@Pók: Persze, én ezt értem is, nem mindig könnyű diagnosztizálni a betegségeket. Szerintem ebben az esetben elég jellegzetes tünetek voltak, sokan tippeltek is erre (köszönöm mindenkinek).

Amikor már nagyon rosszul volt a beteg és bement az ügyeletre, ott leszidták, hogy miért ilyen későn jön, ez a trombózis már hetekkel ezelőtt alakult ki. Első ránézésre. Azért a trombózis és a tüdőembólia (sajnos) nem olyan ritka. Nyilván egy HO a rendelőben nem tudja pontosan diagnosztizálni, de továbbküldhetné. Ha nem biztos benne, hát azért, hogy kizárják ezt a lehetőséget. Én ezt hiányolom. Nem is jutott eszébe, hogy ez lehet a baj, nem küldte tovább. Ezért kérdeztem itt az orvosokat.

Polifémosz, én értem, hogy nem akarod besározni ismeretlen kollégádat. Nem értek vele egyet, mert nem tetszik, hogy akár a tévedéseket is megmagyarázzuk, csak mert a másik is orvos. Ez az én bizalmamat aláássa, mert úgy látom, nem a beteg a fontos, hanem a kolléga. Ha az tévedett, a beteg így járt...
Kedves Praxis blog, kedves olvasók!   Sokszor szóba került már, hogy gondok vannak az egészségügyben és nem feltétlenül a dolgozók szakmai felkészültségével, sokkal inkább a betegekhez való hozzáállással és a velük való kommunikációval. Alacsony fizetés ide, vagy oda,…..
Tisztelt Blog !   Három felháborító „élményem” volt az egészségügyben decemberben. Egyszerűen leírhatatlan, amit művelnek, legyen az orvos, nővér. Idősebb embereket úgy kezelnek, hogy elmondani nem tudom. 1. Háziorvos kimegy a 90 éves nénihez minden…..
cottonmouth 2011.01.13 22:32:50
@Rotoxis: Nem tudom, még olvasod-e, de kis párbeszédünk remekül példázza, hogy sokszor mi a bajom az orvos-beteg (jelen esetben az orvos-laikus) kommunikációval. Ha egyenrangú partnerként kezelsz, ez valahogy így zajlik le:

Én: leírom az első hsz-t
Te: Ez azért nem szokványos eljárás. Intenzív osztályon volt? Lélegeztették? *rákérdezel arra, ami nem tiszta*
Én: válaszolok
Te: minden számodra fontos adat birtokában elmondod, hogy a történetről mi a véleményed. Természetesen elhiszed, hogy igazat mondok, miért is tennék másképp, főleg, hogy nem ítéltem el senkit, nem mocskolódtam, még a kórház nevét sem említettem, csak a történteket írtam le.

Ehelyett mi zajlott? 1. az nem úgy van. 2. ez nem így működik 3. "értelmetlen, amit írsz" (idézet tőled) 4. az eszméletlen beteg így viselkedik és így látják el 5. pont: nem beszélgetünk, kinyilatkoztatsz, tévedhetetlenül, gyakorlatilag lehülyézel-hazugozol (valamelyiket a kettő közül). Nem az érdekel, hogy mi történt valójában, mert azt jobban tudod, én nem tudhatom, hiszen nem vagyok orvos. Nyilván hihetetlen, hogy valaki az egészségügyben hibázik, akár fontos dologban is, de azért előfordul, hidd el.

Egyébként tényleg kíváncsi vagyok: az a beteg, aki nem ébreszthető, nem reagál semmire, de nem szorul gépekre, eszméletlen vagy sem?

Egyébként kedvelni szoktam a kommentjeidet, de ez most nem esett jól.
cottonmouth 2011.01.13 22:34:15
@cottonmouth: egyébként kicsit kevesebbet kéne írnom, hogy egyébként. Elnézést.
cottonmouth 2011.01.14 07:04:45
@rikavagyok: Pontosan ez történt (giganagy stroke volt). Nincs is ezzel baj, az intenzívet tényleg használja az, akin még lehet segíteni. De az alapellátást (folyadék, oxigén) azért a krónikus osztályon is meg kell kapnia, ez egy ideig elmaradt. Ha menthetetlen is, ne száradjon ki.
Közel négy évvel ezelőtt , a 38. héten jóslófájásokkal feküdtem be az Istvánba. Egész éjjel a kemény szülőágyon kellett aludnom, hogy a nővéreknek ne kelljen az egy emelettel lejjebb levő kórtermek közt ingázni, hogy megindul-e a szülésem vagy sem. Márciusban, nyitott ablak…..
cottonmouth 2010.09.22 14:47:33
@Szélmalomharcos: Jóslófájásokkal került be először. Első gyereknél én is bedőltem a rendszeresen érkező jóslófájásoknak, szerencsére engem hamar hazaküldtek. A fájdalomcsillapítónak vannak előnyei és hátrányai, a posztíró nyilván ennek tudatában döntött a fájdalom mellett. A kézzel tágítás fájdalma nagyon durva, nem hasonlítható a normál fájásokhoz, pedig azok sem gyengék.

Milyen érdekes, hogy azok a nők hiszik el szóról szóra a sztorit, akik már szültek. Esetleg sok ismerősük születéstörténetét hallgatták végig. Sajnos sok ilyen történet születik pedig ez az a terület, ahol ingyen lehetne sokat javítani.
Az ovlasok szíves figyelmébe ajánlom Dr Morcz legutóbbi bejegyzését, amelyet itt találtok: Megkongatták a vészharangot a neurológus professzorok   Sziasztok, Szeretném az egy héttel ezelőtti történetemet megosztani veletek. A kórházat és az orvost nem szeretném…..
cottonmouth 2010.08.12 09:05:17
@radiologus.hu: Igen, igazad van, el kéne menni és nem kéne késni.

Az első mondatoddal nem teljesen értek egyet. Pozitív példa saját háziorvosom. Az előjegyzéses rendszer működik, az asszsztend rendkívül jól végzi a dolgát, az orvosnak tényleg a gyógyítás marad. A betegek türelmesen várnak, az orvos jókedvű, udvarias, türelmes és egyenrangúként kezel. Nem is hagyom ott, pedig már elköltöztünk. Neki hogy sikerülhet, ha másnak nem?
cottonmouth 2010.08.12 13:42:49
@Irise: Igazad van, de az ott várakozó beteg ezt nem tudja. Ha tudná, nem problémázna, és lehet, hogy néhány még kávét is vinne :) Jó, lehet, hogy a legbunkóbbak még így is problémáznának, de azok nincsenek sokan (remélem).
cottonmouth 2010.08.13 09:15:49
@Irise: Ez nagyon ismerős... Ha elégedetlenkedni kell, mindenkinek nagy a szája (nem csak az egészségügyben, minden munkahelyen), de ha ki kell állni magukért, már nincs is baja senkinek. Sajnos pedig csak ez segít. Sok munkahelyen megszűnne a törvénytelen gyakorlat, ha mindenki perelne, akit sérelem ért.
Praxis Majom a ketrecben 2010.08.12 06:00:00
Tavaly nyáron tüdőgyulladással kerültünk be a Heim Pál Gyermekkórház vadonat új G épületben működő Belgyógyászatra.A kislányom kezelőorvosa csupán egy éve doglozott orvosként. Önmagában természetesen ez nem baj, mindenki volt kezdő. Szépen el is indult a lányomnál a…..
cottonmouth 2010.08.12 13:35:26
@szabidoki: Valamilyen szinten mindenkinek van rálátása az egészségügy működésére. Betegként. Ez is elég fontos szempont, nem? Ha a beteg nem elég tájékozott, kihez fordulhat?
cottonmouth 2010.08.12 16:09:07
@szabidoki: Kicsit nehéz ez, olyan, mintha szándékosan nem értenéd, mit szeretnék mondani. Amennyiben az áruházlánc önmagáért létezik, én meg csak úgy odatévedek, igazad van. De ha vevő vagyok, meg tudom ítélni, hogy az áruválaszték és a kiszolgálás megfelelő-e. Lehet, hogy nem tudom az okát, de tudom minősíteni. És van is közöm hozzá, mert az a szervezet azért létezik, hogy a vevők ott vásárolhassanak. Eü ugyanaz, betegek gyógyítására jött létre. Ha a betegnek köze nincs a működéséhez és véleményt sem mondhat róla, mert ezt csak az eü-s kollégák tudhatják, az nagy baj.
cottonmouth 2010.08.13 08:58:17
@szabidoki: Persze, ezzel teljesen egyetértek. Ha ilyen esettel találkozom, megpróbálom megtudni az okát a bajnak (már ha érdekel annyira :)) Itt ti elmondjátok, belülről hogy látjátok. Ezt a kívülállók is fel tudják fogni, és esetleg kívülről, friss szemmel lehetnek olyan ötleteik, javaslataik, amik belülről nem láthatók olyan egyértelműen. Úgy látom, az ilyen észrevételeket is lesöpröd azzal, hogy "te ezt nem tudhatod", ha beteg(jelölt) teszi.
Mindenki, akinek született már gyereke Magyarországon, pontosan tudja, hogyan kényszerítik bele a szülész-nőgyógyászok az anyákat abba, hogy az ingyenes kórházi konzultációk mellett vagy inkább helyett az ő magánrendelésükre járjanak, alkalmanként 10 rugó körüli áron.…..
cottonmouth 2010.08.02 08:14:29
@depmod: egy földi halandó nem biztos, hogy kiigazodik a sima UH-n, a 4D-s tényleg nagy élmény tud lenni. Valószínűleg OEP finanszírozta rendelésen nem használták volna a 4D-s funkciót, eddig azt hallottam a dokiktól, hogy ők többet látnak a simán.
cottonmouth 2010.08.02 08:36:40
@Deneware.: Ha a gyerekéről van szó, elképzelhető. Ha megáll egyhelyben és végignézi a normál vizsgálatot, az miért extra?
cottonmouth 2010.08.02 09:34:40
@Deneware.: Itt senki sem beteg, de a gyermeke vizsgálatánál joga van jelen lenni az apának is. Mint ahogy később is.
Ha üdülési csekkel fizetsz, levesznek még 30 százalékra és aztán megpróbálnak megszívatni egy, a szerződésben persze nem szereplő szervizdíjjal. Plusz öltözés a vécében, utána jatt-torta. Orsolya a Fortuna szállodahajón tartotta az esküvőjét. Az esetem jól példázza, hogy…..
cottonmouth 2010.07.27 13:23:20
@Sün‼ (vuvuzela-őstermelő): Te nem éjszakai állat vagy véletlenül?

A házasság jó, csak megfelelő partner kell hozzá. Na azt nem mindig könnyű megtalálni.
A Homár elképzelni sem tudja, mitől hallucinálta szegény kismama, hogy a UPC egy szociálisan érzékeny vállalat. Simán elhitte az ügyintézőnek, hogy ha a modem leadása mellőzésével, részletfizetés helyett a hűségbüntetés elengedését kéri levélben, akkor majd jó lesz.…..