Adatok
Fiziqs (törölt)
0 bejegyzést írt és 106 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Elismerték a hibát, de a cég nem akart fizetni. Az igazgató bujkált, a biztosító mosta kezeit, a kár kétmillió forint.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Ne menjenek tovább, megvan a hét hülyéje, aktuális barma az Istennek: a volvós nő ezt most tényleg megérdemelte, sőt, óriási szerencséje volt, hogy nem ölt meg néhány motorost. A 400 tagú konvoj rendőrségi engedéllyel haladt North Myrtle Beach irányába, ahol a helyi drag…..
Kőbájker kollégánk, a Robogó blog gazdája Debrecenbe indult az ítéletidőben, és semmi oka nem volt az aggodalomra, hiszen az autópálya-kezelő honlapja az M3-ason nem jelzett problémát. Ilyen lenne a tökéletes állapotú autópálya?
Tegnap az M3 tökéletes állapotban volt.…..
Hector „Tank” Martinez megkérte barátnője, Paige Hernandez kezét, aki igent mondott. Ennek helyszínéül az I-10 gyorsforgalmi utat választották West Covinában, Kaliforniában. A jelenlévők egy része örült, egy része feltehetőleg kevésbé – a rendőrség a videó…..
Fiziqs (törölt)
2013.02.04 14:25:05
Sokat nem fűznék hozzá az alábbi videóhoz. Ha valaki nincs hozzászokva, hogy a motorjáról oldaldobozok lógnak két oldalra, ismételgesse az első pár napban: széles vagyok, széles vagyok. Én már fél éve használtam a rendőr Kawát, mikor sorok közti lavírozáskor megkaristoltam a…..
Fiziqs (törölt)
2012.12.02 11:10:37
Péter autója még nincsen készen, de nem is lesz soha, mert akkor elveszne a társalgás lehetősége ember és gép közt. Ezt ő maga mondta, amikor arról kezdtünk beszélgetni, honnan szerezte a babkávé szállításához használt vászonzsákot, amellyel a karosszéria egyes felületeit…..
Fiziqs (törölt)
2012.10.13 18:08:41
A triálozás szórakoztató és ügyességet kívánó sport. A jó egyensúlyérzék mellett megfelelő motort és intelligenciát is igényel az akadályok taktikus leküzdése. Az utóbbi kettő biztosan hiányzott a simsonosnak...
Fiziqs (törölt)
2012.10.13 17:59:09
Nem akarom eldönteni a kérdést, hatótávnövelős villanyautó vagy konnektoros hibrid-e az Ampera. Nem fogom felboncolni a GS hajtásláncát sem. Az egyenlőtlen párharchoz még csak értelmes indokot sem kell keresni, egyszerűen kíváncsiak voltunk, mennyit esznek a valóságban. Itt állt…..
Fiziqs (törölt)
2012.09.06 15:36:40
Húzassátok a cigánnyal, ugorjatok bele a nagybőgőbe, de halkan. A nyomorodhoz és örömödhöz nekem semmi közöm.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Fiziqs (törölt)
2012.09.05 08:06:08
Egy gyorshajtás, ami talán meg sem történt, sorozatos eljárási hibák, eltűnt harmincas tábla.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Ma egy kicsit később értem be a szerkesztőségbe a megszokottnál. Jó mentségem volt: Károly kutyámmal állatorvosnál voltam, ami nincs is annyira messze a lakásunktól és a szerkesztőségtől, de annyira éppen, hogy autóval kelljen menni. Szinte végig a szentendrei úton. Az idő…..
Úgy hírlik, jövőre alapjaiban változik meg az autópálya-használat fizetésének rendszere. És az a kép, ami kibontakozik előttünk, több mint rémisztő... Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Fiziqs (törölt)
2011.11.26 18:35:12
@HakapesziM: elég nagy baj ez, energiapazarlás, ráadásul sokszor haszontalan Ön és környezetpuszító hasztalan munkára, ha az emberek nem képesek változni, akkor diktatúra kell és röghözkötés.
Fiziqs (törölt)
2011.11.26 18:59:01
@HakapesziM: szerintem már most késő, az egész világon az emberi társadalmak nagy része össze fog omlani, a benzinről vitatkozunk, holott a század végére a fajtánk népessége akár a háromszorosára is nőhet, pedig már most nem jut mindenkinek a megélhetéshez szükséges javakból a Földön, és a század végére már a tiszta vízért fogják egymást ölni az emberek, meg a megmaradt javakért háborúznak, a létfenntartásukhoz. A fosszilis energiahordozók addigra rég kiapadnak annyira, hogy a legutolsó készleteket már több energiabefektetéssel tudnánk kiszedni, mint amennyi energiát nyernénk belőle, az atomerőművek ellátásához sem lesz már Urán, az is elfogy, a megújuló energiaforrások még a népességnövekedéssel járó energiatöbbletet sem tudják kompenzálni a legfejlődőbb országokban, nem hogy kiváltani a fosszilist, csodák pedig nincsenek, nem lesz fúziós erőmű addigra, ami a Nap működését utánozná le. Szép kis jövő, tömegnyomor, éhínség, vízhiány, energiahiány. Sajnos észre sem veszik a nagy fogyasztásban a mai fogyasztó társadalmak, hogy a mai értelemben vett társadalomnak NINCS jövője, és omlani fog össze úgy, ahogy van, és az nagyon fájó lesz. Sok helyen talán az ipari forradalom utáni korszakra esnek vissza, de ez csak személyes vélemény. Nyilván Afrikában, azokat az embereket, akik ma is teve háton járnak, és nagyrészt villanyenergia nélkül élnek, kevésbé fogja szíven üti őket ez a jövőkép, mint ezt az agymosott fogyasztói világot.
A magyar mozikban nem láthatjuk Asif Kapadia dokumentumfilmjét, de DVD-n és Blu-rayen július 28-ától a boltok polcaira kerül. A film bemutatja a legendás autóversenyző életét hétköznapjait, viszont most nem ezzel szeretnék foglalkozni, hanem Senna életének egy érdekes…..
Fiziqs (törölt)
2011.07.27 11:37:03
A rendőrök fotózni tanulnak, mi pedig fizetni. Sokat. Mai cikkünk blogposztja...
Mire elég 198 lóerő, mit tud egy Hayabusa? Meglepően sokat, akár nála lényegesen erősebb járművek ellen is bátran kiállhat a széria állapotú Suzuki. Az ellenfél ezúttal egy 850 lóerőre felpuffasztott Nissan GT-R volt. A motor jobban is rajtolt, fölényét negyed mérföldön…..
Fiziqs (törölt)
2011.07.21 09:33:12
@Bladika:
csak egy hozzászólását olvastam, arra reagáltam, de miután erre válaszolt, azon gondolkodtam, emberünk innumilált állapotban van-e, csak szivat itt mindenkit, vagy nem normális. Úgy néz ki az utóbbi.
csak egy hozzászólását olvastam, arra reagáltam, de miután erre válaszolt, azon gondolkodtam, emberünk innumilált állapotban van-e, csak szivat itt mindenkit, vagy nem normális. Úgy néz ki az utóbbi.
Fiziqs (törölt)
2011.07.22 16:45:40
@hanyasvagytedisznó:
abence, nem értem miért szarozod állandóan a kocsikat teljesen értelmetlenül, már a sportmotoron is így ismertelek meg, hogy legelőször ezt olvastam tőled, iszonyat autóellenes vagy, pedig bizonyíthatóan övéké minden rekord. A 750-800 lovas Busa-n még hátsó lámpa sincs, még a sportmotor.hu-n is mutogattad ezeket a Busa-kat, se index nem volt rá téve, se hátsó lámpa, sosem volt utcai, az már verseny dragbike, a jelenlegi utcai tuning motor rekord a velocity-nél 7.2 sec kb 320 km/h a Pro Street kategóriában.
A Pro Street utcai tuning autó kategóriában 6.2 a rekord 360 km/h-ra, ez ugyanaz a kategória, ahol a 7.2 sec-es Busa fut, sőt, a világrekord 6.0 sec Kevin Ford Mustang-jával. De ezt már ezerszer elmondtam neked.
Te mindig olyan videókon lovagolsz, ahol egy DÖGNEHÉZ széria autót megtuningolnak, és még megtuningolva is sokkal szarabb az erő/tömeg aránya mint egy széria sportmocinak? Miért? Mert félre akarod vezetni az embereket? Érted ez a kocsi is megtuningolva 850 ló miközben 1750 kiló, tudod te mi súly az? Jó hogy még egy széria ezres is jobban gyorsul, hisz az kb annyi lovas ahány kiló!!! Ez neked sportszerű? A gyorsulást elsősorban az erő/tömeg arány határozza meg.
De ha utcai SZÉRIA kocsi kell, tesssék, ez széria, gyári, a NASA fejlesztette, 2700 lóerő, 0-100: 1.2 sec elméletben spéci gumival, negyed mérföld 6.5 sec mindenféle tuning nélkül, a weboldalon lehet rendelni belőle, most kezdik majd el gyártani, jó olvasgatást:
daggergt.com
Már milliószor elmondtam neked, jók a mocik, élvezetesebbek mint az autók, sokkal jobban megérik árban is, mint egy sportkocsik, de az, hogy jobbak, HAZUGSÁG
abence, nem értem miért szarozod állandóan a kocsikat teljesen értelmetlenül, már a sportmotoron is így ismertelek meg, hogy legelőször ezt olvastam tőled, iszonyat autóellenes vagy, pedig bizonyíthatóan övéké minden rekord. A 750-800 lovas Busa-n még hátsó lámpa sincs, még a sportmotor.hu-n is mutogattad ezeket a Busa-kat, se index nem volt rá téve, se hátsó lámpa, sosem volt utcai, az már verseny dragbike, a jelenlegi utcai tuning motor rekord a velocity-nél 7.2 sec kb 320 km/h a Pro Street kategóriában.
A Pro Street utcai tuning autó kategóriában 6.2 a rekord 360 km/h-ra, ez ugyanaz a kategória, ahol a 7.2 sec-es Busa fut, sőt, a világrekord 6.0 sec Kevin Ford Mustang-jával. De ezt már ezerszer elmondtam neked.
Te mindig olyan videókon lovagolsz, ahol egy DÖGNEHÉZ széria autót megtuningolnak, és még megtuningolva is sokkal szarabb az erő/tömeg aránya mint egy széria sportmocinak? Miért? Mert félre akarod vezetni az embereket? Érted ez a kocsi is megtuningolva 850 ló miközben 1750 kiló, tudod te mi súly az? Jó hogy még egy széria ezres is jobban gyorsul, hisz az kb annyi lovas ahány kiló!!! Ez neked sportszerű? A gyorsulást elsősorban az erő/tömeg arány határozza meg.
De ha utcai SZÉRIA kocsi kell, tesssék, ez széria, gyári, a NASA fejlesztette, 2700 lóerő, 0-100: 1.2 sec elméletben spéci gumival, negyed mérföld 6.5 sec mindenféle tuning nélkül, a weboldalon lehet rendelni belőle, most kezdik majd el gyártani, jó olvasgatást:
daggergt.com
Már milliószor elmondtam neked, jók a mocik, élvezetesebbek mint az autók, sokkal jobban megérik árban is, mint egy sportkocsik, de az, hogy jobbak, HAZUGSÁG
Taki. Ezzel. Már többször is!A start Dunavarsányban volt, pontosabban rögtön Dunaharaszti után. Ez Budapest agglomerációját jelenti, de pénteken este szembesültem azzal, hogy tőlem majd' 40 kilométer, ami elég durva bemelegítés lenne: ezért megkértem Mogyit, hogy dobjon le minket…..
Fiziqs (törölt)
2011.06.15 22:20:05
Mindenki volt gyerek, még ti is. A kérdés az, hogy hol és mikor. Jelentem: nálam is a VHS korszak oldotta meg a vasfüggöny mögötti kulturális nyomort. A motor addig számunkra az MZ volt, de egy Simson is a vágyaim netovábbját jelentette volna, ha megvette volna fater, csak sajnos nem…..
Lehetne kötekedni, hogy mitől autó, egy autó. Maradjunk annyiban, amit a neve is jelent: magától képes mozogni. Nincs megkötve, hogy hány kereke van, mi hajtja és hasonlók. Hisz, ha a háromkerekűeket kizárnánk, Benz úr és az ő triciklije, bizony nagyot koppanna. Hirtelen Daimleré…..
Gondolkodott már rajta, milyen világ köszönt ránk, ha elfogy a szén, a gáz az olaj? Ha nem találunk hasonlóan könnyen és nagy mennyiségben kiaknázható energiaforrást, a tudományos kutatók véleménye szerint váltás helyett akkora válság vár ránk, amilyet még nem láttunk.…..
Örök világosságot nekik, az emberekre még egy villanykapcsolót se szabad bízni, nemhogy komolyabb dolgokat. Semmit. Vélemények az azonos című írásunkról...
Fiziqs (törölt)
2011.01.23 14:05:29
Zoli, a crxforum egyik oszlopos tagja küldte be az alábbi értesítőt és egyben meghívót, melyben tán a nyárutó utolsó nagyobb autósrendezvényére invitál mindenkit, aki bármilyen szinten kötődik a Honda márkához, vagy szimplán csak érdeklik az autók. Ez még idáig csak…..
Fiziqs (törölt)
2010.10.06 00:28:37
@Virago_1000: te nagyon hülye, a McLaren F1-ben BMW motor van, amit a BMW mérnöket tökéletesítettek a McLaren-nek. Meg mi köze van az egésznek a McLaren-Mercedeshez? És még én olvassak utána?
A Radical Hayabusa modifikált blokkokkal se mondtál semmi újat, hiszen én is megírtam, hogy Suzuki blokk van benne, de nyilván nehézségeid vannak az írott szöveg olvasásakor!
Sőt, biztos, hogy nehézségeid vannak, mert konkrétan az Európai autóipar mellett álltam ki, és igen, az angolok is nagyon ott vannak, olaszok is.
A Radical Hayabusa modifikált blokkokkal se mondtál semmi újat, hiszen én is megírtam, hogy Suzuki blokk van benne, de nyilván nehézségeid vannak az írott szöveg olvasásakor!
Sőt, biztos, hogy nehézségeid vannak, mert konkrétan az Európai autóipar mellett álltam ki, és igen, az angolok is nagyon ott vannak, olaszok is.
Fiziqs (törölt)
2010.10.06 19:18:31
@@twin turbo@:
egy párhuzamos világegyetemben azt is a németek találták fel! Hiszen ott a 2. világháborúban lerohanták és elfoglalták az egész világot!!! :DDDDD
Itt majd a földönkívüliek fogják, és a VW-vel fognak szövetkezni!!!
egy párhuzamos világegyetemben azt is a németek találták fel! Hiszen ott a 2. világháborúban lerohanták és elfoglalták az egész világot!!! :DDDDD
Itt majd a földönkívüliek fogják, és a VW-vel fognak szövetkezni!!!
Reggel fővárosunk felé hatoltam éppen, mikor a rádió bemondta a Nap Autóshírét:Félmilliárdos autót tört össze egy német az autópályánBerlin, 2010. október 4., hétfő (MTI) - Egy közel félmilliárd forint értékű szupersportkocsit tört össze Németországban egy autós, aki…..
Először is, magyarázattal tartozom. Amikor normálisan autót veszek, legalább három, de inkább tíz kocsit meg szoktam nézni élőben, mindezt annak ellenére, hogy impulzív vásárló vagyok. A legdrágább kocsi, amit vettem, 850 ezer forint volt, és a szívinfarktus kerülgetett, amikor…..
Fiziqs (törölt)
2010.10.03 14:46:14
Az első (saját-)motoros szezon után végignéztem, mit kellett még venni a Honda mellé, hisz eredetileg az volt a duma, hogy olcsón fogok motorozni, hogy megérje. Mármint ne költsek többet a projektre, mint amennyit a nem autózással megspórolok.
Egyszer már írtam erről, már ami a…..
Mindenki elmerengett már egy dugóban, hogy most valaki engem egy íróasztal mellől szívat, direkt mostanra ütemezték az összes felújítást, netán a lámpákat programozták rosszul. De tényleg: miért?! Vélemények az azonos című írásunkról...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
az ügyvédnőé még csak meg sem állt, ő maga állította le = kizárt, hogy tönkrement volna, ráadásul az égést folyatosan figyeli a cimpoter.
lehet anyázni, hogy nem védem szegény "károsultat", de szerintem csak szimplán arról van szó, hogy ügyvéd, egyből kieresztette a körmeit, hogy ebből vérig sértve, lehúzást tud produkálni. és mint látjuk, sikerrel, ha hinnék a pokolban, az ügyvédek bizony oda tartoznának