Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Morvai Cézár

0 bejegyzést írt és 12 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Egy néni ott ténfereg, nyilván buszra vár, benéz oda, ahonnan én jövök, nincs köztünk több, mint tíz méter, aztán hátat fordít, és ott marad az átjáróban. Mai cikkünk blogposztja...
Ő pirsónő morgolostavizelevényeid mint többezes rejteméhhátán a szederjes gennyekéj.Huss, fohászom száll felédkedvelátos zümmögényem!Nem véletlenül nyitom a csodálatos poémával a posztot. (Idézet fejből, ezért a pontosság csak jelképes.) Douglas Adams Galaxis útikalauz…..
Hogy jön egy ilyen lila gumó egy autós portál cikkébe? Valahogy úgy, hogy a most hétvégén zajló Oldtimer Expón a Totalcar-stand a régi japán autókról szól majd, ezzel a témával ugyanis Magyarországon valahogy nem sokan foglalkoznak, érthetetlen, de még maguk a cégek sem. És a…..
Morvai Cézár 2011.04.12 15:08:24
@Kifordított kacagány:
O.K, ha te mondod... :-)
Tippeljek, vagy mondod magadtól a nicked?
Morvai Cézár 2011.04.12 15:58:37
@Kifordított kacagány:
Magyarország. Remek!
Akkor mégis csak tippelgetek egy kicsit... :-)
Morvai Cézár 2011.04.12 16:27:52
@Kifordított kacagány:
Mondjuk a második tippem te lettél volna - csak az életkor és az Ikrek ami támpont volt.
Az első ez volt: MagyarTarkaNagyBarom :-)
Belsőség Bazi nagy magyar lagzi 2010.11.24 06:40:00
Vagy inkább olasz teadélután? Egy biztos, jól esik néha szembesülnünk azzal, hogy a Totalcar nem a Seggen Ülő Némák Egyesülete, hanem egy ilyen folyamatosan pörgő izé. Ilyen óriási vitát eddig semmi se generált a szerkesztőségben. Ennél talán egy hosszabb levélváltás volt,…..
Morvai Cézár 2010.11.25 12:43:50
Üdv minden hozzászólónak pro és kontra!
Egy személyes mondattal kezdeném: Édesapám anyagbeszerzőként 1.000.000,- km-t futott balesetmentesen. Nem kamionos volt, hanem egy kis púpos Moszkvics vezetője. Sajnos már nincs közöttünk - de nem autóbalesetben halt meg - kedvenc mondása volt az "Ide a rozsdás bökőt!" :-) Nos, az ő idejében még nem voltak gyorsforgalmi utak, úgy kellett túlélnie, hogy 2x1 sáv plusz keleti blokk járgányai és passz.
Nem is ez a lényeg, hanem amíg vele utazgattam gyerekként, nem láttam hogy agresszív, vagy sietős lett volna az útja, pedig Sárospatak-Szabadegyháza viszonylat akkor sem volt közelebb. Ha mérgelődött is a lassabb járműveken, szépen kivárta a sorát, és amikor lehetett előzött. Vagy megállt a jól bevált út széli csárdánál, és evett egy babgulyást, míg a kombájnok letértek az útról :-)
A gyorsan hajtásra mindig van indok, érdekes módon sokkal több, mint a lassúra. Mégsem az alacsony sebesség okozza a bajt. Gondoljunk bele: aki autópályán 150-el megy, az miért nem megy 200-al, a a verda bírja? Mert nem érzi magát biztonságban. Aki "indokolatlanul" lassan vezet, azzal is ez lehet. Ez az indok, csak nincs kiírva a hátsó szélvédőre, hogy "Bocsánat, én félek 80 fölött a volánnál..." Mondjuk ezt elmesélheti egy bekapcsolt vészvillogó is. Nem lehet mindenki csupa Fittipaldi az utakon.

Én arra egyszerűsíteném a problémát, ami sok minden más helyzetre is igaz lehet: az útviszonyoknak megfelelően kell vezetni, abból baj nem lehet.

A lassú jármű/vezető sajnos egy útviszony és számolni kell vele, mint a jégesővel, vagy a csúszós úttal.

Béke!