Regisztráció Blogot indítok
Adatok
TitánBizmut

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
function iwiwshare_click() {u=location.href;t=document.title;window.open('http://iwiw.hu/pages/share/share.jsp?u='+encodeURIComponent(u)+'&t='+encodeURIComponent(t),'iwiwshare','toolbar=0,status=0,location=1, width=650,height=600,scrollbars=1');return false;} Megosztás Felcsapásként had…..
TitánBizmut 2010.02.12 09:39:53
Kedves bakkerman!

Tudja amikor elolvastam jegyzetét, azt jutott eszembe, hogy felesleges bármit is írni, mert Önre jellemző lehet az alábbi mondás: "Véleményemet kialakítottam, kérem tényekkel ne zavarjanak össze".
Isten őrizzen, hogy összezavarjam, de ha lehet pár dolgot engedjen meg. Persze, ha elolvastam volna a Napi Gazdáság, vagy a többi a témáról szóló cikket, akkor biztosan érteni, hogy az innováció nem egy logóra vonatkozik, hanem a Zrt. tevékenységére. Biztos érti, a Pannonhalmi likőrök, vagy az Agárdi Pálinka logójának se kell alkoholt tartalmazni, és kérem ne próbálja meg, hogy ráül egy lerajzolt Honda logóra, és úgy tesz, mintha pedálokat nyomkodna, mert ettől a Honda lerajzolt logója nem fog elindulni, csak Önre fognak furcsán nézni. Folytathatnám, hogy a coca-cola logóját hiába önti a szájába, nem fogja csillapítani a szomjúságát.
Másrészt, amikor pr stratégiát tanítok, mondjuk a BKF-en, akkor mindig mondom a gyakorló kommunikciós szakembereknek, hogy könnyű megismerni az "igazi" szakértőt, mert azok mindig a vizualitáson rúgoznak. Hiszen ez egyszerű, és nagyon szubjektív. Önnek nem tetszik, valakinek igen. Ön szerint nem egyedi, mások szerint semmi sem az. Hiszen vonalakat húzunk egymás mellé. Képzelje el, - ezt már a politikai kommunikációs kurzusaim tapasztalatai mondatják - egyszer egy amerikai pr cég csinált politikai logók, vizuális szimbólumok komparatív kutatását. S az jött ki, hogy mindegyik vizuális megjelenésnek megtalálták az eredetiét, vagy legalábbis nagyon hasonlót. S ha tényleg van egy kis ideje, nézzen szét. Logók elemeikben nagyon tudnak egymásra hasonlítani. Ilyen ez!. Talán mint a zeneszerzés. Az új dal nem pont olyan, mint a korábbi, de látja, hallja, ezt a négy hangot már valaki rakta egymás után.
S még egy tény. De, térjünk vissza az alapokhoz, ezzel sem akarom összezavarni a véleményét.
Az a kedves grafikus hölgy, aki megalkotta ezt a logót, ezen kívül másik 15-öt is megalkotott, ugyanerre a témára. Csak ezt választották ki, akiknek ki kellett.
Ha nem bánja, akkor felajánlom Önnek ismeretlenül is, hogy minden, következő logónkat véleményezze, biztos sokat fogunk belőle tanulni.
Még nem készítettük el a tegnapi sajtótájékoztató lekövetését, de legalább 25 megjelenésnél már jár az ügy. Csak a print napilapok közül a Magyar Nemzet, a Napi Gazdaság, a Világgazdaság, a Magyar Hírlap foglalkozik a témával. Mindegyik pozitív megközelítésből. Igaz, nem a logóval. De talán egy ilyen ügynél, nem is a logó a lényeg.
Persze ettől még Önnek ez lehet fontos.
Mindesetre köszönöm, hogy felhívta a figyelmünket erre az oldalra.
Sok sikert! Jó munkát!
Kuna Tibor