Regisztráció Blogot indítok
Adatok
druszilla

14 bejegyzést írt és 127 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Nemrég jelent meg Európában a Dolby Atmos, ami a 3D-s vetítések nyomdokaiba lép. Olyan rendszert alkottak meg, ami mellett már csak múltbéli emléknek tűnik az 5.1-es hangrendszer, de még a 7.1 is elavultnak számít hozzá képest. A Dolby az Atmos projektet az elmúlt 20 év…..
Mindenki a saját munkáját érzi a legnehezebbnek, de most engedjétek meg, hogy a hangmérnökök "sanyarú" életét mutassuk be. A minap akadtunk rá erre a gyöngyszemre. Rávilágít arra, ami már sokunkban megfogalmazódott: Énektudás nélkül is lehet valaki "énekes"... Technikailag…..
A Kinder Bueno él a mai trendekkel és a megfilmesített vámpíros ponyvák hangulatával próbálja eladni a nasit. Engem zavar, hogy a csapból is vámpírok folynak, bár a sorozatok promóciója sokszor igen ötletesre sikerül (persze nem nálunk).Ezt ugye már mindenki…..
addict Szeresd a vaginádat! 2011.07.05 12:20:00
Erre hív fel a Mooncup nevű menstruációs segédeszköz, magyar nevén intim tölcsér gyártója, ami a tamponhoz hasonló kis vacak, csak éppen műanyagból van. Ennél mélyebben nem szeretnék elmerülni a témában (akit érdekel, itt mindent megtalál), a lényeg sokkal inkább a…..
Van az a reklám, amire nincsenek nyomdafestéket tűrő vagy Szalai Annamária nyugalmát megtartó szavak... Ez az a fajta.A teljes értetlenségből felocsúdva azon gondolkodtam el, hogy vajon mi járt a fejében annak az ügynökségnek/kreatívnak, aki ezt megcsinálta és milyen ügyfél…..
  Feltételezett ügyfél: Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola T. Kovács tanseg úr!Az értekezleti sorshúzás eredménye alapján kérem, készítse el Főiskolánk kommunikációs plakátjának kommunikációját, a Vezetőség Által Ismertetett Pozicionálási…..
druszilla 2011.04.11 17:39:39
Kontár Agyunkra megy az aranyhal 2011.03.02 09:40:00
Ezt az Árukereső aranyhal reklámot elég egyszer látni. Rögtön úgy érezzük, soha többé... Ez a pár másodperc rengeteg kérdőjelet vet fel az emberben. Miért üvölt a kislány ilyen idegesítő frekvencián? Miért akar turmixgépet egy ilyen korú gyerek? Miért csak kettőt…..
Megváltozott a lájk gomb funkciója a Facebookon. Még nem tudják, pontosan milyen lesz a lájkolás általi tartalommegosztás.   Talán van, akinek már feltűnt, hogy a ’Like’ gomb szerepe megnőtt a Facebookon. Néhány napja, amikor eg y oldalon megnyomjátok a…..
druszilla 2011.03.01 17:36:08
addict Ha pizzaszexre éhezel 2011.02.26 11:00:00
Sokféle pizzareklámot láttam már, de a barcelonai Pizza & Love nevű pizzéria hirdetésein még én is meglepődtem. Ahhoz hozzászokhattunk már, hogy mindent megpróbálnak szexszel eladni, de hogy a pizzához hogy jön a pornó, így hirtelen nem tudnám megmondani. Az egyetlen…..
Érdemes elolvasni, a Kreaítv Online-on a Facebook "új" szűrőjével kapcsolatos cikket, de önmagában marhaság... nem tett be, csak gondolkozni kell és figyelmeztetni az olvasókat (ilyen üzenetekből napi szinten 10et látok kb). Ezt az "újítást" az új személyi…..
druszilla 2011.02.22 16:07:19
@Nagy Krisztina "Vérnyúl": Hát nekem eszembe sem jutott eddig, hogy össze fog dőlni a világ :D Ha valakinek ennyi esze van, hogy így áll hozzá, hát az megérdemli. De ahogy te is írtad, kicsit több munkát igényel. Ez már sokakban felháborodást kelt :)
druszilla 2011.02.22 19:41:47
@Exo:
Egyetértek, kicsit várható is volt, de tán majd kiküszöbölhető lesz.
Attól h hirdetéssel gyűjtik az embereket, szerintem nem lesz jobb, mármint attól még nem lesz aktívabb az olvasó.
Amúgy azt vettem észre, hogy a megszállott játékosok (és sok van belőlük) amúgy is nagyon figyelik az oldalakat és másokat is buzdítanak, a facebook függők pedig a márkájukkal is képviseltetik magukat. Ez pl. két olyan tábor, amik jellegzetesen véleményvezérek. Eddig is őket kellett elkapni.
No meg ha abból indulunk ki, hogy ezt a hírt már legalább 100. alkalommal olvastam (vonjunk gyököt a szakmai ártalom okán...), szóval szerintem el fog terjedni, hogy át kell állítani, ha nem is az oldalak miatt, de menőségből. Nah, értitek mire gondolok...
Kontár Visszasírjuk Emesét? 2011.02.15 20:10:00
A Budapest Bank új reklámkampányát látva meglepő, de nagyon sokan visszasírják Lelkes Emesét. Az egész onnan indult, hogy a Budapest Bank kitalálta, hogy majd külföldiek jól megszakértik a mi kis viselt dolgainkat. Import segítséget kérnek, hogy megkérdezzék, mi a bajunk a…..
A hétvégén híre ment a BGF-es 80%-os lánytöbbségnek meg annak, hogy nem csak a miniruha és rúzs megfelelő összeállításához értenek, de a szövegíráshoz is. Remek díjátadót csaptak össze a reklám szakirányosok idén is. A rendezvény a Long Tail Díjátadó névre hallgat.…..
Nehezen térek magamhoz, mióta megláttam a mozambiki rákellenes liga printkampányát, amiben rákos mellek helyett pókos- és csótányos ciciket mutogatnak. A mérhetetlenül negatív és visszataszító látvány azonban pozitív üzenetet közvetít. „A daganatok 80%-a jóindulatú.…..
Ökörség? Hát persze? Prosztó? Az! Felfigyelnél rá, ha egy ruhamárka boltjában ezzel csalogatnának? Naná, hiszen itt is rákattintottál. Pontosan ilyen reakcióra számítottak a Diesel marketingesei Indiában, amikor az egyik bolti promójukra azt találták ki, hogy a 150 dollár felett…..
druszilla 2011.02.10 11:33:45
addict Gyilkos orosz reklámhumor 2011.02.02 12:30:00
A reklámokban nem szokatlan eszköz a fekete humor, de ehhez hasonlóan vaskos, és valahogy mégis vicces kampányt rég láttam már. Talán nem véletlen, hogy Novgorod környékén lehetett vele találkozni, az oroszoknak sosem kellett a szomszédba menniük az őrült ötletekért. Az…..
Mi az, ami egy lázadó kamasz srácot meggyőz arról, hogy a hirdetett termék tényleg jó? Például az, hogy az anyja utálja, mert akkor biztos lehet benne, hogy ez éppen neki való. Ez volt a gondolatmenet a Dead Space 2 nevű játék bevezető kampányánál, amelynek során azzal…..
Bevallom, nekem nem megy csak úgy az ünnepi hangulat. A standard karácsonyi dalokat pedig kb. egy hónapja folyatják a csapon is, kell valami, ami átlépi ezt az ingerküszöböt. Emlékeztek, hogy tavaly mekkora sláger lett Csondor Kata énekével a T-mobile tévéspot? "Hóban…..
Gyerekkoromban sosem értettem mivégre emelgetik disznóvágáson a stampedliket állandóan, ha megmarhulnak tőle. Nyoma sem volt még a tulipánpohárnak, sőt arra sem emlékszem, hogy miután bevágták a felest szagolgatták volna a poharat, sokkalinkább fulákoltak és a torkukat…..
druszilla 2010.12.15 13:28:44
Kontár A láthatatlan ember 2010.11.10 23:12:00
Szerintem egész jó ez a Floraszept reklám - mármint ebben legalább nem a szokásos Domestos vonali dolgok vannak, nem azt mondja, hogy locsold liter számra, ha nincs kosz, akkor is - és kicsit vicces is. Bár a családról már az első másodpercben egyértelműen látható, hogy a…..
Kontár Múkodj a Milkával 2010.10.29 18:06:00
Volt már szó korábban többször is a Milkáról (Mentségünkre szóljon, hogy szeretjük a csokoládét...) Valami fura tévéspot miatt kerestem meg újra a honlapjukat. Kozma Kinga és a Milka közösen bemutatja: A traktor című verzió volt ez, melyben kedvenc illúzionistánk…..
A Vodafone háza táján kissé elborultak a kreatívok és netbogarakat gyártanak, a djuice pedig előadja, hogy márpedig ők igenis jófejek. A djuice betáborozott a Nyugati térhez, a Vodafone pedig a Gödörhöz (legalábbis egy időre). Utóbbi állítja, hogy nem a konkurens mintájára…..
druszilla 2010.09.29 10:44:45
@BURNetter:
Ami kívülről látszik, az hat az emberekre, az a reklám ereje. Márpedig a djuice-nál itt csak valami furán körvonalazódott, önmagának ellent mondó művet látunk. Nem hiszem el, hogy bármilyen szakmai, gazdasági vagy szociológia érv állna amelett, hogy ilyen munkát adjon ki egy cég kezéből. Ha legalább a logikai felépítés rendben lenne...

A Vodafone próbálkozását érdekesnek tartom. A versengést pedig éltetem - remélve, hogy egyre több remek kampány kerül elénk - hisz kreativitásra kényszeríti a cégeket.
druszilla 2010.10.20 14:52:11
@leviske:

Én kicsit a Coca-cola happyness factory figuráit véltem felfedezni.

Bizonyára egyedül vagyok vele, de szeretem, ha mondanak valami újat. Kétlem, hogy Te eddig nem tudtad milyen a világ...

22 éves vagyok, és djuice-os... abszolút célcsoport. A kedvezményeknek örülök, de a tálalásnak nem.

(Megjegyzem a rákövetkező tévéspot már tetszik - a focista/matekos kombó jó lett.)
Közösségi vásárlás, közösség építés. Az elmúlt hónapokban ezzel volt tele a net, hála Andrew Mason-nak a Groupon megalkotójának. A klón oldalak sorra jelentek meg itthon is: bónuszbrigád, napitipp, veddvelem, kupontár, dreamdeal, tsoonami, citybrands, kuponnet, napiakciók,…..
Van amit a google sem tud megválaszolni. Érdekes egyházi reklámötlet Nottingham-ből. A találatért köszi Kesondinak...
druszilla 2010.10.19 11:08:58
Kontár Pucér pasi a kávémban... 2010.10.18 09:00:00
Mindig a mosópor, a hüvelygomba elleni kenőcs és a tisztasági betét reklámok voltak a kedvenceim, de most rátaláltam egy újabb gyöngyszemre. A DDB Budapest remekműve. Íme:  Több kérdés is megfogalmazódott bennem: 1. Mit keres a kávéban egy pucér pasi? Formás…..
druszilla 2010.10.19 11:06:52
@titan: Az előző reklámjuk (Omnia) kifejezetten tetszett a Szabó Lőrincz verssel.
Kontár Taggelj, ha mersz! 2010.09.22 08:59:00
Egyik nap indokolatlanul jó kedvem volt, gondoltam megnézek pár spam-et. Meglepetésemre, találtam olyat, ami érdekes volt. A dolgot, ami felkeltette érdeklődésemet az Aqua Elektromax műveli. Van egy elég tipikus honlapjuk meg minden, ami kell. Semmi extra, fel sem tűnt eddig, hogy…..
druszilla 2010.09.23 12:41:02
@WorthyGirl: Igen, erre fel lehet hozni néhány külföldi példát, az egyik kedvencem az ikeás volt, de szerettem volna megemlíteni kis hazánk helyzetét ebben. Az, hogy látom, itthon is alakulgat ez a szemlélet, nem idegenkednek a cégek ettől és megpróbálják odatenni magukat, melengeti kis szívem. :)