Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Focus01

0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Az utóbbi hónapok tán legpontosabban dokumentált sztorijára leltünk a tanulságok hihetetlen tárházát nyújtó Népítélet-rovatban. Pontosan, minden forinttal elszámolva mutatja be az Alfa 156 1.9 JTD-vel töltött időt, okulására mindenkinek, aki hasonló korú és típusú autó…..
Focus01 2010.02.16 21:55:32
@BMW ///: A Punto után 2005-ben egy Stilo-t szerettem volna venni. Találtam is egyet, 2 éveset 30000 km-rel sérülésmentes, szervizelt autót. Pont lekéstem a vételt, mivel egy fél nappal vitték el előttünk a tulajtól. A tulaj négyszemközt annyit mondott nekem, hogy dícsérhetné az autót így az eladása után, de ha adhat egy jó tanácsot ne akarjak Stilo-t venni, ezután olyan problémákról mesélt amit én a Punto-val is átéltem. Ezután döntöttünk a Ford mellett. Igazából egy új tipusú Fiesta-t kerestünk, mivel a szüleim egyet 6 évig használtak problémamentesen, aztán amikor találtunk az egyik márkakereskedésben egy 2 éves 23000km-t futottat mellette állt egy Focus is ami 5 éves volt, megtetszett. A feleségem le akart beszélni róla, a kereskedő pedig azt ajánlotta próbáljuk ki mindkettőt. Kipróbáltuk. A próba után a feleségem és a gyerek mondta hamarabb azt hogy Focus mint ahogy én a kérdést feltettem volna. Ez a Focus szeretet története.
Focus01 2010.02.16 22:19:55
@BMW ///: Télen az elektronika: Pl.: nem akart indulni. Az izzók a hátsó lámpában rendszeresen kilazultak a foglalatukból, a lambdaszonda 70000 km-nél csere, gyújtótrafó csere 80000 km-nél.
A futómű szilentek hamar kiverődtek (valami rendes utakra tervezték őket, a kerékcsavarok télen a sós létől annyira berohadtak, hogy a gumis nem merte kiszedni, félt hogy a menetet is kiszedi a furatból, és egyből ki is szedte. A teljes kuplung 70000 km-nél csere. De ami a legjobban bosszantott, az hogy minden tömítésnél könnyezett a drága SELÉNIA olaj. Hiába cseréltettem gyári tömítéseket, 10000 Km után újra olajpára volt a motor és a váltó. Ja,és az öntöttvas blokk annyira rozsdásodott, hogy a motorszám majdnem eltünt az autó 9 éves korára. Ennek ellenére akartam Stilo-t,igazi olaszautó bolond voltam, hála isten csak voltam.