Adatok
at3sz
0 bejegyzést írt és 46 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Talán már több mint egy éve volt titokban tudható, hogy folyik a puhatolózás: sikerül-e fürkészeinknek és portyázóinknak kitárgyalni Frankfurt városától az ott eladósorban levő R sorozat járműveit? Úgy tűnik, sikerült. Alapjában véve ennek drukkoltunk mi is, hiszen amikor arról van szó, hogy minél…..
A kormány (pontosabban kirendeltsége kirendeltségének kirendeltsége, azaz a Miniszterelnökségen belüli Budapest-államtitkárság Budapesti Fejlesztési Központja) a Fővárosi Közfejlesztések Tanácsa októberi ülésén történt megállapodás szerint magához vonta a „budai fonódó II. ütemének” nevezett…..
at3sz
2011.03.11 02:18:28
Az Eiffel-tér a Nyugati pályaudvar melletti üres telken jött létre (természetesen a Finta-brigád tervezte az egész komplexumot). Szerintem jól sikerült, remélhetőleg az utca népe nem fogja úgy leamortizálni, ahogy pl a Gödörnél lévő teret. ..
A mocskos jegyautomata önmagában csodás látvány, de ezzel a ráragasztott cikkel még bizarrabb. Sosem értettem (de kicsit mindig tiszteltem) ezeket a magányos szélmalomharcosokat: elképzelem, hogy olvassa az újságot, felháborodik rajta, kivág egy cikket, magával viszi, kinéz…..
Annyira kellemes meglepetésként ért, hogy az Üllői út - Körút kereszteződésénél zebrákat festettek fel és hogy nem kell minden alkalommal átvergődni ezentúl az egész mocskos aluljárón, hogy majdnem elkerülte a figyelmemet a Corvin sétány nagy attrakciója. Most már…..
Most jöhetne az, hogy "bezzeg a régi szép időkben", de bárhol olvasok utána, nem voltak ennek a háznak régi szép idejei. A Vámház körút és Lónyay utca sarkán, eredetileg a mellette álló református templomhoz csatlakoztatott Fenyves-áruház helyére épült, amúgy nem annyira…..
Megérne még néhány képet, de persze rohantam, és persze az Aluljáró blog már úgyis sokkal jobban dokumentálta... csak nem ilyen szép fényekkel:)..
Amióta a blogot elindítottam, többször találkoztam olyan esetekkel, hogy egyesek a posztjaim közül néhányat egy az egyben átemeltek. Volt olyan, ahol a blog.hu segítségét kértem, más esetben magam oldottam meg a problémát. A legutóbbi emlékezetes eset a miskolci képviselőé…..
A mai napon a volt Récsei BKV buszgarázsban a sajtó képviselőinek bemuttaták a Rába és az Ikarus kooprodukciójában készülő alacsonypadlós buszokat. Az előzményekről már részletesen írtunk a Feltámad az Ikarus cikkünkben. A buszokat a Magyar Autóbuszgyártó Kft. gyártja, amit…..
at3sz
2010.04.14 19:18:13
@dasza: Ha egy EC 12-esre nyaltak volna egy Ikarus logót, akkor is Pezsit bontanál.
Egy-egy állami vagy önkormányzati közlekedési cég által indított autóbuszbeszerzés általában mindig parázs vitákat eredményez a téma iránt fogékonyak körében (főleg, ha még a médiának is sikerül felfújnia a történetet); szinte mindenkinek megvan a maga véleménye a…..
Ha minden igaz, akkor a blog a brasiliai poszttal jubilált, az volt ugyanis a századik bejegyzés, ami kikerült. Mióta nem csak olvasom, hanem továbbítom is ezeket a híreket, azóta figyeltem fel igazán arra, hogy mennyi városi közlekedési, kötöttpályás hír is jelenik meg. A legtöbb…..
at3sz
2009.06.11 22:27:09
@mestska: Sajnos nem tudok ilyet. Csak egyszer egy Környvédes oldalon találtam egy videót, amely ennek a rendszernek a környezeti előnyeit ecsetelte + a kiépítésével, működésével is foglakozott. Bár szerintem túldicsérték ott a rendszert. :)
Én csak véletlen bukkanok ilyenekre sajna.
Én csak véletlen bukkanok ilyenekre sajna.
at3sz
2009.06.12 21:54:12
@mestska: Az jó, hogy az "újdonságok" közt keresgélsz, hisz ez a blog alapja, de ötletként felvetem, mivolna ha meglévő Tömköz rendszerek bemutatásáról indítanál egy sorozatot. Itt pl lehetne a BRT-ről is az orosz-exszovjet dolgokról is írni stb stb.
Mert ez az ami nagyon tetszik ebben a blogban (bár erőssen buszpárti vagyok, de érdekel minden tömköz ág olvasgatás terén), hogy 90%-ban olyan dolgokat olvassok itt, amiről lövésem sincs hogy olyan Európa egyik-másik vagy a világ egyik-másik végén van, érsd: Tömköz rendszerek, XY városban ilyen-olyan metrók, ligthtrain-ek, tram-train-ek stb.
Szerintem egy-egy nagyobb lélegzetű alaposabb összefoglaló írás a különböző rendszerekről sokunkat érdekelne, nem csak engem. S ehhez kapcsolódóan az oldaldoboznál egy összefoglaló linkdobozt rakhatnál s így visszakereshető lenne később is könnyen, s jó alap lenne a lelkes kezdőknek, hogy ez vagy az mi is éppen.
Vélemény erről? :)
Mert ez az ami nagyon tetszik ebben a blogban (bár erőssen buszpárti vagyok, de érdekel minden tömköz ág olvasgatás terén), hogy 90%-ban olyan dolgokat olvassok itt, amiről lövésem sincs hogy olyan Európa egyik-másik vagy a világ egyik-másik végén van, érsd: Tömköz rendszerek, XY városban ilyen-olyan metrók, ligthtrain-ek, tram-train-ek stb.
Szerintem egy-egy nagyobb lélegzetű alaposabb összefoglaló írás a különböző rendszerekről sokunkat érdekelne, nem csak engem. S ehhez kapcsolódóan az oldaldoboznál egy összefoglaló linkdobozt rakhatnál s így visszakereshető lenne később is könnyen, s jó alap lenne a lelkes kezdőknek, hogy ez vagy az mi is éppen.
Vélemény erről? :)
at3sz
2009.08.13 13:30:02
@mestska:
Ajánlanék egy cikket:
infobus.pl/text.php?from=main&id=26312
Mivel nem tudtam, hogy hol, így ide tettem ha nem gond. De lengyelül van, szóval szót nem értek belőle :)
Amúgy ezt az oldalt időnként érdemes figyelgetni ilyen témában.
Ajánlanék egy cikket:
infobus.pl/text.php?from=main&id=26312
Mivel nem tudtam, hogy hol, így ide tettem ha nem gond. De lengyelül van, szóval szót nem értek belőle :)
Amúgy ezt az oldalt időnként érdemes figyelgetni ilyen témában.
Uj Péter nyilatkozta a Délmagyarnak, hogy 3-4 millió forintot bukni az annyit jelent, hogy azt valahonnan ki kell gazdálkodni, tehát életveszélyes a helyzet. Szerencsére még nincsenek ilyen nagy pervesztések, bár éppen most van egy erős konfliktus: Kiszel Tünde és Puruttya között…..
Olvasónk felháborodott azon, hogy a MÁV késés esetén a pótjegy árát nem, csak az olcsóbb helyjegyét fizeti vissza. Bár a probléma nem új, szerintem igaza van. Ha a cég plusz pénzt fizetett vele, amiért cserébe emelt szintű szolgáltatást ígér, akkor teljesítsen. Ha pedig nem…..
Nagy segítség lehet az utasoknak, ha még az InterCity érkezése előtt bemondják, hogy az ülőhelyek hogyan lettek elosztva a vonaton, így aki nem szeretné ülőhelyét a vonaton nagy csomagokkal mászkálva keresni, az felkészülhet előre. Akkor van szívás, ha megkeverik a kocsikat és…..
Olvasónk július 9-én Budapestről Alsóörsre szeretett volna utazni, amihez jegyet váltott a Déli pályaudvaron lévő jegypénztárban. Kedvezményes jegyváltásra jogosult, ezért élt is ezzel a lehetőséggel. Valószínűleg teljes árú jegyet vett volna, ha tudja, előre, milyen…..
Mi mással magyarázhatnánk a változatos műanyagipari melléktermékekből készült cukrosvíz címkéjén a feliratot? Lelkesen üdvözöljük a bátor marketingest aki ezt kitalálta, és várjuk az első Tesco "gazdaságos" matricát, meg a szlogent, hogy a legkisebb is…..
at3sz
2009.07.14 09:12:16
@gothmog: Azért az Ásványvizeknél sokszor a Márkát is megfizeted. Pl Szentkirályinál sztem a Sztárfocista zsebébe is csorgatsz forintokat, nem csak a palackozó üzemnek (+ ÁFA).
Azt szoktam nézni, hogy vannak a saját márkás vizek közt is nagyon jók. Pl Amit Lajosmizsén palackoznak, akármilyen "csöves" márka, az mind nagyon jó. :)
Azt szoktam nézni, hogy vannak a saját márkás vizek közt is nagyon jók. Pl Amit Lajosmizsén palackoznak, akármilyen "csöves" márka, az mind nagyon jó. :)
Vannak olyan városok a Földön, ahol úgy lakik sok millió, esetenként tízmillió feletti lélekszám, hogy a város tömegközlekedéséről lényegében nem lehet beszélni. Ilyen városokat elsősorban Afrika, és Ázsia fejlődő országaiban találunk, hirtelen népességrobbanást…..
Azzal, hogy a volt Szovjetunió területén lévő villamosüzemek műszaki állapota sok esetben nem elégséges, azzal nagy valószínűséggel minden idelátogató tisztában van. Elmaradt a pálya karbantartása, nem létezik vagy lassú a járművek cseréje. Arra is lehetett számítani, hogy…..
A 2007 nyarán átadott első vonal után a tenerifei villamoshálózat újabb 2,3 kilométerrel bővült. Megnyitották ugyanis a második vonalat, mely az első, 12 kilométeres vonalat két megállós átfedéssel keresztezve (térkép) halad Tincatól a magas népsűrűségű La Cuestaig. Az új…..
Nem Madridban, ez még annál is jobb! És nem Genova. Egyébként Nem kúrtam az undorító nővel. Megnéztünk egy igénytelen filmet, majd azt mondta, hogy most haza kell mennie, meg hogy ő "nem olyan." Nem "olyan"?…..
at3sz
2009.06.07 14:09:08
Nem irigylem azokat, akiknek ismeretlen vonalon kell utazniuk. Velem is megesik, hogy egy megbeszélésre, találkozóra olyan járatokkal megyek, amikkel még sosem utaztam. A legtöbb helyen a buszvezetők nem mondják be a következő megállók neveit, vizuális tájékoztatás is hiányos. Így…..
Az FLX-577 tavaly ősz óta jár Budapesten a Bécsi úti TESCO - ba. Vajon korábban nem Klagenfurtban volt K 7918H ?..
at3sz
2009.04.30 22:29:56
at3sz
2009.05.10 15:13:12
Jó néha buszokat is látni a Credok, Alfabuszok, Alfabusznak nevezett Irmaos Moták, külföldről 15 év használat után levetett Neoplanok, Mercedesek, Volvo Drogmöllerek, a magyar buszgyártás emlékét hordozó Ikarus EAG E95 és Classicok és az egykor megváltóként ünnepelt, de mára…..
at3sz
2009.04.24 06:00:50
@DRtorgyi: Jaja. Aztszem ez a Starliner (vagy egy másik tesója, mivel nem tudom hány van nekik) járt most a héten tőlük Pesten. Régebben, pár éve még Setrákkal jöttek fel.
Most idei projekt, hogy párat elkapjak belőlük ^^
Most idei projekt, hogy párat elkapjak belőlük ^^
Egy kicsit késői köszöntés. 1 évesek a csodajárgányok, sajnos ezt a kort is megérték...XD..
at3sz
2009.04.17 19:42:43
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A mostani Lánchíd felújítás egyik hibája, hogy a villamos aluljáróhoz nem nyúlnak.