Adatok
kiszgada
0 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Vajon miért sikeresebbek a független tartalomszolgáltatók a csatornát biztosítók szolgáltatók nyújtotta tartalomkínálathoz képest? Ők milyen értelemben függetlenek? Stratégiailag fenntartható versenyelőnnyel rendelkezhet-e egy tartalomszolgáltató, vagy a vertikális integráció…..
kiszgada
2010.05.10 11:18:46
Ha jól értem, akkor a független tartalomszolgáltató az olyan, mint az "INDEX.hu", a csatornát biztosító szolgáltató meg olyan, mint a "TOLDACUCCOT.hu", vagy valamilyen szoftver adatbázis. Amennyiben megvizsgáljuk azt, hogy milyen célból fordulunk az egyik illetve a másik szolgáltatóhoz már is a válasz közelébe érünk. A tartalom szolgáltatók egy csokorba gyűjtik össze az olyan dolgokat, melyek potenciálisan érdekelhetik az embereket. Gondoljunk csak arra, hogy ha politikai, gazdasági, bulvár, sport, időjárás stb. hírszomjunkat szeretnénk oltani, vagy csak egyszerűen vicces videókat szeretnénk megtekinteni, bloggolni stb. mind ezt egy kattintással elérhetjük akár a tanulástól vagy a melótól (cigiszünet) történő kikapcsolódás, felüdülés céljából. Amennyiben elégedettek vagyunk a kapott szolgáltatással ide gyakran - akár napjában többször is - visszatérünk. Ezzel egyben - sokszor észrevétlenül is - remek "reklám abszorbensekké" válunk, mely biztosítja az illető tartalom szolgáltató anyagi megélhetését. Természetesen az ilyen tartalomszolgáltatóknak is van(nak) tulajdonosa(i), illetve alkalmazottai akik hús-vér személyek és így nem is mentesek saját politikai, gazdasági véleményüktől. Irányíthatják, befolyásolhatják, hogy miről írjanak, miről hallgassanak, mit vesézzenek ki stb. Ilyen értelemben függetlenségről nem beszélhetünk. Azt is látni kell azonban, hogy a szolgáltatók az célja, hogy a forgalom (és ezzel a rekámbevételek) maximalizálódása céljából, minél szélesebb réteg igényeit próbálja kielégíteni pl. nem foglal állást a liberális értékek mellett, mert akkor elveszítené a konzervatív látogatóit, baloldal - jobboldal stb. Nézzük meg, hogy mikor látogatunk meg egy csatornát biztosító szolgáltatót, hát akkor ha valami specifikusat keresünk; szeretnénk egy nagy méretű fájlt továbbítani, szüségünk van egy programra, vagy driverre, tehát akkor vesszük igénybe a szolgáltatást, ha valami konkrétat szeretnénk. Természetesen sokkal ritkábban fordulunk ilyen szolgáltatóhoz, mint egy független tartalomszolgáltatóhoz.
Jelentheti-e az internetes sajtó a nyomtatott sajtó alternatíváját? Megoldható-e a szerzői jogok védelme? Milyen időtávon várható, hogy Magyarországon is az internetes sajtó átveszi a vezető szerepet a nyomtatott sajtótól?Értékelésre kerülnek a május 10. (hétfő) éjfélig…..
Milyen motivációkkal csatlakozhat valaki eladóként a Decathlon győri áruházának csapatához? Hogyan építhet az áruház-igazgató ezekre a motivációkra, ha azt szeretné, hogy lelkiismeretesen dolgozzanak az eladók és kedvesek legyenek a vevőkkel?..
Várható-e, hogy az európai, amerikai és japán autógyártókhoz hasonló globális terjeszkedést visznek véghez a kínai és indiai gyártók, vagy lehet, hogy kontinensek közti gyártó-összeolvadások akadályozzák meg előretörésüket?(Azok a hozzászólások kerülnek értékelésre,…..
Miért volt létfontosságú a nemzeti kormányzatok számára az autóipar támogatása a válság idején? Hogyan ítéli meg az európai autóipar jövőjét, elkerülhető-e a rendszer zsugorítása? Lehetnek még európai gyártók a világ autógyártásának csúcsán?(Azok a hozzászólások…..
kiszgada
2010.04.04 01:31:53
Miért lényeges a bor esetében, hogy a fogyasztók bizalmát a cég elnyerje? Ha ez ilyen fontos, akkor miért kell mégis folyamatosan megújítani a promóció formáját és tartalmát? Mégsem eléggé lojálisak a fogyasztók?..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz