Adatok
Morvai Cézár
0 bejegyzést írt és 12 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Egy néni ott ténfereg, nyilván buszra vár, benéz oda, ahonnan én jövök, nincs köztünk több, mint tíz méter, aztán hátat fordít, és ott marad az átjáróban. Mai cikkünk blogposztja...
Ő pirsónő morgolostavizelevényeid mint többezes rejteméhhátán a szederjes gennyekéj.Huss, fohászom száll felédkedvelátos zümmögényem!Nem véletlenül nyitom a csodálatos poémával a posztot. (Idézet fejből, ezért a pontosság csak jelképes.) Douglas Adams Galaxis útikalauz…..
Hogy jön egy ilyen lila gumó egy autós portál cikkébe? Valahogy úgy, hogy a most hétvégén zajló Oldtimer Expón a Totalcar-stand a régi japán autókról szól majd, ezzel a témával ugyanis Magyarországon valahogy nem sokan foglalkoznak, érthetetlen, de még maguk a cégek sem. És a…..
Morvai Cézár
2011.04.12 15:08:24
Morvai Cézár
2011.04.12 15:58:37
Morvai Cézár
2011.04.12 16:27:52
@Kifordított kacagány:
Mondjuk a második tippem te lettél volna - csak az életkor és az Ikrek ami támpont volt.
Az első ez volt: MagyarTarkaNagyBarom :-)
Mondjuk a második tippem te lettél volna - csak az életkor és az Ikrek ami támpont volt.
Az első ez volt: MagyarTarkaNagyBarom :-)
A fedélzeti kamera kifejlesztése már régóta időszerű volt. Képünkön a GoPro v0.1. A kép forrása: http://asaucerfulofwheels.tumblr.com/..
Morvai Cézár
2011.04.02 20:01:14
Sose tudhatod, mikor és ki jön szemben a kanyarban, de joggal remélheted, hogy nem akar megölni. Elvégre szabály is van rá, hogy mindenki a saját oldalán közlekedjen. A kanyartrollok tojnak erre, szándékosan vagy tudatlanul, de orosz ruletted játszanak. Az életeddel. Vélemények az…..
Vagy inkább olasz teadélután? Egy biztos, jól esik néha szembesülnünk azzal, hogy a Totalcar nem a Seggen Ülő Némák Egyesülete, hanem egy ilyen folyamatosan pörgő izé.
Ilyen óriási vitát eddig semmi se generált a szerkesztőségben. Ennél talán egy hosszabb levélváltás volt,…..
A mérnökember mindig szeret valamit képletekbe foglalni, pontosan definiálni. Talán ezért is van, hogy mindig értetlenül áll, amikor a ráció felett átveszi az emóció az irányítást. Vannak dolgok, amik a belsőből jönnek, nem befolyásolhatók. Ezeket valaki vagy érti, és nem…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A vállalkozószellemért gratula a szerzőnek, dícséretes az empirikus blogírás, ne beszéljünk a levegőbe!
A kerékpártárolóról hadd szóljak, márhogy összeakadó kormányok. Szerintem a tervező okos húzása - különben csak 8 keró férne el -, hogy felváltva kormány, és hátsó kerék kerüljön egymás mellé, így nem akadnak össze különösebben. Nem túl nagy autón láttam - hogy ne hazudjak nagyot - 5 db kerékpárt így szállítani. Működött.
A most használatos bringámról annyit, hogy 0 km, 0 percesen tetőn szállítva, még ki sem értem a bevásárlóközpontból, mikor letépte a parkolóház teteje... Csak a váltómarkolat horzsolódott, még a kocsinak se lett baja. Nem sokon múlott azért. Lelki fúróm csak akkor múlt el öt év múltán, mikor hiba miatt ki kellett cseréltetnem a markolatot.
A térkőburkolat csupán a terepviszonyok imitálására való, hiszen legtöbben tényleg montival zúznak, legyen meg az autentikus érzés :-)
Tükör: 50-es úton tekerve Bp.-Szeged távon - mikor M5-nek még híre se hamva -, no ott remekül tudtam jószántamból a padkára menekülni a kamionok elől a megpakolt bringával. Ha hátra kell nézegetnem, hogy mikor akarnak elcsapni, akkor bizti a kerekek közé kerülök. Tanulságos életveszélytúra volt...
Béke!