Adatok
TünciS
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Rovenna legfrisseb konfliktusán keresztül szeretné bemutatni az általa smasszer-típusúnak nevezett pénztárosokat, akikkel szerinte nagyrészt tele vannak a boltok. Most a C&A-ban gyűlt meg a baja az öntudatos eladóval, aki nem szeretett volna a gyerek után pakolni, miután az…..
Most nem lennék a szuper- és hipermarketláncok helyében, mármint amúgy sem, de ezúttal biztos forrásból tudom, hogy az Index gyűjti az anyagot a legmodernebb kor legdurvább munkaadóinak ügyében, és most a Homár is megpróbálja odatenni a magáét. A Spar elkeseredett, és…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Nos a vásárló azért megy be a boltba mert szüksége van a termékekre nem azért hogy az eladó szolgáltasson neki jó kedvet mosolyt és jobbá tegye a napját.
Az eladók nem mindig fogadnak hangos köszönéssel, széles mosollyal, maximális segítőkészséggel, türelemmel és odaadással. Ezzel igencsak változtatni kellene, ezzel egyetértek. Az sem kifogás, hogy szar a fizetésük, ezt vállalták, ebben nyújtsák a maximumot.
Érdekes ha én hangosan köszönve megyek be egy üzletbe biztosan kapok egy kedves mosolyt az eladóktól.Lehet azért mert EMBER számba veszem őket!!
Meg kellene tanuljuk hogy ők is emberek érzésekkel, problémákkal és van hogy a mi rossz hangulatunk őket is negatívan befolyásolja.
Néha képzeljük magukat az ő helyükbe.. igen ezt vállalták de régen azért nem az eladót szapultuk a boltban mert a férjünk elitta a fizetését...Vagy a gyerek megbukott félévkor..
Legyünk mi is emberségesebbek mi vásárlók.
Amúgy igen én a pult másik oldalán állok, mint boltvezető egyben eladó is. :-)