Regisztráció Blogot indítok
Adatok
jocijoco

0 bejegyzést írt és 18 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Az E85 gazdaságossága nagyon sok mindentől függ. Most nem beszélek arról, hogy szinte minden autótípushoz más más beállítást kell alkalmazni úgy, hogy egy azonos típuson belül is vannak különbségek a működésben. Az E85 fogyasztás függ az autó műszaki állapotától, a…..
jocijoco 2010.03.23 05:17:37
@bazsi26: Soha nem használtam sportszüröt de csak olyat épits be amelynek szürési hatásfoka a gyárival vetekszik A gyujtásra visszatérve az QAC nak is van egy kis kütyüje néz utánna.
www.ac.com.pl/
jocijoco 2010.04.19 08:29:10
@bazsi26: Szoval ezekre a kérdésekre válaszolni csak olyan emberek tudnának, akik már csináltak ilyen átalakitásokat. A gyárak is egy uj szivocsonk vagy kipufogó rendszert hosszas kisérletekkel alakitanak ki. Olyanoktol kellene érdeklödni, akik nem elfogultak, és már a terméket kiprobálták. Én suzuki esetén nem teljesitmény növelésen, hanem kis fordulaton a nyomaték növelését tartanám szem elött. Erre az E-85 alkalmas ezért is használom.
A Ferrari leginkább lenyűgöző sokhengeres és nagy sportkocsijairól nevezetes; a kompakt kategóriában soha nem gyártott versenygépeket - igaz az első hivatalos maranellói járgányban mindössze 1. 5 literes erőforrás működött, ám még ezt a 125-ös szériát sem illik…..
Hideg van, tél van nincs mese, ezt az időjárás a napokban tudatosította velünk. A hideg viszont nem kedvez az alkoholos autózásnak, sőt a durva fagy kellemetlen helyzetbe hozhatja azokat akik az elemekkel dacolva E85-tel szeretnének közlekedni. Én már végigcsináltam két telet…..
jocijoco 2010.02.22 20:02:11
99-es 1000 suzuki swift tiszta alkoholnál növelt üzemanyagnyomással nagyobb elögyujtással elsö beindulás után leáll.mostmár beépitettem egy potmétert a hömérséklet jeladó módositására majd figyelem és megirom.0 celzius foknál melegités nélkül az autó kicsit fulados és egy kicsit kopogos a hangja.engem kifejezetten zavar a tulfogyasztás szerintem 1.3 1.4 es szorzoszám az elszabadult alkoholáraknál már majdnem benzin. Ami igazán zavar arrol igazán senki nem beszél.
Hidegen az alkoholt befecskendezve nagyrésze kicsapodik a hideg fémfelületre ezért kell a keveréket iszonyuan dusitani 0 fok altti hömérsékleten ami a motor iszonyu nagy kopását okozza. Persze sosan mondják hogy ez csak pár fordulat.Ez igennagy tévedés mert miértis kell dusitani a keveréket azért hogy robanoképes maradjon.Lehet hogy többkárt okozunk mint ami hasznot hoz.Sajjnos az alkoholos üzemet melegebb égövre találták ki.Sokat javitana a helyzeten az alkohol fütése akár eggy izzitó gyertyéval vagy akár a levegö melegitése egy izzitospirállal. Ezek a szerelvények a diesel technikában már alkalmazottak voltak. Az a baj hogy igazábol nem az okokat szüntetjük meg hanem különbözö technikákal egy ilyen üzemre alkalmatlan motort probálunk alkalmassá tenni.Csak még egy dolog amin érdemes elgondolkozni.Már az ezer éves suzukin is az elögyujtás egy elöre programozott adatok alapján számitja ki és egy jelado hoz ilesztiami a vezérmüvégén az elosztoházban található. Miért is irja mindenki hogy állitani kell rajta mert könyen megoldható és jobban gyorsul alkohol üzemben. A modern autokban ugye van kopogás érzékelö ezt sokan hangoztatják de kérem ez a szerkezet nem a gyujtást álitja be ideálisra,hanem kopogásos égés esetén avatkozikbe eltolva az elögyujtást.De kérem alkohol üzemben nincs kopogás.Az elögyujtás állitást azért nem reklámozzák mert az idöpontokat kéne átprogramozni állitani nem lehet. Akor a szupermodern automotorok alkoholüzemben lehet hogy nem is hozzávaló elögyujtással üzemelnek.Vitatkozni nem akarok senkivel én is szenvedek vele mert egy kicsit takarékosabban szeretnék autozni,de az autot sem szeretném hazavágni.
A múltkor kaptam az E85 jó tulajdonságait méltató reklámanyagot egy átalakító elektronikákat szerelő cégtől. Az leírásban egy mondaton megakadt a tekintetem: „A GreenPower E85 a motor kialakításától függően különböző, akár 10-20% mértékű teljesítmény- és…..